JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

Liz, ik mag echt wel 30 kilo afvallen, maar ik zat maar net boven het bmi waarboven ze je door moeten verwijzen. En ik ben veel zwaarder geweest dus ik kan het wel. Sinds vandaag ook misselijk, nog niet overgeven maar misschien helpt dit ook :wink: Misschien is et eenmalig, dat zie ik de rest van de week wel.

Spannend Liz! Doopsuiker doen we hier eigenlijk bijna niet. Ik heb het voor het eerst meegemaakt bij een oud vriendin die half belgisch was en daarna bij het zusje van een vriendin die in Zeeuws-Vlaanderen woont.

:slight_smile: Hoi Hoi,nou Liz dat wordt nog hard door werken dan hahahahha.Op zich is het toch niet zoveel werk.Als je eraan begint is het vast zo gedaan.

Nog maar 8 weken wat vliegt de tijd toch zeg.

Hoi Tedski,vervelend zeg dat afvallen.Ik ken het .Ben voor deze zwangerschap ook 35 kilo afgevallen,maar het lijkt erop dat ze er allemaal weer aan gaan zitten.Kilo’s vliegen eraan.Komt straks wel weer goed hoor.

Gisteren heb ik de echo gehad en van hubbie mocht ik op een briefje laten zetten wat het is.Hou jullie vast!! Wij krijgen een JONGEN!!!

wE HEBBEN STRAKS GEZELLIG 3 KNULLEN.Gek vond ik het eigenlijk,want mijn gevoel zei heel erg dat het een meisje werd,Nog eigenlijk.Stom he.Volgende week hebben we eenn uitgebreide echo van het ziekenhuis.Toch maar even checken hahahahaha.Het zal niet de eerste keer zijn dat ze ernaast zitten hahahaha.Maar ik vind het helemaal super.

liefs Alexandra

Tedski,

Ik zit ook met overgewicht hoor, mede door al mijn zwangerschappen zeg maar, van de eerste was ik zowaar 15 kg bijgekomen en die zijn er nooit meer afgegaan(niet dat ik er ooit moeite voor had gedaan) gelukkig was ik bij mijn tweede zws maar een kilo of vijf bijgekomen welke er direct weer afgingen toen ik bevallen was;en nu bij deze zws ben ik nog niks bijgekomen dus ik heb wel geluk, mede door mijn vetreserve. Ik zit dus ook met zo’n goede 15 kg overgewicht, maar ik maak er mij niet echt druk in. Moet je dan een speciaal dieet volgen of zo tijdens deze zwangerschap?

Alexandra,

Wat fijn terug een jongen, leuk dat je binnenkort de gestructureerde echo hebt , da’s heel leuk om zien.

Liz, ik moet geen speciaal dieet volgen maar gewoon niet snoepen en maximaal twee stuks fruit eten. Dat zou inderdaad voor mij al moeten werken. Ik ga het proberen maar lukt het niet, dan maar naar het ziekenhuis. Liever thuis natuurlijk maar als het niet lukt dan ga ik daar geen drama van maken.

Ben je dan een grote snoeper Tedski? In ieder geval ik wens je veel succes hoor en moed om vol te houden. Enne schrijf het hier maar gerust van je af als het minder gaat. Ik ben ook een grote snoeper maar gelukkig had ik daar tijdens de vorige en deze zws niet zoveel trek in. Bij mijn eerste was dat helaas anders, ik at veel vet en veel zoet met alle gevolgen vandien hé, een cadeau van 15 kg erbij maar ja ik had dat ook een pracht van een dochter in de plaats.

Liz, ik snoep wel graag ja. En ik eet niet wanneer ik honger heb maar wanneer ik zin heb. Dat is ook een probleem waar de meeste slanke mensen geen last van hebben.

Vandaag is tot nu toe goed gegaan en zoals de vk gezegd had. Ik hoop maar dat het gaat werken.

je zal wel zien dat je het kunt, mijn steun heb je alvast!

Maar ik bedoel eigenlijk of niet snoepen alleen echt gaat werken. Ik kan nog steeds niet sporten omdat mijn been nog niet alles doet wat ik wil. Nou ja, we zien wel.

Petra, vervelend die onzekerheid…Ik hoop dat het gewoon raak is hoor!

Alexandra, een jongen! :inlove: Leuk! heerlijk zo’n hok vol knullen! :inlove:

tedski, afvallen…valt niet altijd mee…

En te veel afvallen is ook niet goed voor de baby…succes! :-*

Hier gaat alles goed. Ik werk volledig therapeutisch en dat gaat goed. Voordeel is dat ik kan gaan wanneer ik wil…

hoi hoi

fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen

hier gaat het niet zo goed. ik voel me een beetje down

ben nog steeds niet ongi en voel me daar kloten over.

maar ik heb ook geen zin meer in andere dingen wat erbij hoort zeg maar.

ik voel me daar heel schuldig over tegenover mijn man en dat heb ik ook aangegeven en hij begrijpt het ook wel, maar ik begrijp zelf niet hoe het komt. ik heb gewoon geen zin, ben moe, geniet er niet van.

dus al met al is het ff shit

Petra,

Misschien moet je eens naar de huisarts gaan of zo, om te zien wat er mis is. Heb je nog recent een test gedaan heb je enige symptomen?

ik heb zondag een test gedaan, daar na niet meer

ik ben moe, brandend maagzuur, af en toe misselijk

af en toe pijnlijke borsten

maar ook regelmatig pijn in mijn buik.

ik heb eigenlijk nog niet zo veel zin om naar de dokter te gaan

de vorige keer was ik ook 3 weken over tijd toen het alsnog kwam

He petra,wat vervelnd dat je je zo rot voelt.Het klinkt toch allemaal een beetje als zwangerschaps verschijnselen.Misschien was je toch te vroeg met testen.Omdat je natuurlijk onregelmatig bent zou het makkelijk kunnen datje eisprong veel later was dan gedacht natuurlijk.Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Misschieneind volgende week nog eens testen als je dan nog steeds niet ongi bent en anders zou ik toch langs de HA gaan.Die kan je misschien gerust stellen.Gooi verder hier alles er maar uit hoor.Mijn schouders zijn breed (en orden steeds brederhahahahaha)

liefs Alexandra

ik heb me ook voorgenomen om idd volgende week naar de ha te gaan als ik niet ongi ben geworden.

want hier schiet ik niets mee op

en als de zon nou ook nog gaat schijnen ben ik weer helemaal blij.

daar kunnen we nog lang op wachten denk ik.je waait hier uit je hemd en bij jullie??

groetjes alexandra

ja hier moet je je ook goed inpakken anders heb je niets meer aan.

en ik moet zo nog naar buiten :frowning:

nou ja me tde auto valt het mee.

hallo meiden,

we zijn februari, een maandje dichter weer bij de bevalling.

Petra,

Hoe gaat het ondertussen, misschien ben je wel zwanger, wie weet.

WW

hoe gaat het nog met jou?

Diaantje en Bianca,Bullie, Alexandra?

Alles daar nog goed?

ik ben niet zwanger

vannacht ongi geworden :frowning:

ow wat jammer Petra, maar euh de moed niet opgeven hoor ik zal voor je blijven duimen. :hug:

:slight_smile: Ooh Petra wat jammer.Hopelijk volgende maand meer geluk.

Hier alles goed.We zijn allemaal goed beroerd geweest.Behalve hubbie,maar ja die is bijna nooit thuis dus kunnen we hem ook niet aansteken hahahaha.De jongste is nog niet helemaal lekker en ikzelf ook niet.We hebben alledrie een kuurtje.Hopelijk morgen een stuk beter,want de vastenavond(carnaval)gaat morgen beginnen en ik ben al 2 jaar achter elkaar ziek geweest en dit jaar zou ik toch graag wel weg willen.Ik merk wel dat ik er meer moeite mee heb dan toen ik zwanger was van de mannen.Ben toch weer een paar jaartjes ouder of zo denk ik hahahahaha.

Over het algemeen voel ik me deze zwangerschap toch niet zo fit als bij de mannen.Als ik de kleine voel bewegen vind ik het helemaal super,maar ik zal blij zijn als ik ben bevallen en weer wat fitter ben.Daar had ik bij de mannen helemaal geen last van.

Ik heb me opgegeven voor de zwangerschapsyoga en zwangerschapszwemmen.Yoga heb ik bij de oudste ook gedaan en dat was erg ontspannend.Zwemmen lijkt me ook fijn.Voel me al redelijk een klein kamer olifantje hahahahahaha.

Ik ga zo lekker even op de bank hangen en een klein dutje doen dan ben ik misschien een beetje fit als hubbie thuis komt straks van zijn werk.Of ik lig 's avonds uitgeteld of hij hahahahaha.Erg romantisch hier hahahahahaha.

Nog meer mensen die gaan feesten vn het weekend??

Liefs Alexandra