JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

van hieruit ook een fijne jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar :mrgreen:

fijne jaarwisseling en tot volgend jaar !!!

Nou volgens mij heb ik nog een leuk eindejaarscadeautje gekregen… Ik heb net stiekem getest omdat ik zaterdag dacht ongesteld te zijn geworden maar dat is niet doorgezet. Ik dacht: voor de zekerheid een test dan weet ik zeker dat het niet raak is. maar nu staan er dus wel twee streepjes…

Ik weet niet of mijn vriend me dit vergeeft :mrgreen:

@Tedski wrote:

Spannend Diaantje! Wat denk je zelf??

[/size][/color]

ik denk …hoop stiekem.…een meisje…al vinden de meeste mij echt een jongens mama…heb altijd oorlog met stiekjes , en haarbandjes als de meiden van mijn zus hier zijn…ben gek op voetbal van de jongens en lekekr rouwdouwen zoals we hier zeggen hahahah…dus een jongen is hier natuurlijk ook meer dan welkom hahahahah

maar vind het enorm spannend…tel de dagen al af !!

@diaantje17 wrote:

ik denk …hoop stiekem.…een meisje…al vinden de meeste mij echt een jongens mama…heb altijd oorlog met stiekjes , en haarbandjes als de meiden van mijn zus hier zijn…ben gek op voetbal van de jongens en lekekr rouwdouwen zoals we hier zeggen hahahah…dus een jongen is hier natuurlijk ook meer dan welkom hahahahah

maar vind het enorm spannend…tel de dagen al af !!

Maar dat komt vanzelf als het een meid is! Dat leer je wel lijkt me. Bovendien kan niemand je haar zo goed doen als je moeder :wink:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!

tedski is ROZE !!!

HAPPY NEW YEAR MEIS !!!

Tedski? Van harte proficiat meid! je ziet je geduld werd beloond, wat een mooie manier om het jaar af te sluiten/in te zetten!

Gefeliciteerd hoor!

enne verander die ticker maar vlug in een zws ticker. :mrgreen:

Voor alle andere meiden, veel succes met het zwanger worden en bevallen in 2008. Ik blijf voor jullie duimen!

:slight_smile: :dance: TEDSKI VAN HARTE GEFELICITEERD MEID.Wat een manier om het jaar af te sluiten en het nieuwe te beginnen.Die kan in ieder geval niet meer stuk.Geniet er lekker van.

Voor de rest van de meiden ook een gelukkig nieuwjaar!!!

Liefs Alexandra

EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!

Jullie ook allemaal een gelukkig nieuwjaar en dat de laatste dames ook maar snel zwanger mogen zijn. :smiley:

Dames, nu komen misschien weer de ‘stomme’ vragen van mij, maar het is de eerste keer :smiley:

Wanneer kan ik de verloskundige bellen?

Iets anders:

Hoe hebben jullie verteld dat jullie in verwachting waren? We zoeken een leuke manier om het te vertellen.

Iedereen, gelukkig nieuwjaar! :-*

Tedski, gefeliciteerd meid!! Ik wist het, het kon gewoon niet anders!! :dance: :-*

Hey lieve meiden, mijn excuus voor het weinig reageren…Zit ook in het topic waar Tedda reageert! :wink:

Iedereen een heel mooi en gelukkig, gezond, liefdevol en zorgeloos 2008!

Ik ben 4 dagen overtijd(als je het op een cyclus van 28 dagen berekent) Dus zit nu op dag 32…Ik ga er weer vanuit dat het loos alarm is en ik test nu echt pas zodra ik een week (ruim) overtijd ben( ik durf niet :lol: )

Iedereen een fijne dag, ik ga de boom afbreken en de boel een poets beurt geven…

Tedski,

Ik wist niet dat het je eerste kindje was, des te spannender. Ik weet niet hoe dat in NL zit maar ik zou nu een bloedtest laten doen dan ben je zeker en dan zou ik naar de verloskundige bellen en vragen of je rond de periode van 6weken eens kan gaan ,da’s de tijd dat je het hartje kan zien kloppen en da’s wel zalig.

