Hier gaat alles goed hoor! Ik heb ook leuke dagen gehad. Gisteren bij mijn ouders en vandaag lekker samen. We hadden lamscarre gemaakt, echt verrukkelijk. Het was echt goed gelukt.
Verder hebben we een choco-shock gehad, want we hadden voor gisteren bonbons gemaakt maar dat was veel te veel dus we hebben heel veel over. Voor vandaag hadden we als dessert een chocoladerol. Ook van over natuurlijk. Mijn vriend moet morgen werken en die gaat zijn collegaās voeren
Verder heb ik van mijn allerliefste een fantastisch mooie digitale spiegelreflex gehad, nu heb ik bijna alles wat mijn hartje begeert (op dat kindje na ;)).
Klinkt goed tedski! :drool:
Nog 5 dagen zie ikā¦
Ja nou het klinkt niet zo goed meer⦠daarstraks had ik weer lichtroze op het toiletpapier. Je moest er wel weer een microscoop bij houden⦠en ik heb pijn in mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden.
ONdanks dat ik het niet wil, kwel ik mezelf wel⦠nu was dat rozige weer weg⦠afwachten maar weer. Ik ga jullie niet meer dit soort dingen melden, oke?
5 dagen voor de nod rozebloedverliesā¦dat kan heel goed de innesteling zijn!..en ja dat kan heel pijnlijk zijnā¦dat had ik bij Esmee ookā¦
Goh het wordt wel heel spannend nou!
Ik hoop echt dat dat het is!
Ik hoop het ook, maar het voelt als menstruatie. Als ik de zwangerschapsverschijnselen zie, zijn die niet heel veel anders dan een menstruatie die zich aankondigt.
Tedski, klopt, zwangerschapsverschijnselen lijken heel erg op ongi-verschijnselenā¦schiet je ook niet echt mee op dusā¦
dat worden een paar spannende dagen⦠:-*
Hoi Tedski,wat spannend joh.ik zal heel hard voor je duimen meid.Ik gun het je van harte.Zou wel mooi zijn zo net met oud en nieuw.Alleen geen champagne dan!!Ik drink samen met de kids Jip en Janneke champagne hahahaha.
liefs Alexandra
hoi hoi
nou hier is de ongi weer over. gelukkig want ben er aardig beroerd van geweest.
nu maar hopen dat het de laatste keer was ( hoeveel tijd zit er ongeveer tussen nu en de eisprong denken jullie. 14 dgn??)
vanavond mijn verjaardag vieren dus ben nog druk vandaag.
fijn weekend allemaal en ik meld me wel weer na de feestdagen denk ikā¦
Petra, dat ligt aan je cyclus. Je eisprong is niet per se 14 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie maar 14 dagen voor de verwachte volgende menstruatie. Mijn cyclus is de laatste tijd 32 dagen geweest dus was mijn eisprong rond de 18e dag. En het is ook nog eens 14-12 dagen voor je verwachte menstruatie⦠ingewikkeld allemaal. (Niet bij iedereen is die periode tussen eisprong en volgende menstruatie even lang.)
mijn cyclus is heel onregelmatig, dus dan weet ik ook niet goed wanneer de eisprong is.
nou ja afwachten dan maar weer
Je kunt ook ovulatietests gebruiken als je het zeker wilt weten. Hoe onregelmatig is jouw cyclus?
heel onregelmatig.
nu heeft er 4 weken tussen gezeten, maar de vorige keer 6 weken en die keer daarvoor sloeg ik een maand over
@petra22 wrote:
heel onregelmatig.
nu heeft er 4 weken tussen gezeten, maar de vorige keer 6 weken en die keer daarvoor sloeg ik een maand over
Dat is echt vervelend⦠was dat bij jouw eerste ook?
ja ik ben eigenlijk altijd heel onregelmatig ongi geweest
toen ik de pil slikte ging het redelijk, maar was het nog niet super regelmatig.
toen ik gestopt ben met de pil werd het weer onregelmatig. ben toen een half jaar bezig geweest toen was ik zwanger.
en toen ik bevallen ben ben ik eigenlijk vrij snel weer begonnen met de pil. die heb ik toen een jaar geslikt en toen weer gestopt.
nu ben ik dus nog steeds onregelmatig.
Is het geen idee om ovulatietests te doen? Of klussen jullie sowieso wel regelmatig
hoi petra,vervelend zeg zo onregelmatig,misschien is het inderdaad wel een idee om ovutesten te gebruiken net zoals Tedski zei.Dan weet je wel een beetje wanneer je eisprong is en kan je ook uitrekenen wanneer je ongi dan moet komen.
Ik hoop voor jullie dat het niet al te lang meer zal duren en dat 2008 jullie jaar wordt.
Hier alles goed.Het is rustig.De kids zijn vooe een logeerpartijtje naar mijn zusje en vriend.Ze zijn gistermiddag weg gegaan en komen vanavond pas weer terug .Het is wel erg stil nu in huis hoor,maar ja ze hebben het erg naar hun zin en dat is het belangrijkste.Ik ga lekker strijken(Ik heb een berg staan hahahaha) en nog wat poetsen.Daar heb ik nu lekker de tijd voor.
veel plezier vandaag.liefs Alexandra
hey meiden,
Hoe zou het met Diaantje zijn? Ik veronderstel dat zij ondertussen weet wat het geslacht is van haar beebje.
mogguhhhhā¦hahahah, nee weet nog niet het geslacht van ons beebjeā¦8 januari pasā¦kan niet wachten ā¦jullie horen het dan vast en zeker!!
Hoe is het verderā¦moet nog heel wat terug lezenā¦maar met deze dagen en de vakantie van de jongens valt internetten een beetje in het niet hahah
nu we het er toch over hebbenā¦
Wens jullie allen een hele fijne gezellige jaarwisseling, dat al jullie dromen mogen uitkomen voor 2008 !!..en dan vooral de roze droom ā¦dat we even stil staan bij het afgelopen jaarā¦en dat wat niet helemaal goed ging ā¦we dit jaar anders zullen doen !!!
Spannend Diaantje! Wat denk je zelf??
En voor iedereen hier:
Fijne jaarwisseling en goed nieuw jaar!!