meiden vraagje
ik had dus nog een clearbl. test liggen digitaal en die heb ik net gedaan
alleen zag ik pas te laat dat er een foutmelding op het schermpje stond
dus hij geeft niet aan of het zwanger of niet zwanger is
nu heb ik die strip eruit getrokken en zie heeeeeeeel vaag 2 streepjes.
wat denken jullie, zou dat hetzelfde werken als een niet digitale test, of houd ik mezelf voor de gek.
ik heb namelijk nu ook weer erg buikpijn
Volgens mij mag je de digitale clearblue, absoluut niet handmatig aflezen. Ik zou als ik jou was, of de andere test ook doen of toch een test halen die je wel zelf kunt aflezen.
heb al gebeld met clearbleu en die adviseerde ook om een nieuwe test te doen
dus vanavond maar weer als ik moet plassen dat hoeft nu even niet
waarom neem je geen gewone test van kruidvat bvb?die digitale zijn toch een pak duurder? Je hebt er ook van matcare die zijn spotgoedkoop.
die had ik nog liggen van de vorige keer
heb nu via internet besteld 9 voor 15 euro
die zijn morgen binnen
en hoe is het vandaag?
Hoi Petra,spannend joh.Ik ben benieuwd.Weet je al meer??
liefs Alexandra
ja ik heb gisteravond nog een keer getest en die was negatief
alleen heb ik die ook uit elkaar gehaald en daar stond maar 1 streepje en die van smiddags stonden er 2 dus ik weet het niet meer
ik wacht nu tot zaterdag om nog een keer te testen
Spannend Petra!
ik kan niet goed volgen, stond er in de namiddag twee streepjes of wat zei je nu? :think:
een ding scheelt ik kan het ook niet meer volgen
ik heb woensdagmiddag een digitale test gedaan. er kwam alleen niet in beeld te staan of ik zwanger was of niet.
dus ik heb die test uit elkaar gehaald en toen stonden er 2 streepjes.
dit zegt bij een digitale test nietst. toen heb ik er savonds nog een gedaan en die zei dus niet zwanger, die heb ik toen ook uit elkaar gehaald en daar stond 1 streepje
dus ik ga nu wachten tot zondag en dan ga ik weer testen, maar dan niet digitaal
snap je het nu :mrgreen: het blijft een ingewikkeld verhaal he :wall:
Wat een gedoe zeg petra.Nou zou het kunnen dat hij 's avonds negatief is omdat er dan niet genoeg HcG in je lijf zit en de digitale hebben schijnbaar toch iets meer Hcg nodig om positief aan te geven.
Als je een zondag gaat testen zou ik het met ochtendurine doen.Daar zit het meeste Hcg in.De huisarts vroeg ook om ochtendurine.
Hopelijk is hij zondag positief.Ik zal onder tussen hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Jezus Petra, wat ingewikkeld joh. Ik zou gewoon die testen niet uiteen halen. Wat je wel kan doen is dus zo’n gewone simpele zws test kopen en dan na een uurtje nog eens kijken of zo, maar niet uiteenhalen, dat zou ik niet doen ,da’s jezelf gek maken voor niks.
Zo heb ik het vorig jaar ontdekt dat ik zwanger was, de test gaf na drie minuten maar een streep aan, dus niet zwanger en toen ik in de namiddag nog eens ging kijken zag ik een heel heel heel licht streepje, en toen begon ik te twijfelen en ja hoor ik had prijs. Mijn test staat hier nog ergens ik up hem straks anders even voor jou.
In ieder geval blijf van die tests af meid :naughty: :mrgreen:
zo dit was hem.
Hoe is het nu Petra?
en en en …petra???.. ben zo benieuwd !!
Dames, kom net bij vk vandaan. Moet toch proberen wat af te vallen, dat wil ook wel graag maar ik vind het zo moeilijk. Anders moet ze me namelijk overdragen aan het ziekenhuis. Ik heb nog meer gewogen dan ik nu weeg, dus ik kan het wel. Ik vind het alleen altijd te langzaam gaan…
19 februari mogen we voor een echo en 19 maart tweede afspraak bij de verloskundige
ik heb zondag ochtend getest, en die was negatief
maar ik ben ook nog steeds niet ongi
ik zit nu op dag 36 van mijn cyclus. maar ik kan er niets zinnigs over zeggen
alleen dat ik met er niet vrolijker op voel worden. voel me zo onzeker
en heb elke ochtend erg buikpijn, maar in de loop van de dag gaat dat weer weg
werd ik maar gewoon ongi dan begin ik wel weer opnieuw maar dan is de onzekerheid weg
Hoe gaat het eigenlijk met de rest van de dames??
Tedski,
Afvallen, heb je dan zoveel overgewicht? Nu ja wil me niet moeien hoor, ik heb ook overgewicht maar ben gelukkig nog niks bijgekomen dus dat scheelt wel.
Petra,
heel raar misschien is jouw lichaam gewoon in de war?
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Met mij gaat alles prima, als alles goed gaat nog een acht weekjes te gaan(want ik ga steeds overtijd) en dat is maar goed ook want er moet hier nog veel gebeuren, parket in babykamer leggen, meubeltjes ineensteken, kleertjes wassen en strijken, doopsuiker en kaartje samenstellen, en ik voel de tijd wel dringen. Ik kan de slaap wel moeilijker vatten , geraak moeilijk in slaap, lig nogal te denken en te denken en dat bevordert natuurlijk je slaap niet echt.
Hoe is het met de andere zwangeren?
Ben vooral beniewd wat het bij Snackertje wordt.