JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

Toch spannend dan Snackertje! Ben benieuwd hoor! Wanneer ga je weer een test doen? Van de week pas als je goed overtijd bent?

:slight_smile: Ja,ik denk volgende week of zo als ik het vol kan houden hahahaha.Misschien dat het ook een innesteling kan zijn,dan heeft het toch nog geen nut en misschien wordt ik nog wel ongi.Afwachten dus…Wat duurt dat toch lang hahaha.

Groetjes

Wachten duurt inderdaad lang! Mijn geduld wordt op het moment helemaal op de proef gesteld. Als het nu niet raak is dan denk ik dat het niet voor eind van het jaar gebeurt.

:hug: Wel een beetje positief blijven he Tedski.Je hebt november ook nog.Heb je al eens aan ovutesten gedacht???

Groetjes Alexandra

Hallo!

Ben er weer van een mooie vakantie! Heel geslaagd!

Hier een aantal dames voor de nod…spannend ik duim hoor!

De meiden die in de klusperiode zitten, succes!

En ik geloof dat er ook een paar dames voor de echo gaan morgen? Veel plezier!

En nu ga ik op de bank hangen…ben nog helemaal brak van de lange reis…

:slight_smile: Hoi Bianca,welkom terug.Lekker dat je er van genoten heb.

Diaantje en Liz,veel plezier bij de echo morgen!!

Voor de andere zal ik duimen inclusief mezelf hahaha.

Ik duik lekker mijn bedje in.Ik ben doodop en morgen naar efteling!!Mijn schoonouders zijn hier om 9.00 uur wordt dus vroeg uit bed om iedereen op tijd aangekleed te hebben enzo inclusief mijn vriend die is niet uit bed te krijgen 's ochtend hahahaha.

Groetjes Alexandra

:slight_smile: Goedemorgen.Ik heb getest en hij is ROZE!!!.Een licht streepje dat wel,maar en streepje is een streepje toch??SMEPpen werkt hahahaha.

Groetjes

Jippie!! GEFELICITEERD!!! Eindelijk weer iemand erbij hier :smiley:

Snackertje, ik zit met een gebroken been op de bank dus het wordt de komende tijd praktisch gezien gewoon erg lastig. Ik heb op dit moment nog veel pijn en ik kan verder niet zo veel, behalve op mijn rug liggen. Nou is dat ook eigenlijk het enige wat je nodig hebt maar toch…

Bianca, welkom terug! Fijn dat je vakantie zo leuk is geweest.

OWWWWW yes alexandra!!! Dat is helemaal geweldig!!!

zie je nu wel het kon haast niet anders!!! hahahahaha!

ik zit hier helemaal te stuiteren op mn stoel :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

@bianca welkom terug! fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad!!!

@Liz en diaan ben benieuwd naar jullie echo!!! spannend en leuk!

@tedski ik heb ook alleen maar op mn rug gelegen hoor :lol: :lol: :lol: haha heb trouwens sinds gister weer veel last van mijn knie :frowning: als ik mijn knie beweeg knakt het enorm daar binnen dus ik ben benieuwd wat mijn ha morgen ochtend heeft te zeggen!

@ben trouwens ook benieuwd of het bij ons raak is :think: vrijdag had ik een knal streep op mn ovutest. Maar omdat wij dus een bruiloft hadden konden we helaas niet klussen :oops: we hebben woensdag,donderdag, zaterdag en zondag geklust maar ach ik heb geduld…alleen zou het wel jammer vinden als het deze maand niet raak is moet ik eerlijk zeggen!

Hey meiden…

gaat lekker hier hahaha…ja Alexandra…zei toch…SMEPPEN werkt !!!..nogmaals van harte meis!!!..is je zo gegund !!

@WW…hoop dat je knie gauw beter is meis…en dat je deze maand een vette roze/blauw test hebt!!..moet zeggen met julie klus dagen kan het bijna niet anders meis…

@Liz…fijne echo vandaag meis…ben zo benieuwd wat he is !!

@tedski…och lieverd…een gebroken been…hoop dat je ook gauw weer opknapt…al zit je er nog wel een paar weekjes mee he…potver meis… :hug: voor jou

@bianca…welkom back meis…hoop dat je een geslaagde vakantie hebt gehad

nog ff over babyboom…je kan m nog zien op uitzending gemist…en mocht je het deze week ook missen…de volgende dag is er smiddags een herhaling…

zodra ik thuis ben vanavond zal ik de echo er proberen op tezetten voor jullie !!

fijne dag allemaal !!

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW ALEXANDRA !!!

GEFELICITEERD MEID!!! BEN ZO BLIJ VOOR JE!!! :hug: :hug: :-* :-*

Heb je al een idee wanneer je uitgerekend bent?

Hier gaat alles goed, heb vannacht gedroomd dat ik bij de gyneacoloog zat en dat die zei dat het een meisje was, eens ziet wat het wordt. Ik hou jullie zeker op de hoogte hoor.

Diaantje, wanneer moet jij voor de echo vandaag? Ook veel succes hé, je zal heus al wat meer zien vandaag!

Daaag (ben helemaal blij door het nieuws van Alexandra :mrgreen: )

INderdaad twee meiden met een echo vandaag. Leuk hoor, dames!!

Ben wel benieuwd, Liz wat het gaat worden, of eigenlijk wat het is :smiley:

Ik denk nog altijd een jongen en hubbie denkt een meisje dus… nog 3.5 uur joepie!!(erg hé ben net een klein kind :oops: )

Ik kan het me goed voorstellen hoor Liz! Zelf zou ik een beetje balen dat het pas 's avonds is :wink:

In ieder geval jullie weten het deze avond nog, zal mssch wat later zijn want na de echo gaan we uitgebreid eten :mrgreen:

wij mogen pas om 20:00…wel lekker want dan is Jacques ook thuis…heb er zooooooo’n zin in…de jongens gaan ook mee…hebben nu al grote verhalen hahahah

jullie horen het vanavond!

@Liz…veel plezier meis !!..ben echt benieuwd wat het is …

Diaantje, wil jij dalijk weten wat het is?

Snackertje, jij hebt wel een hele mooie dag gehad (ook qua weer).

Ik zit me op dit moment echt stierlijk te vervelen, heb alle films al gezien en alle herhalingen ook al…

HALLO DAMES

Ik ben net twee minuten binnen en zet direct mijn laptop op.

Dus, ik kwam bij de verloskundige aan, het eerste wat hij me zei was"oei 18 weken is nogal vroeg om het geslacht goed te kunnen zien"

Maar het kindje lag met de kin op de borst helemaal op zijn buik. Dus ik dacht al het is hier tevergeefs :thumbdown: :roll:

Hij heeft dan inwendig een echo genomen en daar zag hij duidelijk DRIE STREEPJES, hij zegt dat het voor 80 procent zeker is dat het een MEISJE is, dus hubbie super blij, ikke ook natuurlijk alhoewel ik maar blij zal zijn eens ik het voor de volle honderd procent weet. Maar hij zei dat er eigenlijk geen twijfel over was . :inlove: :inlove:

Zijn daarna nog even een shoppingcentra binnengesprongen en heb gelijk wat spullen gekocht(foto’s volgen )

En dan lekker gaan eten en nu thuis, dus het is een meid en ja hoor ben wel blij :inlove: :inlove: