O WW, wat spannend meid!! Ik zal heel hard duimen!
WW, dat zou echt leuk zijn!! Jij hebt je NOD iets voor mij zo te zien.
hey meiden thanks,
Zou het zelf ook erg leuk vinden jaā¦
Maar toch ook wel erg onzeker hoor, gewoon dat het toch niet raak is en die twijfel is pas weg als ik een positieve test hebā¦Maar ik weet het ook weer niet hoorā¦
Maar tedski dat zal jij vast wel begrijpen denk ik Die onzekerheid en wanneer het eindelijk eens zover is is is best wel frustrerendā¦
Inderdaad het is erg frustrerend. Ik ga deze keer echt proberen mezelf niet gek te maken. Is misschien ook wel makkelijker met deze drukke dagen.
Hey meiden,
Nou heb sinds een uurtje zulke steken in mn onderbuik is echt niet fijn, heb ook geen idee wat het isā¦
Ik wens iedereen nog even een hele fijne avond!
Hoi WW,spannend joh.Ik zal heel hard voor je duimen.Dat zou een super einde zijn van 2007 en een super goed begin.Ik hoop het voor je.Het is je hartstikke gegund.
@Tedski,voor jou ook al zo spannend.Ik zal voor jullie allemaal duimen
Iedereen fijne feestdagen.Maak er een groot feest van!!!
liefs Alexandra
WW, ook geen idee wat het zou kunnen zijn⦠hopen dat het iets positiefs is!
Ik heb besloten dat ik deze keer na mijn eisprong gewoon alles ga eten waar ik zin in heb. Hiervoor nam ik bijvoorbeeld geen filet american meer, maar volgens mij komt het door dat soort dingen dat ik er te veel mee bezig ben en heb besloten dat ik het pas niet meer ga eten als ik een positieve test heb.
hallo allemaal
ik ben in juli 2007 gestopt met de pil.
en we zijn sinds dien niet echt heel erg bezig om zwanger te worden, maar wil het wel graag, en het begint nu ook wel heel erg te kriebelen
als ik ongi word is het wel een tegenvaller diep in mijn hart, zeker omdat ik zon onregelmatige menstruatie heb, dus dan duurt het soms heel lang en word ik dus alsnog ongi.
vorige maand heb ik het een keer helemaal overgeslagen. dat was heel frustrerend kan ik je melden
ik wil graag bij jullie meepraten, zoals ik al zei het kriebelt steeds meer en ik wil mijn ervaringen wel met jullie delen over hoe ik me voel enzo.
in het begin heb ik ook al even meegeschreven maar toen ben ik weer gestopt omdat ik er nog niet aan toe was zeg maar.
ik hoop dat ik nu wel weer mag meedoen. het kan zijn dat ik af en toe niet zo vaak mee schrijf, want ik ben best druk, maar ik lees wel mee !!!
Natuurlijk!! Welkom (terug).
Vervelend dat je zoān onregelmatige cyclus hebt. Dat je niet heel veel komt is hier niet zo erg, want dit is een redelijk rustig topic, we zijn niet met heel veel. Maar ik vind het wel altijd leuk
Petra, welkom terug! Gezellig dat je weer mee komt schrijven!
nou ik kan jullie nu melden dat ik vanmorgen ongi geworden benā¦
fijn net voor de kerst
voel me dus nu ook gewoon beroerd. heb erg last van pijn in mijn buik. meer dan anders. maar ja het zal wel weer over gaan
Hey Petra aller eerst welkom terugā¦
En meid wat K⦠voor je!
Ik duim voor je dat het eerste goede nieuws wat je in het nieuwe jaar krijgt een positieve test is!
Ik zit nu een week voor mijn nod, en eerst was mijn gevoel positief en nu niet meerā¦Omdat ik elke keer al een teleurstelling had als ik toch ongesteld werd, dus ga er maar weer vanuit dat het niet gelukt isā¦En mocht het wel zo zijn dan ben ik dubbel zo blijā¦En mocht het weer niet zo zijn, dan heb ik me alvast een beetje voorbereid!
Meiden fijne zondagā¦
ik wil graag gaan temperaturen
maar weet niet goed hoe ik dat doen moet
kunnen jullie me dat uitleggen
Petra, balen dat het niet gelukt is :hug:
Dat temperaturen doe ik zelf niet maar wat ik begrepen heb gaat het als volgt:
Je meet elke dag je temperatuur voordat je op staat en voor dat je iets gedaan hebt. Volgens mij moet het rectaal en elke dag op hetzelfde tijdstip. Je kunt het beste een thermometer met twee cijfers achter de komma gebruiken. Je schrijft dat op en je temperatuur stijgt na je eisprong. Je weet dus pas achteraf dat je je eisprong gehad hebt. Je moet beginnen op de eerste dag van je cyclus. Dus eigenlijk morgen al. Ik heb een digitale thermometer gekocht met twee cijfers achter de komma en ben ook van plan het te doen als deze ronde niet raak is.
WW, vervelend dat je nu weet het gevoel hebt dat het niet raak was. En dat terwijl je vorige week nog zo positief was⦠maar je hebt gelijk beter nu al bedenken dat het misschien niet raak is dan op je NOD.
He balen Petra! :hug:
WW, ik blijf duimen hoor! Ik hoop zo dat het raak is!
oke bedankt voor de uitleg. ik moet dus morgenochtend voor ik iets doe tempen. hopen dat ik het niet vergeet.
ik ga even proberen om een beetje terug te lezen van jullie zodat ik weet waar het over gaat. (dus ik heb nog even wat te doen)
@petra22 wrote:
oke bedankt voor de uitleg. ik moet dus morgenochtend voor ik iets doe tempen. hopen dat ik het niet vergeet.
ik ga even proberen om een beetje terug te lezen van jullie zodat ik weet waar het over gaat. (dus ik heb nog even wat te doen)
Je moet nog in bed liggen. Dus echt voordat je op staat of naar de wc gaat en ik geloof dat je minstens een uur geslapen moet hebben.
Dames ik wil jullie even:
Fijne kerstdagen!!
wensen.
Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden voor degene die nog zwanger willen worden en dat alles maar goed mag gaan met de kleintjes die volgend jaar komen.
hallo meiden,
ben terug van vakantie, hoe gaat het hier?
Hallo!
Hopelijk heeft iedereen fijne dagen gehad! Hier zit het er iig weer opā¦Was gezellig , maar ben blij dat het geweest isā¦
Op naar oud en nieuwā¦das mijn feesje⦠:mrgreen:
Liz, fijn dat je er weer bent! leuk gehad?