Liz, ik las net dat je je afvroeg hoe het met mij was. Met mij gaat het goed, zit nu op 12 weken, maar ik schrijf mee met de augustusmama’s 2008 en aangezien die in een erg hoog tempo schrijven kijk ik niet zo vaak meer bij de julistoppers :shifty:
WW en Petra, ik duim nog steeds voor een zwangerschap voor jullie hoor, ik denk dat op het moment dat je er het minste mee bezig bent het er wel van zal komen. Gebruiken jullie die ovulatietesten nog?
He petra,dat is vervelend,maar klinkt ook wel weer goed.Misschien is het deze keer toch gelukt dan.Ik zal blijven duimen voor je.Wanneer wil je eventueel gaan testen.
hoe is het met de andere meiden???
Hier alles goed.Vanmorgen weer naar de gyneacoloog geweest.Alles is goed.Het groeit goed en bloeddruk enzo was ook perfect.Over 2 weken hebben we een uitgebreide echo.Dan ben ik 20 weken en omdat ik toch boven de dertig ben wilde hij alles extra laten nakijken.
Een maandag hebben we pretecho.
De oudste is ook niet helemaal lekker.Hij hoeste vanmorgen heel veel slijm op en was hartstikke warm.Nu gaat het weer wel.Hij ziet wel erg wit.Vandaag maar lekker thuis blijven.
je hebt gelijk hoor.Het is toch een flinke teleurstelling als de test negatief is…Ik ben benieuwd joh.Ben je wel regelmatig ongesteld normaal.of verschild het vaak??