hallo allemaal,
ik heb me al eens eerder gemeld in dit topic, in het eerste deel geloof ik, maar toen werd ik nog steeds niet ongi.
inmiddels wel weer, alleen nu ff nog niet.
ik word meestal de laatste week van de mnd ongi ( tis niet elke keer op dezelfde dag maar rond de 27e) alleen nu ben ik nog steeds niet ongi
Heb afgelopen donderdag een test gedaan die was negatief, maar ik wacht nu nog een paar dagen om nog een keer te testen, of misschien dat ik inmiddels wel ongi ben dat kan natuurlijk ook.
maar ik voel niet dat ik ongi moet worden.
wazig verhaal, maar hoop dat ik me bij jullie mag aansluiten
Ik heb een zoontje van 1,5 jaar en dat is een schat.
Ik ben in juli gestopt met de pil, niet omdat we gelijk nog een kindje willen, maar er is wel een wens voor nog een 2e. maar we zijn niet heel druk met klussen zeg maar, we zien het wel.
maar toch is het onbewust elke keer weer afwachten of ik ongi word,
nu nog niet dus wel een beetje spannend.
Ik hou jullie op de hoogte
sorry voor het hele verhaal hoor, kom hier zo binnen vallen, maar dan weten jullie een beetje hoe en wat
WW, vervelend van die ruggenprik, dat was voor mij één van de redenen om algehele narcose te doen.
Misschien ben je toch wel zwanger, het nog, toch??
Petra, welkom. Leuk om er weer iemand bij te hebben!
vanmorgen weer getest, nog steeds negatief, maar geen spoor van ongi
Welom Petra,leuk om er weer iemand bij te hebben.Ben benieuwd.Misschien duurt je cyclus deze keer wat langer.Voel je je wel goed verder?? Geen kwaaltjes??Of je heb net te vroeg getest dat kan ook.Ik hoop het voor je.Zal hier gaan :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Veel liefs Alexandra
voor ik zwanger was van onze zoon had ik ook dat ik die maand 3 weken over tijd was en toen nog ongi werd, dus ik hoop nergens op en wacht het af. ga donderdag weer testen als ik dan nog niet ongi ben, is die weer negatief, dan ga ik ff langs de ha
ik ben nu weer erg misselijk en dat heb ik nooit als ik ongi moet worden.
maar ja misschien nu wel.
Hoi Petra,vervelend is dat he dat je geenzekerheid hebt.Ik was ook iedere keer misselijk,maar mijn lichaam hield me gewoon voor de gek.
Ik ben benieuwd joh.zal voor je duimen.
veel liefs Alexandra
daar ben ik ok een beetje bang voor dat mijn lichaam me voor de gek houd, en dat ik over een week alsnog ongi ga worden.
tis echt zo onzeker allemaal. weet ook niet wat ik ervan denken moet en hoe ik me erbij voelen moet.
als ik zwanger ben vindik dat super, maar ik ga me er niet te veel op focussen, want dan valt het heel erg tegen straks als ik wel ongi word
Petra welkom hier en wat je cyclus betreft, ik heb het helaas ook gehad, dus ik duim voor je dat je toch zwanger bent of dat je snel ongi mag worden!!!
Ps wat is het stil hier zeg!!! :think: stilte voor de storm
Hoi WW.Het is inderdaad stil hier.Toch ongi geworden zie ik.OP naar de volgende ronde he.Hoe is het met je knie??Gaat het allemaal een beetje?Hopelijk knap je snel een beetje op.
Wie zitten er nu tegen hun NOD aan??
Hier alles goed.Ik ben alleen zoooo onzeker.Ik weet niet wat het is.Volgende week gelukkig naar de gyneacoloog.Van de week nog allerlei kwaaltjes,maar die zijn zo goed als weg.Al rommelt het nog in mijn buik,ik ben zoo bang dat het niet goed zit.Kan er ook nog niet echt van genieten.Ben natuurlijk zo hard gevallen en ik heb er een slecht gevoel over …
Het liefst zou ik willen bellen of dat ik nu niet mag komen,nou ja.Nog 1 week geduld hebben.
Ben benieuwd.
Ik ga nog wat doen hier.
Veel liefs Alexandra
och snackertje wat K zeg! ik snap je best hoor! Maar je vloeit toch niet, dus misschien is er helemaal niets mis…Er zijn heel veel vrouwen die de ene dag heel veel kwaaltjes hebben en de andere dag zijn ze helemaal weg! En waarom bel je niet de gyn op dat je een echo eist nu omdat je zo bang bent dat het verkeerd zit…Dat kan best hoor! Gewoon even bellen!
sterkte meis en hier een virtuele knuffel!!! :hug: :hug: :hug:
Goedemorgen allemaal,
@ Snackertje, als je je er onzeker over voelt, mag je toch altijd bellen met vragen en misschien mag je wel eerder komen. Een week in onzekerheid zitten is namelijk nog wel lang :hug:
Ik heb sinds vanmorgen steken rechts onder in mijn buik en kramp in mijn buik (soort ongikramp). Ik heb het even opgezocht en dit is de voorbereiding van de eisprong, de eisprong is dan op het moment dat de krampen en steken over zijn. Ben erg blij dit nu te voelen, want weet dus dat er geklust moet worden. We hebben gisteravond geklust en volgens die ene methode (smep ofzo) kunnen we dan dus het beste ook vanavond en morgenavond nog klussen of niet ??? En dan een dag over slaan en dan nog eens, toch???
Aan het werk, bullie!
hey meiden,
wat is het hier stil. Wou gewoon even zeggen dat ik gisteren de 20W structurele echo gehad heb en alles zag er goed uit. Ik dacht nu gaan ze bevestigen voor goed dat het een meid is maar nee hoor, de navelstreng zat tussen de beentjes en de beentjes waren mooi dichtgenepen waardoor we het dus niet konden zien . Het overkomt haar niet veel zegt ze dat ze het niet kan zien op die echo maar kijk het zal ons maar weer overkomen :mrgreen:
Enfin ja, maakt allang niet meer uit hoor we weten nu dat alles qua organen er goed uitziet en da’s het bijzonderste.
Weet je hoe ze lag op het moment van de echo, op haar rug met haar linkerarm onder haar schouder, lekker relaxed :mrgreen:
Hoe gaat het hier verder? Waar zit Diaantje? Alexandra hoe gaat het met jou? Ben je heel erg misselijk of valt het goed mee?
WW, goed je best doen deze maand bij het klussen is, nog goed dat je er niet al te veel mee bezig bent.
Hallo!
Hier een aantal drukke dagen achter de rug…
Alles gaat hier prima…
Liz, fijn dat de echo goed was! Ik mag 10 december voor de structurele echo…
Alexandra, vervelend die onzekerheid…het wel of niet hebben van klachten zegt niet echt iets over de zwangerschap…bij mij zat het goed zonder klachten…
Rond mijn nod had ik vage klachten…daarna niet meer…tot een week of 8…
Petra, welkom hier!
Nou meiden moet weer naar de kids…ik duim voor jullie! :-*
Liz fijn dat alles goed was. Wel jammer dat je geen bevestiging hebt kunnen krijgen.
Bian, willen jullie het geslacht weten??
@ Liz,wat fijn dat je echo goed was,jammer dat ze het niet konden bevestigen dat het een meisje wordt.Nu al een eigen willetje hahahaha.
@WW ,ik denk dat ik gewoon wacht tot volgende week.Het zal er wel bij horen denk ik.Ik vind me zo’n zeikerd als ik nu al ga bellen of ik mag komen.En die 8 weken is omdat er dan bijna altijd een hartje te zien is,maar ik wordt een beetje onzeker door het forum van de juni mama’s.Daar zijn zoveel zwangere die geen bloedverlies of zo hebben gehad en daar blijkt het dan niet goed bij te zijn,je wordt er zelf onzeker door.Ik denk dat ik daar even uit de buurt blijf totdat ikzelf mijn echo heb gehad.Het zijn er ook zoveel kan het niet meer volgen hahahaha.
Diaantje heeft veel last van haar reuma zei ze op de hyves.Zit daarom niet zoveel achter de pc.
@Bullie,Zet hem op he.En het is inderdaad 3 avonden achter elkaar ,dan 1 avond niet en dan weer een keer.Heeft geholpen bij ons hahahaha.
Veel plezier.
veel liefs Alexandra
@snackertje wrote:
@WW ,ik denk dat ik gewoon wacht tot volgende week.Het zal er wel bij horen denk ik.Ik vind me zo’n zeikerd als ik nu al ga bellen of ik mag komen.En die 8 weken is omdat er dan bijna altijd een hartje te zien is,maar ik wordt een beetje onzeker door het forum van de juni mama’s.Daar zijn zoveel zwangere die geen bloedverlies of zo hebben gehad en daar blijkt het dan niet goed bij te zijn,je wordt er zelf onzeker door.Ik denk dat ik daar even uit de buurt blijf totdat ikzelf mijn echo heb gehad.Het zijn er ook zoveel kan het niet meer volgen hahahaha.
Persoonlijk vind ik sommige dingen op dit forum echt heel erg prettig, sommige vragen kun je stellen en daar krijg je dan best goed antwoord op. Ik heb echter ook wel gemerkt dat je soms een beetje wordt opgejut door anderen. Je moet denk ik goed filteren wat je je wel en niet wilt/ moet aantrekken van wat mensen zeggen. Houd er ook rekening mee dat het gros geen medische achtergrond heeft en alleen uit ervaring spreekt, uit 'here say' dingen zegt of gewoon een mening geeft. Is allemaal niks mis mee, maar je moet het wel relativeren hoor!
Als je gevoel zegt dat je nu al wilt moet je dat ook natuurlijk gewoon doen, laat daar geen misverstand over bestaan :)
Tedski, wij willen het geslacht van de baby zeker weten!
En ja ik vertel het jullie ook… :mrgreen:
Alexandra, je moet niet teveel naar andere zwangerschappen kijken…
Elke zwangerschap is anders…
Maar idd op een forum kun je nog weleens beinvloed worden door alle verhalen die je hoort…
En anders bel je de gyn toch…vertel wat er gebeurt is…je onzekerheid wat het nu geeft…ik denk dat je dan wel iets eerder mag langskomne… :-*
HALLOOOOOOOOOOOOOOO? IS IEDEREEN NOG WEL? :think:
Ja ik ben er nog wel, maar ook niet heel veel
Hoe is het met je knie??
ik ben er ook nog ,maar dan meer actief bij de maart mama’s;, maar ik lees hier ook dagelijks hoor.
Diaan is met de noorderzon verdwenen zeker? :mrgreen: Als ze dit leest, proficiat met je 12 weken morgen, is alweer een mijlpaal hé