JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

Zullen we maar weer een nieuw deel openen?

Alexandra,

Vervelend dat je terug ongesteld bent geworden, hoelang heb je erover gedaan bij je andere kindjes om zwanger te raken?

In ieder geval ,geen bloed geeft moed hé, Of heb je je menstruatie ondertussen?

Baby1

Heb je anders ook die symptomen voor je moet menstrueren? Kan PMS zijn of zwangerschap natuurlijk ,nog niet durven testen of heb je geen testen liggen?

Bullie

Is het wat meegevallen met de moedervlekken? Waren ze in jouw gezicht? Waarom heb je ze laten weghalen? Ik heb er eentje op mijn lies laten weghalen en op mijn buik omdat die in de wegzaten voor mijn slipje en om de duur ging die rand van mijn slipje altijd ertegen schuren en da’s niet gezond voor die moedervlekken want dan kunnen ze ontaarden.

Verder heb ik er twee moeten laten verwijderen op mijn armen, benen en rug omdat ze onregelmatig waren, het is geen pretje, je hebt er ook nogal littekens aan over maar ja het moet nu eenmaal…

Sindsdien moet ik om de zes maanden op controle.

WW,

Beterschap, het is de tijd van het jaar voor de griepjes en toestanden, hier ook twee kinderen die hoesten en snotteren en hun neusje loopt ook en ik voel me ook niet al te best wat grieperig maar ja we moeten erdoor hé.

Gisteren heb ik trouwens femnatal gekocht, ik nam nl nog geen zwangerschapsvitamines :oops: (ik nam wel kindervitamines)omdat die hier in Belgie veeel te groot zijn, maar gisteren heb ik in de Etos in Hulst eens een vergelijking gedaan en femnatal waren de kleinste, dus slikken maar :mrgreen:

Diaantje,

ja je boobs daar ga je nog een tijdje last van hebben, ik ben nu de eerste trimester voorbij en heb er bij momenten nog last van. en afscheiding niet te doen joh :oops: :mrgreen: hebben de andere zwangeren daar ook last van? Is hormonaal hé.

Ik kan me voorstellen Diaantje dat je veel eerder zou willen gaan,maar veel eerder zie je eigenlijk niet veel, buiten het feit dat het een bbz kan zijn. Bij ons moet je soms ook zo lang wachten hangt echt af van wat je zelf wilt en hoe de verloskundige daartegenover staat.

Ik heb trouwens mijn pretecho eind oktober dan gaan we het weten, ben zoooo benieuwd :inlove: :dance:

Met mij gaat het in ieder geval goed, gisteren over de grens gaan shoppen en mijn moeder kon het niet laten al pyamatjes te kopen voor de kleine dus leuk wel.

Ik voel me relatief goed, niet zo misselijk meer, ik doe al terug meer in het huishouden, ben wel nog veel moe en mijn buikje groeit en groeit. :mrgreen:

Zo dat gaat goed he…een derde topic hahahaha

@ liz Joh je zei net van die afscheiding…ik heb juist dat hele waterige dunne afscheiding…net als in mijn vuchtbare periode…heel waterig wit…geen slijm maar echt afscheiding…gek hoor…gisteren ging ik zitten en “flush”…liep er zo uit…ik rennen naar de toilet…want ik dacht een bloeding ofzo…maar gelukkig…alleen afscheiding…

@ WW…ik weet niet meer of je er toen ook nog werd opgenomen daar, maar ik moest toen altijd daar naar de gyn enzo…Kenny is nog geboren in Wageningen…is er ook al niet meer

Nu hebben we dat drama van een gelderse vallei he… :x

Prima hoor Liz, ik zou alleen even van je begin tekst een kopie maken en die eronder plakken in een nieuw bericht anders wordt het zo onoverzichtelijk als iemand op ons topic kijkt :slight_smile: Ik zal 1 dezer dagen ook even een nieuw kader aanmaken :slight_smile: Staat zoveel leuker als dat boven aan staat :smiley:

@ Diaan, ja Gelderse Vallei is echt knudde ben er twee keer bevallen en mocht ik nog van een derde zwanger zijn wil ik nooit meer daar bevallen en hoop thuis te bevallen :slight_smile: Rot ziekenhuis :evil:

O ja en het andere deeltje helemaal even laten sluiten door de admin :smiley: dat ruimt netjes op :slight_smile:

:slight_smile: Ik vind het best hoor een nieuw deel.We gaan gezellig verder.

Vervelend dat je je niet zo lekker voel WW.Ik hoop dat het snel beter gaat.Heb je wel kunnen klussen zo met je eisprong of was je daar te ziek voor .

Fijn dat je je zelf wat beter voel Liz.Ik hoop dat het alleen nog maar beter wordt.

Vervelend he Diaantje die boobs.Ik kan me niet herrinern dat ik dat bij mijn zwangerschappen heb gehad,dus dan zal het wel zijn meegevallen.

Nou ik ben vanmorgen super ongesteld gworden.Het ziet er naar uit dat dit de eerste keer normaal is.Ik voel het ook in mijn buik.

Ik heb dus de ovulatietesten besteld en we gaan deze ronde SMEPpen.Mijn vriend vindt het niet klinken,maar om mij gelukkig te maken wil hij het wel proberen.Ik hoop dat het lukt.Bij de andere was ik na 5 maanden zwanger.Dit wordt ook de 5de ronde dus ik hoop dat het nu lukt,anders ga ik wel hard balen dat het langer duurt,nou ja wat is lang.Tot nu toe is het alle twee de keren snel gelukt,maar wat zijn we weer ongeduldig he hahahaha.

ik heb er nu wel een goed gevoel over en ik denk dat mijn lichaam nu pas weer de gewone cyclus te pakken heeft.Zo als ik nu ongi ben ken ik van de andere keren en dat was ik nog niet geweest sinds ik met de pil was gestopt,dus hebben we goede hoop.

Veel liefs Alexandra

Deel 3 alweer? Waarom maken we de andere topics eigenlijk niet vol?

Ik ben trouwens ook weinig online vanaf nu. Drie avonden in de week naar school, werken en stagelopen, daardoor heb ik weinig tijd om echt mee te praten. Ik volg het wel, maar plaats niet altijd een reactie :smiley:

@Tedski wrote:

Deel 3 alweer? Waarom maken we de andere topics eigenlijk niet vol?

Ik ben trouwens ook weinig online vanaf nu. Drie avonden in de week naar school, werken en stagelopen, daardoor heb ik weinig tijd om echt mee te praten. Ik volg het wel, maar plaats niet altijd een reactie :smiley:

He meis…nou druk druk druk dus…geeft niet…wij duimen onder tussen wel voor je !!!..nog 10 dagen !!

Tedski, drukke periode dus!

Alexandra, balen dat je toch ongi bent geworden! Hopelijk is het deze ronde raak!

Liz, fijn dat je je beter voelt! Schiet alweer lekker op bij jou!

Diaantje, hoe is het met de misselijkheid?

Hier had ik voor het eerst een dag dat ik eigenlijk konstant misselijk ben geweest…bah wat naar…hopelijk was dit eenmalig…

:)Hoi Tedski,de topics gaan snel hier.Maakt toch niet uit dat je niet altijd tijd heb om te reageren,ik vind zelf altijd wel als je een dag of 2 niet gekeken heb gaat het ineens zo snel,dan moet je zoveel pagina’s lezen hahahaha

Hopelijk krijg je het binnenkort wat rustiger,maar ja als je het druk heb dan heb je ook niet zoveel tijd om stil te stan bij andere dingen toch??

Nog 10 dagen toch tot aan je NOD,ik ben benieuwd,zal voor je duimen.

Hoi Bianca,vervelend dat je misselijk bent geweest.Hopelijk was het inderdaad eenmalig,want daar zit je ook niet op te wachten.

Ik moet zeggen dat ik een stuk rustiger ben nu ik normaal ongi ben.Ik heb het gevoel dat het allemaal werkt nu en dat het wel goed zal komen.

Dat heb ik eigenlijk nog niet gehad vanaf het moment dat we weer 'bezig’zijn.Hopelijk wordt oktober roze.Is mijn lievelingkleur hahahaha.

Groetjes en tot morgen.Oja mocht ik een poos niks van me leten horen dan is mijn pc gecrachst.Hij doet heel raar af en toe.

Het wordt niet rustiger hoor de komende tijd! Het komende schooljaar blijft het zo, maar ja even doorbikkelen en dan mag ik het afstudeerjaar in :smiley:

Ik duim voor de meiden die binnenkort hun NOD hebben.

Baby1

Heb je anders ook die symptomen voor je moet menstrueren? Kan PMS zijn of zwangerschap natuurlijk ,nog niet durven testen of heb je geen testen liggen?

ik heb nooit deze syptomen gehad. Wel paar dagen voor ongi die pijn in de buik,maar dit niet. K heb nu ook zo ongelovelijke pijnlijke (.)(.) is gewoon ff niet leuk meer. Me buik en borsten groeien. :think:

Ik lees morgen wel alles ff door. IK ben nu heel moe en ga slapen.

liefs van mij en duim heel hard voor iedereen.

:zzz:

Ben benieuwd hoor Baby!! Zou leuk zijn als nummer vijf zich aan kan melden :smiley: Wanneer ga je testen?

Goeiemorgen meiden,

Nou het gaat wel weer wat beter, maar voel me nog niet top fit :? Het elke keer warm en dan weer koud hebben en dat je velletje zo’n irritant gevoel heeft dat is echt zo’n sluimer griepje…

Verder heb ik gelukkig wel iedere dag geklust, eerste paar dagen na mn ongi om de dag gedaan en daarna echt elke dag dus ach we wachten af en nee ik heb geen haast hoor :lol: :liar:

Hallo!

WW, goed aan de klus geweest! :pray:

Baby, spannend! Idd wanneer ga je testen? Klinkt goed iig! :pray:

Alexandra, idd je weet nu dat je een goede cyclus hebt…

Ja roze in oktober! Dat is leuk! Heel leuk om een juli-mama te zijn! :mrgreen:

Nou hier draaien de duipjes verder! :-*

Hoe is het met iedereen hier??

Ik had vandaag vrijgenomen om dingen voor school te doen… en daar is werkelijk niks van gekomen, ik ben echt kapot en ik zie er tegenop om een start te maken. Erg he?

oh meid…hier net zo…ben zooooooo moe…werd vanmorgen wakker met dat gevoel en het is de hele dag nog niet weg gegaan…

Vanavond vergadering en ben pas om 23:00 terug…BORING!!:zzz: …heb me niet eens voorbereid…heb er ff de puf niet voor…

ik wil slapen !!! …nouja even eten koken zo…wie weet dat ik daar van op knap!!

laterrrrrrrrrr

@diaantje17 wrote:

oh meid…hier net zo…ben zooooooo moe…werd vanmorgen wakker met dat gevoel en het is de hele dag nog niet weg gegaan…

Vanavond vergadering en ben pas om 23:00 terug…BORING!!:zzz: …heb me niet eens voorbereid…heb er ff de puf niet voor…

ik wil slapen !!! …nouja even eten koken zo…wie weet dat ik daar van op knap!!

laterrrrrrrrrr

Maar jij bent zwanger, dus je hebt enigszins een excuus. Ik ook wel, maar ja ik had toch echt wat moeten doen vandaag.

Heb trouwens wel een leuke rok gekocht :smiley:

duimen jullie morgen vroeg voor me :pray: ik ga dan testen :smiley:

tot morgen

En en en baby, mijn duimen hebben overuren gedraaid!!! Wat is het resultaat van je test?

spannend…en we wachten en wachten…BABY ???..waar ben je meis…

ben je al ROZE ???