!!Juli Stoppers 2006 Deel 4!! 4 Zwangere!!Komop meiden!

Sooow Weer een nieuw deeltje.Nieuwe kansen.Ik vind dat er wellis wat meer zwanger mogen worden!!Nou meiden komop!!!



Voor degene die nog iets aangepast willen op de lijst Stuur mij ff een PM’tje.

Top Kimmie :thumbup: , het is alleen wel al deel 4…

Wij slaan deze maand een rondje over. Heb vorige week een bijzonder ongelukkige val van de trap gemaakt (heb voor mijn gevoel alle 14 treden geraakt) en behalve dat ik bont en blauw ben heb ik ook het een en ander gekneusd. En mijn benen zitten onder de schuurplekken waar ik de muur geraakt heb.



Dus, geen circus aan mijn lijf de eerstkomende tijd… Eerst van die pijn af.

Tja, dat kan dus ook gebeuren he… :frowning:

Jeetje cerridwen!!!



Nou heel eerst maar even dan ja!! jeetje !! heel veel beterschap en tot de volgende ronde!!!



sanne :vlinder:

tjeeeee cerridwen! wat een schrik! :shock:

heel veel beterschap dan maar eerst he.





hier ook gewoon rustig doorklussen en verder maar gewoon afwachten he… :roll:

Hier verdwaalde Michar.



Ik sta niet meer op de lijst, want ik ben weer aan de pil.

We houden een “stop”



Natuurlijk wens ik alle meiden veel geluk, en maar hopen dat iedereen snel zwanger mag raken!!



Zet em op!



Doei doei :-*

Zie dat ik niet in het lijstje sta, maar da’s niet erg.

Ik ben eigenlijk alleen thuis om nog even wat vanuit huis te werken, wat efficiënter was dan naar kantoor te gaan na een afspraak extern…

…dus eigenlijk hoor ik me niet met privé zaken bezig te houden… :think: …

…maar ik had gisteren of eergisteren ongesteld moeten worden… :twisted:

…dus ik kon niet wachten en heb net getest… :shifty:

POSITIEF!!! :lol: :lol: :lol:



Ik heb het toch echt al een keer eerder meegemaakt, maar ik vind het weer zooooooo onwerkelijk!!! Er is dus nu een mensje in de maak in mijn buik als alles goed blijft gaan… Zoooo’n raar idee! Heb toch in m’n achterhoofd van ‘misschien is het wel niet waar…’ Morgen nog maar een keer testen…?

@cer wat rot sterkte

@michar ik heb je eraf gehaald

@jen dankje heb het aangepast

Hey michar!!!



GEFELICITEERD!!! super cowl dat je zwanger bent!!! haha morgen even opnieuw testen?? hihi POSITIEF IS POSITIEF HOOR hihi



Echt super voor jullie!!! was je een juli stopper?? dan moet er 1tje bij :slight_smile:



Jeuhhhh we gaan hard (not)



haha



xxxx sann :vlinder:

OOOOOOOOOOOOOOH SORRY HET BERICHTJE WAS NATUURLIJK VOOR NIKI!!! SRRY MICHAR ZIE DAT JE WEER AAN DE PIL BENT…





sorry sorry sorry soryy

Gefeliciteerd Niki! Super nieuws.



Dames het gaat goed met mij. Ik ben nu bijna 8 weken en voel me redelijjk goed (behalve misselijkheid).



Over een paar weken ga ik naar de vk en zie ik de eerste echo. Spannend.



succes allemaal!

Ik kan het toch niet laten af en toe even te kijken op de site, heb het nog geen maand volgehouden :oops: … Maar afin nu al dik een week aan de menodoron maar nog steeds geen ongi te bekennen…volgens enkele officiele medische sites verdwijnt een secundaire amenorroe(=wegblijven ongesteldheid) na het stoppen met de pil binnen 6 maanden. Dus we blijven gewoon afwachten.



Nikki VAN HARTE GEFELICITEERD en niet zo onzeker…de bijsluiters zeggen allemaal dat bij een positief test resultaat de testen iets van 98% nauwkeurig zijn dus je bent echt wel in blijde verwachting…anders zou je lijf echt geen zwangerschapshormoon aanmaken hoor.



Cerridwen, beterschap…kan me goed voorstellen dat je nu alles behalve fit genoeg voelt om zwanger te raken…volgende ronde beter



Suze, mooi om te horen dat alles goed gaat…houden zo en heel veel plezier met de eerste echo…zal vast een heel bijzonder moment voor jullie zijn.



En de rest van de dames…blijf de moed erin houden. Zoals mijn moeder zegt een kindje kun je niet plannen die komt toch pas als de tijd er rijp voor is. :slight_smile:

hallo dames,



jaaaaaaaa ik ben zwanger, net getest en een dikke vette plus :dance: :dance: kan het nog niet geloven maar het is echt waar :inlove: :inlove: :inlove:



niki gefeliciteerd,



volgens mijn berekeningen ben ik uitgeteld op joëlle haar 2e verjaardag :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

gefeliciflapstaart!!!



en op haar tweede verjaardag? :think: das te hopen dat het ietsie eerder of later komt zeg :think:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: yeeeeeehhhhhh 2 zwanger!!! :dance: :dance: :dance: :dance:



meiden gefeliciteerd!!!




het gaat goed zo :thumbup: :thumbup:



suze alweer 8 weken gaat snel zeg fijn dat alles goed gaat

ik mag 8 november op 1e echo :dance: :dance: :dance:

ooeeeh spannend een echo leuk hoor

Gefeliciteerd allemaal! He he, schiet het eindelijk een beetje op hier!



Mijn volgende NOD is 25 oktober, dus mag bij een volgend lijstje wel aangepast worden. Deze maand tijdens de goede periode maar 1 keer kunnen klussen… zoals jullie eerder hebben gelezen zat ik in het buitenland vorige week en morgen vertrek ik weer… net tijdens mijn ‘ei’… Nou ja, wie weet is 1 keer wel genoeg?



Allemaal weer veel succes



groeten

muts

de meiden die zwanger zijn GEFELICITEERD!!!

en als ik de uitgerekende datums krijg kan ik jullie in de lijst zetten!!!





Komop meien al 4 zwangeren nU!!! :mrgreen:

HALLOO!!!



yes eindelijk schiet het hier een beetje op hahaha



voor alle meiden die zwanger zijn… GEFELICITEERD!!!



SUPER!!



ik moet nog even afwachten…



kuss voor iedereenn :vlinder: