JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

bullie,

ik heb getest een paar dagen voor NOD, het was Diaantje die getest had een week voor NOD.Succes hoor!

Ok, sorry Liz. Heb de vraag nu aan Diaantje gesteld, zie mijn berichtje. :oops:

Hey, je hoefde dat niet aan te passen hoor, ik wou je alleen zeggen dat ik een paar dagen voor NOD getest had maar Diaantje ruim een week dacht ik, ik bedoelde daar niks mee hoor.Heb je al symptomen?

Hoe is het met de dames hier??

Ik had vanmorgen een vet positieve ovutest, en gisteren hebben we geklust dus we hebben het in elk geval op het goede moment gedaan. misschien dat de test gisteren ook positief zou zijn geweest maar die had ik niet goed gedaan :?

:)Hoi Tedki,ik ben benieuwd joh.Het klussen is dan in ieder geval op hjet goede moment.Veel plezier nog.Ik zal hard voor je duimen.

Hoe is het met de rest hier??Het is zo stil.

liefs Alexandra

Hallo!

Allemaal al in de sinterklaasstemming? Hier is hij het gesprek van de dag…

Gister de intocht…die Esmee helaas gemist heeft omdat ze een vreselijke hoestbui kreeg en de kade ondepspugde…en ik natuurlijk geen doekjes bij me had…die ik anders altijd bij me heb… :roll:

Esmee is dus wat grieperig. Gelukkig kon Ruben bij een vriendin van mij blijven zodat hij niets van het spektakel hoefde te missen…

Gister weer met veel pret een wortel afgeknaagt en op de deumat gelegt…die was Americo verloren…haha…heerlijk hoe Ruben daar altijd op in gaat…

Kids waren blij verrast toen ze hun schoentje zagen vanmorgen… :inlove:

Tedski, veel plezier vanaaf! :wink:

Alexandra, fijn dat de echo goed is! genieten nu!

Bullie, spannend meid! Ik duim voor je!

Hier gaat alles zijn gangetje…Ik voel me redelijk nu…Helaas begint het zuurbranden weer wat bij mij weer spugen wordt…

Ook na het werk begin ik toch wat last te krijgen van mij rusg en af en toe harde buiken. Gelukkig ben ik nu weer 2 dagen vrij…

tedski en WW, hoe gaat het met jullie herstel?

:slight_smile: Hoi Bianca,hier is ook iedereen in Sinterklaas stemming.De oudste wilde eigenlijk opblijven totdat hij kwam vannacht.

Leuk idee van die wortel hahahaha.Bij ons waren er wat suikerklontjes blijven liggen.

Het kadootje was een groot succes van morgen,ze waren al om half 7 wakker,maar mochten pas naar beneden toen het licht was.Ze hebben het vol kunnen houden tot 8 uur .knap he hahaha.

Heerlijke tijd.

Ik ga nog even een wasje vouwen en dan duik ik lekker vroeg mijn bed in.Hubbie is toch heel laat thuis vanavond.

liefs Alexandra

Ik vind het ook een heel gezellige tijd. Alleen wel jammer dat alles zo snel achter elkaar aankomt…sintmaarten, sinterklaas, kerst…oud en nieuw…

Gelukkig is in januari alles weer normaal hier… :mrgreen:

Goedemorgen,

Klinkt gezellig, die Sinterklaasperikelen! Ben benieuwd of wij daar volgend jaar ook mee te maken krijgen.

Heb vanmorgen getest, kon het niet laten :oops:. Er was een heel vaag, maar dan ook echt een heel, heel, heel vaag streepje te zien. Kan het me alleen ook ingebeeld hebben omdat ik zo graag een streepje wil ontdekken. Zie hem dus nog niet als positief en wacht nu tot woensdag of donderdag en dan test ik opnieuw (donderdag is mijn NOD). Ben wel erg moe (heb vanmorgen zomaar tot 10.30 uur geslapen) en het is net of er iedere keer aan mijn borsten geknabbeld wordt :? Ook rommelt het nog steeds in mijn buik met af en toe kramp.

Heb ook steeds een zeurderig gevoel in mijn kaken, weet iemand of dit er iets mee te maken kan hebben, is namelijk erg irritant.

Is wel een beetje een ego berichtje, maar ben gewoon erg beneiuwd en deze laatste dagen voor NOD gaan echt erg langzaam voorbij :doh:

mog bullie, een kleine fijne streep, ??? :mrgreen: :mrgreen:

Bij mij is het ook zo begonnen hé!! dus…;;foto!foto!foto!je ziet echt geen streep als er geen is hoor

Bullie, ego berichten mogen absoluut!!! :smiley: En een streep is een streep, dus inderdaad: foto’s!!

FOTO FOTO FOTO FOTO!!!

Ik zeg ook foto!! :mrgreen:

Bullie, klinkt goed hoor! een streep is een streep…hoe licht dan ook…er is HCG gespot!!

BULLIE???

BULLIE!!! EEN FOTO!!! :mrgreen:

ik denk niet dat het helpt…

Bullie kom op wij willen strepen zien!!!

ik denk het ook niet zucht :mrgreen: :zzz:

Spannend hoor!! Foto? :mrgreen:

Hey meiden,

hoe is het met iedereen?

Hier is vandaag mijn jongste zoon 4 jaar oud geworden!!! Een hele mijlpaal want hij mag naar school natuurlijk! :wink:

Verder moet ik vandaag langs mijn ha, sinds zondag komt er in eens bloed uit mijn tepel en dat moet even worden onderzocht, ook staat hij in eens wat naar binnen getrokken…Maar goed we wachten dat rustig af!!

Bullie kom op met die foto! we zijn helemaal niet nieuwsgierig :liar: :liar: :angel:

Goedemorgen dames,

Jeetje wat een reacties, jullie zijn helemaal niet nieuwsgierig, jullie willen alleen graag alles weten, haha :lol:

Gisteren was ik vanaf 15.00 uur aan het werk, had jullie berichtjes dus nog niet gezien, maar ik heb inmiddels een foto gemaakt. Alleen je moet dus wel erg goed kijken wil je iets ontdekken, kreeg hem niet duidelijker op de foto. Dus, allemaal de bril op en kijken maar, ben benieuwd of jullie wat zien :think:

@ WW, Gefeliciteerd met je zoontje!

hey bullie ik ben heel erg nieuwsgierig hoor hahaha ik kan alleen geen foto vinden :think: