Nog vergeten: voor alle nieuwelingen hier van harte welkom en hopelijk zijn jullie snel zwanger! :mrgreen:
steph 14 dagen voor je verwachte menstruatie heb je een eisprong …
dus het zou best wel eens kunnen, vanavond lekker gaan klussen zou ik zeggen hihi :inlove:
maaruh, ik zou niet weten hoe dat voelt, misschien even opletten deze maand …
jaaaaaaaaa, welkom alle nieuwen, heel veel lees en klus plezier …
hier heb ik het super druk, lees wel mee!
ben druk aan het verven en doen, wil het kamertje van kevin graag af hebben, hij wordt echt gaaf.
lees mijn www eens, staan ook wat foto’s!!!
Kamertje van Kevin ziet er echt wel goed uit, lekker vrolijk zo met dat groen…
Jongens houdt de regen wel weer eens op??
Hallo allemaal.
Ik ben ook gestopt met contraceptie in Juli. Ik ben 28 en heb geen kinderen dus het is allemaal een beetje nieuw en spannend. Ik kom uit australie dus je moet me vergeven voor mijn vreselijke beheersing van de Nederlands taal!
Ik moet nog 4 dagen wachten totdat ik kan testen. Ik ben zo regelmatig (tot de uur) en heb ook een ovulatietest gedaan dus het zou deze maand echt wel kunnen.
Succes allemaal!!
gr,
Suze
:mrgreen: Maakt toch niet uit als je woorden niet goed schrijft Suze! Als we je maar begrijpen. In ieder geval van harte welkom hier! Hopelijk heb je inderdaad binnenkort een positieve zwangerschapstest.
Groetjes Stephanie
Welkom hierzo, heel veel lees & klus plezier :inlove: :mrgreen:
En het maakt inderdaad niet uit of we het niet goed kunnen lezen, we maken er gewoon wat van :mrgreen:
welkom Suze en veel succes met zwanger worden
Welkom Suze ik voor je dat het snel raak is. Jennifer ik heb je site eff bekeken en de kamer van Kevin word echt mooi, de lichtere groene kleur is hetzelfde als wij in onze computerkamer hebben, mijn favoriete kleur. Bij mij is het dag 42 en nog helemaal niets alleen zo’n enorm opgeblazen gevoel en buikpijn. Ik las bij de meistoppers het verhaal van Mila (geloof ik) die had haar nod op 31 mei en werd pas 19 juli weer ongesteld…dus het kan ook gewoon nog van de pil komen.
Ik weet niet of ik nog een week kan wachten met de volgend test.
welkom alle nieuwekomers
sorry dat ik er weinig ben heb een nieuw klein poesje 8 weken
ahh lief hoor,en met damian gaat het goed
ben nu 18 al 3 dagen en 25 dagen overtijd en nog geen drupje bloed veloren
sanne : het is inderdaad een geweldige kleur, in het echt is het nog mooier, ik ben er helemaal trots op!
succes met wachten, lijkt me niet leul joh …
ik heb er ook echt geen ervaring mee, dus kan je niet verder helpen, gewoon afwachten!!
kim : jij ook succes met wachten :thumbup: :thumbdown: ik blijf duimen draaien voor iedereen …
kleine poesjes zijn lief he?
nou ik dacht vanmorgen ik test meteen, ochtendurine is beter. Maar helaas niet zwanger. Maandag maar eff naar HA. Ik zit deze week nog als enige op kantoor die de telefoon kan bedienen dus deze week kan het helaas nog niet. Zul je zien hoor volgende week ongesteld als we de bergen ingaan wandelen…ik wil weer terug aan de pil :oops:…maar niet heus zal blij zijn als dat gif uit mijn lijf is.
ff egoberichtje
ben weer gezakt
alles ging goed behalve het voorsorteren dat heb ik nooit gehad dat ik dat fout deed en nu dus wel
baal als een stier want ik dacht ik heb hem hij zei ook ik red goed de snelheid was goed kijken ging goed alleen het voorsorteren niet.
er was geen kip op de weg maar hij vond stel je voor het is druk dan word je omver gereden
ik was ook zo zenuwachtig blehhhhhhhh
ik heb net behoorlijk een potje gejankt de examen is weer opnieuw aan gevraagd ik moet dat kl.t. rijbewijs gewoon hebben!!!
bah bah bah
He hallo!!!
Wat zonde dat je um niet gehaald hebt, helemaal niet egoistisch SOMS wil je wat kwijt en dit is een mooie manier!!! Volgende keer ga je het halen ok?? Misschien heb je last van examenvrees??ALS JE NOG NIET ZWANGER BEN
> Bij de huisarts kun je tabletjes krijgen daarvoor, mijn huisarts heeft me dat ook voorgeschreven. Gaat je hartslag naar beneden! weet niet meer hoe ze heten sorry!! misschien even informeren??
SUCCES HE IK DUIM VOOR JE!!!
Wat balen lizzy ik hoop dat je snel weer examen mag doen en dan niet zo een zeikerd heb :!:
Zo inderdaad dat is balen, ik weet hoe je je voelt aangezien ik de derde keer dat ik examen deed :oops: (1995) ben gezakt met de reden: “je rijd vlot maar toch te traag”. Dan heb je dus gewoon echt pech dat ze maar een bepaald percentage laten slagen per dag…ook al blijven ze van de overheid volhouden dat dat soort percentages niet bestaan. Succes meid, als je hem een maal hebt dan ben je heel snel vergeten hoe vaak je ervoor in de stress hebt gezeten. En wat betreft dat egoïsme…doen we dat niet allemaal? We zijn toch allemaal bezig met ons eigen buikje?
:-* :-* :-* :-* thanks meiden voor de lieve woordjes :-* :-* :-* ik heb net in de stad ff mijn verdriet weg geshopt:) allemaal stoere en leuke kleren voor senna
hi lizzy
super vervelend!!! Volgens mij willen ze maar geld verdienen… Ik moest ook een rij examen doen eerder dit jaar. Ik kon mijn ooren niet geloven wanneer hij zei dat ik niet geslaagd was. ik heb al 7 jaar rij ervaring en mijn rijbewijs in australie (in een stad van 3 miljoen mensen). Hij zei dat ik te voorzichtig was. Nu kan ik eraan lachen maar toen was ik ZOOOO boos.
Retail therapy. altijd een goede oplossing!!
gr,
Suze
Wat vervelend lizzy, maar shoppen helpt altijd
. Hopelijk haal je toch binnenkort je rijbewijs. Zou zo handig voor je zijn.
:sick: Vandaag ben ik echt niet lekker. Raar strak gevoel in mijn buik en misselijk. En dat in mijn vakantie…
Sanne, was jij de pil ook zo zat? Jammer dat de test negatief was.
Liefs Stephanie
lizzy wat jammer joh, fijn dat je toch nog even lekker geshopt hebt, en kleertjes voor de kleine is toch wel een goede trooster :-* :-
volgende keer beter meis :-
Nou hier nog geen rode duivels, als het goed is moet ik van t weekend ongi worden, maar heb nu al een ikke week veel witachtge afschijding :oops: :oops: en voel me ook erg zwanger. dus nog even een paar dagen wachtten
Ik ben gister met hub weggeweest lekker dagje shoppen, joëlle was bij opa en oma. nou heerlijk hoor er even met zn 2en tussenuit :dance: maar ik was ook superblij toen we haar vandaag weer ophaalden.
gister flink inkopen gadaan(allemaal kleertjes voor joëlle) en we hebben haar een dvd van bumba gekocht en nog badeendjes. dus ze is weer superverwend :inlove:
secreetje, hopen dat je je morgen weer wat beter voelt :-
sanne, balen joh dat de test negatief was
succes bij de ha :-
kimmiejj, wat leuk zeg een jong katje :inlove: :inlove: (fotoooooooooo??)
liefs joyce