plannen? Plannen met hopen. De tuin onderhanden nemen(zijn nog maar sinds april verhuisd naar ons nieuwe huis en de tuin is een ramp :lol: ) dus onkruid wieden, boompjes planten, struiken planten, plinten hangen in huis, deuren verven, etc etc… Werk genoeg maar we gaan ook genieten hoor. Gewoon al een samen lang in bed blijven liggen vinden we zalig :inlove:
Ben je nog niet misselijk Alexandra? Je zit toch al aan de vitamines hé
tedski, het is al achter de rug…hopelijk is alles goed verlopen. :-*
WW, fijn dat de arts je gerust heeft kunnen stellen…op naar woensdag
Diana, fijn dat de misselijkheid weg is!
Alexandra, fijn dat de test vanmorgen weer lekker fel was!
Ik ben niet zo fan van predictor…die lijkt veel ongevoeliger dan andere testen…Veel plezier met je party!
Liz, veel plezier met de tuin!
Hier ook geen plannen…Moet werken…
Dames, allemaal hartelijk dank voor de berichtjes! Het is achter de rug dus vanaf nu kan ik echt gaan herstellen. Ik heb wel pijn gehad, nu gaat het wel maar het komt met vlagen. Volgens mij is de operatie geslaagd. Er zitten vijf schroeven en een plaatje in mijn enkel. Over twee weken gaan de hechtingen eruit en wordt gekeken of ik loopgips mag, tot dan niet belasten in elk geval.
WW, nu moeten we aan jou gaan denken.
Ik had het ook nog gevraagd van de narcose en ze zeiden dat een ruggenprik inderdaad beter is, maar de kans is bij mij echt klein dat ik zwanger ben en bovendien is een ruggenprik niks voor mij. Mijn operatie kon toch ook niet wachten, dus moet het maar. Blindendarmontstekingen doen ze toch ook onder algehele narcose en zal ook bij zwangere vrouwen plaatsvinden.
Snackertje, een streep is een streep hoe licht of hoe donker ook!!
Hallo!!Feestje was erg gezellig.Weer een paar leuke dingetjes gekocht.
Iedereen is net weg.
@Liz, met vlagen ben ik misselijk.Vanmiddag wel erg,maar nog niet overgeven gelukkig.Ik ben vanaf het moment dat ik met de pil ben gestopt Gravitamon gaan gebruiken.Dat heb ik bij de andere zwangerschappen ook gedaan en dat beviel goed.Ik ben het blijven gebruiken totdat ik gestopt was met de BV en dat heb ik dik 8 maanden gedaan bij allebei.Ben ik nu ook weer van planHeerlijk!!
@Tedski,brrrr ik krijg al de kriebels als ik het lees met schroeven en plaatjes.Hopelijk krijg je loopgips,maar hou nu maar lekker je gemak.
Hopelijk geneest het snel.
@Diaantje,lekker joh dat je niet meer misselijk bent.Hoe is het met je buikje??Ik merk nu al weer aan mijn kleding dat het strakker gaat zitten.dat wordt weer wat hahahaha.
@WW Hoe is het??Voel je iets??Hoelang nog tot je NOD en ben je zenuwachtig voor woensdag??
Ik duik lekker mijn bedje in.Weltrusten.
Alexandra
Hallo dames,
Ik ben donderdag helaas ongesteld worden.
Had donderdag eerst wat bruinverlies en licht bloedverlies, gisteren flink bloedverlies en nu bijna niks meer. Dit vind ik dus wel vreemd, want normaal ben ik altijd 5 a 6 dagen goed ongesteld.
Weet iemand hoe dit zou kunnen, of heeft iemand dit ook gehad???
@bullie wrote:
Hallo dames,
Ik ben donderdag helaas ongesteld worden.
Had donderdag eerst wat bruinverlies en licht bloedverlies, gisteren flink bloedverlies en nu bijna niks meer. Dit vind ik dus wel vreemd, want normaal ben ik altijd 5 a 6 dagen goed ongesteld.
Weet iemand hoe dit zou kunnen, of heeft iemand dit ook gehad???
ow bullie wat jammer zeg! had voor jou ook echt goede hoop!
En ja ik heb het ook gehad afgelopen keer…echt 1 dag bruin verlies en dag heftig en daarna over! Vond ik zelf ook zo vreemd maar ja het zal wel goed zitten! Ik heb ook geen testen de afgelopen keren gedaan puur om teleurstelling te voorkomen mocht hij negatief zijn en de volgende keer test ik pas na 1 week overtijd!
Op naar de volgende ronde Bullie en mocht je toch nog twijfelen dan zou ik gewoon nog even een testje doen ik duim voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Oke, bedankt voor je reactie WW. Vind het idd vreemd en heb ook nog steeds een harde buik, ben moe en kan mijn eten nauwelijks binnen houden. Mijn lichaam vind het volgens mij leuk om mij voor de gek te houden :wall:
Maar als dit nog een paar dagen zo blijft doe ik misschien voor de zekerheid nog een testje en we gaan door naar de volgende ronde. Mijn man zegt, we gaan gewoon voor een augustusbaby, want bijna jou hele familie is in augustus jarig, dus zal het dan wel lukken haha. :roll:
He Bullie,jammer zeg.Als je zo moe blijft dan al ik zeker een test doen.Ik dacht vorige week ook dat ik ongi was geworden.Een woensdag had ik wat bruinig bloedverlies,de dag erna wel bloedverlies en de dag daarna nog wat bruinig en 's avonds was het weg.Ik heb een maandag een test gedaan omdat ik door mijn ovutesten wist wanneer ik mijn ovu had gehad en dan was ik dus te vroeg ongi geworden en iets in me zei dat het niet klopte.Eeen maandag toch een test gedaan en ja hoor!!Positief.Als je nou die klachten blijf houden dan zou ik zeker nog een test doen,maar dan wel volgende week.
Ik ben benieuwd,ik wil je geen valse hoop geven,maar wie weet is het hetzelfde als bij mij.
hoe is het met de andere meiden??
fijne dag nog allemaal
Veel liefs Alexandra :dance:
Hallo!
tedski, hopelijk herstel je snel! :-
Bullie, jammer van je ongi! :- Ik zou als de klachten aanhouden toch nog even een testje doen met een paar dagen…
Ik heb volgens mij wel eens geschreven dat ik ook al vaker bloedverlies hadf en daarna zwanger bleek te zijn…
WW, zie je op tegen woensdag?
Bullie, vervelend als het zo gaat! Maar je moet inderdaad nog maa eens testen als het hierbij blijft.
Ik had vandaag ongesteld moeten worden, maar ben het nog niet. Ik krijg wel buikpijn en rugpijn nu. Ik ga er vanuit dat ik ongesteld word en dat mijn lichaam nog een beetje van slag is van de operatie.
Hoi Tedski,ik ben benieuwd.Ben je regelmatig normaal of niet??Dat zou wat zijn als je nu toch zwanger zou zijn???Ik zal voor je :thumbup: :thumbup: .Wie heeft nog meer binnenkort zijn NOD??
Groetjes Alexandra
Ik ben wel onregelmatig ongesteld sinds ik gestopt ben met de pil. Dus het kan ook zijn dat het gewoon wat langer duurt deze keer. Ik ga in elk geval nog niet testen.
Spannend tedski! Ik hoop het voor je!
Tedski, ik hoop het eerlijk gezegd niet dat je zwanger bent, want die narcose en zo kan toch niet goed zijn. Ik duim wel dat je de volgende ronde zwanger mag zijn. :mrgreen:
Ik denk dat het er de volgende ronde zeker niet in zit. Ik denk ook niet dat ik nu zwanger ben, zou wel heel erg toevallig zijn.
'ja,inderdaad,maar je weet het nooit,maar zou misschien inderdaad beter zijn van niet met die narsose,maar wel een beetje positief blijven hoor.Alle kansen nog voor volgende maand.Je heb maar 1 keer nodig toch??
We zijn hier lekker aan het niksen.De kids zijn peter pan aan het kijken.Hebben ze nog NOOIT gezien hahahahaha.Kan hem wel dromen,maar hij blijft leuk.We hebben net chocoladecakjes gemaakt.Staan nu in de oven en gaan we straks heerlijk opeten natuurlijk.
Ik probeer om niet al te veel te snoepen,lukt redelijk.Ik wil deze zwangerschap niet zoveel aankomen als bij Roel.Toen was ik bijna 25 kilo aangekomen.Maar aangezien ik niet echt misselijk ben en alles smaakt goed,moet ik mezelf echt inhouden hahahaha.
Ik heb trouwens al weer een positiebroek aangedaan.Mijn eigen broeken zitten niet zo lekker meer,vooral 'savonds niet.
Ik ga van de week maar niet meer naar mijn moeder,want dan weet ik zeker dat ze het ziet.Zaterdag gan we het vertellen aan mijn ouders en schoonouders,ik ben benieuwd.Mijn zusje maakt op haar werk t-shirts met "wij krijgen een broertje of zusje"Die had het ook al gezien endie vroeg het dus gewoon.Dan zegt mijn gezicht al weer genoeg he.Na zaterdag mag iedereen het wel weten.Ik heb zoiets van als het dan mis gaat kunnen ook veel mensen je steunen.
Fijne dag nog.Groetjes Alexandra
Tedski, hoop dat je me dat niet kwalijk neemt hé wat ik zei?
Alexandra, heb je dan zin in snoep? Ik heb net zoals in mijn vorige zws geen zin in zoetigheid, het smaakt allemaal veeeeeel te zoet, ben nu ook nog niks bijgekomen :dance: maar heb sowieso al wat kilootjes teveel dus voor mij geeft dat niks. Bij mijn vorige zws was ik er maar 4 bijgekomen, hoop dat het nu ook zo zal zijn.
Wel kan ik moeilijk van de frieten afblijven, patat van het kraam zoals ze bij jullie zeggen. :mrgreen:
Hoi Liz,ik heb overal zin in hahahaha.En bij ons zeggen ze ook friet hoor!!Ik kom uit Bergen op Zoom.Dat ligt bij roosendaal,Breda in de buurt.Ook Brabant dus.En mijn vriend heeft een cafetaria en die stinkt vreselijk naar de friet nu als hij thuis komt.Ik heb het liefst dat hij gelijk gaat douchen hahaha.Normaal niet hoor!!.Blijft lekker friet.Vooral verse.Niet dan?
4 kilo!!Dat is weinig.Bij de eerste was ik 8 kilo aangekomen,maar die werd 8 weken te vroeg geboren.En op het laatst groei je nog het meest zeggen ze .
Ik ga zo eens voor het eten zorgen.Kunnen de kids lekker op tijd naar bed.School begint weer morgen.Vakantie zit er weer op Ik vind het altijd heerlijk als ze thuis zijn.Maar ja,het is ook wel weer lekker als ze naar school gaan.
Groetjes Alexandra
Hier is het net omgekeerd, de vakantie is pas begonnen.
Heerlijk,geniet er lekker van.En veel plezier met je echo morgen.Wel een foto plaatsen he.
Ik wilde een foto plaatsen van mijn postieve test,maar dat programma ligt eruit emdat er wat dingen vernieuwd zijn aan de pc en ik krijg het er niet terug in.Iets werkt er nog niet goed.
Ik zal die man morgen eens bellen hij moet toch nog terug komen.Morgen even langs de huisats.Is zij ook op de hoogte,Die zal wel weer een test doen.,heerlijk,blijft leuk.Ik kijk er ook een paar keer per dag op.Ik kan het soms nog niet geloven,dat komt ook misschien omdat ik niet zoveel voel als anders.Soms,maar over het algemeen voel ik me super.Hopelijk blijft dat zo hahahaha.
Tot morgen.Vanavond lekker Gooische vrouwen kijken en de Pfaffs.Lekker bank hangen.
Groetjes Alexandra