Juli stoppers 2006! (deel 2) De eerste is zwanger!!!

Ik heb die testen van Internet, maar bij de apotheek misschien???

Maar misschien zijn andere testen ook wel heel gevoelig. Het tweede streepje verscheen binnen 10 seconden.

Eveline, ik had al eens gekeken waar jij toch gebleven was, maar ik zag dat je inderdaad veel meeschreef met het topc “zwanger worden na een miskraam”. Ik wil je heel veel succes wensen, en laat ook hier even weten als het gelukt is :-* :-* .

ik zal vanmiddag wel even kijken

:pray: :pray:

gefeliciteerd anne-marie, dat is snel gegaan :mrgreen:

tis maar goed dat jullie zo goed matchen, anders duurde het misschien wel langer :mrgreen:

ik heb ook testen van mat care, ook via internet besteld, ik weet niet of ze goed zijn, heb ze nog niet gebruikt.

hier is het echt bloeden, de proppen vliegen me om de oren hahaha :roll:

dus vanaf vandaag mijn echte 1ste menstruatie, dus we gaan er tegenaan dit keer.

bij kevin was het ook in 1x raak, dus wie weet.

:thumbup: :thumbup: Succes :-*

SUPER ANNEMARIE! Iemand moet het voorbeeld stellen he?

Spannend hoor, weer helemaal zwanger! Wil ik ook!!!

Vooralsnog zal dat niet gaan lukken want ik ben al meer dan een week ongesteld! Niet normaal meer, blijf maar aan de gang daaronder!

Nog nooit gehad, maar zal vanzelf wel een keer ‘op’zijn. Vraag me wel of op mijn ‘schema’’ met mijn 'ei’nog wel klopt dan…

groeten

Muts

Wauw Annemarie, gefeliciteerd, helemaal super zeg (ik ben jaloers hoor…maar goed ik mag nog wel carpaccio en rose :wink: :lol: ).

En daar ben ik dan weer jaloers op :wink: :wink: :wink:

Hé Marion ik heb net een mailtje gehad van een collega van jou uit Den Haag, die wilde ook schilderijtjes bestellen.

Ja dat klopt van Esther… Ik heb gezegd dat ze je zelf maar moest mailen en erbij zeggen dat ze een collega is van mij. Zij heeft dezelfde functie als ik alleen bij ons kantoor in Den Haag…

ohh ann gefeliciteerd

ik ben nolg niet ongie

ben dr weer vandoor damian is wakker doeiii

owww kim heb je nou steeds niet getest?

of heb ik weer wat gemist??

verder alles goed met de rest?

het is wel erg rustig zeg, ik ben gewend om met de jan-mama’s te kletsen.

toen was ik nog zwanger, en we deden niets anders.

maar goed, fijne avond allemaal xx

Ik zie jou ook niet veel meer bij de “winterkids” Jen!!!

dat klopt, heb niet zoveel zin om dbbl te gaan posten :roll:

maar soms lees ik wel een beetje mee hoor, ik zal weer eens even kijken, en misschien weer even posten :wink:

Ja ik ken dat :wink: :wink: Zit nu dus ook al weer mee te kletsen met de Aprilmamma’s 2007. Drukdrukdruk!!!

ja daarom hahaha, dat is ook iets wat ik heb!

het is het één of het ander …

he wat lees ik nu??? anne marie gefeliciteerd!!!

wow zeg geweldig :dance: :dance:

hoop dat ik me snel bij je mag aansluiten :pray: :pray:

ik ga er ook voor deze ronde, we hebben bijna elke dag geklust tot nu toe, dus we hopen erop :pray: bij joëlle was het de 2e ronde raak :inlove: :inlove:

nou wij hebben de afgelopen dagen veel leuke dingen gedaan, gezwommen naar sprookjeshof hier in de buurt, weekendje camping bij opa en oma, kortom heel druk dus maar wel heel gezellig.

kimmieejjjjjj hoe is het bij jou???

fijne avond allemaal

liefs joyce :-*

Ik ga heel erg duimen voor iedereen :pray: :pray: :pray:

We gaan het morgen ook al mijn ouders en zusje vertellen.

Mijn pa/ma komen morgen terug van vakantie en die hebben Tijn ook nog niet zien lopen. Sinds een week kan ie nu zelf lopen, dus hebben ze meteen 2 verassingen.

Ach ze kunnen het maar vast weten toch. Als het dan misgaat dan weten ze tenminste dat ik zwanger was.

Verder houd ik het nog wel even voor me, komend weekend vertellen we het wel aan mijn schoonouders.

Ik heb een rompertje gemaakt met de tekst,

Ik krijg een brusje 20-04-2007

@Anne-marie wrote:

Nieuw deeltje weer…
Ik ben 22e juli gestopt :stuck_out_tongue: mag ik er ook bij :slight_smile: xx sanne (20 jaar) en aardig nerveus :wink: of ben k te laat :frowning:

Ik ga je toevoegen!!! Succes!!!

hey meiden, hier ben ik ook weer.

ben ongesteld geworden :evil:

hier wordt niet bewust geklust, want daar houd mijn man niet van.

we zijn ondertussen ook alweer een jaar verder maar wel 2 missed abortions gehad.

voor mijn gevoel, begint de tijd te dringen, ik wil het zoooooooooooooooo graag.

sorry dat ik hier niet veel kom, maar heb weinig nieuws steeds dus blijft het er bij, mijn excusses :oops:

ANNEMARIE GEFELICITEERD MEID, WAT EEN SUPER ZAAD :mrgreen:

:cry: :cry: vanmorgen de test gedaan van de huisarts en nee hoor 1 streepje maar me nod komt gewoon dus de 12e

ik heb een test gehaald inderdaad bij een huisarts hier in het pand van me werk kan goed met haar omgaan.

nu maar op naar de volgende ronden

alleen waarkomen toch aan die symtonen van dan, slecht slapen brandende maag moe gggrrr :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: