JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

Hoi hoi,

Diaantje en WW wat een verhalen zeg, dat is inderdaad niet leuk voor je zoontje! Mijn dochter gaat over 2 weken naar school, heb een leuk intro gesprek gehad met de juf, en ben erg tevreden over de ontvangst en het beleid. Ik moet er niet aan denken dat het zo vroeg al mis loopt!

Hier al 5 dagen minimaal bruin/roze verlies. Ongi wil niet doorzetten, maar dat had ik de vorige ronde ook. Als het een deze dagen is heb ik in ieder geval een mooie lengte wat de cyclus betreft, nu de eisprong nog!

Echt typisch dat er zoveel juli stoppers zijn die voor een derde gaan!

Het klussen moet hier even uitgesteld worden:

Vanavond heb ik getraind en tijdens de keeperstraining heb ik een verkeerde stap gemaakt waardoor mijn voet bleef staan maar gewicht wel naar rechts ging.

Ik ben naar het ziekenhuis geweest en het blijkt op twee plaatsen gebroken te zijn in de buurt van mijn enkel. Ik heb nu spalkgips (dat betekent dat het niet rondom zit), en krijg maandag als het goed is ander gips. Daarnaast moet ik ook geopereerd worden, De datum hiervoor wordt maandag vastgesteld, maar ik heb stiekem een kleine hoop dat die operatie niet hoeft. Ik mag er in elk geval zes weken niet op staan en daarna langzaam gaan belasten. Waarschijnlijk ben ik dus tot de winterstop met hockey uitgeschakeld.

Het deed erg veel pijn en ook het gipsen was geen pretje. Ik heb nu krukken en ben redelijk gehandicapt nu…

Stiekem hoop ik dat het dan nu al raak is… aan de andere kant als ik geopereerd moet worden is dat ook niet handig.

Nou idd diaan, ik had er ook even flink de balen van, maar gelukkig belde ze mij later terug met de melding dat ze hem hadden gevonden maar het was ook wel een klein beetje mijn fout doordat ik hem wat laat in had geschreven, maar goed een inschrijving is een inschrijving :wink: En ja ik ben al voor meerdere obstakels komen te staan bij de des betreffende school en daar baal ik ook best wel van, maar goed directeur is idd weg ja hahahahahaha De heer O.

@ tedski pffff jij hebt net als ik ook weer pech dus, maar gebroken zeg heftig!!! Ik zal uiteindelijk ook aan mijn knie geholpen moeten worden en loop nu ook op krukken en heb er goed veel last van. Alleen ga ik gewoon door met klussen op het simpelste standje whahahahahahaha.

Ik hoop voor je dat je snel en volledig hersteld! Beterschap meis!

@Savine, wat leuk dat jij wel al gelijk goede ervaringen hebt met de toekomstige school van je dochter! Ik vind wel dat als ze eenmaal naar school gaan dat het zo hard gaat ! Ze worden zo groot!

Hoe is het verder met de rest?

Nou ik begin maandag met de ovu testen en ben heel erg benieuwd of het smeppen gaat werken.Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er zowaar veel minder mee bezig ben :smiley: En dat bevalt me prima!

Vervelend he? Die krukken? Je kan echt niks meer!! Ik heb maar een stoel in de keuken laten zetten zodat ik daar wat kan drinken en eventueel eten, want mijn vriend moest werken vandaag…

WW, wanneer moet je geopereerd worden? Of wordt dat lange termijn?

Hey tedski,

dat wordt de lange termijn denk ik, ik heb echt geen idee hoe en wat ik moet dinsdag weer bij de huisarts komen en ben benieuwd wat hij heeft te melden. En ik hoop ook niet dat ik geopereerd hoef te worden, dus ik ga daar ook maar van uit!

ik ga even lekker bankhangen. Je moet wat he

Ja ik ben ook aan het bankhangen, niet echt leuk en dat terwijl ik zoveel van plan was vandaag…

:slight_smile: Hoi Tedski,wat vervelend joh.Dat zal flink pijnlijk zijn geweest.Klussen kan altijd nog niet dan en dan gewoon op het simpelste standje net als WW hahahaha.Hopelijk kan je er snel aan geholpen worden dan ben je daar maar van.Het is wel makkelijker dat je nog geen kids heb rond lopen toch??Of heb je al wel kids??Ik dacht van niet.Dan is het wel een stuk simpeler.

@WW,Vervelend joh met krukken.Heb je toch wel een beetje hulp met de kids en zo.Zal vast wel.Hopelijk kan er snel iets aan gedaan worden dan kan het weer herstellen.

Bij ons is het op school gelukkig allemaal goed geregeld.En we hebben ook een hele leuke directeur.Het is nog een oude leraar van mijn vriend.Dat was echt lachen toen we daar kwamen.

Hier alles goed.Nog een dikke week en dan heb ik weer mijn NOD.Ik ben benieuwd.Ik voel nog niet echt iets.'s ochtends zijn mijn b(.)(.)bs wat pijnlijk,meer steken en zwaar voelen ze aan en mijn buik rommelt af en toe en vanmorgen was ik ook een beetje misselijk,maar dat heb ik iedere maand al gehad en toen was het ook niks.We zijn wel aan de SMEP geweest,maar ik heb zelf niet het gevoel dat het raak is.Nou voelde ik bij de andere twee ook niet heel veel hoor!! En was ik allebei de keren heel verbaasd dat de test positief aan gaf,dus wie weet.Ik hoop dat ik kanwachten met testen tot volgende week zondag.Ik heb namelijk testen liggen die je 4 dagen voor je NOD kan doen,maar ik was van plan om dat niet te doen deze keer.Ik ben benieuwd of ik dat vol kan houden.Dat is me tot nu toe nog niet gelukt om te wachten.

