JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

Hahahaha wij zijn ook helemaal niet nieuwsgierig he diaan :lol: Ik hoop het wel voor haar :smiley:

Ik ben ook wel benieuwd :smiley: Baby zit er één in je buik? :pray:

Die heeft w.s gen tijd omdat ze aan het feesten is…omdat ze mega roze is hahahahah

Hier nog even een fotootje van mijn buikje vandaag…

JOEHOE BABY!!!

Kom even van die roze wolk naar beneden om ons te vertellen dat je zwanger bent! :wink:

Ennuh… Diaantje, moeten er echt haast twee zijn met zo’n buik hoor. :lol:

@bullie wrote:

Ennuh… Diaantje, moeten er echt haast twee zijn met zo’n buik hoor. :lol:

lekker doorgaan bullie… :shock: hihihih …tja als het zo is dan is het zo…maar 1 was toch meer iets wat in onze planning stond…al moet ik zeggen …Jac zegt steeds dat het er 2 zijn…en dat hij dat eigenlijk heel erg leuk zou vinden…even een klein detail…HIJ HOEFT ZE NIET MEE TEDRAGEN !!! :wink: …ach nog een paar weken :eh: …dan zijn we pas zeker…

Haha Diaantje, prachtig buikje hoor! Je lijkt al wel veel verder hoor! Maand of 4…ben echt benieuwd of daar niet meer beebjes in zittne…

Ik zal ook even 1 van mij plaatsen…

Baby? Al getest? :pray:

Nou ik duim weer verder!

Diaantje, ik zal ook nog even positief zijn: ik denk ook dat het er twee zijn. Als dit een buik is van een paar weken… Je kunt het toch zeker al niet meer geheim houden?

och jee :oops: heb ik jullie zo lang in spanning laten zitten :oops:

Nou mijn test resultaat was negatief :think: Nu moet ik zeggen dat mijn NOD maandag pas is dus het kan nog steeds :lol:

IK heb meteen een vraag. IK heb clearbleu digitaal gebruikt en na het testen haalde ik het staafje eruit en zag ik 1 hele duidelijke blauwestreep maar ook een heeeeeeel licht blauwstreepje ernaast staan. Betekend dat iets?

IK baalde wel ontzettend hoor, en heb ff een traantje weggepinkt omdat ik zo overtuigd ben als maar kan dat ik zwanger ben. Maar toch de test zegt het en niet me lichaam :frowning:

IK wacht in spanning af tot me nod en denk dat een gewone test te doen en geen digitaal

liefs

@baby1 wrote:

och jee :oops: heb ik jullie zo lang in spanning laten zitten :oops:

Nou mijn test resultaat was negatief :think: Nu moet ik zeggen dat mijn NOD maandag pas is dus het kan nog steeds :lol:

IK heb meteen een vraag. IK heb clearbleu digitaal gebruikt en na het testen haalde ik het staafje eruit en zag ik 1 hele duidelijke blauwestreep maar ook een heeeeeeel licht blauwstreepje ernaast staan. Betekend dat iets?

IK baalde wel ontzettend hoor, en heb ff een traantje weggepinkt omdat ik zo overtuigd ben als maar kan dat ik zwanger ben. Maar toch de test zegt het en niet me lichaam :frowning:

IK wacht in spanning af tot me nod en denk dat een gewone test te doen en geen digitaal

liefs

Tja…heb verschillende verhalen gehoord…de één zegt dat je wel altijd een streepje zou zien…de ander zei weer niet( tenzij er hcg in zou zitten…)…lijkt mij toch dat je alleen een streepje ziet als er HCG in je urine zit…en het is een feit dat de digital wel meer hcg nodig heeft om posi te testen dan de gemiddelde test…dus meis…maandag gewoon nog een keer testen…it aint over till its over !!!

hier mijn test…

ja diaantje die is wel heel duidelijk :slight_smile: mooi hoor.

dat linker streepje bedoelde ik dus, die was heel licht te zien en die echter was net zo blauw als die van jou :wink: maar goed. ik wacht gewoon ff tot mijn nod :roll:

liefs

Meid, moed houden hoor!!!,

geen bloed geeft moed!!..je hebt best kans dat als je met een andere test test…je wel een streepje ziet…digital is leuk…maar voor gewoon testen voor je NOD is hij eigenlijk niet gevoelig genoeg!!..dus maandag hop naar de apotheek hahahah

hihi, ik heb de hier al 1 liggen heb ik vanmiddag bij de kruidvat gekocht, gewoon eigenmerk en heb gehoord dat die goed zijn.

lief dat je zo meeleefd :slight_smile:

Nou wil ik niet te positief klinken, maar een heeeeel licht streepje betekent toch “zwanger”? Anders ligt dat streeptje toch niet op? Of is dat met digitale tests anders?

Hallo iedereen,

Baby, ik dacht toch ook dat een streep een streep is hoor? Ik weet niet wat er op de bijsluiter van die clearblue testen staat maar normaal gezien verschijnt er helemaal geen streep als er niks van hcg in je urine is te bespeuren.

Bianca,

Hoe gaat het met je? Nog dagen van misselijkheid gehad? Je kan daar ook speciale medicatie voor gebruiken hé voor tijdens de zws(emfesane of zo iets).

Diaantje,

Mooie buik hoor, wees er terecht fier op? De mensen kunnen er ook niet naast kijken, ik vind ook dat er minstens twee inzitten :mrgreen:

Woeshi,

Hoe gaat het met jou? Heb jij al een echo gekregen?

Bulie,

Genezen de wondjes goed van je moedervlekken?

Alexandra en Tedski

Hoe gaat het met jullie ?

WW,

Ben je al wat genezen?

Nou hier gaat het redelijk goed, zijn gisterenavond lekker gaan eten maar het probleem is dat mijn maag en lichaam precies dat niet aankan,omdat ik al weinig eet. Met als gevolg dat ik nadien enorme buik en maagpijn gehad heb :cry: niet voor herhaling vatbaar dus.

Ik kijk alweer uit naar het volgende echobezoek, nu donderdag niet maar de donderdag daarop.

Zo ,ik ga even genieten in de tuin want het is hier een stralende zon.

Tot later!

Hier gaat het goed hoor Liz. Ik had gisteren een beetje bloed op mijn toiletpapier maar dat was 8 dagen te vroeg. Even aankijken maar en wellicht moet ik mijn banner vroegtijdig aanpassen. Maar als het menstruatie is: niet getreurd! Op naar de volgende ronde en misschien wel met die ovulatietest.

ik krijg hier net te horen van de buurvrouw dat ze ons konijntje heeft gevonden(die waren nl uitgebroken en liepen ergens rond maar wij vonden ze niet) blijkbaar is het beestje gewond waardoor ze het kon vangen. Nu durf ik niet gaan kijken want ik ben daar te emotioneel voor. Ik heb zo schrik voor dat beestje, als de dierenarts komt gaat hij het waarschijnlijk een spuitje geven. :cry:

Aaaa dat is zielig. Sterkte meid. :hug:

och lieverd , wat zielig voor het konijntje…hoop dat het allemaal meevalt…

word wel spannend zo he voor een paar…

Zal flink duimen hoor, voor een vette roze test…ennen graag foto’s

:mrgreen:

hoi meiden

ow liz wat naar zeg! Nou ik hoop dat het alsnog mee valt, konijnen kunnen namelijk vrij goed herstellen van wonden etc dus misschien dat hij niet dood hoeft te gaan ik duim ervoor.

Nou met met mij gaat alles verder goed, heb enorm last van hart kloppingen, maar dat komt omdat ik vandaag zo enorm druk ben geweest een website te bouwen voor mijn moeder en broer die een zang duo vormen. Dus ik ga het eventjes wat rustiger aan doen hahaha :slight_smile:

@tedski, het zou heel goed een innesteling bloeding geweest kunnen zijn meis. Ik hoop het echt voor je dat je alsnog een posi test in handen hebt over een week :wink:

@ Diaan :open_mouth: wat een buik heb je zeg :shock: Ik hoop dat het gewoon allemaal je darmen maar zijn die omhoog gaan om alvast plek vrij te maken voor je ukkie! omdat je een tweeling niet echt gepland vind hahaha :smiley:

@bianca Jij ook een mooie buik en die komt ook wel aardig overeen met de weken die je bent toch :smiley: leuk hoor :smiley:

@ Liz, jammer dat het etentje niet voor herhaling vatbaar is, want het kan juist zo lekker zijn om er even tussen uit te gaan :smiley: En lekker uit eten is daar 1 van opties voor :smiley: Maar goed er zijn genoeg andere leuke dingen om te doen en waarbij je niet hoeft te eten :wink:

@ baby, hahaha idd je hebt ons aardig in spanning gelaten zeg :smiley: Maar misschien kleur je alsnog rose over een paar dagen. En wat dat streepje betreft als je de test uit de digitaal haalt, tja daar zijn de meningen inderdaad over verdeeld. Er staan ook meerdere topics over hier op het forum, met het zelfde verhaal en sommige waren niet zwanger en sommige wel. Maar het aflezen van de test op de manier wat jij deed is waarschijnlijk niet betrouwbaar omdat je niet weet wat je kan geloven op die manier :)Succes :wink: