voor een termijn echo weet dus ook niet waarom de doktersassistent zei dat ik daar een afspraak moest maken
Liz en Muts van harte gefeliciteerd, het gaat in ieder geval de goede kant op met de juli stoppers :dance:
Hallo allemaal,
Zojuist heb ik me voorgesteld op dit forum en zal hier datzelfde berichtje even plakken:
Ik ben Linde, 34 jaar. Over een paar maanden alweer 35 en ben nu nog kinderloos. Het is er nooit eerder van gekomen, maar nu willen mijn vriend en ik graag een eerste kindje.
We zijn nu al sinds juli/augustus serieus aan het proberen, maar dat heeft tot nu toe nog geen resultaat geboekt. Ik voel me er een beetje gefrustreerd onder, maar dat zal wel herkenbaar zijn. Het feit dat ik bijna 35 ben, doet dat daar nog eens een schepje bovenop.
Ik hoop op dit forum goede tips en adviezen te krijgen van ‘lotgenoten’.
Groetjes Linde
Zit net als jouw in een hogere leeftijd, ik ben 34 jaar, met het verschil datwij wel al een kindje hebben.
Maar door mijn MK van een week of 8 geleden, denk ik nu weleens aan mijn ietwat hogere gemiddelde leeftijd, en of dat gevolgen kan of zal hebben?
Heel veel succes gewenst, en veel klusplezier…
Hoi Anne-marie,
Fijn dat je er bent. Kunnen we elkaar af en toe een hart onder de riem steken.
Zit nu trouwens op de 8ste dag van mijn cyclus…
(Ben nog aan het uitvogelen hoe ik die tijdsbalk onder mijn berichten moet krijgen.)
Groetjes Linde
En Kimmiej? Jij ging toch ook testen deze week?
laat eens wat weten?
groeten
muts
Hi Linde welkom hier. Nou hier nog een “oude doos” hoor. Ik ben ook 35 maar heb (net als Anne-marie) al een kindje die dinsdag 2 wordt.
Ik vind dat het nu ook wel lang duurt voordat ik weer zwanger ben maar ja geduld is niet mijn beste kant…
Lizzy en Muts, Van Harte Gefeliciteerd, geniet ervan meiden.
Linde, van harte welkom bij de club. Ik ben ook een van de ouderen :think: , ben 30 jaar en wij gaan ook voor de eerste. Aangezien mijn moeder op haar 39e stopte met de pil en de overgang al over bleek zit ik hier ook met de nodige onzekerheden en de enorm lange ontpillingstijd die mijn lichaam neemt maakt het er niet beter op… Dus zoals je merkt, je bent inderdaad niet de enige met frustraties , en dit is de juiste plek om ze van je af te schrijven, er is altijd wel een luisterend oor ( :doh: in dit geval ogen).
Hier is nog niets nieuws, morgen 4 maanden geleden voor het laatst ongi en we gaan vrolijk :? op weg naar de 5 maanden .
Hehe eindelijk weer eens normaal ongesteld :evil: :evil: :evil:
Maar goed nu kan ik wel een beetje uitrekenen, wanneer we extra goed ons best moeten doen :mrgreen:
Go Anne Marie!
Jij zult weinig slaap krijgen deze maand … :lol: :lol:
kun je nog net mee doen met de juli mama’s?
Hoi Marion en Sanne,
Bedankt voor jullie reactie’s. Fijn dat ik niet de enige ‘oude doos’ ben hier.
Ik zit nu in mijn vruchtbare periode dus dit weekend maar eens actief aan de slag.
Ik moet wel bekennen dat ik vaak na een dag werken geen zin heb, ben dan vaak te futloos. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor mijn vriend en voor hem is het lastiger, want hij is degene die dan moet ‘presteren’.
Is dat herkenbaar voor jullie? En wat doe je eraan?
Groetjes Linde
Hoi meiden,
Zoals jullie zien ben ik er weer, en wel onder mijn schuilnaam! Ik heb mijn andere acount maar opgeheven.
Maarrr… ik ga jullie ook weer verlaten, want ik heb vandaag getest en ben zwanger.
Ik kom dus even hormoontjes strooien: 8)~#@^$&@$#^*~@^$#)&~&^VANGEN!!!
Heel veel succes allemaal met zwanger worden!!!
Heee puk van harte proficiat meid :-*
Puk van harte gefeliciteerd.
Het gaat nu best voorspoedig met de julimeiden nu maar hopen dat het zo blijft doorgaan.
toch een vruchtbaar clubbie hier!
Weet iemand waar Kimmiej gebleven is? Ze zou deze week eventueel toch ook testen?
(en misschien heeft ze dan meteen even tijd om een nieuw lijstje te maken?)
groeten
muts
Van harte Puk.
Tja Linde, van dat geen fut daar kan ik wel over meepraten maar mijn vriend niet hoor, die heeft (bijna) altijd zin. Als het aan hem lag zouden we het elke dag van de week doen (maar daar moet ik even niet aan denken). Ach en zin kun je gelukkig vaak wel maken toch .
Fijn Anne-marie dat je menstruatie weer normaal is. Hopelijk is het snel (weer) raak.
@Marion wrote:
Tja Linde, van dat geen fut daar kan ik wel over meepraten maar mijn vriend niet hoor, die heeft (bijna) altijd zin. Als het aan hem lag zouden we het elke dag van de week doen (maar daar moet ik even niet aan denken). Ach en zin kun je gelukkig vaak wel maken toch![]()
Klopt ook wel, maar ik merk wel, dat zodra het ‘moet’, de spanning en de lol afneemt. Maar we gaan er tegenaan. Deze week is mijn vruchtbare week, dus we gaan gezellig klussen. 8)
ik ben hir nog niet getest
jahoor stuur allemaal ze wijzigen maar dan maak ik het nieuwe lijstje
@kimmiejj wrote:
ik ben hir nog niet getest
Ik zie dat je elf dagen over tijd bent… ooooowww spannend!
Ik hoop voor je dat het hartstikke raak is!

Nou, ik ben afgelopen zaterdag na 5 weken ook weer ongesteld geworden. Deze keer vind ik het nog niet zo’n ramp, want ik weet nu dat het in ieder geval nu wel weer zelf op gang komt.
Het is toch dat je 10 dagen na de dag dat je ongesteld wordt het om de dag moet ‘proberen’? Dan moeten we volgende week maar weer aan de slag…