Welkom Sanne!!!
wij klussen ook niet bewust. Me vriend is ook erg druk en werkt soms ook nog s’avonds waardoor hij of laat thuis is of erg moe is.
Maar goed ik vind het niet zo erg nog het moet ook wel leuk blijven.
Al wil ik het wel heeeeeeeeeeeeeel graag. :mrgreen:
anne-marie : leuk hoor een rompertje!
hoe hebben ze gereageerd?
sanne : welkom in ons midden :mrgreen:
heel veel klusplezier, en hopen dat je snel zwanger bent …
michar : je hoeft je excuses niet aan te bieden gek.
het is toch allemaal geen verplichting, als ik een week niet wil komen, dan kom ik gewoon niet hihi!
het komt allemaal wel oké, straks ben je weer zwanger, en gaat het allemaal goed :thumbup:
noortje : op naar de volgende ronde lieverd, extra je best doen deze maand.
ik ga heel hard voor je duimen, en natuurlijk moet je je NOD even afwachten!
vlinder : als je nou uitrekend wanneer je vruchtbaar ben, en het dan gewoon een paar keer doet,
ben je er de rest van de maand vanaf hihi!
het moet ook allemaal leuk blijven.
hier ben ik nog steeds flink aan het vloeien, lekker hoor!
was het helemaal niet gewend, een klein stukje lees je op mijn log, klik op www …
kevin slaapt lekker, en we gaan vanmiddag -mark is 4 uur thuis- kleurtjes uitkiezen voor kevin zijn kamertje.
donkergroen met limegroen.
fijne dag vandaag …
dank je Jennifer
:-*
misschien heb ik wel te vroeg de test gedaan ik wacht gewoon af
misschien wel, als je het ook niet zeker weet, moet je jezelf even bedwingen en zeggen tegen jezelf,
dat je even wacht!
de teleurstelling -als je niet zwanger bent- is dan alleen maar groter!!
komt helemaal goed :-*
@Jennifer wrote:
misschien wel, als je het ook niet zeker weet, moet je jezelf even bedwingen en zeggen tegen jezelf,
dat je even wacht!
de teleurstelling -als je niet zwanger bent- is dan alleen maar groter!!
komt helemaal goed :-
wat ben je toch een schat :- ik voelde me vanmorgen echt wel wat down hoor

