JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

ww, hoe moet het nu verder met je borsten? Moet je nog onderzoeken krijgen of zo? Het feit dat hij geen mammografie gedaan heeft wijst al zeker op niks kwaadaardigs hé, da’s ook al een geruststelling vind ik. Maar euh melk uitkomen?? :shock: Hoe kan dat nu?

Iemand nog leuke plannen voor het weekend.Wij gaan morgen naar het Grote Feest van Sinterklaas in Ahoy,zondag een verjaardag en maandag samen met hubbie naar Amsterdam voor een concet van de Four Tops.We gaan lekker bijtijds weg en blijven daar lekker slapen in een hotelletje.Heerlijk,ik heb er nu al zin in.

Het wordt druk,maar ja.Gaan maar een paar keer vroeg naar bed en in Amsterdam houden we maar regelmatig een thee pauze om even uit te rusten hahahaha

groetjes Alexandra

WW, melk??? Is dat een goed teken misschien :smiley: Ik duim voor je!

En bedankt voor het terugbladeren in je zwangerschapsdagboek.

Snackertje, leuk weekend heb je voor de boeg! Wij gaan niet heel veel doen, vanavond naar mijn ouders vanwege de verjaardag van mijn vader, morgen uiteten met schoonouders vanwege mijn schoonvaders verjaardag.

:slight_smile: Hoi Tedski,klinkt ook gezellig.Het sinterklaas feest was erg leuk en de rest van de dag ook,maar het was wel heel vermoeiend.Ik was 's avonds gebroken.Ik duik zo maar mijn bed in denk ik,anders gaan we dat morgen niet redden in Amsterdam hahahaha.

Hoe is het met de rest??Nog NOD’s in aantocht!!

liefs Alexandra

Leuk dat het leuk was! Zijn er ook opnamen gemaakt?

Mijn NOD is aankomende week en volgens mij die van WW ook, een dag na mij.

:slight_smile: Ja,dat is vanmiddag op tv geweest.Hebben natuurlijk gekeken .We zijn niet in beeld geweest.Helaas hahahaha.

Wordt spannend joh,voel je iets of niet?Ik zal voor je duimen.

liefs Alexandra.

Ik duik mijn mandje nu in.Het is al weer veel later dan gepland.

goeiemorgen,

Ja Alexandra, idd naderende nod en Tedski ik ben dag vóór jou hahahaha ik nog 3 dagen en jij 4…

Maar ik heb geen idee ook deze maand…vanaf de eisprong last van mn buik gehad steekjes en krampen…zo nu en dan last van mn boezem en ja die krampen houden ook niet op…Maar we zien het wel weer heb er een zwaar hoofd in;)

Hallo!

Spannend meiden! Ik duim voor jullie!

WW, melk uit de borst? Dat is toch duidelijk een teken lijkt mij…spannend! Toch blijf ik dat knobbeltje een eng idee vinden…hopelijk blijkt dat het niets ergs is…

Ik het bij jullie ook zulks heerlijk weer? :thumbdown:

Wanneer ga jij testen, WW??

:slight_smile: Hoi WW,het wordt spannend,ook voor Tedski.Ik zal duimen voor jullie.Er mogen wel meer dames in het roze komen toch!!

Hoe is het met je knie en die van Santos???

Wij zijn net terug van een heerlijke dag en nacht in Amsterdam.We zijn naar de Four Tops en de Temptations geweest.Het was echt heel erg goed.Lekker gedansed.Eerst gezellig Amsterdam in.Nog hele mooie zwangerschaps lingerie gekocht bij de HM.Met een tijgerprint en met kant in het zilvergrijs met roze.Nu kan ik me weer sexy voelen af en toe ipv die grote zwangerschapstenten hahahahaha.

Nog gezellig naar Bolle Jan 's avonds laat.er stond mooi een krukje voor me en daar was het goed op vol te houden.Nog lekker samen in bad 's nachts en daarna heerlijk geslapen hahahaha.

We hebben afgesproken dat we zoiets vaker gaan doen.Lekker samen een dagje en een nacht weg.Ik was wel blij dat we de kids weer zagen .Een hele week op vakantie zonder de kids zou ik niet kunnen hoor!!!

Ik ben benieuwd wie d wedstrijd sliploeren gaat winnen hahahaha

Wanner willen jullie gaan testen als je ongi wegblijft?

veel liefs Alexandra

hey Tedski pas als ik overtijd ben ga ik testen en zelfs pas als ik 5 dagen overtijd ben!!

Ik ben trouwens al 3 dagen grieperig, keelpijn een rillerig gevoel dus gewoon helemaal niet lekker :frowning: … Heb dat zwanger worden gedoe ook effe helemaal gehad!! En sorry voor mijn geklaag maar ik was de vorige kids heel snel zwanger en bij 1 zelfs door de pil heen en de ander binnen 2 ronden…Maar goed ik zeg het maar even voordat niemand mij begrijpt…De jongens van ons zijn niet de biologische kids van mijn lieve man(hij beschouwt ze wel als van zichzelf en is stapel gek op die twee kanjers ) na de geboorte(vlak daarna) kreeg ik een relatie met hubbie(de kids zijn overigens wel allebei van de zelfde man hoor!!)

Maar nu ben ik dus zo bang dat ik niet zwanger kan worden, en dat mn liefie misschien wel verminderd vruchtbaar is of helemaal geen kindjes kan krijgen…En natuurlijk zijn we enorm dankbaar met onze twee kanjers, maar ik zou zo graag ook eens een onbezorgde zwangerschap met alles erop en eraan willen mee maken en hub wil het ook graag eens mee maken en we willen zo graag een derde kindje!

pfffff sorry voor mijn geklaag en gezeur, want er zijn natuurlijk ook stellen die helemaal geen kinderen hebben en kunnen krijgen…maar moest het even kwijt, heb even een giga dipje :cry:

Niks geklaag! Dat mag je hier kwijt toch?? Het zou op zich best kunnen dat hij verminderd vruchtbaar is. Anders moet je het laten onderzoeken.

Maar voor nu even: :hug:

:hug: :hug: Gooi het er maar uit hoor Willie,Ik kan het me goed voorstellen dat je daar misschien bang voor bent.Ik had het bij de derde ook heel erg dat ik bang was dat het niet voor de derde keer zou lukken.Je bent zelf nu ook wat ouder natuurlijk.Als je je er echt zo’n zorgen om maakt,dan ga je toch even langs de huisarts!!Die kan je misschien geruststellen.Misschien is het wel raak deze keer wie weet.

Gooi verder alles er maar lekker uit hoor.Daar zijn we voor.We hebben allemaal onze dipjes.Niet dan.Vanavond op tijd nar bed.Morgen weer een nieuwe frisse dag .

Dikke knuffel van Alexandra

Nou meiden ik hoop dat het zo mag zijn voor jullie! :-*

WW, ik begrijp je gevoel en onzekerheid heel goed…Ik heb het zelf ook gevoeld voor ik eindelijk zwanger mocht worden van Esmee…(Johan is niet de biologische papa van Ruben) En klagen mag altijd meid! :hug:

Dank je wel lieve meiden! voor jullie steun en begrip!

Ik ga zo ook lekker slapen, mn tranen zijn nu eventjes op…ik heb echt de hele avond zitten snotteren(en niet omdat ik verkouden ben :frowning: )

Ik ben verschrikkelijk moe en voel me zoooooo niet lekker!!! Mn buik rommelt ook nog steeds dus heb er een zwaar hoofd in en nou weet haast wel zeker dat het deze maand niet raak is, tja dat is een bepaald gevoel he!

Nou Tedski, ik duim nu wel heel hard voor jou, dat jij maar echt twee knal streepjes hebt op de test 1 dezer dagen!!! :pray:

:hug: hoi WW al een beetje opgeknapt?of juist nog niet.ziek maar lekker uit.Wie weet joh,mijn buik rommelde ook hoor en toch had ik streepjes. ik ben benieuwd.het wachten duurt niet lang meer.

liefs Alexandra

Dames, ik denk nu weer dat ik gewoon ongesteld word hoor! Ik ben pijn in mijn buik zoals ik normaal ook heb als ik ongesteld word. Maar ja, even wachten als ik vrijdagmorgen niet ongesteld word doe ik later die dag een test denk ik.

hey tedski,

Ik heb nog steeds die krampen die ik al vanaf mn eisprong heb en heel raar soms heb ik dagen met vruchtbaar slijm(jak wat klinkt dat) En soms ook dus dat gevoel van ongesteld worden en ja morgen is D-Day, en ik denk dat ik ook gewoon ongesteld ga worden…

Ik hoop voor je meis dat het allemaal geen menstruatie tekenen zijn en dat je toch lekker zwanger bent!!! dus laat die ++++++++++++++hch hcg hcg hcg hcg hcg maar komen!!!

@Alexandra,

Nou ik voel me nog steeds helemaal niet lekker en heb verschrikkelijke keelpijn kan gewoon amper slikken zo erg is het!

Ik hoop echt dat het snel beter wordt, want dit vind ik niet leuk zo!

En thanks lieverd voor je opbeurende woorden, maar de tijd zal het uit moeten wijzen!

WW, vervelend dat je je zo ziek voelt. Misschien moet je anders evennaar de huisarts gaan die kan wellicht wat voor je keel geven?

Hopen dat je niet ongesteld wordt!! :pray:

Ik hoop wel dat ik zwanger ben maar heb er eerlijk gezegd sinds vanmiddag een hard hoofd in.

:slight_smile: Hoi WW,vervelnd dat je je niet lekker voelt.het schijnt wel te heersen hoor ik hier in de omgeving.Lekker op tijd je bed in en dan knap je snel weer op en ik wil niet al te positief overkomen,maar ik had en soms nog ook het gevoel dat ik ongi moest worden en ook wat van dat slijm.Dat is nog steeds,dus het klinkt wel goed.

Ik hoop het voor je.Neem lekker een paracetamol,dat kan ook geen kwaad als je zwanger mocht zijn en kruip lekker vroeg onder de wol!!Dan knap je snel op.

@Tedski,ik ben benieuwd!! Nog 2 dagen toch.Wanneer wil je eventueel gaan testen als je ongi uit blijft??

Ik zal hard duimen!!

Hier nog wat HcGtjes voor jullie allebei ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Dikke :hug: Alexandra