Juli stoppers 2006! (deel 2) De eerste is zwanger!!!

Jennifer beterschap en succes met alles!

Ben aan het aftellen: vandaag en morgen nog werken, dus nog 16 uurtjes en dan vakantie!

dank je wel :-*

lekker hoor, nog 2 daagjes dus, nog even volhouden, en dan lekker genieten :mrgreen:

Jennifer een beetje laat maar toch nog beterschap met je verkoudheid

hiihhiih nee hoor anne marie jij heb mij op een idee gebracht ben gistern gelijk uit me werk naar de bied gegaan zit in de zelfde straat :dance: maar nooit lid geweest :oops: ja toen ik nog op school zat

klusse :inlove:

:: :: :: :: :**:

ik ben niet verkouden hoor noortje :mrgreen: :wink:

heb alleen erg last van mijn nek en rug, vanwege het vele werken.

fijne dag, ik ga zo naar mijn werk, en vanmiddag nadat ik terug kom, komt steph en jaden langs -ook hier van het forum- !!

@Jennifer wrote:

ik ben niet verkouden hoor noortje :mrgreen: :wink:

heb alleen erg last van mijn nek en rug, vanwege het vele werken.

fijne dag, ik ga zo naar mijn werk, en vanmiddag nadat ik terug kom, komt steph en jaden langs -ook hier van het forum- !!

hihiih het is nog te vroeg hiih ik dacht dat je verkouden was

ik heb ook veel last van me nek maar ik heb een nekhernia heb al div fysio’s gehad en mri’s en ct’s

dus ik weet wat pijn is gggrr erg he

liefs

jaja ik zou vandaag testen

en weer negatief :cry:

al 21 dagen overtijd en niet zwanger

wat baal ik

@kimmiejj wrote:

jaja ik zou vandaag testen

en weer negatief :cry:

al 21 dagen overtijd en niet zwanger

wat baal ik

hoi kimmiejj,

weer negatief :cry: :cry: :cry: ben je al bij je ha geweest :?:

mijn nod is 12-08-06

heb 08-08-06 getest en die was toen ook negatief ik wacht nu gewoon af heb wel giga veel hoofdpijn en slaap zo slecht gggrrrr

nou meid hier heb je veel :: :: :: :: :: :: :**: van mij

ik :pray: voor je

liefs noortje

wat balen kimmiejj :frowning: . Ik hoop dat je snel ongie wordt of snel positief test zodat je uit die onzerheid bent.

Anne marie

hoe is dse titel van het “mooi boek van Lennart Nilssen” Met giga mooie foto’s over het leven, dus ook over de bevruchting van de eicel en het leven in de baarmoeder etc…

liefs noortje

ik vond het wel weer super leuk in de bieb hoor

wat betaalde jij voor je abo

ikke 34 voor heel jaar en 9 boeken voor 3 weken

en 1,50 adm kst

wat balen kimmiej.

misschien dat je de ha even kunt bellen???

Oh men ik ben nu op dag 18 , maar ik voel me zooooooooooooo zwanger.

ik heb een med care test, die kan ik toch eerder als de nod gebruiken??

annemarie jij hebt die toch ook gebruikt???

heb alle verschijnselen die ik bij joël ook had, of zouden mn hormonen me vreselijk voor de gek houden :roll: :roll: naja nog maar even wachtten maar.

ik ga joëlle even weer uit bed halen, tis broodje tijd.

liefs joyce :-*

@joycejdm wrote:

Oh men ik ben nu op dag 18 , maar ik voel me zooooooooooooo zwanger.

ik heb een med care test, die kan ik toch eerder als de nod gebruiken??

annemarie jij hebt die toch ook gebruikt???

Klopt, die kan je 4 dagen voor je NOD gebruiken. Bij mij was het al 5 dagen vantevoren positief!!

@noortje wrote:

Anne marie

hoe is dse titel van het “mooi boek van Lennart Nilssen” Met giga mooie foto’s over het leven, dus ook over de bevruchting van de eicel en het leven in de baarmoeder etc…

Leven, echt met hele mooie foto's. Er is nog een fotograaf die hele mooie foto's heeft gemaakt in de baarmoeder, weet zijn naam zo niet. Maar de titel van dat boek is "In the Womb"

ik denk dat ik ook maar is ga kijken in de bieb klinkt wel leuk en

interessant allemaal. :smiley:

ik ben helemaal blij ik heb een splinternieuwe laptop gekregen van mijn vriend :inlove: :inlove:

Wauw gaaf, kan je lekker overal KOK-en :mrgreen:

@Anne-marie wrote:

Wauw gaaf, kan je lekker overal KOK-en :mrgreen:

ja idd :inlove: :mrgreen: ik ben er ook heeeeeeeeeel blij mee :!:

kim vet balen meid maar had je na de bevalling gelijk weer een regelmatig menstruatie?

na de bevalling ben ik pas na 5 maanden ongi geworden en daarna zat er weer 3 maanden tussen

joyce spannend :!: :!: :pray: :pray: :pray: is het raak

vlinder leuk kado hoor :!:

he vlinder das een leuk kado super zeg

anne marie

ik ga vanmiddag even langs de bieb dank je :inlove:

hiihih hebben we allemaal al een bieb tik :dance: :dance:

Hallo meiden, ik zou ook graag met jullie mee praten. Ik ben 30 jaar en op 29 juni heb ik mijn laatste pil Mercilon naar binnen gewerkt. Aangezien ik langer dan 10 jaar aan de pil ben geweest kan ik mij echt niet meer herinneren hoeveel dagen mijn cyclus duurt. Maar bij een cyclus van 28 dagen ben ik vandaag precies 12 dagen over tijd. De eerste test gedaan op 1 augustus maar die was negatief…maar tot nu toe bijft mijn ongi ook weg. Is het normaal als je met de pil stopt dat je na 30 dgn nog niet ongi bent?

Welkom Sanne, hopelijk ben je snel zwanger. Bij mij was het na het stoppen met de pil (Marvelon) meteen weer regelmatig.

Maar ik heb de pil al bijna een jaar niet geslikt, wij gebruikten andere vbh.

Misschien eens naar de dokter :idea:

Ik ga je nog even toevoegen op het lijstje!

Hoi hoi!

Welkom aan alle 'nieuwen’hier.

Heb zelf weinig spannends te melden, ongesteldheid is nu na ruim 1,5 week eindelijk over. Niet normaal wat een ellende… denk toch dat het een vroege mk is geweest, heb enorme krampen gehad en het was allemaal niet zo fris zal ik maar zeggen… Dit heb ik verder nog nooit gehad, ga ervan uit dat het nu weer allemaal 'goed’is.

Lekker twee dagen naar Disney Parijs geweest. Helemaal leuk! Ook voor Demi, die vind Pikkie (Mickey… :inlove: ) het einde!

En ongeloofelijk hoe flexibel zo’n kleintje nog is, In Spanje was ze vanaf dag 1 op een mediteraan 'schema’dus twee keer per dag slapen ipv een keer zodat ze 's avonds mee kon als we gingen eten. Thuis in Nl weer gewoon normaal 1 keer per dag slapen en 's avonds op tijd naar bed.

Echt super!!!

Annemarie: hoe voel je je? Alles oké met de eerste officiele zwangere van de club?

groeten

muts