Slik je al vitamines?

WW,

drie dagen overtijd, spannend, voel je iets dat je anders niet voelt. Ik duim voor je hoor!! :pray:

Ww, spannend hoor!! Hopenlijk is het voor jou ook gewoon raak :d Hoeft je hubbie zich ook geen zorgen meer te maken :wink:

Liz, ik heb gebeld vanmorgen. MIsschien een beetje vroeg, maar ik wil graag vroeg in de morgen een afspraak. Mijn vriend werkt in Amsterdam en we wonen in Den Haag, dus dan kan hij misschien mee. De eerste keer doen ze verder niks, geen hartje luisteren of echo. In nederland moet je daarvoor over het algemeen naar een echocentrum en dat gebeurt pas rond de 12 weken. 28 januari (dan ben ik jarig) heb ik een afspraak. Ben benieuwd. Ik had gisteren nog een test gedaan en die is nog sterker dan de vorige.

Alleen nu komen natuurlijk de eerste weken van zorgen maken: blijft het goed gaan??

Goed dat je een afspraak hebt. Enne daar mag je niet teveel aan denken hoor dat het kan misgaan want je kan daar helaas niks aan veranderen. Gebeurd het dan gebeurd het, maar iedereen heeft dat wel de eerste 12 weken, gek eigenlijk want daarna kan er ook nog veel misgaan. Maar laat je niet gek maken hoor geniet(voor zover je kan ,ben je nog niet te misselijk.?) zoveel als je kan.

Nee ik ben nog niet misselijk, gelukkig, maar ik heb ook gelezen dat dat vaak met 6-7 weken komt. Dus het kan nog komen :wink:

Ik slik inderdaad ook vitamines, al voor ik stopte met de pil ben ik met foliumzuur begonnen. LAter hoorde ik dat je speciale multivitames hebt dus die slik ik nu :smiley:

Wat anders: hebben jullie gekozen voor prenatale screening? Ik moet er over lezen en volgens mij tijdens het intakegesprek al zeggen wat we willen.

Aan de ene kant denk ik: op mijn leeftijd is er nog geen verhoogd risico.

Aan de andere kant: ik weet niet of wij het aankunnen om een gehandicapt kindje groot te brengen. Mijn vriend is hier zelfs heel erg stellig in, maar het blijft mijn lichaam.

Dus, wat hebben jullie gedaan?

Liz, ik weet niet hoe dat in Belgie werkt, maar hier kun je een screening doen met een combinatietest om onder andere vast te stellen of er een verhoogd risico is op bijvoorbeeld Down.

@ tedski…ook ons was de optie voorgelegd voor een test, ook al zaten we neit in de risico groep…wij keken elkaar aan en hadden gelijk zoiets van “nee !!” , als het zo is dan is het zo…het is een deel van ons , of het nou " goed " is of niet…

We hebben dit samen met de kids besproken…en die hadden ook zoiets van tja…als wij niet goed waren geweest had je ons toch ook niet weggedaan ??..en dat is ook zo…

En wat is niet goed??.. tuurlijk zal het zwaar zijn mocht het zo zijn…maar denk wel dat wij dat heel goed aan kunnen …ligt denk ik heel persoonlijk…

Volgende week de 20 weken echo…moet wel eerlijk zeggend at ik die toch wel heel spannend vind hoor…maar laat het gewoon over ons heen komen

Al moet ik wel zeggen dat…mocht ons kleine wonder bij geboorte niet levensvatbaar zijn…we dan wel actie zullen ondernemen…ik zou dat gevoelsmatig niet kunnen uitdragen…met pijn in mijn hart…

Maar we gaan er maar niet vanuit…

:roll:

meis…het is een keuze die je zelf …samen met je partner moet nemen…luister naar je hart…