JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

@Tedski wrote:

Mooi buikje hoor!! En lief van je mannen :smiley: Wat is je bijgeloof precies?

ach gewoon iets stoms tussen de oren…wil het lot niet tarten dat als ik volop kleertjes aan het kopen zou zijn, het wellicht toch mis zou gaan…

Stom…ik weet het…

@ WW…niet opgeven meis…je hebt veel teverduren gehad de afgelopen maanden…wellicht dat dat ook een stoorzender kan zijn…we blijven duimen lieverd…2008 word jouw jaar !!!

ow lieve meiden dank jullie wel voor de lieve woorden! Ik hoop ook echt dat 2008 mijn jaar(en natuurlijk van de andere wannabe mama’s) wordt met een mooi klein hummeltje aan het einde van het jaar! Dat wij met een gezin van 5 2009 in mogen gaan zonder veel gedoe en met veel rust!

Als ik dat van Hennie lees dan hoop ik ook voor de december mama’s dat 2008 eens zonder problemen mag verlopen! Vind het zo erg en het spookt eerlijk waar al de hele dag door mijn hoofd! En ja dus ook de vraag; WAAROM? Ik denk dat niemand die vraag kan beantwoorden dan alleen Hennie zelf! En dat ze maar goed op de kleine vlindertjes wil passen en haar eigen kleine Cindy pffff net geboren en nu al zonder mama verder! snif

Meiden ik houd jullie natuurlijk op de hoogte van mijn maandelijkse ontwikkelingen! En vergeet niet dat ik ook aan jullie denk, en dat alles maar goed mag gaan met de beebs én de mama’s :pray:

En lieve Diaan wat een prachtige buik heb je al zeg! Vind hem helemaal geweldig! En geniet er voor mij maar dubbel van!!!

Dikke :hug: en :-* Willie!

Ow en niet te vergeten Tedda dank jewel dat je voor mij even hebt geupdate! :-*

he meiden…

ben nog aan het bijkomen van de gyn…maar wilde het jullie niet onthouden

Alles zat er op en eraan…voor zover ze het nu hebben kunnen zien…

kan niet stoppen met :mrgreen: zoooooo blij ben ik…eerst 2 mannetjes…nu een klein meisje… :inlove:

Oooo diaaantje wat leuk!!! Gefeliciteerd!! :smiley:

waaaaaaaaaaaaaaaw Diaantje, gefeliciteerd, konden ze het mooi zien dat het een meisje was? Heb je mooie foto’s gekregen?

Proficiat hoor, kan me voorstellen dat je na twee jongens heel erg blij bent met een meisje. :inlove:

Bianca, ik ben kwijt of jij nou weet wat het is… er zijn al twee meiden in aantocht hier :slight_smile:

WHAAAAAAAA gefeli diaan!!! Wat gaaf! :-*

Bij Bianca is het een jongen, bij mij is het een meisje.

Twee meiden en een jongen dus :smiley:

yep en dan nog afwachten wat het bij jou en bij Snackertje is hé.

Ja bij mij duurt het nog even :smiley:

voor je het weet is het daar hoor TEdski! Hoe voel je je trouwens niet te misselijk?

Nee eigenlijk weinig klachten. Was ik maar misselijk dan had ik in elk geval vaker een bevestiging… ben nu best bang dat het bijvoorbeeld al mis is… maar ja dat moet ik doen! :smiley:

Diaantje, wat leuk een meid!! :inlove:

WW, even een dikke knuf voor jou om je een hart onder de riem te steken…Niet opgeven…dit wordt jou jaar!

Ik zal zeker hard voor je duimen… :-

Petra, natuurlijk duim ik ook voor jou! :-

Tedski, meestal beginnen de zwangerschapsklachten echt goed als je 6 week bent geweest…geen zorgen dus…de misselijkheid komt…

Ja of je hebt het zoals ik…de eerste 12 week geen misselijkheid en daarna een maand spugen…

Idd hier komt er een knulletje bij… :inlove:

Ik vind het ook zo ontzettend snel gaan! Zit gewoon al weer in het laatste trimester… :shock:

Zal trouwens ook even een buikfoto plaatsen… :mrgreen:

Hij is nu al weer groter geworden…Ik lijk nu echt met de dag te groeien…

Wow! Bianca, mooie buik hoor! En best groot al toch?

lekker buikje Bianca!!, heerlijk zo he hahah

meiden ik heb nog steeds steken in mijn ondeurbuik en af en toe in mijn borsten.

maar ik durf geen test te doen, want ben bang dat het weer zo tegenvalt.

ik weet gewoon zelf niet goed wat er is.

wil mezelf niet gek maken maar voel me anders als anders

Bianca,

mooie buik hoor!

Tedski,

Zo mag je niet denken hé, volgens mij komt het gewoon omdat je nog zo pril zwanger bent, eens je de zes weken voorbij bent zal je wel misselijk worden en andere kwaaltjes krijgen, of je hoort bij diegene die er geen last van hebben; heb je nog geen last van geuren? Ik kon dus bepaalde geuren echt niet meer ruiken werd er zelfs misselijk van.

@Tedski wrote:

Nee eigenlijk weinig klachten. Was ik maar misselijk dan had ik in elk geval vaker een bevestiging… ben nu best bang dat het bijvoorbeeld al mis is… maar ja dat moet ik doen! :smiley:

och lieverd…met allebei mijn jongens niets aan het handje…niet misselijk of iets…

Met de kleine meid…mijn longen uit mijn lijf gespuugd…zo anders…

Nog een voorbeeld…schoonzusje was 6 maanden zwanger voordat ze er achter kwamen…nooit iets gemerkt…

Dus lieverd…het kan dus echt hoor dat je even niets voelt…maar je kan je twijfels altijd even bij de VK neerleggen…die kunnen je wellicht nog meer geruststellen…

komt goed !!! :thumbup: