He meiden…was ze weer…
Gaat lekker hier…
@ liz…spannend meis…ik denk dat het een meisje word hihihi (of zit ik nu mijn eigen wens uit tespreken hihihihi )
@Alexandra…spannend meis…hoop het zo voor jullie !!
moet nog even verder terug lezen …maar voel me nog steeds niet 100%…dus ga zo weer even mijn mandje in…nu kan het nog :mrgreen: …
Spreek jullie gauw weer !!
Hallo,
Vandaag bij de gyn geweest en wij gaan de medische molen weer in.
Ik moet nu weer beginnen met medicijnen slikken, uit mezelf wordt ik niet zwanger. Aangezien het een hele andere wereld is binnen de MMM, en ik ook al veel langer heel actief ben op een ander forum (zwangerschapspagina), kom ik afscheid nemen van jullie… Ik ben toch opzoek naar meiden in het zelfde schuitje, en in de MMM forums ben ik helaas nu wat beter op mijn plek… Het is ook teveel om alle verschillende forums bij te houden.
Ik wil jullie verder heel veel succes wensen met zwanger worden en zijn! Ik zal af en toe eens met jullie mee lezen en wie weet kom ik julllie nog wel eens in andere topics hier tegen!
Liefs Savine!
hey savine,
vervelend meis, zo’ n bericht …maar ja…je weet in ieder geval dat er iets aan gedaan word,
Wens je heel veel sterkte, en hoop je dan gauw toch even hier tezien om het goede nieuws tevertellen dat jullie een kleintje verwachten…!!
we duimen meis !!
Hallo dames,
Terwijl ik het eigenlijk niet wil ben ik toch zenuwachtig of ik wel/niet ongesteld ga worden. Heb namelijk weer sterk het gevoel dat het raak is deze keer, maar dit heb ik ook al een keer eerder gehad en toen was het niet zo, dus… ,ja, afwachten maar weer, maar dan duren die laatste dagen wel lang. :?
Ik sta wel iedere ochtend duizelig op, dit wordt dan in de loop van de ochtend minder en koffie heb ik gisteren weggegooid, omdat het me helemaal niet smaakte. Ook heb ik al anderhalve week last van een rommelende buik en af en toe steken in mijn borsten (af en toe, vooral 's avonds) Het zou dus wel kunnen, maar wil me er niet teveel op vastpinnen, dat is echter wel moeilijk. :wall:
Bullie, vervelend he dat wachten? Maar ja misschien is het inderdaad wel raak, zou leuk zijn! Je hebt toch ook tests die al voor de NOD een positief resultaat kunnen geven?
Ja, die testen zijn er wel, maar heb met mijn man afgesproken om pas te testen als mijn NOD geweest is, dan heb je gewoon de meeste zekerheid. :eh:
Oh ja,
Wordt er nu weer fijntjes aan herinnerd dat ik ook iedere keer irritante lage rugpijn heb… :?
Hoi Savine,wat vervelend allemaal,Je hebt helemaal gelijk.Al die verhalen hier van vrouwen die zo zwanger worden helpen ook niet echt als je in de MMM zit.Veel succes en ik hoop dat het toch snel lukt ,laat je het dan wel even weten??
@Bullie,vervelend he dat wachten.Het klinkt goed.Ik hoop het voor je en zal heel hard duimen.
@ WW Hoe is het??Druk aan de klus.Je ei zal nu toch al wel geweest zijn.Ik ben benieuwd.Zal ook voor jou duimen.
Hier alles weer raar.2 dagen een beetje bruin verliesen nu weer niks,maar ik ga er van uit dat het doorzet,mijn buik rommelt verschrikkelijk.
Hoe is het met de rest??
Groetjes Alexandra
Dat is jammer Alexandra. Het kan natuurlijk nog wel innestelingsbloed zijn, maar meestal voel je toch zelf wel het beste of het nog doorzet.
Jammer dat Savine weer weg is, maar ik kan het me goed voorstellen.
Bij mij zou het wel heel erg gelukkig zijn als ik nu zwanger zou zijn. Het kan eigenlijk bijna niet, want ik had nog geen eisprong gehad toen ik mijn been brak.
Hey dames,
hoe gaat het hier, nog geen zwangere bij zie ik jammer maar geen nood hé, het komt wel.
Maandag ga ik voor mijn 3D echo en ik ben zooo benieuwd, ik moet nog het ganse weekend door en kan niet meer wachten, wil zoooooooo graag weten wat het wordt.
Ik weet niet wat ik eigenlijk liefst wil, enerzijds een meisje omdat mijn dochter nu al zes jaar mooie kledij draagt en ons derde kindje die dan ook kan dragen anderzijds een jongen omdat mijn kleine mannetje zooooooo schattig is… Enfin we zien wel, ik blijf er nog steeds bij dat het een jongen is , hubbie denkt meisje. Maandagavond om 18 uur moet ik er zijn(zal maar tegen 21 uur op internet kunnen, is nogal ver en dan eerst de terugreis en kindjes in bed stoppen) en als ik thuis ben kom ik het DIRECT vertellen. :inlove:
Dus fijn weekend dames enne Diaantje jij ook succes met je echo hé meid!
Doeii!!!
Wat een rust hier. :shifty: Is iedereen soms druk aan het klussen of aan het wachten op NOD, of met been hoog thuis zitten…
Hoi hoi Bullie,zit eigenlijk nog steeds af te wachten.2 dagen een beetje bruinig gevloeid.Nu helemaal niks meer.Mijn NOD is eigenlijk zondag,maar had banner4 al veranderd dacht dat het al begonnen was.Maar dat zal dan wel niet.
We zien het wel.Vandaag met de kids naar Dora’s piratenavontuur in het Luxor theater in Rotterdam.Was echt heel leuk.Kids waren door het dolle heen hahaha.
Vanavond lekker met de bene omhoog.Paul de Leeuw komt altijd gezellig.
Groetjes Alexandra
hey meiden,
savine ik snap het helemaal! ik wens je nog wel even heel veel succes en dat het in de mmm snel raak mag zijn voor jullie!
@bul ik duim voor je dat jullie een Juli kindje gaan verwachten of is het nog net juni?Er mag nu wel weer een positieve zwangerschaps test verschijnen hier hoor hahaha.
@ ALEXANDRA.
bruin bloed is oud bloed dus ik zou als het 1 dezer dagen nog niet goed heeft doorgezet toch echt even testen hoor! wens jou ook heel veel succes en duim ook voor jou!
@Liz ik wens jou ook veel plezier met je 3D echo en ben heel erg benieuwd naar de foto’s daarvan!
@diaan hoe is het met je meid?
@ tedski…het zou wat zijn als het nu toch ineens raak zou zijn zeg! Dan zul je zien dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn hahahaha! jij ook veel succes en mn duimpjes draaien overuren hahaha!
iedereen gehad?
ja?
oke nu even over mezelf.(lekker ego hahaha)
Gaat wel lekker hier eigenlijk, heb niets te klagen, de verkoudheid verdwijnt langzaam en voel me ietsje beter.
En gisteren een HELE duidelijke eisprong zal zo even een fototje van de test showen, ik was er namelijk zo trots op! is eigenlijk toch wel een bevestiging dat mijn lichaam goed werkt!
gisteren ook bruiloft gehad van hub zijn nichtje! was ook een plaatje om te zien en was ook een super feest!
Hoi WW,Super joh zo’n vette strep.Nou maar weer afwachten of het gelukt is.Ik zal gaan duimen.
@Tedski,wat een super echo,leuk joh.Hopelijk kan ik zelf over een paar weken hahaha.
Ik snap er niks meer van.Inderdaad wat oud bloed verloren,maar sinds gisteren helemaal niks meer.Wel rommelt het in mijn buik.En soms wat misselijk,maar dat wil niks zeggen dat had ik andere maanden ook en toen was het niks.Ik had nog wat testen,dus maar eentje gedaan en die was negatief.Als ik niet ongi wordt volgende week weer even proberen.
Ik had mijn ticker al weer veranderd,maar dat had denk ik nog niet gehoeven.
Wordt dus weer wachten.Vandaag lekker een rustig dagje,lekker in huis wat doen.Morgen gaan we met kids en schoonouders naar de Efteling.
Heb er nu al zin in.
Fijne dag allemaal.Groetjes Alexandra
Snackertje, wat een druk weekend! Dora en de Efteling. Leuk hoor! (Ik ben trouwens nog niet zwanger hoor, ik denk dat je Liz bedoelde.)
WW, inderdaad een hele duidelijke streep! Hopen dat het gelukt is nu
Heeft iemand trouwens afgelopen donderdag nog naar Baby Boom gekeken? Ze deden in de studio een zwangerschapstest met 100 vrouwen, 23 bleken al zwanger. Eén paar was al 1,5 bezig en ze had een positieve test en dat wilde ze niet geloven, terwijl ze een digitale test had. Ze kreeg er dus nog een om te doen en ook die was positief. Maar er was ook een stel dat al 4,5 bezig was…
@Tedski wrote:
JA ikke!!! hahahaha
Heeft iemand trouwens afgelopen donderdag nog naar Baby Boom gekeken? Ze deden in de studio een zwangerschapstest met 100 vrouwen, 23 bleken al zwanger. Eén paar was al 1,5 bezig en ze had een positieve test en dat wilde ze niet geloven, terwijl ze een digitale test had. Ze kreeg er dus nog een om te doen en ook die was positief. Maar er was ook een stel dat al 4,5 bezig was…
vond het wel erg mooi om te zien, maar voor de andere stellen die het zo moeilijk hebben ook erg emotioneel! En heb ook wel een paar tranen weg gepinkt Van dat vrouwtje met MS en tijdens de testen dat vond ik allemaal zo sneu!
Maar ik vond ook dat donkere stel waarvan die man een bekende hiphop zanger was geweest erg veel over een prive vertellen! Niet dat daar wat mis mee is, maar wel erg veel negatieve verhalen! En dat zou ik zelf niet snel doen!
Maar kijk volgende week zeker weer!
Sorry Tedski!!Bedoelde inderdaad Liz.Diaantje heeft ook binnenlort weer een echo toch??
ik heb het niet gezien.Wel de voorstukjes,maar iik had visite en ben het toen helemaal vergeten.Misschien volgende week.lijkt me wel een leuk programma.
Groetjes Alexandra
WW, ik vond dat ook van die Jay ofzo. Erg negatief inderdaad, zou ik ook niet verteld hebben. Maar toen ik hem de eerste keer zag zag ik gelijk al dat het mijn type niet zou zijn, veel te macho enzo, en toen bleek dat nog waar te zijn ook.
Dat meisje met MS was inderdaad wel erg vervelend ook. Word je ineens gedwongen om je leven anders te gaan leven dan je gedacht had.
En die vrouw van 40 die ook al 3 jaar bezig zijn.
En dat lesbische stel, lijkt me redelijk ingewikkeld zoals zij het willen proberen. Het zal wel vaker zo gaan denk ik.
Misschien is het nog te zien op uitzendinggemist.nl?
He Tedski,dat is inderdaad een idee ja.Ik zal straks eens kijken.
Doei!!
Ik heb trouwens mijn ticker maar terug verandert,want volgens mij was dat niet mijn ongi van de week…
Groetjes