Juli stoppers 2006! (deel 2) De eerste is zwanger!!!

Bedankt allemaal voor de successen :!: wij zijn druk aan het klussen, raar idee dat je het DAAR voor doet maar wel een goed gevoel!!!

liefs sanne

Alles goed hier hoor, nergens last van, ben wel sneller moe. Ben gisteren tijdens CSI in slaap gesukkeld :oops: :oops:

Gebeurd me nooit.

welkom sanne :smiley:

he anne-marie je had toch ook dat etentje of is dat al geweest :oops:

ik raak helemaal in de war met alles wat ik lees hier op het forum.

Hoe was dat gegaan?

ik heb sinds ik gestopt ben meer last van me rug lijkt het net :?

ik hoop dat het snel over gaat anders messchien maar gaan zwemmen

dat helpt ook nog wel eens.

Dat etentje is verzet naar 25 augustus. Ik denk dat we gaan eten in DenBosch, en dan zeg ik wel dat ik zal rijden, hoef ik daar niet te drinken.

Maar daarna gaan we op stap hier in het dorp, en ja wat verzin ik dan.

We gaan met ons tennisteam eten, nou zal het hun misschien niet zo opvallen, maar een vriendin van mij zit ook in ons team en die kent me wel met stappen. Trouwens die jongens ook, want we hebben afgelopen zomer regelmatig na de competitie doorgezakt.

Misschien een smoes verzinnen dat ik aan de antibiotica zit ofzo.

Zijn er verpleegsters in da house, die weten voor wat voor kwalen je antibiotica krijgt??? Dan kan ik dat als smoes gebruiken…

je kan zeggen dat je blaasonsteking hebt ik heb daar toen ook antibiotica voor gekregen voor een week omdat het nogal hardnekkig was.

:?

Ja die ga ik onthouden! Daar ben je verder niet ziek van ofzo toch???

Anders moet ik dat ook gaan simuleren :mrgreen:

nee ik voelde me daar toen niet anders onder ik ging ook gewoon uit alleen geen alcohol dus :wink:

he hai daar allemaal!

we zijn ff thuis manlief met collega is ons laminaat aan het leggen en ik ben de was aan het wegwerken… :frowning:

en ff ter up date… ik ben nog niet ongesteld ik heb alleen wat oud bloed verloren nouja meer slijm…

ik heb wel getest maar die was negatief mischien iets te vroeg geweest ga morgen weer testen…

he en anne marie VAN HARTE GEFELICITEERD! :dance: :thumbup:

Misschien net als ik ook een innestelingsbloeding???

Ik hoop het voor je!!!

Hallo, bedankt voor jullie hartelijk welkom. Annemarie van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zit vandaag op dag 41 van mijn cyclus en nog steeds helemaal niets, volgens de handleiding van de test moest ik het 3 weken later weer proberen en dat is volgende week dinsdag (22e) dus we wachten…en we wachten. Was eigenlijk nog helemaal niet de bedoeling want ik wou eerst 1 keer menstrueren zoals ze voorschrijven, maar dag 23 toch geklust (was wel safe dacht ik) en nu dus niet ongesteld worden…

nieuwkomers welkom!!!

we hebben nu 3 sanne’s in het cluppie

san (van jacsansil) :mrgreen: hie is het op de camping met dit weer? ik heb nog geen tijd om te komen deze week heb ik de hele week gewerkt en volgende week wil ik weer wat tijd met jan en senna maar bedankt voor je aanbod :-*

nou spannend meis ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: dat het raak is

hihihi blaasontstenking is een goede smoes aangezien je waarschijnlijk veel moet plassen door je zwangerschap :mrgreen:

he hallo0 nieuwe dames, welkom hoor :-

Hier gaat alles zn gangetje, ik ben nu aan het wachtten tot ik kan testen, want of ik ben zwanger of mn hormonen houden me enorm voor de gek.

heb nu heel veel last van afschijding :oops: zweet erg snel ben moe, heb enorm het gevoel dat ik ongi moet worden. kortom ik voel me erg zwanger :pray: :pray: :pray:

morgen gaat joëlle bij mn schoonouders logeren,en daar blijft ze dan tot woensdag, dan gaan hub en ik even lekker wat met znn 2en doen, lekker uit eten enzo :inlove:

nou ik ga es even de wc doen, en mn ouders komen strakkies koffie drinken.

fijne zondag allemaal.

liefs joyce :-

nou meiden de test is gedaan ik ben niet zwanger :frowning:

de apotheker vertelde mij dat ik dit 3 maanden! aan moet zien (dit ligt aan je lever die kan al de hormonen van de pil niet zo snel verwerken)ben ik na die tijd nog niet ongesteld geweest dan moet ik naar de huisarts…

tjonge , ik voel me wel een beetje in de steek gelaten hoor door mijn lijf…

he liz,

het weer was prutje he ook bij ons op de camping hoor maar we hebben het wel leuk gehad het was namelijk kidsweek, dus allemaal leuke dingen voor de kids(huifkartocht ,vliegeren,spelletjes, muziek en als klap op de vuurpijl een dag naar drouwenerzand dat is een pretpark)dus we hbben ons wel vermaakt!

Jacsansil, kan dat betekenen dat je ongesteldheid ook 3 maanden weg kan blijven als je bent gestopt met de pil? Op de hoeveelste dag zit jij dan in je cyclus? En ben jij na het stoppen alwel weer ongesteld geweest? :think:

Zo nou we zijn hier gisteren maar weer aan de klus gegaan (hahaha wat klinkt dat verschrikkelijk, we hebben er gelukkig ook veel lol in hoor). Marcel zegt zijn superzaad gisteren of vandaag zeker gewerkt heeft, we wachten af…

hoi hoi

alle nieuwelingen :lol: veel plezier

pppfff me nod was de 12e maar nu nog niks durf ook geen test meer te doen me eerste test was de 8e misschien was die wel te vroeg die was negatief nl

pppfff :sick: dat ben ikke niet :think: :pray: :pray:

liefs noortje

Even een vraagje :oops: : weten jullie hoe het voelt als je je eisprong hebt? Vanmorgen had ik pijn op de plaats waar laatst de huisarts zei dat mijn rechter eierstok zit. Het duurde een paar minuutjes en was toen weer over. Zou dit een eisprong kunnen zijn of misschien gewoon iets anders?

Groetjes Stephanie(mijn echte naam :wink: )