JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

hoi hoi

ik ben er ook nog hoor. maar ben beetje druk en zit ff niet zo lekker in mijn vel dus ook niet zo veel zin om te komen elke keer.

maar ik lees mee

Petra voor jou dan ook maar :hug: hopen dat je snel weer lekkerder in je vel gaat zitten.

hoi hoi

ik zal even kort vertellen waarom ik niet lekker in mijn vel zit.

ik weet het eigenlijk zelf niet zo goed onder woorden te brengen maar probeer het wel.

sinds we hier wonen (sinds november) mis ik heel erg een of meer vriendinnen waar ik gezellig om de koffie kan, mijn verhaal kan doen, mee kan huilen en kan lachen.

toen we in het oude huis woonde zag ik ook nooit iemand maar toen was dat anders.

ik zit wel veel hier op kok, maar ik zoek gewoon iemand in de buurt (hoeft niet eens in dezelfde woonplaats te zijn).

ik voel me een beetje alleen. en hubbie snapt dat niet helemaal omdat die zijn werk heeft en veel weg is.

ik heb ook werk. 2,5 dgn in de week in de kinderopvang. en daar heb ik het super naar mijn zin. maar ik mis iets in mijn leven

en daar zit ik nu heel erg mee, en daarom voel ik me ook niet lekker in mijn vel.

nou ik hoop dat jullie het een beetje snappen.

heb het niet neergezet om zielig te doen

maar dan weten jullie een beetje hoe en wat

Petra, ik vind niet dat je zielig doet en als ik dat wel vond dan vond ik dat je dat ook gewoon mag! Waar woonde je hiervoor dan?

Kun je anders niet proberen om bijvoorbeeld een sport te zoeken of een cursus te gaan volgen, zodat je ook ergens anders komt? Ik ben vanuit Dordrecht naar Den Haag verhuisd en had eerst mijn werk nog in Dordrecht. Ik ben hier toen weer gaan hockeyen. Niet dat dit nou vriendinnen zijn geworden, maar ik heb wel iets dat voor mijzelf is.

ik ben uit zuidholland naar gelderland verhuist.

ik woon hier nu 5 jaar en ben sinds november naar harderwijk verhuist

ik wil wel graag een sport gaan doen, maar heb daar vaak geen puf meer voor.

omdat ik al 2,5 dgn werk en dan ook marc nog heb

Petra, das idd niet leuk…

Ik weet wel dat zo gauw je kind naar school gaat de contacten heel erg uitbreiden…

Maar goed dat is bij jou nog niet aan de orde…

Misschien is het ook wel een idee om even bij contact te kijken…misschien is daar ook wel een topic van mama’s uit Gelderland…

:hug:

ja daar zit ik sinds kort idd bij bianca.

en marc gaat nog niet naar school nee hihi

he petra,

weet precies wat je bedoelt meis…zijn verhuisd van de provincie Utrecht naar Gelderland…woon nu 7 maanden in Heteren, kom vanuit Veenendaal…moet nog steeds wennen, mijn man denkt dat het allemaal geod komt als de kleine er is…en naar school gaat…de oudste van mij zit al op de hogeschool, en de jongste zit in groep 7…en die wil natuurlijk niet dat mama mee gaat naar school hahahah

En soms heb ik ook wel zoiets…van " hoef geen nieuwe vrienden…heb vriendinnen zat !!..in Veenendaal …

Ach meis…weet je …ik ben er wel van overtuigd dat je het allemaal zelf moet maken…de gezelligheid, vriendinnen, gewoon…je leventje…

Komt goed meis…heeft alleen zijn tijd nodig !!

(kom trouwens ook zo nu en dan bij Gelderse Kletsers hier op het forum…en wil je ff je hart luchten …kan het natuurlijk ook hier bij ons …of je PB me ff hahaha)

bedankt meiden. gelukkig bestaat er kok

voel me vandaag ( en gister ook al) ligt in mijn hoofd, slap in mijn benen en steken in mijn buik en borsten.

wat ik nu weer mankeer weet ik niet. maar het is wel vervelend

@petra22 wrote:

bedankt meiden. gelukkig bestaat er kok

voel me vandaag ( en gister ook al) ligt in mijn hoofd, slap in mijn benen en steken in mijn buik en borsten.

wat ik nu weer mankeer weet ik niet. maar het is wel vervelend

Zwanger? :mrgreen:

Wanneer is eigenlijk jouw NOD?

haha :mrgreen:

dat weet niemand. het is zo onregelmatig de laatste tijd.

maar ik durf niet te testen. ben 14 dgn geleden ongi geweest. maar ben bang dat het weer tegenvalt net zoals de afgelopen 3 mnd

morgen meiden,

hoe gaat het hier?

WW, ben je nu ongesteld geworden of nog steeds overtijd? De moed niet verliezen hoor, begrijp dat dat niet makkelijk is,maar toch. :hug:

Bianca,

Hoe gaat het met jou?

Bullie en Alexandra,

Alles goed, het is hier ook zo stil hé.

Petra,

ik duim mee voor je dat je vlug zwanger mag zijn hoor!

Diaantje,

spannend hé deze week weet je het geslacht, laat zeker iets weten hé

Hier gaat alles zijn gewone gangetje, het begint zwaar te worden, maar ik rust heel veel, ben nu in mijn 30ste week en ik vind het wel goed. Nog een week of 10 zeg maar en het beebje is eruit(ik ga nl altijd overtijd) maar er is nog niks in orde, geboortekaartjes, doopsuiker, naam zelfs dat weten we nog niet goed.

he meiden…even een nieuwe foto…

begint ergens op telijken he hahahaha,Jac en de jongens vinden m nu al HUGE…maar ik denk dat ik nog wel veel meer ga groeien …

De jongens hebben samen een pakje uitgekozen wat frummel aan kan na de geboorte…zo lief…

Had nog helemaal geen kleertjes gekocht…uit bijgeloof …maar de jongens hadden zoiets…kom op mam…frummel moet kleertjes hebben !!

Dit is het resultaat…

lief he ??

morgen gaan we voor de 20 weken echo…kan niet wachten…ben zo benieuwd wat het nou eigenlijk is…en we voor een naam kunnen gaan kijken…jongens naam hebben we al…maar een meiden naam …nee…daar zijn we nog steeds niet over uit…

Jullie horen het wel…is pas s’avonds…dus zo rond een uurtje op 9 kom ik dan wel even buurten …

hey Diaantje,

fijn je nog eens te horen, laat zeker iets weten hé morgenavond enne mooie buik heb je hoor!

Mooie buik Diaantje! :thumbup:

Veel plezier met de echo!

Mooi buikje hoor!! En lief van je mannen :smiley: Wat is je bijgeloof precies?

Willie zal misschien zelf hier ook nog wel komen. Maar in het wannebe topic heeft ze aangegeven nu ongesteld te zijn geworden, dag 37… ze wil even een beetje afstand nemen, maar leest wel mee.

WW januari wordt jou maand!!

ah WW hoe jammer maar euh niet opgeven hoor, weet dat er velen zijn die er zolang of nog langer over doen.

We blijven meeduimen meid alsook voor Petra(en dan is iedereen zwanger zeker?)

Volgens mij wel Liz.

bij mij voelt het ook alsof ik ieder moment weer ongi ga worden terwijl het net 14 dgn geleden is. ik word er niet goed van van dat onregelmatige gedoe.