Even een vraagje. Ik had vanmorgen toen ik op stond en nu net heel helder rood bloedverlies. Ik had ook vanmorgen een positieve ovulatietest gehad en we hebben gisterenavond gemeenschap gehad. Zou het met één van die twee dingen te maken kunnen hebben? Zelfs als ik ongesteld ben is het niet zo helder rood.
@Tedski wrote:
Even een vraagje. Ik had vanmorgen toen ik op stond en nu net heel helder rood bloedverlies. Ik had ook vanmorgen een positieve ovulatietest gehad en we hebben gisterenavond gemeenschap gehad. Zou het met één van die twee dingen te maken kunnen hebben? Zelfs als ik ongesteld ben is het niet zo helder rood.
ja kan met beide eigenlijk…adertje geraakt tijdens de sex en soms komt er tijdens de ei sprong ook iets bloed vrij…maar bij beiden geld…het duurd niet echt heel lang…
Het helderrood is weg alleen nu af en toe nog bruin. Maar dat is altijd ‘oud’ bloed toch?
Hey Tedski,
Ik vind het toch wat vreemd dat je zo midden in je cyclus best aardig wat gevloeid hebt en ook helderrood en ja bruin bloed is oud bloed…
Een adertje zou snel over moeten zijn en een ovulatie bloeding kan maar lijkt meer op een spotting dan echt bloed!
Ben toch benieuwd wat het is geweest!
Met mij gaat het goed, heb het nu wel naast me neer gelegd dat het langer duurt als verwacht, ik kan er toch niets aan veranderen al blijft het erg jammer en onzeker!
Ik zie het ook allemaal wel, en ben het zat om er zoveel bij stil te staan!
Hoop dat het met de rest ook allemaal goed gaat en met Bullie ook?
Ik vind het ook vreemd. Vanavond gaan we weer proberen te klussen dus ben benieuwd of ik het dan morgen weer heb, anders ga ik toch echt even naar de ha.
Tedski, idd vreemd…alle opties kunnen…spotting…adertje, ovulatiebloeding…even in de gaten houden…Als het een ovulatiebloeding was was de timing iig goed! Ovulatiebloeding heb ik ook weleens gehad…net als jij het beschrijft…
WW, fijn dat het goed gaat!
Ik duim voor jullie meiden! :-*
Hier drukke feestdagen…eerste kerstdag bij ons…gourmetten…
2de gaan we naar mijn zus…
wel gezellig die dagen…maar ben ook altijd weer blij als ze voorbij zijn… :oops:
Gisteren weer geklust en nergens last van vandaag. Het zal wel eenmalig zijn gewest…
Bianca, ik kan me voorstellen dat je het ook fijn vindt als alles weer voorbij is en dat we weer het gewone leven ingaan na al die feestdagen.
Wat vreemd allemaal Tedski.Hopelijk niks bijzonders en ik hoop voor jou een innestelingsbloeding.Bij de eerste heb ik die ook best flink gehad.Ik dacht eigenlijk dat ik ongi was,maar 2 weken nadien had ik een positest in mijn handen.Ik zal voor je duimen meid.
Heerlijk he die kerstdagen.Ik vind het ook altijd heel gezellig,maar ben ook blij als ze weer voorbij zijn.'s ochtends en begin van de middag met de kids even lekker naar buiten als het droog is.Kunnen ze even wat energie kwijt.hahahaha.
Hier alles goed.Vanmorgen weer een echo gehad bij de gyneacoloog.Alles zag er goed uit.De kleine was vollop aan het bewegen.Zo super om te zien.Toch ging hij van de 13 weken uit ipv van de 12 weken,maar ik ga nu een klein feestje bouwen omdat we officieel de 'gevarenzone’uit zijn.JIPPIE!!!
liefs Alexandra
Het kan geen innestelingsbloeding zijn want ik heb pas net mijn eisprong gehad.
Snackertje, je bent nog maar 1 dag verwijderd van 13 weken hoor, dus zo mis zit hij niet toch? Fijn dat je uit de gevarenzone bent!
Hey meiden,
Alexandra, zie nu net pas dat jij een berichtje had gestuurd via hyves :oops: zal even reageren daarop strakkies hahahaha;) Fijn dat lles goed was mij en gefeli voor de mijlpaal.
Gisteren hebben wij gezien hoe een katje werd aangereden, en dat kleine diertje leefde nog vlak bij ons voor de deur was helemaal van slag…Dierenambulance gebeld en die hebben het dier een spuitje gegeven om het te verlossen van de pijn…
Toen vroeg onze oudste wat er was gebeurt met de poes…En ik zei dat het diertje naar de hemel was gegaan…Hij zegt; OW naar de poezen hemel dus mama? Ik zeg ja naar de poezen hemel…Zegt hij…Ow nou hopelijk hebben ze daar ook een kerstboom dan is het nog wel een beetje kerstfeest voor de poes :inlove: dat was zooooooo verschrikkelijk lief!!! Die beredenering van de kinderen is zo puur!!!
Nou meiden fijne dag en tot gauw!
jeetje WW dat is heel erg van dat katje, doet me denken toen ik nog jong was, mijn moeder had toen bij het buitenrijden met de wagen uit de garage ook ons katje doodgereden, het beestje kwam onder de wielen terecht en lag nog te stuiptrekken. Een beeld die ik nu bijna 20 jaar later nog voor mijn ogen zie; Vreselijk hé.
Meiden,
Ik wou even laten weten dat ik vanaf vrijdag voor zeven dagen naar zee ben, we hebben daar lekker een appartementje gehuurd. Ik wens jullie alvast een zalige Kerst toe.
Daaag!xxx
Ww, wat vreselijk! Maar mooi geredeneerd van je kindje.
Liz, heel veel plezier aan zee! Geniet er lekker van. En jij ook vast fijne dagen toegewenst.
Liz, fijne vakantie!
WW, wat naar van dat katje…wat een heerlijke reactie van je oudste… :inlove:
Alexandra, fijn dat alles goed is met de beeb! Gefeliciteerd met je mijlpaal!
Tedski, fijn dat je nergens meer last van hebt! was het veel bloed wat je verloren bent? Klinkt mij toch echt als een ovulatiebloeding hoor…
Bianca, het was niet veel.
Tedski…dan denk ik dat dat het was hoor…Ik heb het 2 x gehad…
de timing was dan iig goed…spannend!!
Hallo meiden
Ik ga er vanaf morgen een weekje tussenuit naar zee, en we gaan er van genieten!
Aan iedereen die het nodig heeft, een dikke hartverwarmende knuffel en tot volgende week vrijdag! :hug: :hug: :-*
Eveneens een zalige Kerst!
Bianca: ik hoop voor mezelf ook dat het raak is maar ik probeer om niet teveel verwachtingen bij mezelf te wekken. Vorige maand heb ik echt tranen met tuiten gehuild… was niet zo gezellig voor mijn vriend. Die het ook jammer vindt (zegt hij) maar ja ik ben gewoon altijd een beetje emotioneel. Vannacht had ik zelfs gedroomd dat we ergens aan mee gingen doen (geen idee waaraan!) en toen hebben we eerst ‘nog even snel’ een vruchtbaarheidsonderzoek gedaan :?
Liz, heeeeeeel veel plezier!!! En ook:
Fijne feestdagen!
Tedski,
Iedereen fijne feestdagen!
Hoi Liz,veel plezier aan de kust.Heerlijk.Zou ik ook echt zin in hebben om lekker een weekje er tussen uit te gaan.Zou ons ok goed don.Geniet er lekker van meid
Tedski,ik zal voor je duimen!!!
PRETTIGE FEESTDAGEN IEDEREEN!!!
Hallo allemaal,
Hoe gaat het met iedereen?
@Tedski, meid ik duim ook heel erg voor je!!! Ik gun het je zo!!
Je hebt in ieder geval een duidelijke eisprong gehad! Dat is 1 ding wat zeker is door die ovulatie bloeding!
@ De rest, ik wil jullie alvast hele fijne kerstdagen wensen en een heel erg mooi en gezond 2008!
Ik heb er deze maand wel een heel goed gevoel over dat het raak is :oops: Niet alleen dat ik sinds gister al best wat voel(dat deed ik de vorige maanden ook :lol: ) Maar ook een bepaald gevoel wat ik op dit moment heb…Maar ik duim ook heel hard voor mezelf(zou wel een enorm mooi nieuwjaars cadeautje zijn en een mooie start van het nieuwe jaar)
Knuf willie