Dus je droom klopte!!
Diaantje, was vandaag jouw eerste echo? En zijn het er twee?? :mrgreen:
Ja Diaantje, ik ben ook benieuwd hoor, kom op met je verhaal!!! :mrgreen:
Tedski mijn droom klopte maar mijn voorgevoel niet hé
he meiden was ze dan…
Ten eerste…LIZ gefeliciteerd met je DOCHTER !!!, zo leuk!!!
zo…tja wat kan ik zeggen…woorden schieten me nu nog steeds tekort…zo genoten hebben we met z’ n allen
Frummeltje was er ook helemaal klaar voor om zich aan ons teshowen…" ze" bewoog zo gaaf, en het hartje klopte …alles erop en eraan, armpjes, beentjes…zooooooooo blij !!!
Ik ga nog even genieten meiden…en dan lekker naar mijn bedje…
tot morgen !!!
Leuk Diaantje! Het zit tusssen de plusjes toch?
hahah, ja meis, tussen de plusjes :mrgreen:
Hahaha ja ik heb er (nog) geen ervaring mee :mrgreen:
Diana, leuk dat je echo zo goed was, ziet er ook heel goed uit hé.
Wanneer is je volgende bezoek aan de verloskundige?Hier zes november dan krijgen we de 20 weken echo, structureel dus. Dan zal het met zekerheid nog eens bevestigd worden. Alhoewel, heb daarnet met hubbie de dvd herbekeken die we meekregen van de gyneacoloog en ja hoor je ziet heel duidelijk drie streepjes.Heb alvast wat spullen gekocht, ik toon ze nog wel eens op foto, maar moet die eerst inscannen en zo.
Slaapwel dames! Tot morgen
:lol: Hoi meiden,dank je wel allemaal.Foto volgt nog,maar dan moet ik nog even het programma in de pc zetten.Gisteren een super leuke dag gehad.Het was erg mooi weer en ik natuurlijk de hele dag in de wolken gelopen.hahahaha.
@WW,ik ben benieuwd,klusdagen zijn toch goed volgens mij hoor.Nog even geduld dus.Hopelijk gaat het snel beter met je knie.
@Liz,geweldig joh een MEISJE.Als hij nu al 80% zeker is dan zal het zeker wel kloppen.Geniet ervan .
@Tedski,vervelend joh van je been,hoe lang moet je in het gips zitten??
Maar je hoeft inderdaad alleen maar te liggen hahahhahaha.
@Diaantje,mooie foto weer,kan niet wachten tot wij ook weer mogen,maar dat zal nog wel even duren.Ik denk pas bij dew 12 weken of zo.
Weet iemand hoe ik nou mijn ticker kan veranderen.Ik ben daar alles van kwijt,doordat onze pc een nieuwe harde schijf heeft.Ik wil hem wel veranderen natuurlijk.Oh ja,volgens mij ben ik dan in Juni of zo uitgerekend.Leuk hebben we er 1 in mei 1 in juni en 1 in juli hahahha.
Groetjes Alexandra
Hallo dames,
SNACKERTJE, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! WAT EEN GEWELDIG NIEUWS :dance:
Ben wel benieuwd naar het streepje op je test…
Hoop dat ik me morgen bij de zwangeren aan kan sluiten, vandaag is namelijk mijn NOD en nog geen spoor van mijn ongi te bekennen, alleen wat meer wit slijm. Heb me gisteren ook de hele dag op mijn werk beroerd gevoeld, duizelig en toen ik 2 boterhammen gegeten had hield ik die maar met moeite binnen. Vandaag heb ik weer bij vlagen last van mijn onderrug en mijn borsten steken af en toe.
Ben dus erg benieuwd, en als de ongi vandaag en vannacht uitblijft doe ik morgenvroeg een test, AAAAHHHHH!!! Wilde dat het al morgenvroeg was, dit duurt zo lang en iedere keer als ik naar de wc ga kijk ik meteen in mijn onderbroek of en wat erin zit, haha :?
Oh ja,
Liz, wat leuk hee, een meisje. En dat ze het nu al voor 80% kunnen zeggen, dan zou het wel zo zijn toch!
Diaantje, dus toch geen twee, haha :lol:
He wat lees ik nu…bullie…TESTEN MEISSSSSSSSSSSSSSSSS !!!
sta tespringen om posi testjes hoor !!!
hier verder alles lekker…vakantie…en als ik me goed voel gaan we morgen lekker shoppen (ik met de kids…lekker dagje eruit…ergens eten …helemaal gezelig altijd…)
Hoi Bullie!! Testen morgen!!Klinkt super positief.Ben benieuwd.Ik zal voor je duimen!!
Groetjes Alexandra
Alexandra, je moet je nog een mooie banner aanmaken hé.je hoort nu bij de zwangeren hé :mrgreen:
owww wat is het spannend hier zeg!!!
Bullie ik duim voor je meis!
en snackertje hier heb je de link voor een nieuwe banner
http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm
ik moet ineens vanmiddag al naar de orthopeet en ben best zenuwachtig voor wat me te wachten staat!!!
De ha heeft er spoed achter gezet en nu moet ik dus zo snel mogelijk geholpen worden eraan!
Bullie, spannend hoor!! Ben benieuwd, ik zou misschien stiekem nu al een test doen
WW, ook spannend. Ben je bang dat er nu snel een operatie aan zit te komen?
Liz, wat bedoelen ze met drie streepjes? Twee plooitjes van de beentjes en één er tussenin?
Ik heb zojuist gebeld, ik moet me donderdag om 9:00 al melden in het ziekenhuis en daar ben ik wel blij om. Daarna 4-6 weken in het gips…
Weet je wat ik eigenlijk erg stom vind van je lijf? Dat zwangerschapssymptomen ongeveer hetzelfde zijn als menstruatieklachten.
met die drie streepjes bedoelen ze de buitenste schaamlippen en daartussen de vagina zeg maar.
Ik heb naar de gyneacoloog gebeld en 15 november om 9.15 eerste afspraak,hoe krijg ik dat nu onder mijn banner geplakt??
Heb trouwens mijn banner verandert.Ziet er leuk uit hahahaha.
Groetjes Alexandra
is al gelukt hahahaha.
en hoe voelt zo’n banner Alexandra? :mrgreen:
super!!!Voelt goed.Nou moet ik zeggen dat ik me toch goed voel.Wat misselijke vlagen ,maar als ik wat eet is dat weg.Wel veel plassen en wat moe,maar nog niet overdreven.Was bij de mannen ook niet.Ben benieuwd of dat zo blijft.
Al begonnen met het kamertje??
Groetjes Alexandra