Hey Tedski,
Ja ik ga aardig vooruit, dus dat is wel fijn heb wel een ontsteking naderhand gehad, maar die trekt nu ook aardig weg gelukkig!
En hoe is het met jou voet?
Dat is vervelend als je een extra complicatie krijgt. Sterkte in elk geval!
Ik heb vandaag ander gips gekregen (paars :mrgeen:) en moet het hier nog vier weken mee doen. Tot na Sinterklaas zit ik dus nog in het gips. Ik mag het een klein beetje gaan belasten tot maximaal 50%.
He lieverds…is weer een tijdje geleden…lig voornamelijk horizontaal momenteel, zo’n pijn in mijn buik…blijk ontstoken eierstokken tehebben, moet volgende week naar de gyn…dus zal niet veel online zijn …
Ook is de reuma weer gaan opspelen dus zit het ff niet mee…
Met de kleine gaat het gelukkig prima…merkt er blijkbaar weinig van …en loopt (als alles mee zit) ook geen gevaar .
zal dus voorlopig niet veel online zijn, maar weet dat ik aan jullie denk…
alles komt goed toch…hoe gaat het met de meiden in gips hahahahah
Hoop dat jullie ook snel opknappen…
tot gauw !
Diaantje, wat vervelend!! Sterkte ermee. :hug:
Diaantje, sterkte! En gefeliciteerd met je mijlpaal!
Goedemorgen.Hier ben ik ook weer.Ik kreeg maar geen mail dat er weer reacties waren gepost.Ik dacht vanmorgen ik zal toch eerst eens even kijken,want het lijkt me sterk dat er al zolang niet gereageerd is.
@WW,fijn dat het zo goed gaat met je knieHopelijk geneest het snel Kan je wel redelijk uit de voeten of mag je het ook niet belasten?
@Tedski,Paars gips!!Lekker hip.Dat is de kleur van deze herfst he hahahaha.Fijn dat je het in ieder geval een beetje mag belasten.Hopelijk gaat het genezen snel en ben je weer snel op de been.
@Diaantje zoals ik al zei,balen joh,lijkt me erg pijnlijk ontstoken eierstokken.Fijn dat het geen kwaad kan voor jullie frummeltje en gefeliciteerd met je mijlpaal van 12 weken!!
Hier alles wel goed.Van de week heel moe geweest.Loop mezelf een beetje achterna.Ik wil zoveel doen en moet ook zoveel doen,maar er komt zooooo weinig uit mijn handen hahahaha.Donderdag heb ik mijn echo,gelukkig,want ik ben nog steeds hartstikke onzeker.Ik ben erop voorbereid dat het niet goed is en zal erg opgelucht zijn als het wel goed zit.Stom he .Dat heb ik bij de jongens helemaal niet gehad.Nou schrijf ik ook op het forum bij de juni mamma’s en daar komen tochbest wel rare verhalen voor.Dat is ook niet zo bevoordelijk hahahaha.
Ik schrijf toch liever hier hoor!!!Het zijn er daar zoveel en bij jullie heb ik het idee dat ik jullie een beetje ken ondertussen.
We gaan zo lekker douchen.De kids hebben vanmorgen tv gekeken en wij hebbeneen beetje uit kunnnen slapen.De oudste heeft vannacht een paar keer overgegeven en flink diaree.Hij heeft vandaag alleeen nog maar water op wat er tot nu toe in is blijven zitten.Eten wil hij niet,maar dat vind ik nooit zo erg als ze niet lekker zijn als ze maar drinken.Hij kan wel wat hebben hoor qua gewicht hahahaha.
Fijne dag allemaal.
Veel liefs Alexandra
Alexandra, toch spannend die echo. Kan me voorstellen dat je daarna gerust bent, maar je moet van het positieve uitgaan hoor!! Vervelend dat je kind ziek is. Overgeven en diaree is niet fijn, je wordt er zo slap van. En inderdaad, zou me ook niet druk maken over het eten, drinken is veel belangrijker.
Hoi Teski,je hebt gelijk hoor.Ik probeer ook positief te zijn,maar ik ben een week of 2 gevallen en toen ben ik echt onzekr geworden,Ik kwam toch lelijk op mijn buik en schaambeen terecht.Van mij mag het snel donderdag zijn hahahaha.
veel liefs Alexandra
Lieve Alexandra,
Meis je valt op je buik en het kleintje is verder gezond dan hoeft er helemaal niets mis te gaan, want zo’n pukkie zit helemaal goed verpakt en heel erg vast dus meis er zit echt niets fout!!!
Ik kan me voorstellen dat door dergelijke verhalen, je erg onzeker word! Maar kop op, deze week de echo en dan ben je weer gerustgesteld! Komt goed!
Op de andere reageer ik later even.
Hallo dames.
Zoals ik van de week schreef heb ik woensdag mijn ei gespot. We hebben dinsdag, woensdag en donderdag geklust en nu had ik zaterdagmorgen toen ik nog in bed lag 2 hele heftige krampsteken in mijn buik. Zo heftig dat ik haast niet kon bewegen. Daarna was het over en was er de rest van de dag alleen nog wat gerommel in de buik. Zou dit iets kunnen betekenen, heb dit namelijk nog niet eerder gehad??? :eh:
Geen idee Bullie, maar laten we hopen dat het iets positiefs is!
Hoi WW,dank je wel voor je lieve bemoedigende woorden.Nog 2 dagen en dan heb ik mijn echo.Ik moet al 's ochtends om 9.10.Zodra ik thuis ben kom ik verslag uitbrengen.Jij zit weer rond je klustijd toch??Veel plezier he hahahaha.Hoe gaat het met je knie??Kan je er nu wel mee klussen??Lijkt me lastig
Morgen ga ik nar Bert Visscher in Breda.Heb er nu al zin in.Die is zoooo leuk.Even een avondje lachen.Is ook wel is lekker hahaha.
@Bullie,ik zou het niet weten.Hopelijk betekend het iets en heb je over 2 weken een posi test.
Veel Liefs Alexandra
hallo,
Diana, wat vervelend van je eierstokken zeg hoe krijg je nu zoiets? Wanneer ga je terug voor een echo? Proficiat met je 12w, da’s toch alweer een periode die je voorbij bent; ik kijk al uit naar 25w nu.
Bullie,
laat ons hopen dat het inderdaad een goed teken is, nog een dikke week en je kan testen, ik zal alvast
Tedski,
Ik hoop dat je vlug mag herstellen.
Alexandra,
Veel succes morgen bij de echo, alles zal wel goed zijn, je bent alvast in spanning voor morgen?
Bianca,
Hoe gaat het met jou? Wanneer mag jij terug voor een echo? Je gaat binnenkort ook het geslacht weten zeker?
WW,
ik hoop dat het voor jou ook vlug prijs is zeg maar, genoeg blijven oefenen zeg maar :mrgreen:
Jammer hé dat het hier zo stil is, ik ben jullie in ieder geval niet vergeten hoor, met mij gaat alles goed, ik ben onlangs voor de 20w echo geweest en die was goed. Nu voel ik sinds gisterenavond de kleine goed bewegen, echt een zalig gevoel. Verder niet veel last van kwaaltjes gelukkig maar, ik verwacht wel enige rugpijn maar zolang die er niet is zijn we blij.
Daaag meiden! xxx
Zeker jammer dat hier weinig gekletst wordt maar volgens mij is iedereen ook ergens anders aan het kletsen
Liz, wat is de reden dat die 25 weken belangrijk is? Is het dan levensvatbaar?
Alexandra, spannend morgen die echo! Laat ons even weten of het goed is!
Tedski,
Nee hoor, gewoon als je zwanger bent, ben je blij als je de 12 w haalt, dan 20 weken en nu infeite de 3O weken maar aangezien dat toch nog twee maanden is, kijk ik uit naar 25weken, ertussen in zeg maar. Maar ook de levensvatbaarheid is natuurlijk heel erg leuk als je die datum nadert.
Hallo allemaal.Echo was gelukkig helemaal goed pfff.Ik had zo in spanning gezeten.Tot de 12 weken is er nog wel kans p een miskraam,maar dat wisten we al.Nu ga ik een beetje proberen te genieten.Gisteravond naar Bert Visscher geweest,hij was helemaal geweldig!!Ik heb me alleen niet zo goed kunnen concentreren.De kids hebben allebei buikgriep gehad van de week en die hebben mama aangestoken heerlijk.Dat begon gisteravond toen we in het theater waren.Overgegeven op de wc daar en in de auto terug naar huis.Ik voel me net zo’n vaatdoek.Hopelijk morgen weer beter.Kids allebei naar shool vanmiddag en dan ga ik lekker naar bed.
Morgen zal ik op de rest reageren,heb niet zoveel fut.
Liefs Alexandra
Alexandra ,
Proficiat met je goede echo, zag jet het vruchtje al? Ah meid waarom zo onzeker zijn? Ligt dat in je aard of zo? Ik vind het zo vervelend voor je dat je niet kan gewoon genieten, weet je als het mis gaat kan het na die 12weken ook nog misgaan hoor en zodoende zou je de hele 40 weken ongerust moeten zijn en denken"er kan iets misgaan" niet doen meid :naughty: je maakt alleen jezelf daardoor gek en zo gaat de tijd heel vlug voorbij en vergeet jij te genieten.
Hoop dat je dit berichtje nu niet slecht opneemt? :oops: :hug:
Hoi Liz,nee hoor ik neem je berichtje niet verkeerd op.Ik ben normaal helemaal niet zo onzeker.Ben ik bij de andere zwangerschappen ook helemaal niet geweest.Het kwam meer doordat ik zo hard gevallen was op mijn buik en schaambeen.En ik ben nu toch over de 30 hahhahaha.Misschien dat dat ook scheelt.En door alle verhalen hier weet je dat het ook wel eens mis kan zijn zonder dat je iets van bloedverlies heb of zo.Ik zal gewoon blij zijn als de 12 weken voorbij zijn en dan kan ik echt gaan genieten.Gaan we een feestje bouwen hahahaha.
Fijn dat het met jou zo goed gaat.Kids al helamaal in sinterklaas stemming??Hier lopen ze al weer een hele dag rond in de pietenpak hahaha.
liefs Alexandra
Hey Alexandra,
Ik kan me voorstellen dat je daardoor geschrokken was maar kijk blijkbaar is alles goed, je kindje zit goed vast in je baarmoeder hé.
De oudste hier is al in de stemming ja, ze zit zelfs al tekeningen te maken voor Pasen :roll: ze wil ook graag dit en dat en die … maar hier pakt dat niet hoor, ze moet leren iets te vragen aan de sint wat ze echt graag wilt, ben niet van plan de hele winkel leeg te kopen. Ben wel blij dat ze er nog in geloofd want tegenwoordig begrijpen ze vlug dat de Sint niet bestaat.
Hallo,
Hee Snackertje, gelukkig was alles goed. En nu lekker ervan genieten :thumbup:
Ben zelf echt aan het aftellen. Wat duren die laatste dagen voor je NOD dan lang zeg :x Heb wel spierpijn in mijn buik, af en toe steken in mijn borsten (vooral 's avonds) en ben bij vlagen misselijk. En ik heb afgelopen zaterdag die 2 krampsteken onderin mijn buik gehad. Heb dus wel weer goede hoop, maar wil niet teveel hopen aangezien mijn lichaam me al vaker voor de gek heeft gehouden. Maar op de een of andere manier heb ik nu het idee dat het echt raak is :?
@ Diaantje, wanneer heb jij ook alweer getest. Al een week voor je NOD of niet?
Niet dat ik al van plan ben om nu te testen, maar vroeg me even af waarom je toen al zo vroeg getest hebt, uit nieuwsgierigheid of waren er al hele duidelijke symptomen :think: