!!Juli Stoppers 2006 Deel 4!! 4 Zwangere!!Komop meiden!

zo ik kom even dagje niet hahaha, gelijk al twee zwanger :dance: :dance:



gefeliciteerd meiden, geweldig nieuws, het gaat eindelijk een beetje opschieten :dance: :dance:



de rest van de meiden, kom op, ik ben deze maand niet zwanger -denk ik-

mark en ik zien elkaar zoooooooooo weinig, en deze week was-ben ik vruchtaar.

ik zie hem helaas pas zaterdag weer, en als ik thuiskom ligt hij al te slapen :frowning:

maarja, we hebben geen haast, volgende maand weer een maand haha!!!



fijne dag vandaag … xxx

dat is niet leuk jen dat mark en jij deze week elkaar weinig zien

Ik zit nu in me vruchtbare dagen maar dan heb ik totaal geen zin in sex :think: mischien MOETEN we het vanavond maar gewoon doen.Ik vind dat moeten zo vervelend word

he kimmiej, ik ben uiterekend op 2 juni.

maar dat wijzigt zich vast na de echo.



jennifer, volgende ronde nieuwe kansen :thumbup:



sanne, jij veel succes met wachtten :-



michar, jij een hele dikke :-




sjonge jonge, merk wel dat ik erg moe ben, en veel moet plassen, en boeren :oops: :oops: (had ik van joëlle ook)

Gefeliciteerd voor de zwangeren, beginnen we dan eindelijk een beetje op gang te komen hier :wink: .



Tja Kim “moeten” is inderdaad niet leuk maar ik doe het nu toch ook wel een keertje extra hoor terwijl ik niet zo’n zin heb (maar dat komt meestal dan wel als we “bezig” zijn).

----Breekt in



Hey sanne1986, zie dat je nog maar 5 daagjes hoeft te wachten! Spannend!! Ik duim voor je!!! Ik mag nog wel een daagje of 29.. haha!

Succes!

Dikke kus,

Merel :-*

----Breekt uit

Joyce ook VAN HARTE GEFELICITEERD een juni moeder tjee wat gaat de tijd weer snel.



Zul je net zo zien hoor dat het deze maand bij ons ook gaat lukken… :smiley: . De hele familie is namelijk eind juni/ begin juli jarig. Tja te plannen valt hiero niets maar we klussen stug door…des te groter de verassing als het raak is :lol:



Ach we zijn overduidelijk momenteel bezig met een inhaalslag richting de juni meiden beloofd veel voor de rest van deze maand…we worden hiero nog wel supervruchtbaar…het duurt alleen even

goh san ben je nou nog overtijd .???

Wat is het hier RUSTIG!!!



Iedereen aan het wachten, klussen of testen ??



jemig… nou ik ga dinsdag testen … wil precies op de dag zelf testen omdat ik de vorige keren er precies na ongie werd



nou meiden succes



sanne :vlinder:

Ja kimmiejj nog steeds “overtijd” oftewel nog steeds zoekende naar de juiste hormonen in mijn lijf… :? …voor mij nooit weer de pil. En officieel is vrijwel iedereen binnen 6 maanden na het stoppen met de pil weer normaal ongesteld. Dus daar ga ik ook maar van uit. :pray:

.

hoi meiden, ik zal een tijdje even ‘uitgeschakeld’ zijn!!

en zal hier ook wat minder komen schrijven, mark en ik zijn niet echt meer bezig voor een 2de.

we hebben er gewoon even geen tijd voor, en als het komt, komt het, komt het niet, dan komt het niet.

we vinden het eigenlijk wel prima zo …



zo ook deze week, was ik vruchtbaar, maar hebben er gewoon geen tijd voor gehad.

hij werkt overdag, en ik werk in avond/nacht.

dus veel zien we elkaar niet, helaas …



voor de rest van de meiden, zet hem op …

als we er weer met de volle 100% tegenaan gaan, zal ik zeker weer komen schrijven …

Nou Jennifer, het is ook beter om maar gewoon af te wachten denk ik…



Wel vervelend dat jullie elkaar zo weinig zien.



Hopelijk tot snel.

Het is hier wel errug rustig maar kom toch even vertellen dat het ons gelukt is deze maand!!!







WE ZIJN ZWANGERRRRR





xxx

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

GEFELICITEERD MEIS :-*

Ook VAN HARTE GEFELICITEERD super zeg, geniet ervan

Proficiat al 5 zwangeren in die paar dagen dat ik niet ben langs geweest, ik kreeg geen reaties in mijn mailbox :mrgreen:



Eindelijk wat schot in de juli-stoppers.



Wij zijn ook weer aan de klus, dus we zullen afwachten…Ik weet alleen mijn NOD niet precies, omdat het na de MK niet allemaal als vanouds ging.

Hallo, ik ben nieuw op dit forum.



Ik ben 27 jaar en ben ook in juli gestopt met de pil. Ik werd pas na ongeveer 9 weken voor het eerst ongesteld en morgen zou ik na een cyclus van 28 dagen weer ongesteld moeten worden.



Ik heb allerlei kwaaltjes die je kunt hebben als je én ongesteld word én als je zwanger kun zijn, dus ik moet het gewoon maar afwachten.



Hebben jullie het ook dat het lijkt of de hele wereld om je heen zwanger is? Mij mij op de afdeling (werken 10 mensen) zijn er nu al 2 zwanger! Best lastig om daar tussen te zitten terwijl je zelf ook zo graag wil.



Maar het blijft gewoon rustig afwachten en regelmatig klussen…



Het is prettig dat er een plek is met mensen die in een zelfde fase zitten als ik. Die het snappen dat je de dagen af zit te tellen voordat je weer mag gaan testen.

Hoi Ankie…hopelijk ben je snel zwanger :thumbup:

SANNE:::: GEFELICITEERD!!! geniet er maar lekker van!



Dikke kus,



Merel

heeee naamgenoot ,VAN HARTE! ik hoop dat je me aansteekt met de hormoontjes! we doen ons best iniedergeval :oops:

hoi



ankie welkom en hopelijk word je snel zwanger



ik ben begonnen met temperaturen helaas nog steeds laag temperatuur wordt er zo gek van de laatste dag van mijn laatste ongesteld was 26 juli het is nu alweer oktober wordt tijd dat ik ongi word of een hoog temp