ik wacht gewoon af

dank je wel :oops:
tuurlijk is de teleurstelling groot als je een test doet en deze is negatief!!!
maar we zijn nog maar een maandje bezig :mrgreen:
das waar :oops: :oops: :oops:
maar ja omdat ik zo van de gekke symtone heb :mrgreen:
we wachten :: :: :: :: :: ::
oooh noortje balen gewoon een paar dagen wachten ik ben nu 19 dagen overtijd en had een paar dagen terug negatief getest en nu donderdag weer testen!!!
jawel jen ik heb getest was negatief ik ga nu donderdag weer testen.
en vrijdag ben ik jarig jaja word ik 18!!!
9 september eerste rijles!!!
en damian ze ooronstekking is zo goed als over
hoi
weer lekker gewerkt vandaag maar niet heus ppff wat een k dag zeg ik ben al een paar dagen ziek gewoon verkouden en vandaag haast geen stem erg handig als je een serveerster bent en oude lui aan boord heb die stokdoof zijn en zelf was ik ook een beetje doof door mijn verkoudheid dus de communicatie was top.
Nu had mijn baas gedacht dat het mooi weer zou worden dus hadden we 135 mensen aan boord nou regenen!!! dsu al die mensen zaten binnen ik werd gek!!!
vandaag ook goed nieuws gehad mijn schoonzus is boekhoudster en heeft mijn belastingpapieren ff goed onder de loep genomen ik krijg zoiezo 1100 euro terug en als het mee zit en ik heb alle papieren van de afgelopen 4 jaar nog in huis komt er nog 2000 euro bij
wow kim 18 jaar wel een mijlpaal hoor leuk rijlessen ik heb woensdag rijexamen
is je test positief mooi verjaardagscadeautje
annemarie hoe reageerde je ouders en zusje? leuk zo’n rompertje!
sanne welkom en succes!!! wat doe je in je dagelijkse leven?
michar kan me zo voorstellen dat je graag wilt meid
temperatuur je ook misschien handig om zo te zien wanneer je een eisprong hebt en dan klussen hoef je ook niet elke dag
noortje balen meid het blijft een terleurstelling :-*
dan duurt een maand best lang
groetjes lizzy
Hoi meiden.
Nou iedereen was erg blij voor ons natuurlijk, maar ze moesten wel even nadenken “Brusje” wat is dat???
Wel even erbij gezegd dat het nog even geheim gehouden moet worden voor de rest van de familie!!
Ik denk dat we het zondag mijn schoonouders gaan vertellen.
En nog even over het bewust klussen. Dat moet natuurlijk ieder voor zich weten, maar of het ook slim is is een tweede. Net wat Jennifer zegt een paar dagen om de dag rond je eisprong en daarna weer wanneer je echt zin hebt.
Doe je dat niet dan kan je wel eens heeeel lang bezig zijn. Aangezien een eitje maar 24 uur in die 28 dagen vruchtbaar is, dus wil je toch je kansen wat vergroten, tja dan moet je er wel wat voor over hebben.
hebben jullie nog leuke boeken tips? :mrgreen:
Bedoel je over zwangerschap en kinderen of algemeen?
Ik heb nu “komt een vrouw bij de dokter” in huis liggen. Ga ik in Spanje lezen. Moet een geweldig boek zijn. Het is hier op KOK ook besproken.
En qua zwangerschap en kids, de boekjes van Daphne Dekkers zijn erg leuk/grappig!!!
@Anne-marie wrote:
Bedoel je over zwangerschap en kinderen of algemeen?
Ik heb nu “komt een vrouw bij de dokter” in huis liggen. Ga ik in Spanje lezen. Moet een geweldig boek zijn. Het is hier op KOK ook besproken.
En qua zwangerschap en kids, de boekjes van Daphne Dekkers zijn erg leuk/grappig!!!
:mrgreen: :mrgreen: ja ik bedoelde inderdaad over zwangerschap ect ect :mrgreen:
dank je veel lees :-* plezier
Ik was bij mijn vorige zwangerschap nog lid van de bieb en heb werkelijk alles gelezen wat er te vinden was :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: ben niet lid van de bieb maar sta nu wel op het punt te overwegen hoor want somige boeken kosten echt een hoop en je lees zo iets maar 1 keer :think:
zal eens kijken wat de bied kost :mrgreen:
ppfff heb zo hoofdpijn ggrrr

ik verveel me een beetje

jullie zijn nu toch niet allemaal aan het

ik ben zo verkouden blehhhh vandaag was ik lekker vrij maar morgen,vrijdag en zaterdag weer

nou

ziet er best vrolijk uit he :mrgreen:

Zo ben ik ook weer even.
Haha Annemarie kan me voorstellen dat ze even moesten nadenken over wat een brusje is…
Pfff het is zo druk op mijn werk (1 collega met vakantie en 1 collega heeft een andere baan gevonden en daar is nog niemand anders voor…). Ik wil vakantie :? .
Ongesteldheid gelukkig weer over dus het kan weer beginnen
. Ik ga je advies toch maar ter harte nemen en om de dag klussen. Als ik het goed heb is mijn eisprong 16 augustus wat inhoud dat mijn meest vruchtbare dag de 15de is.
Ga zo maar eens mijn nestje opzoeken.
:-* :-*
Hoe kom je aan die smileys??? Enne nee hoor ik altijd pas rond middernacht naar mijn bedje toe, meestal zelfs wat later…
Ben straks bij de bieb geweest, toch maar weer een abo genomen. Ik heb een mooi boek meegenomen van Lennart Nilssen. Met giga mooie foto’s over het leven, dus ook over de bevruchting van de eicel en het leven in de baarmoeder etc…
En een hele stapel Ouders van Nu en Kinderen, en nog een boek over Zuid Spanje.
Noortje heeft me op een idee gebracht blijkbaar!!!
@Marion wrote:
Ongesteldheid gelukkig weer over dus het kan weer beginnen![]()
. Ik ga je advies toch maar ter harte nemen en om de dag klussen. Als ik het goed heb is mijn eisprong 16 augustus wat inhoud dat mijn meest vruchtbare dag de 15de is.
:-* :-*
Ik zou dan een paar dagen daarvoor beginnen, zo hebben wij het gedaan :idea: :idea:
druk druk druk druk hierzo, veel werken, bezig zijn in kevin zijn kamer, en gister avond heel de avond op de ha-post gezeten.
zie de topic ziekenboeg.
daarnaast zit ik een beetje in de knel met mijn rug en nek.
allemaal geen pretje!!
kom laat in de middag weer even kijken.
fijne dag allemaal,