!!Juli Stoppers 2006 Deel 4!! 4 Zwangere!!Komop meiden!

Hey allemaal,

Het blijft spannend bij de julistoppers!

Met mij gaat het redelijk, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het mk begon woensdag (dinsdag een afspraak met vk waar we hoorden dat er geen hearbeat was - ik was al 9.5 weken). Op zaterdagavond was de pijn opeens heel zwaar en ik had veel bloedverlies. Mijn man heeft de vk gebeld om 1 uur s’nachts en we moesten naar het ziekenhuis. Daar zeiden ze dat ik teveel bloed had verloren en ik moest meteen geopereerd worden. Zwaar zeg, het was mijn eerst keer in een ziekenhuis en het was allemaal een beetje eng. Ze moesten de mensen bellen en ik ging naar de operatiekamer om 230. Om 330 was ik weer wakker en ik had geen pijn meer. We waren verdrietig maar toch opgelucht dat het niet mis ging. Ik moest blijven omdat ik zoveel bloed heb verloren (anderhalf litre) en nu ben ik thuis!

Ik moet zeggen dat ik zeer goed behandled was en ik vond alle de verpleegsters etc super goed. Ik voelde me schuldig dat die mensen in de midden van de nacht moesten werken maar ik weet dat ik er geen controle over hadden.

Dus hier zit ik weer met de Juli stoppers. Ik wil tween maanden wachten voordat we weer gaan proberen. Ik moet een beetje herstellen en genieten van alle de kerst feesten. Ik ga ook begin januari wintersporten en daarna zullen we het zien.

Hoe gaat het met je nu Anne-marie?

gr,

Suze

Jeetje heftig hoor Suze, groot gelijk dat jullie nu even willen wachten, eerst je lichaam (en je geest) maar weer even tot rust laten komen.

suze veel sterkte meid , en goed van je dat je het even laat rusten …

het is niet niks eerst zooo blij zijn en dan zo’n klap…

nou hier gaat het allemaal weer niet zo geweldig , ben weer eens niet ongi maar ook niet zwanger … :cry: wat heb ik toch een rotlijf!

ik dacht echt na de vorige menstruaties dat het nu wel goed zat met mijn cycus … nou niet dus…ik denk dat ik toch morgen maar weer eens ga bellen met de huisarts , want mijn vorige menstruaties was alleen maar oud bloed ik heb nog geen volledige vloeiing weer gehad, maarja ik dacht joepie ze komen wel op tijd dus zal het wel goed zitten … bah ik zit gewoon echt te balen hier! :cry: :?

aaaaahhhhhhh ik heb een test gedaan en hij is positief ik ben zwanger ik schrik ervan straks doe ik hem nog een keer

gefeliciteerd! super nieuws.

hihi ik wist het lekker als eerste! lieve liz ik ben zoooo blij voor je !

Wauw Lizzy super joh wat een goed nieuws :dance:

Jippie! Gefeliciteerd Lizzy!

En ik? Ik heb vandaag de matcare testen binnen gekregen en ga morgen testen… erg spannend hoor!

groeten

muts

spannend muts

jeetje suze wat naar allemaal zeg echt vreselijk heel goed dat je rust wil nemen even :hug: :hug: geniet lekker van de vakantie

Liz gefeliciteerd!!!ik zet je morge op de lijst

sorry dat ik zo weinig post ben wel aan het meelezen maar wij zijn druk aan de klus in ons huisje!

ik ben nog steeds niet ongesteld heb heel erg dik paperig wit spul wat ik van onder verlis ik denkd at ik morgen een test ga kopen en hem morge of overmorgen doe!!

Hoi Kimmiej

voor jouw ook spannend dus… ik ga morgen testen

Nog steeds geen :twisted: :twisted: hier, heb al 100 keer gekeken of ik me niet gewoon een week verteld heb… suf hoor!

Als ik morgen positief test komt er nog een enorme uitdaging (die ik wel ga winnen…) want tot op de dag van vandaag ben ik nog niet gestopt met roken na een stuk of drie pogingen… Ik zou het mezelf nooit vergeven dus ik MOET van mezelf!

Wat een biecht… zijn er nog meer rokers hier?

HOERAAAAAAA

Ik kon niet meer slapen… (lekker vroeg)

dus maar even getest… en ja hoor!

Ook ik ben zwanger!

Hey wow!! Wat super leuk voor je! Gefeliciteerd.

jeeee muts ! ook van harte! dit gaat goed hier!

yeeeh muts gefeliciteerd :dance: :dance:

Gefeliciteerd!!!

geef allemaal de geschatte datum door dan kan ik een nieuw lijstjemaken

Suze, heel veel sterkte met je verlies!! :hug:

Muts en Lizzy, van harte gefeliciteerd, nu breekt voor jullie de spannende tijden aan … :-*

Ik ben een week geleden ongesteld geworden …

Mijn NOD is op 22 November!!!

De laatste 2 maanden precies 28 dagen, dus we gaan er keihard tegenaan :mrgreen: :inlove:

Voor de andere, natuurlijk ook heel veel succes, mijn duimen draaien overuren voor jullie …

:: :: :**:

Muts van harte proficiat hoor :-* :-*

Komt er eindelijk wat schot in bij de juli-stoppers hè :dance:

ik denk ongeveer 10 juli

ik moet 15 nov voor een termijn echo maar dan moet ik naar de radiocoloog :? bij senna moest ik gewoon na de gyn

waarom moet je naar de radiocoloog dan liz?