Het is inderdaad de laatste week weer aardig rustig hier maar opheffen lijkt me ook een beetje voorbarig. Meestal rond de NOD’s komen er toch wel de nodige krabbels weer bij? :think:
Maar ja zelf probeer ik hier niet te vaak te komen omdat dat wellicht ook een negatief effect kan hebben op het wegblijven van mijn ongi. Maar als die eenmaal weer terug is dan zal ik hier vast wel vaker posten…als het nog weer terug komt tenminste
In ieder geval zou ik het jammer vinden…ik stem voor het behoud van dit forum.
sorry maar ik ben voornamelijk actief op het Juli 2007 mama forum…
Ik lees wel met jullie mee natuurlijk!
Ik heb echt geen tijd om hier ook mee te schrijven, plus aangezien het al ‘gelukt’ is zijn de onderwerpen die ik nu zoek ook anders?
Maarre… niet opheffen hoor!
Dat is zonde
groeten
muts
tuurlijk moet je deze topic behouden ik lees mee alleen schrijf niet meer mee omdat ik bij de julimama’s nu schrijf en de decembermama’s 2005 ik houd het nu al bijna niet bij
maar ik lees mee en duim ook mee
Op een gegeven moment krijg je toch dat er minder mensen actief meeschrijven, dat is alleen maar een goed teken toch!!!
Ik lees meestal mee, omdat ik niet keer op keer hetzelfde wil schrijven.
Maar wij zijn momenteel weer in de vruchtbare week beland, dus weer volop aan het klussen :mrgreen:
Als het goed is heb ik vrijdag mijn eisprong :think:
@Anne-marie wrote:
Maar wij zijn momenteel weer in de vruchtbare week beland, dus weer volop aan het klussen :mrgreen:
Als het goed is heb ik vrijdag mijn eisprong :think:
:dance:

>> Ben je aan het toejuichen, helaas zijn er geen emoticons met spandoekjes.

Succes dus!
Tja hier een beetje hetzelfde verhaal. Ik werk 4 dagen in de week en heb soms al geen tijd om bij de november moeders 2004 te posten maar ik kijk hier zeker regelmatig. Net wat Anne-marie zegt, je wilt ook niet de hele tijd hetzelfde posten natuurlijk.
hoi daar,
hier een nieuwe juli- meid!!
leuk om jullie berichtjes te lezen en om nu ook zelf mee te doen!
wij zijn dus vanaf juli bezig om zwanger te worden, ben erg onzeker of het allemaal wel lukt. heb ook elk maand allerlei klachten (denk ik haha) .
ben afgelopen vrijdag weer ongesteld geworden na 4 dagen over tijd te zijn… ware erg zware dagen.Had het ook helemaal gehad toen het dus weer niet zo was. Maar nu gaat het wel weer en gaan we deze maand er weer met veel goede moed tegenaan!! :thumbup:
Dus mijn volgende NOD dag gaat nu worden 8 december! dus we gaan voor december!!!
liefs fay
@fay wrote:
hoi daar,
hier een nieuwe juli- meid!!
Hoi Fay, ik heb me een paar weken geleden bij het lijstje juli-dames gevoegd. Ik herken je ‘frustratie’ maar we geven de moed niet op.
Het sluiten van deze topic (dat was even ter sprake) zou ik erg jammer vinden. Is ook niet leuk voor degenen bij wie het nog niet gelukt is.
Succes Fay!
Welkom Fay, veel succes met klussen :mrgreen: :thumbup:
Ha die Fay, nou die frustatie kennen we hier allemaal maar al te goed, hopelijk is het snel raak…
hoi daar,
vandaag een niet zo lekkere dag. Een collega die al 2 jaar aan het proberen is om zwanger te worden en die al een week overtijd was, daarbij is het weer niet gelukt. Als ik er al aan denk om nog zo lang te moeten wachten… en bij een kennis is haar 3de ivf poging ook weer mislukt. we gaan nu voor ronde 5 en ik heb nu al zo gevoel of we al jaren bezig zijn, elke keer weer die teleurstelling… maar ja, het voordeel is wel dat manlief erg blij is met het vele klussen !!!
Fijn dat ik nu een keer mijn verhaal aan iemand kan vertellen het is zo vervelend dat je dit aan niemand kwijt kunt… Dus meiden bedankt voor het luisteren ( mmm lezen haha)
Fijn weekend allemaal!!!
liefs fay
@fay wrote:
Fijn dat ik nu een keer mijn verhaal aan iemand kan vertellen het is zo vervelend dat je dit aan niemand kwijt kunt… Dus meiden bedankt voor het luisteren ( mmm lezen haha)
Ja, zo ervaar ik het ook! Ik praat er maar met 1 vriendin over, maar de rest van de vrienden en familie wil ik er niet bij betrekken. Ze hebben natuurlijk wel hun vermoedens, maar ik heb nu al een hekel aan de zinsspelingen die ik van mensen krijg.
Mijn schoonzus kan er ook wat van. Die kan het niet nalaten om steeds dubbelzinnige opmerkingen te maken over baby’s en alles wat daarbij hoort en er dan ook nog eens een schepje bovenop te doen door te zeggen dat ik wel op moet schieten, want ik ben al bijna 35.
Grrr!!! Dat weet ik zelf ook wel!! :x
Deze week ook een mailtje gekregen van een collega… over… zwangerschapsverlof. Zou wel eens handig voor mij kunnen zijn om die info te hebben, meldt ze er achteraan. Weer een steek onder water, want het is nog lang niet zo ver!! Nee, daar word je niet blij van.
Het liefst houd ik ze allemaal in het ongewisse, want om nu bij iedere mislukte poging aan iedereen te moeten uitleggen dat het wéér niet gelukt is… zucht, het idee alleen al.
hoed gaat het met iedereen
Ik had vandaag weer flinke steken in mijn onderbuik, ik vermoed dus weer een eisprong oid??? Is ook zo ongeveer halverwege mijn cyclus vandaag. Ik hoop dat het klussen nu resultaat opleverd :mrgreen:
hoi,
ik heb ook aan een goede vriendin verteld dat we bezig zijn. Zij is ook al een lange tijd bezig dus kunnen we elkaar goed opvangen. Maar toch vind ik het heel moeilijk.
Nog een dilemma: wil graag een andere baan gaan zoeken, maar ja misschien word ik nu wel zwanger en dan is het ook wel weer fijn om wat zekerheid te hebben… moeilijk hoor en dan is het kindje er nog niet eens!! haha
nog een paar dagen tot mn eisprong en dan worden het weer een paar moeilijke weken. Na de teleurstelling dat het weer niet gelukt is gaat het wel weer, maar dat wachten is zo vervelend. gelukkig heb ik de komende weken wat meer afleiding ivm sinterklaas en kerst werk namelijk in een drogisterij en dat zijn altijd hele drukke dagen!!!
veel succes allemaal een tot de volgende keer
liefs fay
Ik had net een nieuwe baan sinds begin juni 2006, toen ik in augustus die MK had. Dus op mijn werk weet zowat iedereen nu van onze plannen :mrgreen:
Ach ja ze zullen me daarom heus niet ontslaan hoor…
Helemaal mee eens Anne Marie!
En je kunt je hele leven wel rondom een zwangerschap plannen maar dat is toch ook geen doen? Als je eenmaal ergens werkt en ze zijn tevreden over je dan overleven ze die 4 maanden toch wel?
groeten!
muts
PS: kom op jullie! We kunnen nog wel wat juli zwangeren gebruiken!
Ik ben vandaag ook helaas weer ongesteld geworden … Balen hoor!!!
Ik was precies om de 28 dagen ongesteld, we kluste als een gek :inlove:
Maar helaas niets opgeleverd …
Nu weer over 26 dagen kijken, het wordt steeds korter, dat maakt me heel erg onzeker hoor!
We waren met Kevin binnen één maand zwanger …
Maarja, we gaan weer duimen!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Heel veel succes de andere!!
En fay, ik ben net ook begonnen met een nieuwe baan, heb een jaar contract.
Iedereen weet van onze plannen, gelukkig maken ze daar geen probleem van!!
Dus ik zou lekker op zoek gaan naar een nieuwe baan …
:-*
het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit
Wij hebben dit sinds juli tot september wel gedaan. In oktober geen tijd, dus maar 1 keer in de hele maand… ge-dingest
en raak dus!
Ha ha, nee hoor natuurlijk schiet dat normaal niet echt op maar bij ons deze keer wel!
Suc6 allemaal!
Hallo allemaal, terug van weggeweest…de computer was bij de maker we hadden nogal last van spyware omdat we te lui waren om Norton tijdig te verlengen…drama zeg
Maar ik zie dat we alweer een nieuwe erbij hebben, welkom Fay hopen voor je dat het snel raak is. Vervelend he als je allemaal van die rare klachten krijgt terwijl je vervolgens gewoon ongi word of niet en de testen maar negatief blijven…Weet iemand trouwens hoe je borsten voelen als je zwanger bent? Ik heb namelijk al meer als een week steeds pijnscheuten aan de zijkant van mijn bosten zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant. Of is dit gewoon spierpijn? Nou iedereen veel klusplezier en we blijven uiteraard voor iedereen duimen.