Mooi buikje hoor!! En lief van je mannen Wat is je bijgeloof precies?
ach gewoon iets stoms tussen de orenā¦wil het lot niet tarten dat als ik volop kleertjes aan het kopen zou zijn, het wellicht toch mis zou gaanā¦
Stomā¦ik weet hetā¦
@ WWā¦niet opgeven meisā¦je hebt veel teverduren gehad de afgelopen maandenā¦wellicht dat dat ook een stoorzender kan zijnā¦we blijven duimen lieverdā¦2008 word jouw jaar !!!
ow lieve meiden dank jullie wel voor de lieve woorden! Ik hoop ook echt dat 2008 mijn jaar(en natuurlijk van de andere wannabe mamaās) wordt met een mooi klein hummeltje aan het einde van het jaar! Dat wij met een gezin van 5 2009 in mogen gaan zonder veel gedoe en met veel rust!
Als ik dat van Hennie lees dan hoop ik ook voor de december mamaās dat 2008 eens zonder problemen mag verlopen! Vind het zo erg en het spookt eerlijk waar al de hele dag door mijn hoofd! En ja dus ook de vraag; WAAROM? Ik denk dat niemand die vraag kan beantwoorden dan alleen Hennie zelf! En dat ze maar goed op de kleine vlindertjes wil passen en haar eigen kleine Cindy pffff net geboren en nu al zonder mama verder! snif
Nee eigenlijk weinig klachten. Was ik maar misselijk dan had ik in elk geval vaker een bevestiging⦠ben nu best bang dat het bijvoorbeeld al mis is⦠maar ja dat moet ik doen!
Nee eigenlijk weinig klachten. Was ik maar misselijk dan had ik in elk geval vaker een bevestiging⦠ben nu best bang dat het bijvoorbeeld al mis is⦠maar ja dat moet ik doen!
och lieverdā¦met allebei mijn jongens niets aan het handjeā¦niet misselijk of ietsā¦
Met de kleine meidā¦mijn longen uit mijn lijf gespuugdā¦zo andersā¦
Nog een voorbeeldā¦schoonzusje was 6 maanden zwanger voordat ze er achter kwamenā¦nooit iets gemerktā¦
Dus lieverdā¦het kan dus echt hoor dat je even niets voeltā¦maar je kan je twijfels altijd even bij de VK neerleggenā¦die kunnen je wellicht nog meer geruststellenā¦