Ik ga denk ik vrijdagmiddag/-avond testen als ik niet ongesteld ben geworden. Wel snel misschien maar ik kan dan niet wachten hoor.
WW, van die slijmpjes: dat heb ik echt helemaal niet dus misschien is het bij jou toch wel raak!
Kon ik ook niet hoor Tedski,ik heb er iedere maand heel wat testen doorheen gehaald hahahaha.HJad ze van internet en waren stukken goedkoper.Ikben zoooo nieuwsgieig.Zal hard voor je duimen!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
liefs Alexandra
Goeiemorgen allemaal,
Geen menstruatie (nog) te bekennen hier, ben gisteren weer iets voor 22.00 uur mn bed ingegaan was helemaal op!
En Alexandra, tja ik weet het niet hoor het is heel stom maar ik kan me van de vorige zwangerschappen bijna niets herinneren van het begin…Dus weet niet waar ik aan toe ben nu…
Ik wacht nog steeds rustig af en vorige maand had ik een cyclus van 25 dagen en nu??? geen idee
duim nog steeds voor je Tedski
TESTEN TESTEN TESTEN !!!
heb er een heel goed gevoel over !!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hoi Willie,voel je je al iets beter of lig je weer lekker in je mandje?
Ik kon me er ook niet zo veel meer van herrineren hoor en deze keer is het volgens mij ook anders.
Zoals diaantje al zei heb ik er ook een goed gevoel over.Zoals je je 'kwaaltjes 'omschrijft en dan die melk uit je borsten.Ik weet het niet hoor.Wil je ook niet al te gek maken natuurlijk,maar het klint goed.
Hoe is het met je knie??Is die al genezen?
liefs Alexandra
Hahahaha wat een meiden zijn jullie zeg
Ik ga zo weer mn bed in alexandra heb er wel zin in om even mn oogleden van binnen te bekijken…
Nee en nog steeds geen menstruatie te bekennen, op wat krampjes na en dan die verkoudheid en niet fit voelen en zo nu en dan wat steekjes in mn borsten heb ik nergens last van was ik nu maar verschrikkelijk misselijk en had ik nu maar heel erge pijnlijke borsten dan wist ik het tenminste zeker!!
Maar nu weet ik helaas niets en moet van mezelf wachten met testen tot het maximaal aantal cyclus dagen die ik gehad heb :oops:
@Alexandra met mn knie gaat het steeds beter, kan nog niet mn knie volledig buigen, maar kan al wel weer goed lopen!
Hoe voel jij je trouwens op het moment?
@ diaan hoe is het met jou meis? En met die ontsteking? Nog veel last of gaat het beter?
@Tedski en hoe gaat het bij jou daar? Hopelijk nog geen menstruatie te bekennen!!! duim hier heel hard verder voor je meis:pray:
Dikke knuf voor jullie!!!
WW, dat je het kan dat niet testen… Vervelend dat het allemaal nog niet helemaal over is.
Ik denk dat ik morgen ongesteld word, mijn buik voelt zo en ik had vanmorgen en vanmiddag een lichte verkleuring van het toiletpapier. Echt bijna niet te zien maar ja, jullie zullen het wel herkennen: ik analyseer ongeveer elk stukje toiletpapier dat ik gebruikt heb.
Hey Tedski,
Nou ik test nu bewust nog niet, om dat ik niet teleurgesteld wil zijn als er geen tweede streep komt te staan en als ik ongesteld wordt weet ik alsnog zeker dat ik niet zwanger ben(en heus ben ik dan zeker wel teleurgesteld maar goed)
En een verkleuring op het toilet papier? Tja dat hoeft niets te beteken zolang het niet helder rood is kan je gewoon nog zwanger zijn hoor! en de duimpjes draaien verder!
Zo ik ga even eten koken, manlief is bij een bedrijf aan het eten en aan het borrelen dus ben ik nu even met de kids alleen!
Straks komt mijn moeder me halen en gaan we naar de Ik*a…
Meiden ook vast eetse en misschien schrijf ik vanavond nog wel wat
Goeiemorgen meiden,
Hoe is het met iedereen?
Tedski hopelijk geen menstruatie te bekennen bij jou!!!
Bij mij ook nog geen menstruatie te bekennen, ook geen opgezette buik, en ook geen hoofdpijn(wat ik afgelopen zondag heel even heb gehad) normaal heb ik dat altijd als ik ongesteld moet worden en nu niet… Soms heb ik nog wel die krampen dat het lijkt alsof ik ongesteld moet worden maar dan minder heftig…
O ja en heel soms wat vlagen van misselijkheid, maar dat kan ook van die griep afkomen…
Zo nu en dan wat steekjes in mn borsten, maar ook nou niet dat ik kan zeggen nou ik ben zwanger!!!
pffff merk gewoon heel weinig en vind dat best vervelend, maar ja ik kan maar zo morgen alsnog mijn menstruatie hebben…
Dus ik ga echt pas dinsdag testen als ik dan nog niet mijn maandstonden heb gehad
morgen meiden…
@WW…weet nog wel van de zwangerschap van Kenneth dat het begon met een “griepje” …dus meis…vind je een bikkel dat je nog niet test…ik had (en heb :mrgreen: ) er al heel wat versleten hihihihi
Ga zooooooo onwijs voor jullie duimen hoor!!
Hier gaat ie lekker, ben weer best druk, heb een boel dingen laten versloffen dus ga ik vandaag nog even flink aan de gang , lekker fris het weekend in hahahahah.
Ontstekingen zijn zo goed als weg, en de moeheid gaat ook steeds beter…
Heb er weer zin in…kan weer genieten …
iedereen een heel fijn weekend !!
WW toch klinkt het bij jou hoopvol toch? Nou ja, niet op de zaken vooruit lopen en hopen dat je niet ongesteld wordt en gewoon zwanger bent! Zeker dat toeschietreflex…
Vanmorgen weer die lichte verkleuring op het toiletpapier, nog niet echt ongesteld dus maar heb nog steeds wel het gevoel dat dat gaat komen later vandaag of morgen. Ik ga dus nog maar niet testen, zonde want ik weet echt bijna zeker dat er gewoon een menstruatie op gang aan het komen is.
Hey meiden,
Nou ik heb toch maar een test gedaan van kr**dvat testen met die pipetjes…En nee hoor negatief dus laat die ongi dan maar komen want dit is echt niet leuk meer
heh verdorie !!!, maar meis…geen bloed geeft moed…wellicht HCG gehalte nog teweinig…he verdorie…was je zoooooo gegund !!
:hug:
:hug: He, WW,dat is balen.Misschien HcG inderdaad nog te laag,omdat je cyclus ook wel eens langer kan duren.Geen bloed geeft inderdaad moed,wie weet.Ik zal nog steeds hard voor je duimen.Het is je echt gegund.
liefs alexandra
@ WW. Balen meid, maar zolang je ongi uitblijft kan het natuurlijk nog steeds. :hug:
iemand nog leuke plannen voor het weekend,misschien sinterklaas vieren??Doen wij maandag en een woensdag bij mijn schoonouders.Ik vind het een hele leuke tijd,maar ik zal blij zijn als die goede man weer vertrokken is hahahahaha.Kids worden helemaal hyper hahaha.
Prettig weekend
liefs Alexandra
hellow meiden,
hoe gaat het hier?
Bullie,
wanneer mag je voor het eerst naar de verloskundige?
Alexandra?
wanneer is jouw tweede afspraak, ik zie nog steeds die oude staan :mrgreen: hoe voel je je verder?
Diana,
Fijn dat je je goed voelt en dat de ontsteking achter de rug is. Wanneer ga jij terug naar de verloskundige?
WW,
hoe gaat het met jouw borsten? Al wat beter? Moest je er iets speciaals voor nemen of doen? Heb je al andere testen? Die van matcare die Diaantje en ik hebben zijn heel goed hoor en heel goedkoop.
Bianca,
Jij gaat ook naar de 20weken zie ik super hé, binnenkort weet je misschien wat het is.
Hier gaat alles zijn gewone gangetje, de zwangerschap gaat goed maar ik zit al een week met jeuk in mijn haar, niet normaal meer :shock: :shock:
Nu de dochter zit al vier weken met luizen :evil: en ik heb al vanalles geprobeerd maar die rotbeesten blijven komen. Nu gisteren iets heel sterks bij de apotheek gehaald in de hoop dat dit beter gaat helpen.
Ik dacht, ik slaap niet bij haar, of gebruik geen dingen van haar dus ik zal het niet hebben, dacht eerst een reactie op een shampoo of zo? En maar krabben dat ik doe krabben mijn hele hoofdhuid doet er pijn van.
Deze nacht eens zonder hoofdkussenovertrek geslapen , gewoon op wit kussen en ja hoor, het vele krabben in de nacht bracht resultaat; ik heb het ook zitten :evil: :thumbdown: :thumbdown:
Ben daarnet een uur in bad gegaan, heb luizenshampoo aangedaan en heb er zeker twintig beesten :shock: uitgekamt, gek word ik er van.
Het kl*te is wel dat ik niet echt iets sterks mag gebruiken doordat ik zwanger ben. Zijn er nog mama’s die dit gehad hebben? Voor zover ik weet had ik dit ook in mijn kindertijd dus jaren niet meer gehad en nu opeens heb ik ze zitten. Ik wist niet dat dat zo vreselijk was, die jeuk, kan je echt niet beschrijven. Sorry voor mijn lange relaas.
Kriebelende groetjes Liz :mrgreen:
Hoi Liz,wat verveld joh,luizen.Ik hoop dat die mannen het nooit krijgen,wat een gedoe is dat.Moet je alles gaan wassen enzo he.Hartstikke vervelend!!!Ik heb er gelukkig geen ervaring mee,maar waarom vraag je niet aan verloskundige of huisarts wat je mag gebruiken.Die weten dat misschien ook wel.
Hier verder alles goed.Ik vergeet soms 's ochtends als ik druk bezig ben weleens dat ik zwanger ben.Zo goed voel ik me dan,maar in de loop van de ochtend wordt ik weer ontzettend!!! moe en dat voel ik het weer hahahaha.Gek he.Ik begin daar nu wel van te balen,normaal kan ik blijven doorgaan,maar deze keer is het echt heel erg."s avonds voor dat hubbie thuis komt probeer ik maar een dutje te doen,anders lig ik iedere avond al op de bank te slapen als hij van zijn werk komt.Ook miet echt gezellig,maar ja het is voor een goed doel toch!!
op 19 december heb ik weer een afspraak bij de gyn.Ik zal het gelijk even veranderen.Dan ben ik 12 weken.Volgens de echo ben ik een week korter zwanger dan dat we dachten,maar dat maakt ook niet uit.Of het nou eind juni of begin juli is weet je toch niet zeker.We zien wel wanneer het komt.Hebben al van alles mee gemaakt.De oudste was 8 weken te vroeg die is met 32 weken geboren.De jongste was precies op de dag .ook bijzonder.
De jongste heeft vandaag zijn tutjes en zijn flesjes bij zijn schoen gezet voor de babupietjes.Het ging wonderbaarlijk hatstikke goed.Ging gelijk slapen zonder tut.Ik ben benieuwd of dat hij nu niet wakker wordt omdat hij hem kwijt is,maar tot nu toe valt het mee.
fijn weekend nog allemaal.
liefs Alexandra
Dames, ik ben gisteren echt ongesteld geworden en heb even een flink traantje gelaten. Ik baal er echt heel erg van.
Liz, vervelend van die luizen, misschien onnodig om te melden maar weet je ook dat je al het speelgoed van je kinderen moet wassen enzo??
Och Tedski,
IK weet wat je voelt meis,
IK moet zelfs nog ongesteld worden en ben het niet eens en heb het ook helemaal gehad er mee!!!
Meis wij komen echt nog wel en hopelijk volgende maand!!!