JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

WW, succes morgen!!

:slight_smile: Vergeet ik helemaal.We zijn gisteren gezellig met zijn tweeen naar de film geweest.De bourne ultamatum of zo iets.Super goede film.Vol aktie,maar deze muts viel dus gewoon in slaap hahahaha.Heb ik nog nooit gehad.Erg he.Was dus erg gezellig!

Groetjes Alexandra

hahaha alexandra lig dubbel hier, echt een goede film dus :lol:

:slight_smile: Hoi WW,het was echt een goede film!!En ik heb echt geprobeerd om wakker te blijven,maar helaas.Toch moeier dan ik wel eens toe wil geven hahaha.

Groetjes Alexandra

Thanks meiden!

Over 2 uurtjes moet ik in het ziekenhuis zijn en dan om 12.45 is het zover! Ben erg benieuwd hoe en wat!

Nou iedereen een hele fijne dag!

:-*

WW, heel veel succes vandaag! :-*

@ WW, heel veel sterkte vandaag.

@ Liz, balen dat het met je suiker misschien niet goed zit. Hopelijk valt het mee.

@ Snackertje, dat is idd een teken dat je erg moe bent, haha

@ Tedski, hoe is het met je been? Hoe lang mag je hem niet belasten?

Zelf heb ik vanmorgen voor de zekerheid nog een test gedaan, maar was negatief, is dus wel gewoon mijn ongi geweest en we gaan door naar ronde 5. Heb wel inmiddels de testen besteld en kan dus weer even vooruit (heb er nu nog 9) :roll:

Jammer Bullie dat het toch niet stiekem wel raak was. Ik heb tot nu toe ook weer superweinig bloedverlies gehad en dus voor de zekerheid ook even getest. Ook negatief. Eigenlijk gelukkig maar. Alleen weet ik niet of ik deze nu als menstruatie moet tellen of dat het nog moet komen…

Ik mag mijn been in elk geval tot 9 november niet belasten, daarna wordt gekeken of ik het nog vier belast of onbelast in het gips moet. Dus daarna sowieso nog vier weken in het gips, maar de vraag is belast of onbelast.

:slight_smile: Hoi Bullie.Jammer dat het toch stiekem niet raak was.Hopelijk volgende maand meer geluk.

@WW.Hoe is het gegaan.Is de operatie meegvallen??Heb je er veel last van??Hopelijk valt het allemaal mee.Heb je verder nog ergens last van???Je NOD komt eraan toch.Ik ben benieuwd.Zal voor je duimen.

Hoe is het met de andere meiden??

Gisteren een hele discusie met mijn man gehad over wanneer we het gaan vertellen.We hadden afgesproken een zaterdag,maar noui had de amn gebeld die de vloer on de speelkamer komt leggen dat hij een zaterdag wil komen en de man die de vloer in de wc boven komt leggen ook.Nou is dat maar 1 vierkante meter dus daar zal hij niet lang mee bezig zijn.Nou zou hij de man voor de speelkamer afellen en dat had hij dus niet meer gedaan.Nou moet hubbie rond 15.00 weer gaan erken dus moet het voor die tijd gedaan worden.

Ik heb zoiets van we kunnen dan beste een een uurtje 's ochtends naar mijn schoonouders gaan we 's middags even een uurtje naar mijn ouders.Hubbie wist dus nog niet of dat wel uitkwam.en dat we misschien wel thuisbleven tot die mannen weg zijn.Ik met mijn hormonen natuurlijk er vol tegen in hahahaha.En daar snapt hij nou niks van dat ik er zo moeilijk over doe.Is misschien ook wel zo,maar ik had me er zo op verheuge en anders wordt het volgende week ook niks.Kids moeten weer naar school als hij maandag vrij is .Zatredag avond moeten we naar vrienden van ons en je kan het best al goed zien.Ik durf nergens op visite omdat ik al duidelijkeen buik heb ik baalde er zo van he.Flink huilen en meoilijk doen natuurlijk.Die rothormonen ook.Nou vind hij het toch moeilijk te begrijpen hoor dat die dingen ineens je hele doen en laten zo op zijn kop kennen zetten.En hij denkt dat je dat wel even kan onderdrukken,maar dat werkt niet hahaha.Alles weer uitgepraat en als het goed is gaan we het dus wel vertellen.hij zou aan die ene man vragen of hij tot 12 uur kon blijven.En die van de wc zal wel redelijksnel klaar zijn denk ik.Hoop ik.

Kunnen jullie het nog volgen hahahaha???

Ik ga nog wat doen hier.Het is een grote bende.Er komt niks uit mijn handen op het moment.Ik wil van alles doen,maar op een of andere manier lukt het niet.

Vanmiddag kids allebei naar school,duik ik ook even mijn bed in.Ik begin nu toch wel erg moe te worden af en toe.

Fijne dag nog allemaal.

Groetjes Alexandra

Alexandra, ik ben nog nooit zwanger geweest maar wat ik hoor en zie van meiden om me heen kan ik me jouw reactie erg goed vorostellen! Zeker als je het al ziet en om die reden eigenlijk niet op visite durft. Wel goed dat jullie er uit zijn gekomen, toch?

WW, hoe is de operatie gegaan?

Alexandra, goed dat jullie eruit zijn gekomen…haha ja mannen denken idd dat die hormonentoestand wel meevalt…

Tedski, hopen dus maar dat je belasten mag in het gips…lijkt mij een stuk prettiger…of zit ik er nu naast?

@Bian25 wrote:

Tedski, hopen dus maar dat je belasten mag in het gips…lijkt mij een stuk prettiger…of zit ik er nu naast?

Nou dat lijkt mij ook!! Dan kan ik in elk geval weer wat dingen op een normale manier doen, zoals douchen…

Onbelast is zeker veel met de been omhoog zitten…

WW, hoe gaat het met jou?

@Bian25 wrote:

Onbelast is zeker veel met de been omhoog zitten…

Onbelast is dat je er niet op mag lopen. Dus nu hinkel ik overal naar toe met twee krukken. Als ik het mag belasten mag ik (voor zover ik weet) er weer op lopen :D

hey meiden ben ik weer,

was eergisteren erg laat thuis en had gister niet de puf om te reageren had er erg veel last van… maar gelukkig goed gegaan, alleen ze prikte 4 keer verkeerd met de ruggenprik en dat was erg vervelend!

Gisteren werd ik ook ineens ongesteld 3 dagen te vroeg! Maar we gaan weer naar de volgende ronde en zie het wel! Ik was er al een stuk minder mee bezig, en dat wil ik nu helemaal! Dus zal niet zo heel vaak meer reageren!

hey ww,

fijn te horen dat het goed met je gaat, wat sneu dat ze die ruggeprik zoveel verkeerd staken, hoe kan dat nu? :wall:

Gaat het al wat beter met de pijn? Jammer dat je ongesteld geworden bent. Je zal zien jouw beurt om zwanger te worden komt nog wel, gewoon niet mee bezig zijn is nog de beste oplossing.

Liefs

Liz

:slight_smile: Hoi WW,fijn om te horen dat het goed met je gaat.Balen dat je ongi bent geworden,maar weet je zeker dat het je ongi is,ik had ook een dag of 3 voor mijn NOD bloedverlies,maar bleek toch zwanger te zijn.Je ongi komt toch altijd 14 dagen na je ovu.En je weet wanneer je ovu is geweest toch??

Ik weet het niet hoor.Misschien heb je ook wel gelijk.Balen joh.Begrijpelijk dat je wat minder komt kijken hier.Hou ons wel af en toe op de hoogte he.Veel beterschap!!

Iemand nog leuke plannen voor het weekend??

Wij gaan de ouders en schoonouders vertellen dat we weer zwanger zijn.ik ben benieuwd.Mijn ouders zullen alleen maar een bevestiging krijgen van wat ze dachten,maar mijn schoonouders vallen van hun stoel af denk ik hahahaha.Morgenavond naar vrienden van ons in Ter Hole.Die vertellen we het ook,want je kan er echt niet omheen als je naar me kijkt hahaha.En een zondag naar andere vrienden.

Ik ben benieuwd.

De t-shirts voor de jongens zijn echt super geworden.Dat heeft mijn zusje goed gedaan.Ik ben benieuwd wat de jongens er van vinden.Die komen het ook te weten van het weekend!!

Fijn weekend allemaal.Zal niet veel tjd hebben om te reageren denk ik.

Veel liefs Alexandra

Hallo!

WW, fijn dat de operatie goed is gegaan!

Naar dat de ruggeprik eerst een paar x verkeerd ging…raar trouwens…

Balen van je ongi… :-*

Er iets minder mee bezig zijn is nooit verkeerd…

Ik weet nog wel na mijn MK voor Ruben was ik erg bezig met zwanger worden…maanden gingen voorbij maar een zwangerschap bleef uit…Na heel wat maanden ging de knop bij mij om…Ik zette het naast mij neer…Liet het los…

Prompt de maand erop was ik zwanger…na 8 maand…

Alexandra, leuk het grote nieuws vertellen!

Ben benieuwd naar de reacties…

Plannen voor het weekend: werken en werken… :mrgreen:

Gister had ik avonddienst…het was druk…de eerste x dat ik even last kreeg van de banden…

Hey meiden,

Nou ik was toch dacht ik eergisteren avond ongi geworden, maar dat is sinds gisteravond weer helemaal over!! Vind het zoooooo vreemd! dus maar 1 dag met gewoon donker bloedverlies… Was het sowieso al 3 dagen eerder dan verwacht, maar goed…Erg raar in ieder geval!

:slight_smile: He WW dat is inderdaad raar.klinkt hetzelfde als bij mij.Ik had ook eenn paar dagen voor mijn ongi bruin bloedverlies en ik kan me nog herrineren dat je zei dat het dan oud bloed is.Wie weet.Toen ik een week later bijna een test deed had ik een lichte streep.Misschien???

Heb je verder nergens last van??Vervelend trouwens dat de ruggeprik zo slecht ging.lijkt me ook niet alles.

Nou,we hebben vanmiddag eerst aan de kids verteld dat er nog een frummeltje bij komt,aan gezien hun het nieuws gingen vertellen.Helemaal super!!De oudste ging gelijk mijn buik bestuderen en een glaasje water voor me halen.Dan kon de baby lekker groeien.Mijn schoonouders reageerde wonder boven wonder heel positief.Ze hadden ook al eenvermoeden.Morgenochtend naar mijn ouders, die hebben al een zwaar vermoeden.Zal dus niet zo’n grote verrassing zijn.

Ik ga hier nog wat doen en dan heerlijk vroeg naar bed.Ik ben toch MOE!!!.Niet te filmen.Ik kan me niet herrineren dat dat bij mijn andere zwangerschappen ook zo was.Volgens hubbie wel.Dus zal dat wel zo zijn.

Nou was hij zelf vannacht pas om half vier thuis met een flinke slok op.Hij had toch een kater vanmorgen hahahahaha.Die zal ook wel vroeg naar bed willen na het werken.

Tot Morgen veel plezier vanavond