JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

Dat is heel goed nieuws Liz…kom mar op met die mooie foto’s !! :thumbup:

hier gaat ie ook lekker…kan niet wachten tot we ook onze echo mogen om tebepalen wat het nou echt is hahahah

Diaantje,

Ik heb helaas geen mooie foto’s die gyneacoloog van mij werkt met zon’ oud toestel dat hij er nooit niks moois mee uitprint, dus ja…

Wanneer moet jij terug naar de verloskundige? Ik nu in januari en vanaf dan om de twee weken(dan komt er iedere keer een inwendig onderzoek bij :twisted: :thumbdown: om te zien of er nog geen ontsluiting is etc…)

Hallo!

Ben er net weer van de 20 weken echo. Alles was goed! We krijgen een zoon! :inlove:

waaw Bianca, gefeliciteerd met je zoon! Je voorgevoel klopte. :thumbup: Heb jij mooie foto’s? Enne fijn dat alles goed was.Kon je veel zien?

Ik heb idd mooie foto’s! Heel duidelijk. Alles was te zien…Heb alleen geen scanner…zal kijken of ik ze zo op de foto kan zetten…

Leuk Bianca!! Nou ja dat had ik ook gezegd als het een meid was, maar toch leuk! :smiley:

ohhhhhhhh wauw Bianca, een ZOON !!!

geweldig meis…hoop dat je er foto’s van kan maken…ben gek op foto’s :mrgreen:

Hier alles goed…mag de 21ste weer naar de VK…en over 4 weken voor de 20 weken echo …maar dat hoor ik wel van de VK…

Kan niet wachten hoor!!!

@ Liz…hoezo dan dat inwendige?..loop jij een hoger risico op een vroeg geboorte dan meis?

Hey Diaantje,

Nee hoor geen risico, alles zit goed dicht maar vanals je de 30weken gepasseerd bent voelt hij ook even inwendig om te zien of er nog geen ontsluiting is of iets anders. Dingen die je via de echo niet kan zien zeg maar;ook neemt hij dan een vaginale wisser(wat een woord) een stukje baarmoederslijmvlies zeg maar om te zien of je toch geen streptokokken hebt want dan moet je tijdens de bevalling een baxter krijgen met antibiotica zodat het kindje dat niet krijgt.

Fijn zeg dat je binnen een aantal weken voor de 20w echo mag, wat gaat het ook snel bij jou zeg. Hoop je stiekem op een meisje?

Hallo!

Diaantje, het schiet bij jou ook lekker op zeg!

Ben benieuwd wat er in jou buik zit…

Hoe voel je je verder?

Hoe is het met de andere meiden hier?

Ik kan over een week weer echt beginnen met klussen :smiley: verder gaat het wel goed eigenlijk, ben deze week voor het eerst naar de fysio geweest dus mijn been gaat vanaf nu alleen maar beter.

Tedski, ik duim voor je hoor dat dit de ronde is!! succes en veel plezier met klussen! :mrgreen:

Fijn dat het beter gaat met je been! Moet je nu ook steeds oefeningen doen thuis?

@Bian25 wrote:

Tedski, ik duim voor je hoor dat dit de ronde is!! succes en veel plezier met klussen! :mrgreen:

Fijn dat het beter gaat met je been! Moet je nu ook steeds oefeningen doen thuis?

Nog niet, ik heb alleen nog maar op een hometrainer gezeten bij de fysio. Ik moet alleen een beetje mijn voet naar voren en naar achter doen, dat gaat nog niet helemaal namelijk :smiley:

:slight_smile: Hoi Bianca,leuk je een ZOON.Super!!!Klopte je voorgevoel dus toch.Al weer 20 weken wat gaat dat snel he.

Liz al weer dik 25 weken.Je begint zo al met aftellen.De tijd vliegt.Leuk joh een meisje.Stiekem hoop ik daar ook wel op hoor!!Met een jongen zou ik niet minder blij zijn hoor!!Begrijp me niet verkeerd,maar ik heb 2 jongens dus een meisje zou ik wel erg leuk vinden.En het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is he.Over de namen zijn we het al eens deze keer.Gelukkig.De meisjesnaam hadden we al snel,terwijl we daar de andere keren niet echt uit kwamen en van de week las Ries een jongens naam en die was het ook gelijk.

Na de oud en nieuw gaan we aan de zolder beginnen,dat wordt onze slapkamer en daarna kunnen we van onze slaapkamer babykamer gaan maken.Nou ja,hij is bijna 40 vierkante meter.is niet echt een babykamer meer hahahahaha.

Iemand nog plannen voor het weekend en wat gaan jullie met kerst en oud en nieuw doen

Liefs Alexandra

Alexandra, had jij nou al een echo gehad? Ik ben het even kwijt. En wil jij weten wat het is?

Mijn vriend zou vanmorgen moeten voetballen en ik zou mee gaan, maar het ligt eraf… en het heeft niet eens geregend! Verder gaan we niet zo heel veel doen. Ook wel eens lekker hoor!

:slight_smile: hoi Tedski,ik heb al 2 keer een echo gehad,met 8 weken om te kijken of alles goed zat en met ruim 9 weken omdat ik wat bloedverlies had gehad.Een donderdag moet ik weer naar de gyneacoloog.Best kans dat hij dan weer een echo maakt.Ik hoop het wel.

Ik wil graag weten wat het wordt,maar Ries niet.Nou ga ik weer naar de 9 maanden beurs en dan laat ik daar nog wel een echo maken.Heb ik bij Roel ook gedaan.

Lekker joh een rustig weekendje.We gaan zo lekker douchen en aankleden en dan gaan we vanmiddag lekker even naar buiten.Het is lekker koud,maar met een zonnetje en dat vind ik heerlijk.Lekker naar het bos of zo.

Iemand nog speciale plannen voor kerst.Wij zijnzoals iedre jaar 1 dag bij mijn ouders en 1 dag bij mijn schoonouders.Heerlijk!!!(niet dus)

Ik had graag alles op 1 dag gedaan zodat we lekker 1 dag voor onszelf hadden,maar dat wil hubbie niet.We hebben dat 1 jaar gedaan.'s middags naar mijn ouders voor de koffie en wat lekkers enzo en 's avonds bij mijn schoonouders gegeten.De tweede dag zijn er vrienden van ons geweest.Was erg gezellig,tweede jaar zouden we het andersom doen,maar mijn schoonouders hadden te kennen gegeven dat niet zo leuk te vinden en toen wilde hubbie dat niet meer doen.was ik best kwaad om.Ik had ook een discussie met mijn zusje gehad het jaar daarvoor.Mijn ouders maakte er geen punt van.Die snappen wel dat we een dag voor onszelf wilde,nou ja.We gaan er maar weer iets gzelligs van maken.Misschien volgend jaar maar lekker een paar dagen weg,.zijn we daar ook gelijk van af hahahaha.

fijne dag nog.

liefs Alexandra

Wij gaan dit jaar eerste kerstdag naar mijn ouders en kerstavond en tweede kerstdag zijn we thuis.

Mijn vriends ouders zijn op vakantie dus daar gaan we niet heen. Ik vind het overigens altijd wel gezellig en makkelijk om beide kerstdagen ergens anders te zijn. Mijn schoonmoeder heeft zelf een soort trauma opgelopen omdat ze altijd verplicht naar haar schoonouders moest, dus ze heeft wel eens laten blijken dat ze het niet erg vindt als we niet zouden komen en een dag voor ons zelf zouden willen. Maar zoals gezegd: ik vind het nooit erg. Misschien als we een gezin hebben wel, maar dan zou ik het geloof ik anders doen (mocht ik het vervelend vinden) en dat is: beide ouders bij ons uitnodigen :smiley:

:slight_smile: Hahahahahaha.dat is inderdaad wel een idee voor vogend jaar.Moet ik eens bespreken met hubbie.

Ik vind het altijd wel gezellig hoor,maar bij mijn schoonouders zitten we altijd de heledag naar de tv te kijken en dat is niet mijn iedee van kerst.'s avonds altijd kalkoen met spruiten en GEKOOKTE AARDAPPELEN en dat is helemaal niet mijn idee van kerst hahahahaha,maar ja.Gezelligheid moet je zelf maken he.eerst maar lekker iets met de kids doen denk ik.Hubbie is lekker thuis en daar genieten we dubbel van natuurlijk.

liefs Alexandra

Dat klinkt inderdaad niet heel erg gezellig. Maar misschien kun je zelf eens opperen om iets anders te gaan doen? Wellicht een wandeling maken met zijn allen als het mooi weer is of een spelletje ofzo? Of wat je ook kunt doen: voorstellen dat jij kookt bij hun thuis. Ik vind GEKOOKTE aardappels nou ook niet echt het toppunt van lekker met kerst…

Hallo meiden,

ben ik nog een keer. Alexandra, fijn dat alles goed gaat; hoe zou het met bullie zijn en Diaantje hun zwangerschap? WW en Tedski ik duim voor jullie een prachtige zwangerschap in 2008.

Wij gaan met Kerst naar zee, komende vrijdag vertrekken we al, we hebben nl een appartement gehuurd voor zeven dagen en gaan dus kerstavond en kerstdag daar vieren,lekker gezellig. We zijn helaas niet zo familiemensen(heb het niet altijd zo gewild maar het is nu zo)maar mijn moeder komt wel op kerstavond langs en blijft ook op kerstdag.

Voor ik het vergeet, aan ieder een Zalige Kerst!