!!Juli Stoppers 2006 Deel 4!! 4 Zwangere!!Komop meiden!

Gisteren met de dokter gebeld. Het schijnt normaal te zijn dat je als je gestopt bent met de pil je maanden onregelmatig ongesteld bent. Nou, lekker dan. Ik zou nu meer als 1,5 week geleden ongesteld moeten worden, maar niets. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent…



Oja, een aantal maanden geleden ben ik van de trap gevallen en heb ik mijn stuitje gekneusd en omdat mijn nichtje dat ook had en er erge last van had tijdens de bevalling dacht ik ik vraag van te voren of er wat aan te doen is, maar daar is dus ook niets aan te doen. Volgens de dokter kan dat heel erg lang duren en moet ik maar op een zwembandje gaan zitten als het zeer gaat doen…



Dus ik ben echt veel wijzer geworden gisteren…NOT.

Lekker is dat hè, dan stel je vragen aan de dokter en dan geven ze antwoorden die je zelf ook nog wel had kunnen verzinnen…nou ja afwachten dus maar wanneer je weer ongesteld wordt.



Tja lastig Anne-marie volgens mij heb je inderdaad wel ergens gemeld dat je een klein beetje ongesteld was een paar pagina’s terug.



Spannend Kim, wie weet??

Ja ankie ik weet er alles van, die huisartsen weten totdat je 6 maanden gestopt bent met de pil niets zinnig te melden, tenzij je voordat je aan de pil ging ook maar 5 keer in het jaar ongesteld werd ofzoiets. En tja als je een kinderwens hebt zit daar echt niet op te wachten zo lang niet of onregelmatig ongi. Maar ja geef toe voor die doktoren is het ook wat al die vrouwen vol hormonen te woord moeten staan over hun onzekerheden :lol: Het enige wat je kunt doen is geduld hebben en eventueel over een weekje of 6 nog eenkeertje testen als je dan nog niet ongi bent. :thumbup:



Nou kimmiejj duimen dat het dit keer raak is.

Marion jammer maar op naar de volgende ronde.

Muts heb je al getest of ben je toch ongi geworden? Wel spannend zeg.

Annemarie ik hoop voor je dat er snel regelmaat in komt of dat het alsnog raak is.

Jennifer, goed dat jullie er weer helemaal voor gaan en ik hoop ook voor jullie dat het snel raak is.



En de rest :thumbup:





116 dagen (bijna 4 maanden) geleden was ik voor het laatst ongesteld :cry:

hier nog niks… :twisted:

nog niet getest omdat mijn cyclus tussen 26-28 dagen is (normaal 26 dagen, vandaag is dag 28) en bij Demi teste ik ook pas na een week overtijd positief. Wel een beetje rugpijn maar ook dat had ik bij Demi…



succes aan de rest!

Ja Sanne, je hebt helemaal gelijk. Het is gewoon heel frustrerend dat je gewoon geen controle hebt over je eigen lijf. Iedereen om je heen schijnt zo maar zwanger te worden zonder problemen en uitgerekend bij jou duurt het langer. Ik maak me soms best wel een beetje zorgen of het ook alllemaal wel vanzelf gaat. En als ik het er thuis over heb wordt mijn man altijd een beetje boos omdat wij in verhouding natuurlijk nog helemaal niet zo lang aan het proberen zijn. Maar als ik al niet eens regelmatig ongesteld wordt…



Maar hebben jullie dat niet dat het net lijkt alsof iedereen in je omgeving zwanger is. Ik werk bv op een afdeling van 10 personen waarvan er 2 zwanger zijn. Potverdorie…



Maar goed, ik weet het ik moet gewoon geduld hebben en als ik er te panisch mee bezig ben gaat het helemaal niet werken natuurlijk! Maar het maakt je wel onzeker.

Hoi iedereen. Ik ben terug. Helaas en mk gehad. Back to the drawing board…

ah suze sterkte!!ik veerwijder vanavond je uitgerekende datum van de lijst

Wat KLTE Suze, ik kan erover meepraten heb zelf pas een MK gehad…Hoever was je ook al weer?



Sterkte meis :-

He Suze wat jammer nou zeg, sterkte met het verwerken :hug:.



Tjee het zit de julistoppers niet mee zeg de tweede miskraam al.

oh suze wat naar sterkte :hug: het zit inderdaad niet mee met de julistoppers :frowning:

Nou meiden heb vanmorgen weer eens getest (ivm met de fysio morgen)maar zoals als verwacht nog steeds negatief :cry:

he sanne jammer zeg dat de test negatief is misschien te vroeg getest?



ik heb zelf het gevoel dat het wel raak kan zijn ik heb namelijk nu al 8 dagen een hoog temperatuur ik weet niet wanneer ik moet testen.

Deze week ga ik testen maar wanneer weet ik nog niet.

Vind het erg spannend maar misschien is het ook wel niet zo iedere geval voor zaterdag ga ik testen.

Zaterdag ga ik na de jonge gezinnen beurs en als ik zwanger mocht wezen koop ik natuurlijk ook iets klein voor de nieuwe beeb dus :pray: met me mee



liefs

O Suze, sterkte :hug: .



Lizzy, spannend hoor.



Hier begint er gelukkig weer een eind te komen aan :twisted: dus we kunnen denk ik vanaf morgen weer aan de klus.

hai allemaal , ik ben eruuuug misselijk tot kokhalzen aan toe en nog niet ongi… dus zal het een griepje zijn? en houdt mijn lijf daarom de ongi nog ff vast of zal het dan toch…? :pray:





ps ik ben ook nogal huh… eruuuug emo… :cry:



we zouden aankomende donderdag naar belgie (manlief en ik) maar ik wil sil niet achterlaten het voelt zoooooo ontzettend … niet goed…

het is namelijk zo dat we hem sochtends op school afleveren en dat wij dan weg gaan en degene die op hem en de hondjes past , hem dus weer ophaalt … en tja dit vind ik nogal heftig…(jaja ik reageer mischien een beetje emo… :cry: :oops: ) ik kan geen afscheid van hem nemen en hij niet van ons en dat is zooooo raar…



ik zit dus nu echt in dubio … ga ik mee of blijf ik gewoon thuis…?



HELP ! wie heeft er goede argumenten die mij kunnen helpen beslissen…?

hey meis



spannend misschien zijn we gelijk zwanger wie weet :pray:



Ik zou meegaan hoe moeilijk het ook is.

Het is maar voor een paar daagjes en misschien is het ook wel goed voor je.



Ik snap dat je sil niet achter wil laten maar waarom voelt het niet goed? luister na je gevoel komt het doordat je heimwee krijgt of dat je niet helemaal vertrouwd waar je hem achterlaat?



Het komt zelden voor dat je alleen met jac weg kan gaan ga ervoor geniet met zijn tweeen en sil red zich heus wel het is een grote stoere jongen



succes met de juiste beslissing nemen en tot woensdag dan ga we weer lekker bodybalance :-*

Oh Suze… wat erg voor je meid!





En de anderen dus weer even spannend begrijp ik? (net als hier, nog steeds geen :twisted: :twisted: ) matcare testen vandaag besteld dus van de week maar ff testen…



Ik zou overigens ook gewoon mee gaan naar Belgie hoor Jackansil! Ik neem aan dat degene die op Sil en de hondjes past toch een bekende is? Als je het aan Sil uitlegt zal het toch geen probleem zijn?

Geniet er maar lekker van zou ikzeggen!



groeten

muts

Hier ook nog steed sgeen menstruatie.



Echt jammer dat het bij zo veel hier niet vanzelf gaan. Een MK is echt verschrikkelijk. Eerst die onwijze vreugde dat het gelukt is en dan een tijd daarna wordt je zo van je wolk gedonderd. Nou, heel veel sterkte en ik hoop dat je weer snel kunt gaan proberen.

Ik ben ook nog steeds in afwachting van een “normale” menstruatie :evil: :evil:



Heb i.i.g. niet het gevoel zwanger te zijn :?

@muts99 wrote:

Oh Suze… wat erg voor je meid!





En de anderen dus weer even spannend begrijp ik? (net als hier, nog steeds geen :twisted: :twisted: ) matcare testen vandaag besteld dus van de week maar ff testen…



Ik zou overigens ook gewoon mee gaan naar Belgie hoor Jackansil! Ik neem aan dat degene die op Sil en de hondjes past toch een bekende is? Als je het aan Sil uitlegt zal het toch geen probleem zijn?

Geniet er maar lekker van zou ikzeggen!



groeten

muts








we hebben de oplossing ! sil gaat gewoon lekker mee!



ik is zooooo blij! :smiley:

hahaha als dat voor jullie de goede oplossing is helemaal geweldig toch (maar een keertje met z’n tweetjes weg is toch ook wel eens lekker hoor :wink: )