Hallo!
Alexandra, gefeliciteerd!! :dance: Super nieuws!
Liz, wat leuk, een meid!
Diaantje, prachtige echo! :inlove:
Bullie, spannend!!
WW, succes bij de orthopeed vanmiddag!
Tedski, idd erg verwarrend dat die symptomen vaak hetzelfde lijken…
Ik ga gauw weer verder, moet zo weer aan het werk…
tot later!
hey meiden ben ik weer!
moet dus geopereerd worden en dat zal dus al volgende week woensdag plaats gaan vinden!
Alleen nu een ‘dilemma’ :? hoe zit dat met verdoving en als ik nou net zwanger mocht zijn? Ze willen algehele narcose, maar dat kan schadelijk zijn voor het vruchtje en hoe zit dat dan met een ruggenprik…bah ik baal er nu goed van zeg! Morgen een afspraak met de anesthesist en ik hoop dat hij me een beetje gerust kan stellen en anders laat ik me gewoon niet opereren! Dus nou ja afwachten dus maar!
Dat is balen WW.Ik hoop voor je dat de anesthesit je een beetje gerust kan stellen.Die zal vast wel weten hoe en wat.Heb je het aan de arts waar je naar toe bent geweest niet gevraagd??Er zal vast wel iets speciaals voor zijn neem ik aan.komt toch wel vaker voor dat iemand die zwanger is of misschien is geopereerd moet worden??Ik zal aan je denken hoor!! :hug: :hug:
veel liefs Alexandra
Hallo dames,
Vanmorgen om half zes moest ik naar het toilet en heb toen meteen getest, was negatief. Heb toen nog weer geslapen en ben om negen uur naar het Kruidvat gefietst (had nl. geen testen meer) en heb daar 3 kruidvattesten gekocht. Toen ik terug was heb ik er daar ook 1 van gebruikt omdat ik het idee heb dat die gevoeliger zijn dan die andere die ik had. Deze was alleen ook negatief.
Ben alleen nog steeds niet ongesteld. Wacht dus nu tot zaterdag en als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik opnieuw teseten, was waarschijnlijk nog te vroeg (dag 29, vorige cyclussen waren 29, 28, 26).
AAAAHHHHH!!! Vind dat wachten zo irritant!
@ WW. Mijn nicht moest tijdens de zwangerschap iets weg laten halen uit haar borst. Die moest echter wachten tot het kindje 5 maanden oud was, anders was het risico van de narcose te groot. Vraag het dus maar goed na aan de aneshesist en anders wachten ze maar tot je weet dat je niet zwanger bent of tot het kindje groot genoeg is, ik zou dat risico ook niet willen lopen. Succes!
@ Snackertje. 15 november een afspraak, dan ben je dus ongeveer 7 weken zwanger. Maken ze dan ook al een echo??? (vraag maar hoor, wordt onze eerste, dus weet dat allemaal niet 8) )
WW, vervelend voor je dat je ook geopereerd moet worden. Bij mij vroeg de anestesist er ook naar en ik heb gezegd dat er een kans is maar dat het dan nog niet meetbaar is. Hij is er verder niet op ingegaan. Verschil voor mij is dat ik NU geopereerd moet worden. Of zou jij eigenlijk ook al nu moeten?
Bullie, jammer dat je nu nog geen positieve test hebt, maar misschien zaterdag wel!
@Tedski wrote:
WW, vervelend voor je dat je ook geopereerd moet worden. Bij mij vroeg de anestesist er ook naar en ik heb gezegd dat er een kans is maar dat het dan nog niet meetbaar is. Hij is er verder niet op ingegaan. Verschil voor mij is dat ik NU geopereerd moet worden. Of zou jij eigenlijk ook al nu moeten?
Bullie, jammer dat je nu nog geen positieve test hebt, maar misschien zaterdag wel!
Ja ze hebben er spoed achter gezet, maar goed ik ga echt niet het zekere voor het onzekere nemen, dan maar niet hoor en wacht ik wel tot ik weet hoe en wat!
Ik vraag het straks maar gewoon en ik hoor het wel wat hij te zeggen heeft…het is en blijft mijn lijf toch
@bullie balen meid, maar geen duivels betekent dat je alsnog gewoon zwanger kunt zijn maar nog niet voldoende hcg in je lichaam hebt!!! dus geef de hoop niet op!
succes
@snackertje wat gaaf dan al een echo! ben benieuwd
Goedemorgen,balen Bullie,misschien inderdaad te weinig HCG in je bloed.Waarom bestel je geen testen op internet.Dan heb je 9 testen voor 15 euro.Ik hoop dat je zaterdag meer geluk heb.Ik zal voor je duimen.
@WWJe hebt groot gelijk hoor dat je anders wil wachten tot je weet hoe of wat en misschien geeft jou anesthesist wel een antwoord.
Als het goed is doen ze dan een inwendige echo.Ik zei al tegen de secetaresse dat ik dacht met 12 weken te moeten komen.Op 15 november ben ik 8 weken als het goed is.Ze zei dat hij dat doet om te kijken of het allemaal goed zit en met 12 weken doet hij een termijn echo.
Bij de gyneacoloog krijg je regelmatig een echo.Dat is wel leuk.De verloskundige heeft dat niet hier.Ik moet naar de gyneacoloog omdat Loek 8 weken te vroeg is geboren en Roel met een keizersnede.Dus dan moet je so wie so naar de gyneacoloog terug als je 30 weken bent of zo.
Groetjes Alexandra
Bullie,inderdaad vervelend dat je negatief getest hebt. Maar nog even afwachten zou ik zeggen.
Alexandra, nee we zijn nog niet begonnen met het kamertje want we zijn nog maar verhuisd sinds eind april en dat kamertje staat nog vol met rommel. We beginnen eraan na Nieuwjaar.
WW, veel moed bij de operatie, het kan alleen maar verbeteren, niet?
Vraag het gerust even ivm narcose en zws, denk niet dat die twee goed samen gaan?
Bianca, hoe gaat het met jou, Nog misselijk of voel je je goed?
Hallo!
WW, vervelend dat je geopereerd moet worden…Wat zei de anestesist?
Bullie, jammer dat de test negatief was…maar kan heel goed nog te vroeg zijn…ik duim verder!
Alexandra, fijn dat je al snel voor een echo mag!
Hoe voel je je verder?
Liz, het gaat snel bij jou nu zeg!
Voel je je goed? Hoe is het met de vermoeidheid met 2 kids rondhuppelend?
Ik voel me goed…Beter dan mijn vorige zwangerschappen zelfs…tot nu toe dan…ik hoop echt dat dat zo blijft…
Ik ben home alone…straks lekker voor de buis…
Bianca, wil jij weten wat het is in je buik?
Morgen ga ik onder het mes, dus even ik ben even afwezig.
ow Tedski, veel succes morgen zal aan je denken!
Hoi Tedski,ik zal aan je denken morgen.Veel succes!!
@Liz,wil wel een foto zien he als het klaar is hoor.Weet je al hoe je het ga maken??Wij moeten 2 kamers doen.We gaan zelf naar zolder en de babykamer komt op de eerste verdieping.Heel wat werk nog,maar komt goed.Nog tijd zat.
@Bianca Ik voel me verder best goed.Ik heb wat misselijke vlagen,maar als ik wat eet gaat het over.Verder toch wel moe,je kan merken at het toch wel zwaarder is al je al 2 kids heb,dei snappen er ook niks van,waarom ik af en toe zo moe ben en toch af en toe eens uit mijn slof kan schieten,heb nogal last van hormenen.Heb nu al medelijden met ze.Om het minste of geringste kan ik ook zitten huilen hahahaha.
Mag eigenlijk niet klagen hoor als het zo blijft. :dance:
En jij??
Hey meiden,
@Tedski! ik zal ook aan je denken! heel veel succes!
@Alexandra, dat is wel iets minder he die hormonsters hahahahaha maar je zal het er vast allemaal voor over hebben!!
@Bianca, fijn zeg dat jij je zo tip top in orde voelt! En nu maar hopen dat dat zo blijft he!
Nou gisteren zei de arts dat ik dan maar het beste met een ruggenprik geholpen kan worden daar zitten de minste risico’s aan vast! Dus ik doe maar gewoon wat hij zegt en hij stelde me ook helemaal gerust dus dat is absoluut heel erg fijn! Nu op naar volgende week woensdag!
het is wel stom toevallig twee van de juli stoppers onder het mes!
hoe gaat het hier...
@WW..nou meis, de knoop is dus doorgehakt...hoop dat je gauw van je rot pijn in die knie af bent...
@Alexandra...dus jullie ook aan de klus....hier moeten we ook 2 kamertjes doen...1 op de zolder want Marvin gaat naar de zolder en de baby komt in zijn kamer...willen ook nieuwe vloeren er in leggen..dus w.s gaan we de hele boven verdieping doen...pfff wat halen we ons weer op de nek hihihi
@liz...kom op met die mooie foto's van je prachtige meid !!
@bianc, hoe gaat het met jou meis?
@tedski....beterschap meis...hoop dat je ook gauw opknapt !
Verder voel ik me prima..ben gelukkig nu alleen nog maar moe..en is de misselijkheid eindelijk weg...kan weer lekker alles eten YESSSSSSSS
Hoi WW dat is fijn dat de arts je zo goed gerust deed stellen.Hopelijk gaat het allemaal mee vallen.Nog 10 dagen tot je NOD zag ik.Nog even geduld dus.
Fijn dat je je zo goed voelt Bianca,ik heb gelukkig tot nu toe ook niet zo veel kwaaltjes.Nou had ik alleen vanmorgen toch wat raars.Ik heb nog een test gedaan.Had er toch nog 1 liggen.Een maandag was van sensitest die zijn iets gevoeliger denk ik omdat je die al 4 dagen voor je NOD kan gebruiken.Die gaf een lichte streep ,maar wel zo dat je hem duidelijk zag.Bij de predictor vanmorgen was de streep lichter.dan die van de sensitest.Nou had ik hem een maandag ineen bakje met de urine gedaan en vanmorgen erover heen geplast.Zou dat ook verschil uit maken??Ik vond het zo raar en wordt er eigenlijk ook best onzeker van.Nou wil ik een maandag toch naar de huisarts gaan en een dinsdag komen ze van moeders voor moeders krijg ik ook weer een test.
Ik zal blij zijn dat ik mijn echo heb gehad en weet dat alles goed is …zucht…Wat dat betreft zou ik het fijn vinden dat ik toch meer kwaaltjes zou hebben hahahaha.
Vandaag gezellig naar een paar vriendinnen.1 weet het.Dat is mijn beste vriendin.Die wist het bij de andere twee ook gelijk en ik bij haar ook.Ik ben beniuewd of ze wat zeggen.Mijn buik kan ik al weer minder inhouden.Net als de andere keren ben ik zwanger en gelijk wordt alles weer breder hahahahaha.Maar niet te lang wachten met vertellen.Weet iemand een leuk idee om het aan de ouders en schoonouders te vertellen?Ik dacht er aan om het de jongens te laten vertellen??Ik denk dat we het volgende week gaan vertellen.
Groetjes Allemaal.
hey Bianca,
Ik voel me ook goed hoor, de misselijkheid is al een tijdje weg maar die energie die je zou gaan krijgen in het tweede trimester die blijft uit
Ik ben nog frequent moe maar ja da’s inderdaad doordat hier al twee kinderen rondhuppelen. Het gaat inderdaad vlug, binnenkort zit ik aan de helft, maar bij jou gaat het ook vlug hé.
Haalo,hier alles goed.Vanmorgen toch nog maar een test gedaan en een hele vette streep hoor.Gelukkig.Ik werd er al zenuwachtig van hahahaha.
Tedski veel succes vandaag.Hopelijk gaat alles goed.
Nog iemand leuke plannen van het weekend.Ik geef vanavond een sieradenparty.We zijn met 14 man of zo.Erg gezellig.Ik heb er nu al zin in.
Veel plezier vanmdaag,Groetjes Alexandra
haha Alexandra, was je aan het twijfelen? een streep is een streep hé.Hier moet hubbie het ganse weekend werken dus veel wordt er niet gedaan.Maar vanaf woensdag is hij 2.5weken thuis joepie!!!
Prettig weekend iedereen.
lekker zeg.Geniet er van joh.
Ja,ik vond het zo raar dat hij van de week lichter was dan de eerste test hahahaha.Ben nu onzekerder dan bij de andere twee.Gek wordt ik er van.Ik zal blij zijn als ik bij de gyneacoloog ben geweest.
Geniet van de vakantie van je hubbie.Nog plannen??
Groetjes Alexandra