Gisteravond een kleding party gehad bij mijn vriendin.Was erg gezellig en ik was pas om 2.00 thuis hahaha.Leuke kleding gekocht voor de mannen voor de kerst alvast.Ik hoop dat ik zelf dan iets van positiekleding kan kopen.

Vanavond lekker met mijn schatje op de bank.Ik heb lekker toastjes gehaald en zo.Lekker een gezellig filmavondje of zo.Heerlijk!!

Jullie nog plannen??

Ik ga zo het eten maken.Prettig weekend

Veel liefs Alexandra

Meiden even een laatste berichtje voor de vakantie…tot over een weekje!

Ik duim voor jullie! :-*

:slight_smile: Fijne vakantie!!Geniet ervan

Groetjes Alexandra

hallo dames,

hoe gaat het hier met jullie? Ja ik kom hier niet zo vaak meer daar ik bij de maart mama’s meeschrijf. Maar euh ik ben jullie zeker niet vergeten hoor. Mijn buikje is al goed gegroeid en de 22ste ga ik voor een pretecho, we zijn er nog niet uit of we het willen weten.

Zijn er dames die binnenkort moeten testen(sorry maar hou het niet allemaal bij)

Het is rustig hier de laatste tijd.

Ik moet 25 oktober onder het mes, helaas maar het moet. Na de operatie moet ik nog 4-6 weken in het gips.

.

:slight_smile: Hoi Tedski,balen joh.zwanger worden zit er nu niet in dan??

Hoe is het met de rest??Het is rustig hier?Waar is iedereen gebleveN??Allemaal druk natuurlijk.

Nou,ik denk dat hier mijn :evil: :twisted: :evil: :twisted: komt.Heb sins vanmorgen een beetje bruinige afscheiding en dit duurt meestal een dag of 3 en dan komen de :twisted: :evil: :twisted:

Balen joh,ik had er echt goede hoop in met de ovu testen.Is dus ook geen garantie zie je wel.We wachten nog even af,maar ik weet het eigenlijk wel zeker.Mijn buik zeurt ook.Nou gaat het dus langer duren dan bij de mannen.En ik had eigenlijk gehoopt op net zo snel of sneller.Maar ja.We zullen het er mee moeten doen.Ik denk dat ik me maar weer even bezig ga houden met mijn lijn.Dan zet ik mijn gedachten op iets anders misschien dat dat helpt.Ik ben dik 10 kilo aan gekomen en daar baal ik ook van.Daar gaan we maar weer wat aan doen dan hahahaha.

Samen met extra klussen krijg je toch extra lichaamsbeweging hahaha.

Groetjes Alexandra

:slight_smile: Hoi Liz,zou ik jou bijna vergeten.Super joh.Geniet er lekker van.Ik ben benieuwd wat het wordt.Ga je het hier vertellen als je het weet??Of wordt het een verrassing??

Bianca,fijne vakantie

Tenzij ik al zwanger ben denk ik inderdaad dat het hier even niet gaat lukken.

Snackertje, wel vervelend dat je ongesteld gaat worden. Maar misschien is het innestelingsbloed! Je weet maar nooit.

oww alexandra wat balen zeg, ik hoop voor je dat het ook maar een innestelingsbloeding is! ik duim hier voor je.

Ik ben nog steeds druk bezig met de ovulatietesten heb vandaag de derde gedaan en bij de eerste had ik helemaal geen streep en gister een heel vaag streepje en vandaag was hij alweer iets donkerder dus ik hoop dat hij 1 dezer dagen een knal streep geeft!

Ik ga het hier laten weten hoor Alexandra, misschien kunnen jullie alvast raden wat het is. Maandag volgt dan de uitslag :mrgreen:

Wiln je het toch weten??

Ik denk een meisje, Liz. Maar dat komt omdat om me heen op dit moment alleen jongens worden geboren en ik vind dat het tijd wordt voor een meisje :smiley:

nou ja ik denk het wel, dan kan ik lekker op zolder zitten graaien in de zakken kleren van mijn beide kindjes en kan ik er dan de meisjes of jongensspullen uithalen, wassen, strijken en in het kastje leggen. daar kijk ik nu echt naar uit ! :mrgreen: :inlove:

Ik denk echter een jongen

:slight_smile: Hoi Liz,leuk joh.Bij onze tweede wist ik het ook,ik vond het super.Mijn vriend wilde het niet weten en die wist het ook niet.Die zou het nu ook weer niet willen weten.Ik weer wel.Dat wordt weer discussie hahaha.

Ik had het op de negen maanden beurs gevraagd bij een echo.Mijn vriend die wist dat niet hahahaha.Ik ben benieuwd.Ik denk een meisje.Als ik leeftijd weet en in welke maand het verwekt is dan kan ik eens kijken in het chinese lijstje .Kunnen we naderhand kijken of het klopt dus???

Groetjes Alexandra

:slight_smile: Hoi WW,Helemaal gelijk.Spannend joh,bij mij werden de streepjes ook steeds donkerder,maar voordat hij gelijk of donkerder was waren mijn testen op dus was het nog een beetje gokken.Mijn ongi zit ongeveer van het weekend.Nou hadden we gisteren geklust en dan kan ik wel eens wat bloedverlies hebben wat dus ook zo was(Het bloed schijnbaar erg makkelijk bij mij).Misschien was het daar nog wel van.

We zien het wel hoor.

Het ei zit er dus binnenkort aan te komen.Veel plezier met klussen.Ben benieuwd.Dan kan je weer gaan aftellen.

Tot nu toe kan ik het nog laten om te testen.Ik hoop dat ik mezelf in kan houden.Zo gaat het wel veel geld kosten en dat al voordat zo’n kleintje verwekt is hahahahaha.

Groetjes Alexandra