JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

Hallo!

WW, hoe is het nu?

Allemaal aan de SMEP! Succes!

Bullie, misschien hebben de oudere mensen wel gelijk!

Das idd vreemd dat je van de een op de andere dag moedervlekken hebt…goed dat je er mee heen bent gegaan!

Blijf je nu onder controle ofzo?

Hier al druk bezig alles te verzamelen voor de vakantie…kan me echt verheugen om weg te gaan!

Wat is er weer lekker veel geschreven!

Snackertje, bedankt voor de info over die tests. Ik denk dat ik te vroeg ben begonnen met testen, maar dat kwam ook omdat mijn cyclus een beetje vreemd liep. Morgen of woensdag zou ik eigenlijk pas echt moeten beginnen.

Dat smeppen ga ik ook proberen. We zijn dit weekend begonnen :stuck_out_tongue: alleen is het soms echt een beetje lastig voor ons omdat we elkaar soms zo weinig zien en pas laat op de avond elkaar tegenkomen. Deze week zou het beter moeten lukken en volgende week weet ik eigenlijk niet.

Bullie, ben benieuwd of die oudjes gelijk hebben! Zou leuk zijn :smiley:

Ww, ik zou zelf vanaf zondag rekenen, volgens mij moet je namelijk rekenen vanaf de dag dat je helderrood hebt. Aan de andere kant: met klussen kun je natuurlijk wel die vrijdag aanhouden :wink:

Tedski, dat probleem van elkaar laat op de avond tegenkomen had ik ook met Johan toen we ermee bezig waren…

Hij vaak aan het werk 's avonds en ik ook late diensten…we spraken gewoon af om op elkaar te wachten…ja het was soms echt nachtwerk… :mrgreen:

Bianca, dat moet ook wel ja, maar dat is soms ook niet wenselijk. Dus mag ik ook niet klagen als het niet snel genoeg naar mijn zin raak is :wink:

:slight_smile: Hoi Bullie,wie weet.zou wel super zijn.Hebben wij ook last van elkaar laat tegen komen.Mijn vriend gaat 's ochtends om half 10 weg en komt 's avonds rond 22.00/23.00 thuis.Bij de andere twee zeiden mensen wel eens hebben jullie daar tijd voor om nog kindjes te maken hahhahahahaha.

Bij de andere 2 zijn we 4 maanden bezig geweest.Dit nu ook .Misschien ons geluks getal.We gaan straks in ieder geval weer vrolijk verder.

Loek is niet meer naar de Judo geweest.Hij was veel te moe en hij wilde ineens echt niet meer.Hij zwemt ook 2 keer in de week.We wachten nog maar even.Misschien wordt dat toch te veel.hij heeft het veel over hockey,maar daar is hij nog te jong voor en volgens mij weet hij ook niet echt wat het is…

Gaan zo lekker slapen.Tot morgen.

Ben benieuwd hoor Snackertje! Zou wel leuk zijn als er weer één bij komt :smiley:

:slight_smile: ja,inderdaad Tedski,lijkt me helemaal geweldig.Ik ben zo benieuwd hoe de an dere twee dan gaan reageren.Ik ben er helemaal klaar voor.Laat maar komen hoor!!! hahahahaha.Nog even geduld.we zijn al weer af aan het tellen naar NOD.

hoe is het met de rest??

Groetjes

Hey meiden,

Hier alles goed. de jongste is ziek en ik ga volgende week ook even met hem langs de ha omdat hij regelmatig klaagt over hoofdpijn.

Verder ben ik nu bijna niet meer ongesteld en heb zondag en maandag aardig gevloeid, nu is het nihil :slight_smile: Op naar de klusdagen :lol: En dan aan de smep! De testen heb ik vandaag binnen gekregen :smiley:

En snackertje ik ben er ook helemaal klaar voor!!! Verlang er best naar moet ik zeggen en ben benieuwd hoe de kids hier ook gaan reageren :smiley:

We wachten af :slight_smile:

Nou WW, hier nog één die er erg naar verlangt. Het lijkt me zo leuk om zwanger te zijn… en iemand die ik ken is nu 7 weken zwanger, zou echt leuk zijn als we samen wat dingen kunnen meemaken.

Vreemd trouwens dat je maar twee dagen gevloeid hebt.

Snackertje, hoe oud zijn jouw kinderen?

:slight_smile: Hoi WW.De tsten zijn bij jou ook lekker snel binnen.Dat is goed geregeld.Veel succes.Ik ben benieuwd.

@ Tedski de oudste is 5 dat is Loek en de jongste Roel is 3. het zijn 2 verschrikkelijke boefjes,maar ook erg lief.Loek gat nu echt richting de 6 jaar.Hij wordt ineens zoveel wijzer.Het echte kleuter gaat eraf helaas,maar ja dat hoort erbij.ze doen het allebei hartstikke goed en ik geniet echt van ze.Het is het moiste wat er is.Ze hebben het tegenwoordig wel regelmatig over baby’s.Bij Loek in de klas is een moeder zwanger.Ze willen nog wel een zusje vroegen ze pas geleden.Loek die vroeg pas geleden hoe een baby dan in de buik komt hahahaha.Ik dacht oooo hoe gaan we dat uit leggen,als het straks zover is dan zal hij wel met meer vragen komen hahaha.

Welterusten allemaal.Ik duik lekker mijn mandje in.Man heeft vergadering van de ondernemers club en dat wordt nachtwerk/

veel liefs Alexandra

Ja kan me voorstellen Tedski dat je er nu ook naar verlangt om eindelijk zwanger te zijn en het is ook zo mooi!

En ja ik heb echt maar twee dagen goed gevloeid, nu is het alleen nog maar oud bloed en bijna niets meer, maar goed ik maak me er niet druk om het zal wel goed zijn :slight_smile:

@ Alexandra. Wat grappig jou kids zijn even oud als die van mij :smiley: De oudste wordt in April 6 en de jongste wordt volgende maand 4 :slight_smile:

:slight_smile: Hoi WW De oudste wordt in mei 6 en de jongste in juli 4.Dat gaat hij ook naar school :cry:

Hebben we straks wel lekker tijd voor nr 3.Daarom hebben we ook even gewacht.Jij ook??

Hoe is het met de rest??

Hier alles goed,het rommelt een beetje in mijn buik,maar verder nog niks.Ik weet dat we op het goede moment geklust hebben.We zien het wel.Nog even wachten :zzz:

Ik ga even stofzuigen.De jongste mocht helpen de vogeltjes eten te geven,maar liet het hele bakje uit zijn handen vallen.Alles door de hele keuken.Heerlijk hahahaha.

Tot vanavond

@snackertje wrote:

:slight_smile: Hoi WW De oudste wordt in mei 6 en de jongste in juli 4.Dat gaat hij ook naar school :cry:

Hebben we straks wel lekker tijd voor nr 3.Daarom hebben we ook even gewacht.Jij ook??

Hoe is het met de rest??

Hier alles goed,het rommelt een beetje in mijn buik,maar verder nog niks.Ik weet dat we op het goede moment geklust hebben.We zien het wel.Nog even wachten :zzz:

Ik ga even stofzuigen.De jongste mocht helpen de vogeltjes eten te geven,maar liet het hele bakje uit zijn handen vallen.Alles door de hele keuken.Heerlijk hahahaha.

Tot vanavond

Ja wij hebben ook bewust gewacht met een derde tot dat de jongste naar school toegaat :slight_smile: Ik vind het ook moeilijk hoor :frowning: De jongste gaat vanaf Januari en dan zal het zo stilletjes zijn hier in huis! Het is namelijk een enorme kletsmajoor en echt een gezelligheids mens :slight_smile: Hij heeft altijd hele verhalen, en de oudste ook dat vond ik ook zo moeilijk! Bah maar goed, straks hebben we inderdaad alle tijd voor nummer drie als die mag komen :slight_smile:

Hier gaat het wel, ben enorm duizelig en ik weet niet hoe high zijn voelt maar ik voel me echt enorm licht in mijn hoofd! Echt heel vervelend! Komt gewoon van de hele dag maar op je kont zitten omdat dat been rust moet hebben! Bah verveel me echt enorm! :frowning:

O en jij hebt dus weer wat te stofzuigen hahahahahaha kinderen he! Gisteren liet de oudste ook al 2 keer een beker drinken over de vloer heen gaan! hahahaha ach kan er wel om lachen hoor

Hallo,

Heb al 2 dagen last van een zeurderige pijn in mijn onderrug. Zo’n pijn heb ik ook vaak als ik ongesteld ben. Herkent iemand dit of weet iemand waar het vandaan kan komen??? :think:

:slight_smile: @WW Hihiihih,ja ik kan er ook wel om lachen hoor.Het duurde even eer het allemaal opgestofzuigd was.Als die kleine korreltjes.

Zijn net heerlijk naar het bos geweest.Daar kan ik zo van genieten .De mannen lekker rond rennen.Ze liggen nu uitgeteld op de bank hahaha.Heerlijk.

@ Bullie,ik weet het niet.Je zit nu wel rond je eisprong toch???Misschien heeft het daar mee te maken?

Groetjes Alexandra

Meiden spannend weer…Ik hoop dat er snel zwangeren bij komen!

Ik duim voor jullie!

Ik heb net weer een echo gehad…alles was goed… :inlove:

Bian: fijn dat het goed is! Was je stiekem nog zenuwachtig voor een bbz? Of was dat echt 100% uitgesloten bij de vorige echo?

Tedski, BBZ was gelukkig uitgeloten bij de eerste echo…die met 5 week …er is toen ook direct naar mijn eileiders gekeken…en die waren mooi leeg…

Maar een echo blijft altijd spannend…elke controle eigenlijk…

goeiemorgen meiden,

alles goed met iedereen?

ik had daar straks weer wat :o ik kam de bevestiging tegen van de inschrijving van onze jongste zoon Pepijn voor school. Maar ik dacht in eens ow ja hij wordt in november 4 jaar en dan gaat hij alweer naar school. Maar ik heb nog steeds geen uitgebreide vragenlijst gekregen van de school, dus ik maar even bellen. En wat blijkt staat hij helemaal niet op de lijst!!! :shock: hij had allang een uitnodiging moeten krijgen voor de wen middagen en voor de definitieve eerste schooldag!!! Nou bellen ze mij vandaag terug, maar jullie kunnen je wel voorstellen dat ik enorm baal nu! en dat als ik niet gebeld had, mijn kind helemaal niet naar school had gegaan!!! :eh: nou ja ik wacht het wel af en ben benieuwd wat ze te vertellen hebben straks!

Ja meis dat is onze school he…niet echt van de snelle…mij flikte ze om een dag van tevoren tebellen en te vertellen dat marv in een andere klas kwam dan waar we waren wezen kijken…mannetje helemaal over zijn toeren…wilde al niet naar een andere school en dan ook nog dit …was er niet bepaald blij mee…en dan de directeur…walgelijk mannetje…(gelukkig nu weg he?)

Echt een " je weet wel welke school" actie …