JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

@bullie wrote:

Liz, ik las net dat je je afvroeg hoe het met mij was. Met mij gaat het goed, zit nu op 12 weken, maar ik schrijf mee met de augustusmama’s 2008 en aangezien die in een erg hoog tempo schrijven kijk ik niet zo vaak meer bij de julistoppers :shifty:

:
hihi fijn dat je mijn berichtje gelezen hebt, je ziet ik was je nog niet vergeten hé(alsook de andere meiden hier ben ik niet vergeten, het schept een band hé we zijn er in juli allemaal samen aan begonnen zeg maar en ik volg het graag een beetje op.) Fijn dat alles goed met je gaat, ik schrijf ook mee met de maart mama’s en het gaat daar ook vlot het schrijven dus ik weet wat je bedoelt. Is het jouw eerste kindje, dat weet ik nu niet meer?

WW en Petra, ik duim nog steeds voor een zwangerschap :pray: :pray: voor jullie hoor, ik denk dat op het moment dat je er het minste mee bezig bent het er wel van zal komen. Gebruiken jullie die ovulatietesten nog?

Hier gaat alles goed, ik heb bijna nergens last van zodat ik bijna zou vergeten dat ik zwanger ben :stuck_out_tongue: Afgezien van het feit dat ik een paar keer per maand verkouden ben gaat voor de rest alles vlotjes maar ik rust wel héél veel dus denk dat dat er ook wel mee te zien heeft. In ieder geval het is leuk al uit te kijken naar maart als het beebje er zal zijn want uiteindelijk zal het er zijn voor ik het goed besef zeg maar. Maar ik ga er vanuit dat ik weer overtijd ga daar ik dit bij de andere twee kindjes ook had.

Hallo!

Bullie, fijn van je te lezen! De 12 week voorbij! Toch weer een mijlpaal he?

Liz, hier ook nog druk met de kamers…maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen…

Ik denk ook dat ik weer overtijd ga lopen…een weekje denk ik…was bij de vorige 2 ook zo…

hoi hoi

nou morgen is mijn nod dus ben benieuwd

ik voel me nu weer “normaal”

geen buikpijn oid. maar wacht toch nog even met testen, want het kan natuurlijk nog steeds

heb me voorgenomen als er woensdag niets is dat ik dan test.

fijn weekend allemaal

Spannend Petra!!

Petra, spannend!! Ik duim voor je!

:slight_smile: spannend petra,ik zal hard voor je duimen en hou ons op de hoogte!!!

groetjes Alexandra

gister was mijn nod maar er is nog niets

gisteravond heel even buikpijn heel in de verte zeg maar

maar er is niets. maar ik ga er van uit dat het wat langer duurt

ik hou jullie op de hoogte

de vorige keer was ik ook een half jaar gestopt toen ik zwanger werd

ben deze maand een half jaar gestopt met de pil

Petra, ik duim door!! Spannend!

Petra :pray: spannend!!

hoe is het hier.

bij mij is er nog steeds geen spoor van ongi te bekennen, alleen denk ik niet dat ik zwanger ben. ik weet niet het is een gevoel

toen ik zwanger van marc was voelde ik me moe, misselijk, beroerd de 1e 3 mnd. nu ben ik wel moe, maar verder niets.

Geen bloed geeft moed!

die onthoud ik :mrgreen:

nog geen bloed, maar de moed zakt me wel steeds verder in mijn schoenen

ben me een partij beroerd. misselijk, hoofdpijn, buikpijn.

heb me ook ziek gemeld. zag het niet zitten om vandaag van 8 tot 18 op 20 kinderen van 2 tot 4 jaar te passen.

en ik ben zo moe. heb het idee alsof ik dagen kan slapen.

:slight_smile: He petra,dat is vervelend,maar klinkt ook wel weer goed.Misschien is het deze keer toch gelukt dan.Ik zal blijven duimen voor je.Wanneer wil je eventueel gaan testen.

hoe is het met de andere meiden???

Hier alles goed.Vanmorgen weer naar de gyneacoloog geweest.Alles is goed.Het groeit goed en bloeddruk enzo was ook perfect.Over 2 weken hebben we een uitgebreide echo.Dan ben ik 20 weken en omdat ik toch boven de dertig ben wilde hij alles extra laten nakijken.

Een maandag hebben we pretecho.

De oudste is ook niet helemaal lekker.Hij hoeste vanmorgen heel veel slijm op en was hartstikke warm.Nu gaat het weer wel.Hij ziet wel erg wit.Vandaag maar lekker thuis blijven.

Liefs Alexandra

ik wil nog ongeveer een week wachten

ik heb al zo veel ervaring met testen dat het negatief is en dat ik een week later ongi word. dat wil ik nu gewoon niet weer.

dus ik wacht nog een week ( als dat lukt en de symptomen niet erger worden wat kan wijzen op zwanger zijn )

:slight_smile: je hebt gelijk hoor.Het is toch een flinke teleurstelling als de test negatief is…Ik ben benieuwd joh.Ben je wel regelmatig ongesteld normaal.of verschild het vaak??

groetjes

ik ben al sinds ik ongesteld ben onregelmatig

zelfs met de pil was het nog niet echt regelmatig.

:slight_smile: Dat is helemaal vervelend.Hoelang heb je er bij de eerste over gedaan om zwanger te worden???

groetjes

Hey Snackertje,

Amai jij bent ook al zover, ik herinner me nog dat je onzeker was dat het nog kon misgaan in het begin en dan zit je zover al. :thumbup:

Weet je al iets van het geslacht of was het nog tevroeg?

Petra, ik duim mee hoor!

toen was ik een half jaar na het stoppen van de pil zwanger

nu ben ik een half jaar gestopt dus …