Nee, ben er mee bezig, maar hij pakt hem niet :? Snap er niks van. Je moet toch daar onderaan bij bladeren het bestand erin zetten en dan foto toevoegen doen. Dan is ie even bezig en dan komt er niks. :x
dan moet je hem even kleiner maken de foto misschien pakt hij hem dan wel
Ben er nu al een half uur mee bezig en het lukt niet. Hij pakt hem niet. Heb hem al onder verschillende dingen opgeslagen, kleiner gemaakt, maar lukt niet… :oops:
ja halloooooooooo, ben weer online mensen, dus wil toch een mooie foto zien Bullie !!, stuur m maar naar mij dan verklein ik m wel :mrgreen:
@WW…wat nou dan…bloed uit de tepel???..geen gekke dingen hoor…gelijk naar de dokter en nakijken …he verdomme…laat je even weten hoe of wat meis??
Hier verder alles oke…de ontstoken eierstokken zijn een stuk minder pijnlijk dus we gaan weer de goeie kant op !!
hier even een foto van buikje op dit moment…13 weken
Moet nog even alles terug lezen…dus reageer later nog wel een keer…
Diana,
Mooie buik hoor!
WW,
Bloed uit de tepel, hoe komt dat?
Bullie, anders moet je hem naar mij mailen en dan plaats ik hem voor jou? We zijn zooooo benieuwd joh
Ik stuur je mijn email in pm
Groetjes
Liz
Hey meiden en in het speciaal Diaan!!! Welkom terug meis!! en fijn dat het wat beter gaat en wat een prachtige buik!
Ik ben net terug van de huisarts en er zit een knobbeltje net onder mijn tepel, ik kon hem nu ook duidelijk voelen, hij vertrouwde het niet en om het zekere voor het onzekere te nemen kan ik donderdag al bellen voor de volgende onderzoeken!
Meiden die nog niet zwanger zijn ik duim nog steeds voor jullie en hoop dat jullie snel een posie test hebben!
xx
och lieverd, ook dat nog…heb je eerst je knie …dan nu weer een knobbeltje…
Nouja…hoeft niet gelijk ernstig tezijn…maar was het maar vast donderdag…
hier alvast een kleine opkikker…
ga voor je duimen meis…dat het maar gauw weg is dat knobbeltje !!
Diaantje, wat een mooie buik! En dat al voor 13 weken!! Maar ja je zei gelijk al dat het goed kon zien toch??
WW, ook lang niet ‘gezien’. Vervelend dat je nu een knobbeltje hebt. Wel goed van je ha dat je snel mag voor andere onderzoeken.
Ik heb verder weinig te melden. MOet de komende dagen geduld hebben…
ww, je was wel geschrokken zeker, je zou voor minder. Hou ons op de hoogte zou ik zo zeggen. Het zal vast niks zijn.
Bullie, waar zit je toch??? :mrgreen:
Goedemorgen dames,
Ik werk aardig veel Liz, vandaar dat ik niet altijd achter de computer zit, vaak alleen 's morgens. Maar dat kon wel eens veranderen…
Heb namelijk vanmorgen getest en het streepje was nu duidelijker, nog lang niet zo dik als de controlestreep, maar wel zichtbaar, zelfs mijn manneke zag het :lol: Ben dus zwanger, ik vind het helemaal geweldig en wil het het liefst iedereen vertellen, doe morgenvroeg nog een test en heb meteen een afspraak bij de huisarts gemaakt voor morgenvroeg. :inlove:
Heb alleen een vraagje, moet ik naar de huisarts mijn ochtendurine meenemen???
@ WW, hopelijk valt het knobbeltje mee :hug:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, bullie is zwanger !!!
van harte meis !! :dance: :dance:
klim maar op die roze wolk hahahah
Jippie, weer eentje erbij hier!!! Gefeliciteerd!!!
WW, wij zijn dalijk aan de beurt! Hoe waren de onderzoeken?? (Die zijn zeker pas morgen?)
GEFELICITEERD BULLIE ZIE JE WEL EEN STREEP IS EEN STREEP HE
:dance: :dance:
Bullie, gefeliciteerd!! :dance: :-*
Diaan, fijn dat het beter met je gaat! Mooie buik hoor! :thumbup:
WW, wat een schrik! Fijn dat je donderdag verdere onderzoeken krijgt! Hopelijk is het niks ernstigs!
Sinds mijn eisprong heb ik best wel pijn in mijn buik en laag in mijn onderrug, een soort van menstruatiepijn. Herkent iemand dat? Eigenlijk slaat het nog nergens op aangezien ik 9 dagen voor mijn NOD zit. Ik zal wel van alles in mijn hoofd halen, ben er ook veel te veel mee bezig.
het kan vanalles zijn tedski, heb je dat anders ook?Heb je op je eisprong gelet, Wie volgt hier nu de SMEP methode eigenlijk?
WW, hoe gaat het meisje, nog last van je tepel?
Bullie, nog aan het bekomen?? :mrgreen:
Liz, ik heb op mijn eisprong gelet en heb hem ontdekt. Het is sinds ik mijn eisprong heb gehad.
hoi meiden,
@liz, morgen kan ik al terecht in het ziekenhuis en gaan ze om 8.00 uur al een mamografie maken en dan naar de chirurg en de rest weet ik nog niet, en nee ik heb geen last ervan het alleen bloed, knobbeltje en dat is alles en het doet geen pijn!
@tedski, ik heb die steekjes nu ook al sinds mijn eisprong en wat het inhoud geen idee, ik weet het niet eens meer van mijn vorige zwangerschappen. Dus ik duim voor je meis dat je toch zwanger bent en over 8 dagen posi test!
ik lees straks even verder heb even geen tijd nu
@ ww, succes en sterkte tijdens je onderzoek vandaag!
@ Diaan, deze maand voelde ik mijn eisprong aankomen en we hebben de dag voor de eisprong, dag van de eisprong en dag na de eisprong geklust. Dus wel het idee van de SMEP-methode en het heeft resultaat gehad
Zit inderdaad op een roze wolk nu. Kom net terug van de huisarts en heb daar de bevestiging gekregen dat het echt zo is. :inlove: Ga nu ff mijn banner aanpassen.
@ Tedski, de vorige ronde had ik ook iedere keer pijn in mijn onderrug. Toen was het echter niet raak, Weet dus niet wat het dan wel te betekeken heeft, maar ken het gevoel, erg irritant :doh:
hahaha ze halen ons steeds door elkaar he Liz hahah
Maar om even op het smep terug tekomen , van de groep (op een andere site…) die meededen aan het Smep plan zijn er nu 22 zwanger binnen 2 rondes ( er zijn vrouwen bij die al een hele tijd bezig zijn met zwanger worden…en met een eerste ronde SMEP zwanger werden…)
Ik ben er van overtuigd dat dit werkt !!
nogmaal bullie
Van harte gefeliciteerd meis !!