WW, ik had helemaal niet gereageerd op jou, maar voor jou is het misschien nog wel vervelender zo. Dat je én een negatieve test hebt én je bent nog niet ongesteld geworden. Dan kun je ook niet verder!
Ik ben er inderdaad ook helemaal klaar mee. Ook omdat mijn cyclus blijkbaar 32 dagen duurt. Ik heb dus pas over 18 dagen mijn eisprong en moet dan tot 1 januari wachten op mijn NOD. Ik baal er gewoon echt heel erg van. Ik wil er ook heel erg graag niet zo mee bezig zijn maar ik weet niet hoe.
He Tedski,balen joh!!! :hug: :hug: Ik kan me het heel goed voorstellen.Heb dat ook een keer gehad,je kan het er beter uit gooien dan er mee blijven zitten.Geeft toch niks!!Als je bezig bent om zwanger te worden is iedere maand 1 te lang.Hoelang ben je nu bezig om zwanger te worden??een maand of 6 kan dat??Zelf had ik een cyclus van 31 dagen.Een maand duurt dan erg lang.Heb je al eens ovutesten geprobeerd?Ik heb ze op een gegeven moment ook gebruikt om te kijken waneer mijn ovu was,wij bleken achteraf altijd rond de verkeerde tijd te klussen.Laat je lekker vertroetelen door je hubbie.En ik hoop voor je dat 2008 gewoon super begint met een posi test!!
@WW,Hoe is het met jou??Nog geen ongi te bekennen.Zoleng die er nog niet is heb je nog een kans toch.het kan zijn dat je te vroeg heb getest.Als je eind volgende weeek nog niet ongi bent zou ik toch nog eens een testje er tegen aan gooien.Het klinkt allemaal zo positief bij je,maar ja ik weet dat je lichaam je flink voor de gek kan houden.
Laat jij je ook maar lekker vertroetelen.Nog steeds een beetje grieperig??
Als je er echt zo mee zit,kan je altijd langs de huisarts gaan toch.Al is het alleen maar om je gerust te stellen.
Mocht je toch ongi worden,dan hoop ik dat 2008 ook voor joumet een vette posi test mag beginnen.
Liefs en een dikke knuf van Alexandra
hey goedemorgen,
Nou ik ben ook flink ongesteld geworden :x heb het zelfde als tedski, ik ben er ook effe helemaal klaar mee…het is gewoon heel frustrerend en ik ben nu 6 maanden bezig!! Ja voor sommige is dat helemaal niet lang maar toch, voor mij wel!
Dus tedski ik begrijp je helemaal!
@ Alexandra,
Ja ik ga lekker mn bed zo weer in en effe niets doen…Ik hoop dat het nieuwe jaar ook een vette test zal brengen maar ja je weet het niet he!
Fijne dag allemaal ik heb vanmiddag de verjaardag van mn schoonvader en we gaan bij mn schoonmoeder langs die had cadeautjes gekregen van de Sint…
Gisteravond hebben wij sinterklaas avond gevierd bij mn broer, was erg leuk…
Sinterklaas had op een gegeven moment niet in de gaten dat zn broek op zijn enkels hing en wij lagen helemaal dubbel(was een goede vriend van mn broer en ouders) hij had er wel een broek onderaan maar toch het was zo lachwekkend!
Nou nogmaals fijne dag en spreek iedereen snel weer!!!
O ja ik hou mijn banner gewoon op 28 dagen omdat ik geen kansen wil missen wat vruchtbare dagen betreft en liever te veel klus dan te weinig :oops:
WW :hug: :hug: :hug: Zoals je zelf al zegt: ik leef met je mee, weet precies hoe jij je voelt.
Alexandra, ik had juist afgelopen maand mijn eisprong met die ovutests gespot en omdat ik nog steeds in het gips zit hadden we toen juist geklust maar het heeft dus niet mogen baten.
Hoi WW,Een dikke :hug: van mij,dat is balen,ik had het eigenlijk niet verwacht.Het klonk allemaal zo positief.Je lichaam kan raar doen he.Ik kan me voorstelen dat je het even helemaal gehad heb.Iedere maand hoop je dat het zover is en je probeert om er niet zo mee bezig te zijn,maar dat doe je toch.Je weet nu wel waar je aan toe bent en kan weer op naar een nieuwe klusperiode.Hopelijk de volgende keer wel raak en krijg je een super nieuwjaar!!!
Dat is waar Tedski,ik wist niet meer precies wie er nu testen aan het gebruiken waren en wie niet.Baleb joh,toch zeker als je ovutesten heb gebruikt dan hoop je toch wel heel erg dat het raak is.Dat weet ik.Voor mijn positest had ik ook 2 dagen bloedverlies gehad en dacht dat dat mijn ongi was.Ik had het toen ook helemaal gehad.
Volgende ronde er hard tegen aan en hopelijk ook jij een goed begin van het nieuwe jaar!!!
Laat jullie lekker in de watten leggen.
Kunnen jullie het er met je hubbie goed over hebben dat je het helemaal heb gehad en er erg van baalt dat het deze ronde niet gelukt is?Dat is al wel fijn als dat kan.
Dikke knuf :hug: Alexandra
heh verdorie WW…had ik ook dus helemaal niet verwacht…wat kan je lichaam je dan bedotten he !!
meis, baal maar gerust hoor, ff snikken ff slikken…en als je er klaar voor bent ga je weer verder!!
hoop dat het echt heel gauw raak is !!, hier alvast een geluks beertje…
Hallo allemaal,
@ Tedski en WW. Balen, maar ook jullie gaat het een keer lukken! :hug: :hug:
@ Liz, je vroeg wanneer ik een afspraak bij de verloskundige had. Dat heb ik 20 december (bij 8 weken)
Hallo!
Tedski, WW balen meiden! Dikke knuf voor jullie! :hug:
Diaantje, fijn dat het weer goed gaat met je! Schiet al lekker op he?
Liz, vervelend luizen! Sterkte!
Alexandra, vervelend die moeheid! Ben blij dat ik daar nu een beetje door ben…Idd lekker aan toe geven als het kan!
Ik grijp alle kansen aan om maar even te gaan liggen…
Gisteravond sinterklaas gevierd. Kids waren weer erg verwend! leuk die blije koppies!
Verder gaat alles hier zijn gengetje…
Ben druk met werk, huis, gezin en mijn eigen dingen…
Maar voel me verder prima…
Ben nu een paar daagjes vrij…even lekker bijtanken…
tot later!
hallo meiden,
WW en tedski, kan me voorstellen dat jullie het wel gehad hebben met zwanger geraken. Maar de moed niet opgeven hoor. Ik blijf voor jullie duimen.
Bullie, leuk dat je binnenkort voor de echo kan gaan.
Bianca, wanneer ga jij terug? Vanaf nu kan je het geslacht als beebje goed ligt al zien hé; spannend.
Ik wou even zeggen: sorry als ik even neit heel veel reageer. Ik lees wel alles mee, maar heb op het moment even moeilijk met mezelf. Komt wel weer goed, heeft misschien ook met de :twisted: :twisted: te maken.
Bedankt in elk geval allemaal. :-*
tedski, :hug:
Liz, ik moet 10 dec voor de 20 weken echo…idd erg spannend!
ah tedski,
schrijf het maar lekker van je af meid, niet mee inzitten. Wij zijn er hier toch voor je om je op te peppen.? :hug: :-*
Bianca,
Spannend, heb je een voorgevoel? Ik dacht altijd dat het een jongen zou zijn, maar ondertussen hebben ze toch nog niks mannelijks gevonden dus afwachten.
Hoi Tedski,dikke :hug: :hug: :hug: van mij.Gooi het er maar uit hoor.Geeft niks.Het komt allemaal goed joh. :hug: :hug:
liefs Alexandra
Tedski, hoe gaat het nu meid? :hug:
Liz, ik denk zelf een jongen…waarom weet ik niet…
Het gaat wel wat beter hoor, dank je voor het vragen
Ik vind het in elk geval erg fijn dat jullie allemaal zo meeleven. Ik post alleen even niet heel veel omdat ik ten eerste niet veel te melden heb en ten tweede wil ik toch proberen het wat meer te laten rusten allemaal. Ik ben er veel te veel mee bezig, zo erg dat ik dit forum eigenlijk ook op mijn werk wil checken…
Hoe gaat het hier ondertussen? Tedski en WW nogmaals veel moed hoor, niet teveel focussen op een zws en dan komt het vanzelf wel. Maar ik begrijp jullie hoor, hoe meer je het wilt hoe minder het lukt .
Aan iedereen een prettig weekend !
xxx
Hier gaan wij zondag naar de ouders voor te zien wat de Sint bracht.
Mijn gips is er af!! Maandag voor het eerst fysio. Ben benieuwd
Liz, ik probeer er ook wel minder mee bezig te zijn maar dat is best moelijk.
Tedski, fijn dat het gips eraf mag!
Er minder mee bezig zijn is haast niet te doen…tenminste zo ervaarde ik dat altijd…Vanaf het moment dat je er voor gaat samen ben je er mee bezig…iig denk je er veel aan…en het gekke is dat je overal zwangeren en baby’s ziet…
Hoe langer het duurt hoe onzekerder je wordt…ga je piekeren…
Het lijkt zo dichtbij, maar kan evengoed ook nog ver weg zijn…
Het enige wat je kan doen is op de goede momenten “klussen” …
Vooral voor ik zwanger was van Ruben vond ik het zo moeilijk! Het duurde 8 maand na de MK voor ik weer in verwachting was…
Elke maand weer ongi…werd gewoon echt depri op die dag…
En zo ineens was het zo ver…
Ik hoop dat die dag voor de dames die nog bezig zijn ook snel komt!
:-*
Hallo meiden,
ben terug van de gynaecoloog en alles was goed.
Geen suikers in de urine(oef) beebje zou een 30 cm zijn en 800gr wegen. Het is voor 90 procent zeker dat het een meisje is zegt ie, dus
Ik was zelfs twee kilo afgevallen, dus zit weer op mijn startgewicht van voor de zwangerschap. Maar geeft niks.
12 januari ga ik terug, en vanaf dan om de twee weken controle(vanaf 30w).
Nog een fijne avond dames, morgenmiddag vertrekken we naar de ouders en schoonouders voor de kindjes hun Sint te gaan halen.
xxx
Liz, fijn dat alles goed was met de beeb! Een meid, wat leuk! :inlove: