!!Juli Stoppers 2006 Deel 4!! 4 Zwangere!!Komop meiden!

Nog even een vraagje. Ik ben dus in juli gestopt met de pil. Na 9 weken werd ik eindelijk ongesteld en mochten we het daarna gaan proberen.



Eigenlijk zou ik vandaag na een cyclus van 28 dagen ongesteld moeten worden. Niet te zien. Op welke dag is het verstandig om te gaan testen, dag 31?

Je kan al testen hoor…ik heb testen van MAT-CARE, en die kan je al gebruiken 4 dagen voor de te verwachten menstruatie!



Ben benieuwd!!!

@Anne-marie wrote:

Je kan al testen hoor…ik heb testen van MAT-CARE, en die kan je al gebruiken 4 dagen voor de te verwachten menstruatie!



Ben benieuwd!!!




Ik heb nog een kruidvat test liggen, kan dat ook?

Denk het wel…ik zou het gewoon proberen :wink:

Anne-marie wrote:
ik heb testen van MAT-CARE, en die kan je al gebruiken 4 dagen voor de te verwachten menstruatie!
quote] zou je mij de link van de site willen pb waar je ze kan kopen

Is onderweg!!

:thumbup:

Sanne, GEFELICITEERD!!! Super! Ik ben heel blij voor je.

Volgens mij heb ik vandaag mijn eisprong gevoeld, stekende pijn in mijn buik en een beetje draderige afscheiding…ik heb wel eens gelezen dat dat ook een teken van ovuleren is??



Dus vanavond effe klussen, laatste keer was dinsdag, dus we lopen achter op schema :mrgreen: :mrgreen:

Gisteren was ik zo moe, dus geen zin :wink:

ooh spannend anne-marie ik heb het nog nooit gevoeld



de ovulatietest was vandaag positief mijn temperatuur was vanochtend ook hoog dus ik denk dat ik mijn eisprong ook vandaag heb dus vandaag wordt het voor mij ook klussen :mrgreen:

Zo, zo, spannende avond dan voor jullie.



Ik zou afgelopen donderdag na een cyclus van 28 dagen ongesteld moeten worden. Dat ben ik tot op vandaag nog steeds niet. Heb ineens er veel pukkeltjes (heb ik normaal nooit), ben snel duizelig en heb een wat raar gevoel in mijn buik. Vanmorgen een test van de kr*vat gedaan en deze was negatief. Moet ik over een paar dagen weer een test doen of ben ik gewoon nietf zwanger en moet ik als ik het einde van de week nog niet ongesteld ben even naar de dokter.



Lekker vaag dit hoor. Je hebt kunt dus niet op je lichaam vertrouwen!

Nee dat kun je inderdaad niet, ik had een miskraam eind augustus, en tot 5 weken daarna had ik een positieve test, terwijl er allang niets meer was :roll:

Ankie, welkom bij de club…hopen dat het inderdaad snel raak is. Jee Annemarie dat is wel handig zeg als je je ovulatie kunt voelen…ik heb nog steeds bij elke buikkramp en spierpijn het gevoel van zou ik nu dan eindelijk ongi worden of zwanger zijn :? Heb gisteren mijn eerste bestelling MATcare testen binnen gaat wel snel zeg had ze donderdagavond besteld en vrijdagmorgen pas via telebankieren betaald.

In vergelijking met Clear blue scheelt dat aardig in de kosten zeg. Goeie Tip hoor, thanx. Ik denk komende week maar weer eens een testje te doen, moet maandag over een week naar de fysio wel even handig om dan zeker te weten dat er nog niets aan de hand is anders moet het vast gemeld worden. Eigenlijk durf ik niet eens meer te testen is toch weer negatief en dan komen weer al die twijfels van ik zal toch wel vruchtbaar zijn? Ben toch niet vevroegd in de overgang (mijn moeder was pas 39) en noem al die twijfels maar op. En voor de 3e keer klagen bij de huisarts zet ook geen zoden aan de dijk. Maar genoeg met dat negatieve gedoe zitten jullie niet op te wachten op deze egotrip van mij. Jullie allemaal veel klusplezier…we blijven :thumbup: :thumbup:

Misschien een domme vraag, maar hoe werkt dat nou met die ovulatietesten? Moet je het zelf ongeveer uitrekenen en als je denkt dat het zo ver is een test doen?

jeetje, wat is het rustig, ik lees wel alles mee hoor :smiley:

toch een klein beetje nieuwsgierig naar iedereen …

zoals jullie misschien hebben kunnen lezen was dat de reden waarom Mark en ik er niet meer voor gingen!!

maar we gaan er toch weer helemaal voor, we willen heel graag een 2de kleine spruit, we kunnen niet wachten hihi.

morgen is mijn NOD, en ik voel al dat ik ongesteld moet worden!

ik hoop het natuurlijk niet, de kans zit er natuurlijk ook wel in, maar we zullen zien.

dat zou dan wel betekenen dat ik weer netjes op tijd ben, en helemaal in orde ben :mrgreen:



ik las weer dat er een zwangere is, van harte gefeliciteerd :inlove: :inlove:

Vandaag al meer als een week te overtijd. Vanmorgen weer een test gedaan en niet zwanger. Ik ga de dokter maar eens bellen, want het is allemaal zo vaag.

Bah bah bah alweeer ongesteld… :frowning: :frowning: :frowning: .



Jeetje het wil maar niet lukken lijkt wel. We hebben onszelf tot maart volgend jaar gegeven en als het dan nog niets is dan houden we het bij 1 kindje (wat ik ook niet erg zou vinden maar wel een beetje jammer).



Jeetje Anne-marie wat ziet Tijn er al als een grote jongen uit zeg, komt vast en zeker door dat brilletje… :inlove:

Jammer Marion… misschien volgende maand beter?

Ben zelf ook in afwachting van… had gisteren volgens schema ongi moeten worden maar nog niks gezien. Wel ongi buikpijn en verder geen (zwangerschaps) klachten dus nog maar even afwachten.

Is niet de eerste keer dat ik een paar dagen later ongi wordt.



groeten

muts

he meiden vandaag ook mijn NOD

sinds 4 dagen verlis ik een bruinig goedje slijmerig het voelt niet als ongesteld het is ook niet veel

geen idee wat dit is ,

Jammer hoor…ik heb eergisteren getest, omdat ik geen idee meer heb van mijn cyclus…maar was negatief :evil:



Ik weet niet eens meer wanneer ik nou ongi was, dat beetje wat ik had.

Misschien kan ik dat hier ergens terugvinden :think: