JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

Diaantje, is het nu opgelost??

WW, ik denk dat ik dat ook ga doen dit weekend. Gewoon om er zeker van te zijn dat ik niet per ongeluk wel zwanger ben :smiley:

Weet je wat ik me wel steeds meer aantrek? mensen die om me heen zwanger worden. Iemand op mijn sportclub, iemand van mijn werk en een vriend van mijn vriend… nou is die middelste denk ik al wel een poosje bezig en van de eerste weet ik ook dat ze 6 maanden bezig zijn geweest, maar die laatste is van de derde zwanger en ik denk dat ze nog niet zo heel lang bezig waren… Erg he? Dat ik zo ga denken… IK WIL GEWOON OOK!! :smiley:

@Tedski wrote:

Diaantje, is het nu opgelost??

WW, ik denk dat ik dat ook ga doen dit weekend. Gewoon om er zeker van te zijn dat ik niet per ongeluk wel zwanger ben :smiley:

Weet je wat ik me wel steeds meer aantrek? mensen die om me heen zwanger worden. Iemand op mijn sportclub, iemand van mijn werk en een vriend van mijn vriend… nou is die middelste denk ik al wel een poosje bezig en van de eerste weet ik ook dat ze 6 maanden bezig zijn geweest, maar die laatste is van de derde zwanger en ik denk dat ze nog niet zo heel lang bezig waren… Erg he? Dat ik zo ga denken… IK WIL GEWOON OOK!! :smiley:

Snap het meis, is een hele logische reactie…echt …jullie tijd komt heel snel…sneller dan je denkt…ik ga ff flink voor je duimen…enne ff wat hcgtje voor onderweg :wink:

Dank je wel Diaantje :-*

Hallo!

Tedski, heel normale reactie hoor! Ik heb het ook vaak gevoeld…

En juist als je dat gevoel hebt schijnt iedereen ineens zwanger te zijn…was natuurlijk niet zo, maar zo leek het…

Zijn er al weer meiden vlakbij of op hun nod? Ik duim hoor!

Ik heb stiekem net een testje gedaan en wat ik al dacht: negatief. Nu ga ik over vier uur zo’n ovulatietest doen. Aangezien mijn vorige cyclus 22 dagen was moet ik op dag vijf na het begin van mijn laatste menstruatie beginnen met die test. Ik heb ze besteld via internet maar nu blijkt dat je die niet met ochtendurine kan doen en met die van CB kan het wel geloof ik.

Op die ovulatietest was echt helemaal niks te zien. Kan dat of moet je altijd een teststreepje krijgen? (De controlestreep was er wel trouwens.)

Ik ben geloof ik een beetje met mezelf aan het chatten :smiley:

Weer een vraagje: ik dacht dus dat ik vorige week ongesteld was, ga ik net naar de wc en ja hoor: hevig bloedverlies… ik snap er niks. Moet ik nou vandaag aanhouden als begin van mijn menstruatie???

Hoe is het verder met iedereen?

Hey Tedski,

Nou ik kan er niet echt op antwoorden of het je menstruatie geweest is of niet. Ik veronderstel van wel. Ik zou zeggen afwachten,hoe voel je je ondertussen?

Hoe gaat het verder met de rest?

Diaantje, het wordt spannend hé nog twee keer slapen en je kan naar de verloskundige :smiley: om welk uur moet je gaan?

Ik ga donderdag terug, ik hoop dan dat hij even tussen de beentjes wil kijken maar vrees ervoor hij is nogal ouderwets in dat soort dingen, als hij het niet met zekerheid ziet zegt hij niks :roll:

Verder gaat het goed met mij, de misselijkheid is weg en ik voel me voor de rest wel goed, alleen nog relatief moe(alhoewel ik denk dat mijn twee kinderen er ook wel voor iets tussen zitten)

Nog een goede zondag iedereen, geniet van het zonnetje!

Hallo!

Tedski, ik zou ook niet goed weten welk cyclus je nu moet aanhouden…

Ik zou denken dat je gewoon weer ongi bent geworden…

Ik heb het ook eens gehad dat ik na 2 week alweer ongi werd…

Ik zou zeggen als het bloeden weer over is…gezellig aan de klus en zo het hele cyclus door…om de dag…

Dan mis je iig je ei niet…

Liz, zou wel leuk zijn als je donderdag weet wat het is…

Fijn dat je je goed voelt!

Diaantje, spannend meid…nog een paar daagjes!

Hoe gaat het met de rest? :-*

hoe gaat het met jou Bianca?

oja, wat ik was vergeten te zeggen, dus twee weken geleden gingen we bij de ouders van hubbie en mijn jongste had een t-shirt aan" ik ben lekker stoer… ik word grote broer"

Hij heeft daar dus een tijdje rondgelopen en niemand merkte iets op.

Tot schoonvader zei: “wat staat erop, ik ben lekker stoer” waarop ik zei"ja er is ook een keerzijde" en hij las het luidop en begreep het niet. Hij dacht gewoon dat dat was omdat hij groot wordt :roll:

In ieder geval schoonmoeder had het wel begrepen, toen zij de tekst las zei ze direct" zijt ge terug in verwachting" :mrgreen:

Enfin ja, ze zeiden proficiat maar vooral “drie kinderen pffff zo blijf je werk hebben” nou ja, heb er niks op gezegd. :wink:

Liz, leuk zo’n shirt!

En de reactie van je krijgt het druk komt me bekend voor…Ik krijg om eerlijk te zijn meer van dat soort reacties dan van wat leuk!

Met mij gaat het nog steeds prima! Voel me echt goed…Zelfs de moeheid valt mee…

Diaantje, hoe gaat het met jou meid? Ik lees je niet zo vaak meer…Voel jeje oke?

Hey allemaal

Liz leuk idd van dat shirt :smiley: En die reactie idd lekker belangrijk :smiley:

@ Tedski, zou idd gewoon 2 menstruaties vlak achter kunnen zijn, er vervelend als je niet weet waar je aan toe bent.

@Bianca fijn dat je je nog redelijk goed voelt :wink:

En idd waar is diaan? Hoe is het met je meid?

Nou met mij nog alles het zelfde. Misselijk met vlagen en hoofdpijn (veel hoofdpijn) grotere (.)(.) en ze voelen zwaarder aan, zou ook kunnen komen omdat ik vlak voor mijn menstruatie zit. Nou ga nu even mijn vers gemaakte groentesoep eten :smiley: is weer de tijd voor voor een goed gevulde winter soep :smiley:

Ik denk dat Diaantje zich aan het warmen is aan haar hubbie doordat de verwarming stuk is. :mrgreen:

WW, fijn nog iets van je te horen. Heb je geen gevoel dat je deze keer misschien zwanger kan zijn? Of heb je die symptomen anders ook?

@Liz wrote:

Ik denk dat Diaantje zich aan het warmen is aan haar hubbie doordat de verwarming stuk is. :mrgreen:

WW, fijn nog iets van je te horen. Heb je geen gevoel dat je deze keer misschien zwanger kan zijn? Of heb je die symptomen anders ook?

Nou Liz ik heb elke maand verschillende symptomen. Nu is het weer totaal anders. Mijn boobs doen sinds vanmiddag in eens wel zeer of nou ja ze zijn gevoelig en heb ook een naar gevoel in mn maag, maar ja wat dat nu weer kan zijn :? Geen idee. Ik wacht rustig af en mocht ik woensdag nog niet ongesteld zijn dan test ik pas niet aanstaande weekend maar het weekend erop :slight_smile:

Dus wacht rustig af :smiley:

Ben benieuwd, WW. Kan je zo lang wachten als je menstruatie niet komt??

PS ik heb mijn banner aangepast.

Hoi hoi,

Ik kom me bij jullie aanmelden.

Ik ben Savine en in juli gestopt met de pil. We hebben al twee meiden, en gaan nu voor een derde kindje. Ik zit nu in de tweede ronde omdat mijn eerste ronde helaas 60 dagen duurde. In het verleden heb ik last gehad van PCOS. Gelukkig heb ik wel een eisprong gehad, dus ik verwacht ondanks dat mijn cyclussen zo lang duren, toch dat ik spontaan zwanger kan worden. Het lijkt me in ieder geval leuk met jullie mee te schrijven!

WW, nou afwachten wat het zal zijn, ik duim mee hoor!

Tedski, ah op naar de volgende ronde hé

Savine, leuk dat je voor een derde gaat, welkom overigens in dit alsmaar groter wordend groepje. Je kan gerust eens bij deel een gaan kijken daar zie je wie zwanger is van ons groepje. Of ik wil het je ook gerust vertellen hoor, Diaantje, Bianca en ik.

Hoop jou er ook vlug bij te mogen rekenen.

Hey allemaal :slight_smile:

Welkom Savine, er zijn er nu al 4 die met hun derde bezig of zelfs al zwanger zijn hier. Bianca, Liz, ik, en Diaan en o ja Liz Woeshi is ook zwanger alleen we zien nog weinig van haar :slight_smile:

Straks verder kletsen ga nu effe de oudste klaar maken voor school :wink:

goeie morgen meiden,

Hoe gaat ie hier…ja heb en nogal druk en chaotisch weekend achter de rug…pfff…moet toch maar eens iets aan de planning gaan doen…niet teveel hahahah

voel me verder prima, op de misselijke aanvallen na.(die vooral in de auto op draven…en das niet handig tijdens rijles :sick: )…mijn b(.)(.)bs doen ook verschrikkelijk zeer…was even vergeten hoe zeer ze deden…en het vooruitzicht dat we er nog lang niet zijn…is niet echt prettig…hahahah(ging in mijn vorige zwangerschappen van een 80 B naar een 85 DD :shock: …en zo tezien ben ik er nog lang niet :? …en ze doen nou al zeer )

hoe gaat het verder hier.

@WW…spannend meis… :thumbup: :thumbup:

@Savine…welkom meis, gezedllig dat je mee kletst…hoop dat het gauw raak is bij je …

@liz…gelukkig doet de verwarming het weer…maar vind het heerlijk om tegen mijn hubbie aan tekruipen hahahah

@bianc…hoe gaat het met jou meis?

@tedski… :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: …gooi er al vast even wat duimpjes extra in voor jouw meis

straks lessen…en ben nou al moe!!!.. :?

Hallo dames,

Hoe gaat ie met iedereen. Heb het ook druk gehad en daardoor niet veel kunnen schrijven. Mijn ongesteldheid is voorbij, was een goede ongesteldheid volgens mij, veel meer bloedverlies dan de vorige 2 keren. Heb daarom ook het idee dat het nu allemaal goed werkt na het stoppen met de pil.

We beginnen dus vanavond maar meteen aan ronde 4, haha :roll: