JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

Hallo,

Denk dat ik ook ongi geworden ben vanmorgen. Had ineens veel bloedverlies. Tampon ingedaan, deze heb ik er net uitgehaald en daar zat weinig bloed op, maar wel veel bruinverlies. Straks de nieuwe tampon maar ff checken en als die ook redelijk volzit ben ik gewoon ongesteld geworden en pas ik de banner weer aan.

Sorry voor het gedetailleerde niet zo frisse verhaaltje :shifty:

Hallo,

Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik idd ongesteld geworden. Cyclus was 26 dagen.

Nou Bullie, dan gaan we samen op naar de volgende ronde. Die wordt van ons!! :smiley:

@Bian25 wrote:

Hallo!

Ik ben behoorlijk ziek…ik heb de griep…Alles doet zeer en ik spuug me uit elkaar…Ik was eigenlijk vergeten hoe pijnlijk het ook al weer was om vreselijk te braken met lege maag…au!

Ruben is ook ziek bij huis…alleen esmee heeft niks…hopelijk is Johan op tijd thuis vandaag…

Het is hier weer spannend las ik! Meiden ik hoop het zo voor jullie! :pray:

Diaantje, wat een schrik! Gelukkig een gesprongen adertje…

Liz, De eerste zwangerschap…na 3 maand raak…werd helaas een MK

De tweede zwangerschap…8 maand daarna…Dat werd Ruben :inlove:

De derde zwangerschap…na 2 maand…Was helaas een BBZ

De vierde zwangerschap…na een maand…weer een MK…

De vijfde zwangerschap…de maand daarna…dat werd esmee :inlove:

De 6de zwangerschap…door de pil heen…MK

Daarna nog 2 x een positieve test en dezelfde dag ongi worden…

Paar maand pauze…

De zwangerschap nu…1ste poging raak!..

Ik ga even weer op de bank hangen…tot later!

Oh meis…jij hebt ook al heel wat voor je kiezen gehad he…duim dat deze zwangerschap lekker 9 maandjes blijft zitten !!!

@ de meiden die de ongi hebben gekregen…balen!!, niet eerlijk.!!..verschrikkelijk frusti!!!..hoop echt dat dit de laatste ongi is wat jullie mee maken…mag nou zo langzamerhand wel !!!

ik duim voor jullie !!

ja Bianca, jij hebt al wat te verwerken gekregen als ik zo tel zou je al mistens zes kinderen gehad hebben. Nu ja, de natuur is niet altijd eerlijk. Deze keer gaat het wel goed hé.

Diaantje, nog bloedverlies gehad?

Aan de anderen, mijn duimpjes staan alweer omhoog hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Nou 6 kids is wel veel hoor…Die had ik niet gekregen…3 en daarna is het echt stop…Meer kids is hier echt niet haalbaar…

Hallo!

Bullie, balen dat je ongi geworden bent… :-

Tedski, ook balen van je ongi… :-

Op naar de volgende ronde! Dit wordt vast jullie ronde!

Hoe gaat het met de andere meiden die voor hun nod zitten?

Diaantje, hoe gaat het nu met jou? Nog bloedverlies gehad?

Hey,

wat is het hier stil vandaag. Ben wat verkouden dus ga nu wat slapen.

Bianca, alles ok? Nog misselijk?

Hey allemaal, het is idd rustig hier? Stilte voor de storm :lol: ?

@ Tedski en Bullie, balen dat jullie toch ongi zijn geworden…Hoop dat volgende maand(als ik volgende week ook mijn menstruatie heb, wat ik wel verwacht) Onze maand wordt!!! Mn duimen draaien overuren :wink:

Ik heb de laatste dagen enorm veel last van zeurderig hoofdpijn en steken vlak boven mn schaambeen. Heel vervelend, die steken zouden heel goed een blaasontsteking kunnen zijn dus erg lastig nu :?

Verder alles lekker :slight_smile: Heb me vandaag laten overhalen door mn dinnie dat ik naar de kapper ging, en dus is mijn kapsel totaal anders geworden :slight_smile: Pittig, lekker stoer, maar straalt ook klasse uit :slight_smile: Heb er nu nog geen spijt van dat ik mn haar zo’n stuk af heb laten knippen…Is nu aan de achterkant schouder lengte en de zijkanten helemaal in lagen :smiley: Ben benieuwd wat hub er van vindt :oops:

Ik ga effe lekker slapen, ben moe moe en nog eens moe en moeten straks met de jongste een prikje halen :slight_smile:

Fijne dag allemaal :-*

WW, spannend hoor! Die steekjes kunnen ook iets anders betekenen…spannend!

Heb je vaak blaasontsteking? Cranberriesap doet wonderen! 2 x daags een glas en je urinewegen blijven schoon! Onze bewoners in het vp-huis krijgen het…

Je kunt er trouwens ook tabletten en capsules van krijgen…

Ik ben ook wel benieuwd naar je nieuwe coupe!

Liz, ik voel me weer goed vandaag…Het was gewoon echt de griep wat ik had…Ik was echt al bang dat ik me 9 maand zo zou voelen… :sick:

Goeiemorgen :wink:

wat wordt er hier nog weinig gekletst zeg :o ben ik niet gewend hahahahaha :wink:

Hoe het met de meiden?

@Williewortel wrote:

Goeiemorgen :wink:

wat wordt er hier nog weinig gekletst zeg :o ben ik niet gewend hahahahaha :wink:

Hoe het met de meiden?

Ja meis…het is rustig…moet ook eerlijk zeggen dat ik ook niet echt sprakzaam ben…heb het alleen maar koud, voel me niet echt honkiedorie…zal er allemaal wel bij horen…krijg zo visite een vriendin uit het veen…zucht…mis het echt…

Hoe gaat het verder hier…hoe voel jij je meis?

Hoi meiden,

Even een raar praatje misschien. Ik dacht dat mijn menstruatie door was komen zetten maar het is al een paar dagen echt heel weinig. Nog niet eens een halve tampon per dag, zeg maar. Zou ik dit wel tot menstruatie kunnen rekenen?

@Tedski wrote:

Hoi meiden,

Even een raar praatje misschien. Ik dacht dat mijn menstruatie door was komen zetten maar het is al een paar dagen echt heel weinig. Nog niet eens een halve tampon per dag, zeg maar. Zou ik dit wel tot menstruatie kunnen rekenen?

Hoi Tedski, zolang het helderrood bloed is met bruin dat maakt niet zo veel uit, dan kan jet gerust rekenen als menstruatie :slight_smile: Ik had het de vorige cyclus ook en heb toen de huisarts gebeld omdat ik niet eens een halve tampon pd had en hij zei dat er niets aan de hand was, maar gewoon nawerkingen zijn van het stoppen met de pil, en mocht je toch twijfelen zou ik gewoon even voor de zekerheid een test doen :slight_smile:

Straks reageer ik effe op jou diaan moet nu werken :-*

WW: bedankt voor je reactie :smiley: Ik zal misschien stiekem van het weekend een test doen :wink: Hoewel ik gewoon bijna zeker weet dat het menstruatie was omdat mijn tepels ook erg zeer deden.

Diaan, vervelend dat je het veen zo mist. Hoe lang geleden ben je verhuisd?

He meiden kwam even kijken …

Tedski, ben nu ongeveer 6 maanden weg uit het Veen, kom er regelmatig, familie en vriendinnen wonen daar nog…maar toch is het anders…niet dat ik het hier niet naar mijn zin heb, maar mis het bekende zeg maar hahahahah

Wat die ongi betreft…mijn vorige cyclus was ook maar 2 dagen…en ook nog weinig …maar wel rood…dus kan je het aanmerken als een ongo…als het bruin zou zijn weer niet (geloof ik)

nou zeg ik dat wel zo…maaarrrrrr…volgende week naar de VK dan weten we pas echt of die ongi ook een echte ongi was hahahahaha)

by the way…ketel is kapot, heb geen verwarming meer en gen warm water…en de monteur…die is pikpoten…pfff. ga maar vroeg naar bed…bel ik morgen wel weer…

@diaantje17 wrote:

by the way…ketel is kapot, heb geen verwarming meer en gen warm water…en de monteur…die is pikpoten…pfff. ga maar vroeg naar bed…bel ik morgen wel weer…

Dat is echt vervelend… maar wat is pikpoten??

@Tedski wrote:

@diaantje17 wrote:

Dat is echt vervelend… maar wat is pikpoten??

hahahah, pikpoten …ander woord voor , weg, spoorloos, zoek hahahahahah

by the way…ketel is net gemaakt…zo eerst ff douchen…heerlijk !!!

Hallo!

Tedski, ik zou eens een testje doen denk ik…

Diaantje, moet ik mijn man even langssturen? Die is monteur…

vervelend dat je in de kou zit!