Ik zal proberen een foto in te scannen maar dat lukt niet altijd zo best omdat de echo’s soms nogal onduidelijk zijn. Ben benieuwd of mijn gynea gaat bevestigen dat het een meisje is(vorige echo was pretecho en dus bij andere dokter) :mrgreen:
Hier is Gooische vrouwen aan seizoen drie bezig wij zien dat op vrijdagavond, ik vind dat zo een goede serie hé :mrgreen:
Liz, ik neem het je zeker niet kwalijk hoor!!
Volgens mij ben ik nu bijna ongesteld, had net wat bloed op het toiletpapiertje. Is inderdaad maar beter hoor, ik weet toch niet goed wat voor troep ze allemaal in mij hebben gespoten. Ik kan beter aankomende maand ovulatietests doen, dan hoeven we niet al te lang erg moeilijk te doen, dan kunnen we gewoon één of twee keer en dan maar zien of het lukt.
Liz, ging je nog die 4d echo doen? Ik had dat in een ander topic gelezen. Daarna gezocht op internet hoe dat eruit ziet; wel wat vertekend maar wel leuk
euh 4D doen ze niet bij ons, heb 3D gehad, maar ik was precies nog ietsje te vroeg waardoor hij het niet goed zag.Dus misschien ga ik nog eens opnieuw, maar ik moet er een heel eind voor rijden dus ja, we zien wel.
Hoe is de operatie trouwens verlopen? Niet al te veel pijn?
De operatie is geslaagd. Toen ik wakker werd was het eerste dat ik zei: ik heb zo’n pijn. De nacht erna ook nog veel pijn gehad. Nu gaat het wel, maar ik heb wel een rusteloos been of groeipijn ofzo. Zo voelt het in elk geval, erg vervelend. Nu moet ik twee weken onbelast in het gips, daarna wordt een foto gemaakt en wordt bekeken of ik nog vier weken belast of onbelast in het gips moet.
Hoi Tedski,wat vervelend joh,hopelijk krijg je straks gips wat je mag belasten.Is een beetje moeilijk zo natuurlijk.En misschien inderdaad volgende maand ovutesten.Heb ik ook gedaan en zie het resultaat!! hahahaha.
@Liz,veel plezier met je echo,ik ben benieuwd of de gyneacoloog hetzelfde ziet.Ik zal blij zijn als ik naar de gyneacoloog ben geweest en dat hij heeft gezien dat alles goed is hopelijk.Ik ben deze keer zo onzeker.Ik heb ook zo weinig kwaaltjes.Heel soms een beetje misselijk en soms een beetje een zeurderig gevoel in mijn buik.Ik zou willen dat ik eens boven die pot moest hangen dan had ik duidelijke verschijnselen.hahaha.Bij de andere 2 had ik het ook niet hoor.Het is wel lekker als je niet veel klachten heb,maar het zal toch fijn zijn als ik naar de gyneacoloog ben geweest.Ik moet trouwens al wel weer positieboeken aan vooral 's avonds zitten mijn eigen broeken niet meer zo lekker.Hopelijk maakt ook nog niemand een opmerking op school of zo,want je ziet hety al best wel.Zaterdag gaan we het vertellen aan de ouders en schoonouders en dan mag heel de wereld het weten!!!
Vanavond lekker naar de bioscoop.Heerlijk even lekker met zijn tweeen weg.
Groetjes Alexandra
Hallo allemaal,
@ Tedski, hopelijk heb je inderdaad gauw normaal loop gips dan kan je je zelf wat beter verplaatsen… En op naar volgende maand he!!
@ Snackertje, ik snap het wel hoor dat je hier onzeker van word, maar het zit heus wel goed hoor! Je had een overduidelijke test toch! En bij je andere zwangerschappen had je ook niet veel symptomen! En natuurlijk niet te vergeten dat iedere zwangerschap weer anders is! Dat had ik ook, bij de 1 had ik van alles last en bij de ander weer niet dus het zegt niet zoveel!
@ De rest is alles goed met iedereen?
Ik voel me eigenlijk wel goed en heb alleen ietsie pietsie last van mn (.)(.) :lol: … maar verder niets! ik wacht rustig af…eerst woensdag maar eens aan mn knie geholpen worden en dan zien we wel verder!
vanmiddag moet ik bellen hoe laat ik aanwezig moet zijn woensdag, en zometeen komt een vriendin van me die ik al enige tijd niet heb gesproken en gezien…dus dat wordt druk en veel bijkletsen…
:-*
Goedemorgen dames,
Heb nog steeds die symptomen zoals harde opgezette onderbuik, erg moe, duizelig (heel irritant) en af en toe stekende borsten waar ik het idee van heb dat het steeds meer wordt. Na die korte ongesteldheid en jullie reacties wil ik daarom nog een test doen van de week. Heb alleen een vraag.
Jullie hebben het wel eens over die goedkope teststrips (10 voor 15 euro of zo), waar kan ik die bestellen???
@ Liz, veel plezier met je echo vanavond. Doe je haar de groeten namens ons, haha :lol:
Bullie, ik heb je een PB gestuurd omdat ik niet weet of die links op het forum mogen.
Heb hem ontvangen Tedski, bedankt! :thumbup:
Hoi WW,ik ben benieuwd.Nog een week he.Veel succes een woensdag.Hopelijk valt het mee en bedankt voor je opbeurende woorden.Had ik even nodig.Ik ben zo emo op het moment.Ik kan wel om alles janken hahaha.Hrmonen !!Hahahaha.
Snel die testjes bestellen Bullie.En Gelijk laten weten he.Ik had ook een paar dagen voordat ik de test deed wat raar bloedverlies gehad,dus… Wie weet.
Ik heb ook een PB gestuurd,misschien wel dezelfde.Als Tedski.
Vereder alles goed.Ik hoefde niet langs te komen van de huisarts.Het is de derde keer dus als de test positief was,dan zal het wel kloppen.Morgen komen ze van moeders voor moeders.Heerlijk weer een test hahaha,
Ik kijk een paar keer per dag op mijn testen.Kan het nog steeds niet geloven hahahaha.
@Diaantje.Hoe is het met jou.Nog steeds zo moe en hoe gaat het met je rijlessen??
Groetjes Alexandra
Hallo,
Snackertje, jij ook bedankt voor je reactie. Was een andere site, maar er staan dezelfde testen op. Heb ze besteld en krijg ze morgen binnen, dan doe ik woensdagmorgen een test, als die ook negatief is gaan we voor de volgende ronde
Ben alleen nog steeds duizelig en heel
Ah Alexandra, lieverd waarom ben je zo onzeker? Geniet er nu toch eens van. Ik begrijp je maar al te goed hoor, ik heb nu soms nog schrik dat het mis kan gaan, maar als je de hele tijd moet denken wat er wel/niet mis kan gaan dan heb je geen leven meer; Probeer je wat te ontspannen en gewoon af te tellen naar die eerste echo bij de dokter. Nu zouden ze toch alleen maar een vruchtzakje zien hé want je bent nog niet ver genoeg om een hartje te zien dus wat heeft het voor zin.
maar begrijp je maar al te goed hoor meid! Geniet er nou gewoon van!
Nog een uurtje en dan bij de gyneacoloog :dance: :dance: (als hij niet teveel vertraging heeft :roll: )Duimen jullie mee dat het beebje deze keer wel goed ligt en hij volmondig kan zeggen"het is een meid" :inlove: :inlove:
Niet dat het echt wat uitmaakt hoor maar ik wil gewoon als het een meid is het een meid blijft zodat ik me er kan naar richten,(shoppen en zo)
dank ji wel liz,komt goed hoor.Geniet jij lekker van je echo vanavond!!!.
Groetjes Alexandra
nou dames ben net terug, en zet zoals altijd eerst mijn pc op.
Wel de gyneacoloog keek en vond niks mannelijks zei hij: hij zag niet echt drie streepjes om het zo te zeggen maar zag ook geen piemeltje :roll: :roll: (wat je normaal gezien op dit aantal weken al zou moeten zien) dus ik ben er quasi zeker van dat het echt wel een meid is. :inlove: :inlove:
Verder zag de echo er goed uit, niks speciaals te melden. Alleen toen hij mijn urine testte zat er wat suiker in :thumbdown: Hij vroeg me of ik veel suiker had gegeten, moest al nadenken want vond niet direct iets, misschien ligt het wel aan mijn boterhammen met een superlaag choco erop 's morgens, ik weet het niet. In ieder geval als ik het nog een keertje voorheb(bij de volgende controle, wordt iedere keer trouwens bij ons gecontroleerd ) dan moet ik een suikerdrankje drinken en bloed laten prikken en daaruit zal dan blijken(in de meeste gevallen niet) of ik zwangerschapsdiabetes heb of niet.
Nu heb ik wel wat schrik want diabetes zit in de familie, mijn grootmoeder langs moeders kant had het en de zus van mijn grootmoeder, dus opletten geblazen. Gruwel nu al van het feit dat ik mij voor de rest van mijn zwangerschap mezelf zou moeten insuline inspuiten. :?
Nu je ziet, ben misschien wat zekerder over het geslacht maar onzeker over die suiker nu. En zo geraken we natuurlijk nooit vooruit :thumbdown: :evil:
Vervelend Liz, dat je suiker te hoog was. Had je niet perongeluk vandaag wat meer suiker op dan anders? Of de volgende keer die choco even laten staan? Kijken wat dat oplevert?
ja is zal dat effectief moeten proberen want anders zit ik met zo’n vervelend onderzoek aan mijn been.blijkbaar zit suiker langer in je lijf dan je denkt.
Mijn menstruatie wil toch nog niet lekker op gang komen hoor. Heel weinig bloedverlies… zal nog wel door de operatie komen.
WW, hoe laat moet je morgen in het ziekenhuis zijn? Zie je er tegenop?
hey tedski,
balen zeg dat je menstruatie nog niet goed opgang is gekomen, maar inderdaad wat je al zegt dat zou misschien best kunnen komen door al die zooi die ze in je lijf hebben gespoten!
Morgen wordt ik om 11 uur verwacht en om 12.45 wordt ik geholpen(wat natuurlijk altijd wel iets uitloopt) maar zie er niet tegenop!
veel succes WW morgen! :-*
Vervelend Liz van je suiker,hopelijk is het niks.
@Tedski ,vervelend dat je ongi niet goed doorzet.Misschien inderdaad van al die zooi.
@WW,veel succes morgen.We zullen aan je denken. :hug:
Veel liefs Alexandra