Hoi!
Zou iets eerder beginnen dan 10 dagen hoor!
Nou ja, ik weet het ook niet zeker want bij zowel Demi als deze zwangerschap waren het klustechnisch gezien rampmaanden (om heel concreet te zijn: 1 keer geklust in de hele maand… triest maar waar maar wel raak dus!)
groeten
muts
@Ankie wrote:
Nou, ik ben afgelopen zaterdag na 5 weken ook weer ongesteld geworden. Deze keer vind ik het nog niet zo’n ramp, want ik weet nu dat het in ieder geval nu wel weer zelf op gang komt.
Het is toch dat je 10 dagen na de dag dat je ongesteld wordt het om de dag moet ‘proberen’? Dan moeten we volgende week maar weer aan de slag…
Wat ik ervan weet/begrijp:
Gemiddeld vind de ovulatie 2 weken voor de volgende cyclus plaats.
Stel je hebt een cyclus van 28 dagen, dan zou je eisprong dus rond de 14de dag zijn. Uit voorzorg kun je dus beter te vroeg dan te laat gaan klussen, want ná de eisprong heeft het geen effect meer. Ervoor kan ook goed zijn, omdat zaadcellen nog een paar dagen kunnen blijven leven en dan toch nog het eitje in duiken.

De cyclusindicator geeft het best aardig aan vind ik. (voorbeeld)
Het laat natuurlijk gemiddelden zien en hoe groener het gebied hoe meer vrouwen er dan vruchtbaar zijn.
Hmm wij moeten vanavond ook aan de klus, volgens mij zit ik ook in mijn vruchtbare periode…
Trouwens bij Kian hebben wij hetzelfde gehad als Muts, 1 keer geklust die maand en ook nog in de “verkeerde” periode en nu is het resultaat vandaag al weer 2 jaar geworden :lol:
@Marion wrote:
1 keer geklust die maand en ook nog in de “verkeerde” periode en nu is het resultaat vandaag al weer 2 jaar geworden :lol:
Tja, dat maakt het nu allemaal zo lastig, vind ik. Je weet het nooit helemaal zeker hoe en wat.
Misschien heben de zaadcellen van je man/vriend een hééééle lange houdbaarheid?

Hahaha ja hij zegt natuurlijk dat hij superzaad heeft en dat het door mijn “rotte eieren” komt dat ik nu nog niet zwanger ben… :roll:
@Marion wrote:
Hahaha ja hij zegt natuurlijk dat hij superzaad heeft en dat het door mijn “rotte eieren” komt dat ik nu nog niet zwanger ben… :roll:![]()
LOL dat klinkt herkenbaar.

ik heb gister een echo gehad, en we hebben een prachtig minimensje gezien, met een mooi snel kloppend hartje, alles was prima.
:inlove: :inlove: :inlove:
jullie dames allemaal succes met het zwanger worden
@joycejdm wrote:
ik heb gister een echo gehad, en we hebben een prachtig minimensje gezien, met een mooi snel kloppend hartje, alles was prima. :inlove: :inlove: :inlove:
Super! Wat fijn dat het allemaal goed gaat!
Ik wil oo-hooook!!

Geweldig nieuws Joyce!!!
Dank je Annemarie.
Joyce, wat goed, toch altijd weer een geruststelling toch?? Wat hebben jullie al vroeg een echo gehad trouwens.
Fijn dat alles goed was Joyce! :dance:
Voor de andere dames duim ik hard door dat jullie ook snel een posi test in jullie handen hebben!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@joycejdm wrote:
ik heb gister een echo gehad, en we hebben een prachtig minimensje gezien, met een mooi snel kloppend hartje, alles was prima.
:inlove: :inlove: :inlove:
:dance: super!!!
dames succes

ik blijf hier lezen hoor :mrgreen:
heb getest en hij was negatief ik ga morgewn de nieuwe lijst fabriseren
Balen Kimmie
@kimmiejj wrote:
heb getest en hij was negatief ik ga morgewn de nieuwe lijst fabriseren
Bah, dat is niet leuk! Wat een tegenvaller. Op naar de volgende poging.

Heb zelf nog geen ervaring met tests, omdat het bij mij nog nooit zover is gekomen. Kan het niet zo zijn, dat je toch alsnog zwanger bent?
Ik bedoel 15 dagen over tijd… dat betekent toch iets?
Vanaf welke moment kun je gaan testen?
Jammer Kimmiejj!!
Ik had echt een voorgevoel dat het raak zou zijn bij jullie :hug:
jammer!
groeten
muts
Hè jammer hoor Kimmiej.
Wij mogen er deze week ook weer voor het echie voor gaan, als ik het goed heb uitgerekend is mijn eisprong aanstaande donderdag of vrijdag.
:think: :think:
meiden ???
waar is iedereen ???
ik wou vandaag het lijstje vernieuwen.maar als iedereen wegblijft heeft het geen nut om met dit topic door tegaan
ik vind het ook maar een beetje saai :roll: :mrgreen: