@ WW…heel veel suc6 meis vandaag in het ziekenhuis…we denken aan je !!
Bullie, fijn dat je bevestiging hebt van de ha! Mooie banner!
WW, succes in het ZH! :-*
BULLIE!!GEFELICITEERD MEID.SUPER.geniet er lekker van joh.Hoe voel je jezelf.Ziek,zwak,misselijk of niet.
@WW,dat was vast even schrikken van dat knobbeltje,maar het zal vast niks zijn.Veel succes in het ziekenhuis vandaag,zo’n mamografie schijnt niet zo lekker te zijn.
@Tedski,ik ben benieuwd joh.Nog een dikke week en dan weet je meer.Ik had ook van die steekjes vanaf mijn eisprong,en ik had daarna een positest.Hopelijk bij jou ook.Ik zal heel hard voor je duimen.
@Diaantje,wat een mooie buik joh.Die is al lekker zichtbaar.Lekker showen hahaha.
Hoe is het Liz??
hier alles goed.Heb hele leuke positiekleding besteld via internet.En niet zo duur ook.
Zaterdag gaan we naar het grote sinterklaasfeest.Ik heb er nu al zin in!!We hebben hele goede kaartjes,dus wie weet komen we ook nog wel op tv.Het begint alleen al om half 11.Vroeg op pad dus.
veel plezier vandaag,ik ga even shoppen voor 2 verjaardagscadeautjes.
liefs Alexandra
Bedankt voor al jullie felicitaties! Verschillende van jullie vroegen hoe ik me voel. Ben de hele dag door een beetje duizelig,zweverig. Vlaag van misselijkheid als ik net gegeten heb. Af en toe het gevoel dat er iemand aan mijn borsten zit te knabbelen :eh: , rode vlekken in mijn gezicht en kleine pukkeltjes op mijn voorhoofd en de hele dag redelijk moe. Maar ik weet waar ik het voor doe en dan maakt het me allemaal niet veel uit!!!
@ Diaantje en Liz, heb jullie idd weer door elkaar gehaald, haha, zullen de hormonen wel zijn :think:
hallo meiden,
veel succes WW zal aan je denken. Laat snel iets weten hé.
Bullie, slik je al vitamines?
Alexandra, hoe gaat het met jou? Hoop je binnenkort nog eens te horen op MSN.
Ik ga vanavond nog eens voor een pretecho, zien of het nog steeds een meid is, als ze tenminste goed ligt. Ik moet er om 20 uur zijn dus laat jullie dan nog wel iets weten.
Hee Liz, veel plezier tijdens de pretecho vanavond. Ik slik al 5 maanden foliumzuur, slik jij nog meer vitamines dan??? Eet laatste tijd wel meer fruit dan voorheen.
@Tedski, hoe is de mammografie gegaan?
@Bullie ik was de gene met de mammografie en nee ik moet morgen, ik heb dat geloof ik een paar berichtjes terug ook geschreven
En bul van harte meis echt super gaaf! en nou snel tedski zwanger!
Jeetje, ben echt alle namen door elkaar aan het halen. En had dat inderdaad al gelezen dat je morgen terecht kon. Nogmaals veel sterkte morgen, we duimen voor je dat de uitslag goed is :thumbup: :thumbup: :thumbup:
bullie, ik bedoel zwangerschapsvitamines hé, zoals femnatal of zo, die moet je infeite ook beginnen slikken vanals er een zws wens is, dus tedski en WW, slikken maar.
@Liz wrote:
bullie, ik bedoel zwangerschapsvitamines hé, zoals femnatal of zo, die moet je infeite ook beginnen slikken vanals er een zws wens is, dus tedski en WW, slikken maar.
Liz dat slik ik al vanaf het moment dat we voor een derde gingen van gravitamon voor mama’s en aanstaande mama’s zit ook al foliumzuur in
Bij mijn vorige zwangerschappen ook geslikt en beviel me prima
Zeer goed WW! :dance:
voel me net een juf die haar kindjes aanraadt vitamientjes te slikken :mrgreen:
Ww, spannend morgen! Heel veel sterkte en suces in elk geval. En dat jij over 7 dagen ook maar een positest hebt
Liz, ik slik die vitamines van Davitamon voor vrouwen die zwanger willen worden, zwanger zijn of borstvoeding slikken. ZIt ook al folium in.
Hoi Hoi,WW succes met je mammografie morgen.Laat het even weten he.Nog even en dan weet jij ook of het raak is deze maand.Ik ben benieuwd joh.Ik slik ook gravitamon vanaf het moment dat we met de pil zijn gestopt.Heb ik bij de andere ook gedaan en beviel me ook prima.
En Liz,hoe was het bij de echo.Is het nog steeds een meid of was ze weer eigenwijs.
@Bullie,al die kwaaltjes neem je voor lief he.Ik ken het.al voel je je nog zo beroerd,je weet waar je het voor doet hahahaha.
@Tedski,wanneer is jouw NOD
Hier gaat het kl#*te . Vandaag wat bloedverlies gehad.Ik schrok me wild natuurlijk.Nu heb ik vandaag eigenlijk best veel gedaan en bij de zwangerschap van de oudste heb ik dat ook een keer gehad terwijl er niks aan de hand was,maar toch.je schrik je het apezuur.Natuurlijk was dit pas rond 17.00/Ik heb gelijk even naar de gyneacoloog gebeld en morgen om 11.20 kan ik even komen.Dan zal hij wel een echo maken denk ik.Hopelijk is alles goed.Ik zit nu wel in de stress.Het rommelt ook zo in mijn buik,maar dat heeft het al die tijd al gedaan dus of dat nu wat is dat weet ik niet.Hopelijk niet.Duimen jullie een beetje voor me.Zit hier weer een potje te janken.OHHH die hormonen ook!! hahahaha.
liefs Alexandra
Snackertje, :hug: hopen dat het goed zit. Ik duim voor je. :thumbup:
Mijn NOD is 30 november.
Alexandra,
Heb je misschien betrekking gehad of zo, vanwaar dat bloedverlies. Diaantje heeft dat ook en keer gehad en kijk ze is ondertussen nog altijd zwanger, dus hoeft niks te betekenen hoor. Niet teveel aan denken. Als het terugkomt zou ik naar de verloskundige bellen.
Ben net thuis, moest een uur wachten bij de gyneacoloog en ra ra ra ons kindje lag op de buik met de beentjes gesloten, maar dan ook enorm dicht hihi :mrgreen: dus ze wou het weer niet prijsgeven.
Ah ja, geeft niks,verder zag alles er goed uit!
Wat een preuts kindje leeft er in je buik! :mrgreen: Al de tweede keer toch, dat ze met haar beentjes gesloten ligt?
Wat ik nog had willen posten: ik had gisteren gedroomd dat ik een positest had en zwanger was van een tweeling, dat kon je namelijk met die test meten :lol: Hoe bedoel je, ik ben er veel mee bezig…
Hallo!
WW. succes vandaag! Ik had ook begrepen dat je gister onderzoek kreeg…
Alexandra, wat een schrik bloedverlies…hopelijk is het onschuldig!
Liz, fijn dat alles goed was met de beeb!
Tedski, misschien een voorspellende droom? Zou leuk zijn!
@Tedski wrote:
Wat een preuts kindje leeft er in je buik! :mrgreen: Al de tweede keer toch, dat ze met haar beentjes gesloten ligt?Hihi Tedski, juist haar mama zeker :mrgreen: :oops: ik twijfel eraan ben allesbehalve preuts
…
Hey meiden ik ben terug van het ziekenhuis…
Er is geen mammografie gemaakt ivm een eventuele zwangerschap dat vinden zij te risico vol, een echo hebben ze wel gemaakt van mijn borsten en daar was idd dat knobbeltje op te vinden, als ik volgende week alsnog ongesteld wordt dan gaan ze gewoon alsnog een mammografie maken Ben ik wel zwanger dan houden ze me in ieder geval onder controle voor de zekerheid! Maar we gaan er niet vanuit dat het bk is Toen de arts mijn borst onderzocht en op mijn tepel duwde kwam er een straal melk uit wat recht in mijn gezicht spoot whahahahaha heb lang niet zo gelachen en mn vriend ook niet!!!
Dus we zagen de lol er wel van in
@Liz wat komisch dat je kleine meid weer met de benen bij elkaar lag hahaha die wil gewoon haar prive delen echt prive houden lol!
@ Tedski ik hoop zo voor je meid dat je in verwachting bent! En ik heb eens even in mijn zwangerschaps dag boek terug gebladerd van de jongste en daar had ik idd wel al vanaf mijn eisprong(terwijl ik er pas vrij laat achter kwam) last van steekjes en krampen en ja hoor ik bleek zwanger! Dus meid we gaan van het beste uit! Zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als er nog 1 bij kwam!
@ Bianca hoe is het met jou zwangerschap verder? Groei je ook al hard?
@Diaan meis, we hebben je wel gemist hier hoor! Ik hoop dat het echt goed blijft gaan nu en dat je verder geen pijn hoeft te lijden de rest van de zwangerschap! Alleen de bevalling nog;)
@ Bul, hoe voel jij je op het moment?
Hahahahaha,WW melk???Is dat een teken??Ik hoop voor je van wel.Gelukkig ziet het er goed uit.
@Tedski,klinkt bij jou ook hoopvol.Het wordt spannend hier joh.Ik zal voor jullie allemaal duimen.Hier nog wat HcGtjes van mij +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
hopelijk helpt het.
Hier alles goed.Ik heb vanmorgen een echo gehad en alles zag er goed uit.Gelukkig!!Kan gebeuren zei hij.Wist ik wel,maar toch.
@Liz,hahahahaha weer met d’r benen dicht.Als ze dat blijft doen tot d’r 30 is het goed he hahahahahaha.Hoeft papa haar niet aan de ketting te leggen hahahahaha.Fijn dat alles goed is.
Liefs Alexandra