JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

Baby, heb je die test eruit gehaald dan?? Dat had ik niet begrepen.

WW: ik reken maar niet te veel op innestelingsbloed. HEt is nu wel weer weg. Vorige keer had ik natuurlijk ook een lichte bloeding een paar dagen voor mijn menstruatie. Vanaf wanneer kan je innestelingsbloed hebben? Het was nu eigenlijk 8 dagen voor mijn NOD.

@Tedski wrote:

Baby, heb je die test eruit gehaald dan?? Dat had ik niet begrepen.

WW: ik reken maar niet te veel op innestelingsbloed. HEt is nu wel weer weg. Vorige keer had ik natuurlijk ook een lichte bloeding een paar dagen voor mijn menstruatie. Vanaf wanneer kan je innestelingsbloed hebben? Het was nu eigenlijk 8 dagen voor mijn NOD.

kan op het moment dat je NOD door moet breken wat licht bloed verlies hebben, en eental dagen daarvoor kan je ook wat licht bloed verlies hebben, maar het moet geen dagen aanhouden dan is het geen zwangerschap, maar een bloeding komt ontzettend vaak voor(lees bijna bij de meeste) bij een beginnende zwangerschap :slight_smile: Dus ik duim voor je :smiley:

Maar is 8 dagen voor mijn NOD dan niet erg vroeg? (Ik wil wel graag dat het dat is hoor :D, maar wil niet te veel hoop hebben.)

hahahah, nou denk niet dat het mijn darmen zijn…ach weetje …lijkt me gewoon ff schrikken…maar mocht het zo zijn is het natuurlijk net zo gewenst als dat het er 1 zou zijn …

Tot die tijd…gewoon afwachten maar…

Zat vandaag tedenken…vorige cyclus was ik maar 2 dagen ongi…erg ongewoon voor mijn doen…wie weet was het gewoon innesteling…en ben ik verder…daarin tegen…met testen waren de testen in het begin heel licht…dus dat zou dan niet kunnen lijkt me …zou het al heel duidelijk moeten zijn …lijkt me…

hahah…kan speculeren wat ik wil…het belangrijkste is dat er een wondertje in me groeit waar we zo ontzettend naar uit kijken !!

@Tedski wrote:

Maar is 8 dagen voor mijn NOD dan niet erg vroeg? (Ik wil wel graag dat het dat is hoor :D, maar wil niet te veel hoop hebben.)

Ik weet niet hoe je zit met tempen…en wat je cyclus is…maar het gebeurt vaker dat er bij & DPO (days past ovulation) je innesteldip en bloed kan hebben…wellicht kan je dat nakijken tedski?

Dus ook 8 dagen voor NOD…

Ik heb geen temperatuur bijgehouden dus ik kan dat het niet nagaan.

Wat betreft mijn cylcus: ook dat was vorige maand een beetje moeilijk aangezien ik twee weken overtijd was, dus op 42 dagen zat.

Tedski, je kan wel degelijk 8 dagen voor je verwachte NOD een innesteling bloeding hebben :wink: Als je je eisprong hebt gehad dan duurt het tussen de 3 en de 5 dagen(als het eitje is bevrucht) dat de innesteling in je baarmoederwand plaats vind :slight_smile: Dus geef de hoop echt niet op…Zolang de bloeding niet doorzet dan is er nog niets aan de hand.

He meiden, vanacht een bloeding gehad…na de sex :oops: …we schrokken allebei flink…maar gelukkig heeft het niet echt doorgezet…dus volgens de VK is het geen miskraam en ben ik gelukkig nog gewoon zwanger…(w.s ligt het aan een baarmoeder mond die erg doorbloed is en dus bij gemeenschap een adertje kan knappen…het kan zelfs gebeuren tijdens het lopen of met het hoesten.:shock: …helaas konden we niet deze week terecht voor een echo…zou tevroeg zijn, dus ik mag volgende week komen dan zou als het goed is het hartje kunnen kloppen…en kunnen we het goed zien…pffff aan de ene kant maak ik me lichtelijk ongerust…maar aan de andere kant helemaal niet, want het is gestopt …

heb ik weer hahahaha

Dat is inderdaad schrikken Diaantje. Maar gelukkig valt het mee, zo te lezen.

Mijn wondjes genezen goed Liz, alleen die op mijn linkerborst trekt wat en daar zit een bloeduitstortinkje onder. Vanmorgen zijn de hechtingen uit het wondje in mijn gezicht gehaald. Ziet er gelukkig goed uit.

En nu maar afwachten tot donderdag of mijn ongi wel of niet komt. Hebben jullie nog wat duimpjes over of zijn ze opgeduimd, haha! :thumbup:

Hoe is het eigenlijk met jullie konijntje afgelopen Liz???

Hey Diaantje,

Kan me voorstellen dat je enorm geschrokken was. Nou ik heb dat ook een keertje gehad, was maar een klein beetje bloed dat ik afveegde en het ging nadien ook over. Gebeurd wel nog tijdens de zws. Een miskraam is echt iets helemaal anders denk ik.

Niet te veel zorgen maken! :-*

het konijntje leeft nog Bullie, zit in ons tuinhuisje (lekker warm) met wat extra eten en in een dekentje. De dierenarts zei dat we moeten afwachten. Een konijn zijn/haar poot amputeren is nogal delicaat en ook om dan te overleven buiten(waar katten en zo lopen) en zich minder te kunnen verdedigen is niet zo’n goede zaak. Dus afwachten. :pray:

Ow diana dat zal inderdaad schrikken zijn geweest zeg :? Maar ik heb ook een bloeding gehad met 17 weken zwangerschap en dat was ook gelukkig maar een adertje die gesprongen was :slight_smile: Ik vloeide wel erg veel dus schrok me ook rot toen dr tijd, ik dacht echt dat ik mn ukkie kwijt raakte maar gelukkig zit het resultaat hier lekker op de bank te spelen :smiley:

Diaantje, vervelend zeg. Maar inderdaad niet te veel zorgen maken :hug:

Volgens mij gaat mijn menstruatie gewoon doorzetten. Gisteren geen bloed gehad maar net wel weer een beetje. Ik ben aan de ene kant niet echt teleurgesteld, aan de andere kant ben ik wel erg ongeduldig en zou ik ontzettend graag willen dat het raak is. Ik denk echt dat ik volgende maand met die ovulatietests ga werken.

ik kan het niet goed meer bijhouden wie wel of niet kids heeft

maar aan diegene die aan het proberen zijn voor zwanger te geraken, hoelang deden jullie erover bij de vorige keren?

Het schijnt heel normaal te zijn een jaar nodig te hebben om zwanger te geraken.

Hey Liz,

Bij de oudste ben ik door de pil heen zwanger geraakt dus ik heb geen idee was gewoon ineens raak :slight_smile: En bij de jongste de 2de ronde :slight_smile:

En nu geen idee, ben natuurlijk 3 jaar alweer aan de pil geweest en aan een vrij zware pil en ik weet nu dus niet hoelang het zal duren en dat maakt me ook niet uit eerlijk gezegd :slight_smile: Ik heb alle tijd van de wereld, al zou iedereen het liefst willen dat het meteen raak is :wink:

@Williewortel wrote:

Hey Liz,

Bij de oudste ben ik door de pil heen zwanger geraakt dus ik heb geen idee was gewoon ineens raak :slight_smile: En bij de jongste de 2de ronde :slight_smile:

En nu geen idee, ben natuurlijk 3 jaar alweer aan de pil geweest en aan een vrij zware pil en ik weet nu dus niet hoelang het zal duren en dat maakt me ook niet uit eerlijk gezegd :slight_smile: Ik heb alle tijd van de wereld, al zou iedereen het liefst willen dat het meteen raak is :wink:

Denk dat dat de juiste instelling is meis…ik had ook zo iets van…joh…heb 2 gezonde jongens…mocht het zo zijn is de 3e een kadootje !!

Ga flink voor je duimen meis, dat als het jouw tijd is je ook een vette test hebt !!

@diaantje17 wrote:

Denk dat dat de juiste instelling is meis…ik had ook zo iets van…joh…heb 2 gezonde jongens…mocht het zo zijn is de 3e een kadootje !!

Ga flink voor je duimen meis, dat als het jouw tijd is je ook een vette test hebt !!

Thanks meis :slight_smile: :-*

oke meiden…word weer spannend hier…zitten bijna tegen jullie NOD aan…hoe voelen jullie je ??

Hallo!

Ik ben behoorlijk ziek…ik heb de griep…Alles doet zeer en ik spuug me uit elkaar…Ik was eigenlijk vergeten hoe pijnlijk het ook al weer was om vreselijk te braken met lege maag…au!

Ruben is ook ziek bij huis…alleen esmee heeft niks…hopelijk is Johan op tijd thuis vandaag…

Het is hier weer spannend las ik! Meiden ik hoop het zo voor jullie! :pray:

Diaantje, wat een schrik! Gelukkig een gesprongen adertje…

Liz, De eerste zwangerschap…na 3 maand raak…werd helaas een MK

De tweede zwangerschap…8 maand daarna…Dat werd Ruben :inlove:

De derde zwangerschap…na 2 maand…Was helaas een BBZ

De vierde zwangerschap…na een maand…weer een MK…

De vijfde zwangerschap…de maand daarna…dat werd esmee :inlove:

De 6de zwangerschap…door de pil heen…MK

Daarna nog 2 x een positieve test en dezelfde dag ongi worden…

Paar maand pauze…

De zwangerschap nu…1ste poging raak!..

Ik ga even weer op de bank hangen…tot later!

Ik ben echt ongesteld geworden hoor. Ik zal mijn banner weer aanpassen.

Heb ovulatietests besteld want volgens mij ben ik elke keer te laat.

Liz, ik heb ook gehoord dat het gemiddeld 8 maanden duurt voor je zwanger bent. Daar moet ik dan ook maar vanuit gaan.

Ik ga trouwens nu uit van 22 dagen.