JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

Petra, wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest?

Diaantje, :-* lief. Ik maak me zelf ook gek hoor, denk ik. Ik zou nu o zo graag dingen voelen zoals misselijkheid, maar als ik dalijk 10 weken het glazuur uit de wc :sick: dan zou ik natuurlijk weer wat anders willen… tis ook nooit goed.

ik ben 3 wkn geleden voor het laatst ongi geweest

maar ik weet het niet goed. toen ik van marc zwanger was voelde ik me de eerst weken ziek, misselijk, moe.

ik ben nu af en toe misselijk en heb nog steeds steken in mijn buik

dus zal binnenkort wel weer ongi worden :cry:

de situatie van vandaag

ik ben heel erg ligt in mijn hoofd. kan haast niet lopen, dan draait de hele wereld om me heen. en ben super misselijk. maar heb geen buikpijn meer. dus ik wacht mar weer af. :roll:

hellow meiden,

Petra ik duim voor je dat het vlug “prijs” mag zijn ,alsook voor WW.

Hoe zou het met Bullie zijn? Het is al lang geleden dat ik nog iets van haar las, klopt dat?

Ben net terug van bij de gyneacoloog, alles zag er goed uit, ben zelfs twee kilo afgevallen. :dance: Nou had dat bij mijn tweede ook hoor, dan woog ik aan het einde minder dan voor de zwangerschap. Maar euh ik heb genoeg reserves dus …

Binnen twee weken moet ik terug. Het begint te korten, ben 3O weekjes dus zit echt al een beetje te tellen, ook al denk ik dat het er nog wel 10 zullen bijkomen, ik ga nl altijd overtijd.

Liz, het gaat echt snel hoor! Heb jij een foto van je buik of wil je die niet laten zien? Ga je thuis bevallen?

Petra, spannend, hopen dat het snel raak is. Hopen dus dat het deze keer raak is! Misschien is die duizeligheid wel ee voorteken.

Hoi Petra,het klinkt wel goed hoor.Hopelijk is het raak.Wanneeer is je NOD ook al weer??

Liz,nog maar 10 weken,wat gaat dat snel he.Geniet er nog lekker even van,want voor je het weet is het weer voorbij.Is alles al klaar thuis of niet?En al iets gevonden voor het geboortekaartje??

Hoe is het met hou Tedski?Hoe voel je je?Ziek ,zwak,misselijk,of valt het mee?Heb je de verloskundige al gebeld?

Wanneer ga je het aan je ouders en zo vertellen?

Hier gaat alles goed.Het is lekker rustig.De kids zijn met mijn ouders naar Schiphol om mijn zusje en vriend op te halen.Die zijn naar Egypte geweest.daar was het heerlijk weer :drool: .Ze zijn vanavond rond bedtijd pas terug.

Met mijn schoonvader gaat het ook goed.Hij heeft een vrijdag 2 omleidingen gehad.1 aan de rechtse kant en 1 aan de linkse kant van de kransslagader.Hij liep vandag alweer en morgen moet hij al op de fiets.Wat gaat dat tegenwoordig toch snel zeg dat herstellen.ik vind het knap dat ze dat allemaal kunnen.

Gisteren al weer het eerste carnavalsbal gehad al noemen ze het bij ons in de stad vastenavond.Wij lopen met bontjassen en gordijnen om en hele rare hoedjes en de mannen in een boerenkiel met rode zakdoek en gordijnen.Het was hartstikke gezellig.Wel voelde ik aan het eind van de avond mijn buik wat,maar ja het was ook al 2 uur.Misschien de volgende keer toch een uurtje eerder naar huis hahahaha.

veel plezier nog vandaag.

liefs Alexandra

ik weet niet wanneer mijn nod is want dat is elke maand anders

daarom durf ik ook niet zo goed te testen nog

ik heb me voorgenomen om volgende week te testen als ik nog niet ongi geworden ben.

ik had gister bijvoorbeeld heel erg last van brandend maagzuur, en vandaag heb ik weer steeds steken in mijn onderbuik.

dus het is allemaal zo verwarrend.

Alexandra, leuk carnaval! dat doen we hier helemaal niet…lijkt me wel heel gezellig!

Fijn dat het goed gaat met je schoonvader!

Petra en WW, ik duim voor jullie!

Liz, fijn dat alles goed was bij de gyn!

Alexandra, fijn dat het goed gaat met je schoonvader.

Ik voel me op zich goed, word nu lichtelijk misselijk maar dat hoor je volgens mij vaker dat dat rond de zes weken komt. Ik ben bang dat ik mijn lol op kan. Verder gespannen borsten en vreselijk moe en koud.

28 januari ga ik voor een intake naar de verloskundige.

Tedski, zie je wel? Daar is de misselijkheid al!

Zorg maar vast voor een rol biskwiet in huis…Daar nam ik altijd wat van mee als ik de deur uitging…als ik dan werd overvallen door misselijkheid kon ik iets eten…

28 januari is al zo! Leuk!

Bedoel je gewoon van die simpele droge kaakjes?

Ik ben nog niet echt supermisselijk hoor, maar meestal een half uur na de maaltijd voelt het een beetje weeig. Dus het komt er aan denk ik…

Petra, had je klachten bij je vorige zwangerschap?

bij mijn vorige zwangerschap was ik heel moe, en elke ochtend misselijk.

dat heeft 3 mnd geduurt daarna voelde ik me eigenlijk prima

ja en mijn exzeem werd erger

daar heb ik nu ook weer last van mijn handen en gezicht zitten onder het exzeem.

ik heb net even gekeken 23 december was de 1e dag van de laatste menstruatie.

dus het kan eigenlijk nog niet echt dat ik ongi word. want dan is het wel heel kort op elkaar.

maar ik heb nu ook weer niet het gevoel dat ik zwanger ben.

het voelt elke keer anders. het ene moment ben ik heel misselijk, heb de afgelopen 2 uur steeds boven de wc gehangen :sick: en nu is het weer over. nu hebik weer een hele vage buikpijnsteek.

ik weet wel dat ik 2 mnd geleden ook misselijk was voor ik onig werd.

Het zou inderdaad wel een beetje vroeg zijn om nu al te testen. Je zou halverwege de week kunnen testen of toch wachten tot volgend weekend.

@Tedski wrote:

Bedoel je gewoon van die simpele droge kaakjes?

Ja idd, die had ik altijd bij me in noodgevallen…Ik werd soms maar zo overvallen door misselijkheid…vaak hielp het als ik even wat at…

Petra, lastig die symptomen die zowel op een naderende ongi kunnen duiden als op een zwangerschap…

Ik duim gewoon nog even verder hoor…op naar de positieve test!

Hallo allemaal,

Lees dat het hier gelukkig ook allemaal goed gaat met de zwangerschappen.

WW en Petra, jullie tijd komt er ook aan hoor, blijf positief :thumbup:

Liz, ik las net dat je je afvroeg hoe het met mij was. Met mij gaat het goed, zit nu op 12 weken, maar ik schrijf mee met de augustusmama’s 2008 en aangezien die in een erg hoog tempo schrijven kijk ik niet zo vaak meer bij de julistoppers :shifty:

Maar ik zal weer wat vaker gaan spieken hoe het er hier voor staat en wat vaker meeschrijven :thumbup:

Bullie, had jij nou al een echo gehad? En wil jij weten wat het wordt?

Je mag ons niet vergeten hoor! :cry:

@Tedski wrote:

Liz, het gaat echt snel hoor! Heb jij een foto van je buik of wil je die niet laten zien? Ga je thuis bevallen?

Petra, spannend, hopen dat het snel raak is. Hopen dus dat het deze keer raak is! Misschien is die duizeligheid wel ee voorteken.
ik ga niet thuisbevallen, ik vind het risico dat er iets misgaat te groot.

Hallo,

Ja, Tedski, vorige week hebben we een echo gehad. Alles zag er goed uit en de beeb was erg beweeglijk :inlove: Wij willen trouwens niet van tevoren weten wat het wordt, blijft dus een verrassing.

En ik zal jullie niet vergeten :thumbup:

@snackertje wrote:

Liz,nog maar 10 weken,wat gaat dat snel he.Geniet er nog lekker even van,want voor je het weet is het weer voorbij.Is alles al klaar thuis of niet?En al iets gevonden voor het geboortekaartje??

Hey Alexandra,

Ondertussen zijn het er maar een goede 9 weken meer maar ik vind het nog lang hoor :mrgreen: er is nog niks klaar thuis, de kinderkamer moet nog leeggehaald worden, geverfd worden, vloer gelegd worden meubeltjes in mekaar, kleertjes wassen en dan zijn we klaar. De geboortekaartjes daar ben ik gelukkig sinds deze week uit, nu nog gaan voor een proefdruk, de naam begint ook goed te komen, maar daar hebben we heel lang over gedaan en het is nog niet 100% mijn zin zeg maar. :)

Fijn dat het goed met je gaat meid!