Juli stoppers 2006! (deel 2) De eerste is zwanger!!!

hoi allemaal

wij vertrekken zo richting camping ,lekker vakantie vieren!

aankomend weekend zullen we ffies thuis zijn(de was enzo)dus dan tik ik nog wel even een berichtje…



dus tot volgende week!



(enne… liz? komen jullie nog ffies langs? je kan gewoon bellen he jac komt je dan wel halen hoor)

Veel plezier op de camping!



@anne-marie messchien kan je zeggen dat je niet zo lekker voelt of zo en daarom geen trek daarin hebt…

Tja maar na het etentje gaan we stappen en daar heb ik best zin in.

Hoe erg zou carpaccio zijn??? Ik heb eersgisteren ook filet americain op!!

ik weet het niet… is het niet ergens op te zoeken? of je dat mag eten

Hoi Annemarie,



ja lekker carpaccio en rosé! Als je nog niet getest hebt zou ik gewoon net doen of ik gek was… dus gewoon eten. Als je posi test natuurlijk niet…

Lijkt geen verschil maar ik vind dat je ook te ver kunt gaan in het wel en niet laten van zaken. Vorige week dacht ik ook ff dat het raak was, maar ja vakantie dus SANGRIA… Bij Demi had ik nega getest en dus ook door gefeest, bleek ik toch zwanger te zijn. Nou ze heeft er niks van over gehouden hoor, dus lekker die carpaccio eten as vrijdag, wie weet is het inderdaad voorlopig de laatste!



Ben druk bezig met de was van Spanje, Demi ligt al zeker een uur in bed. Is een beetje moe van de reis geloof ik! Dinsdag vertrekken we nog voor twee dagen naar Eurodisney! (we hebben nog een week vakantie en geen zin om nuttige dingen thuis te gaan doen… erg hé?)



groeten

muts

vanochtend zijn de :twisted: :twisted: hier gekomen!

ben het toch geworden hoor!!!

aan de ene kant wel erg teleurgesteld, maar aan de andere kant op naar de volgende ronde!!!

ik was toch al erg onzeker over deze maand, aangezien ik niet wist wanneer ik het zou worden …



ik ga zo werken, kevin slaapt nog, even genieten nog hihi :mrgreen:

wat jammer jennifer!

Volgende ronde beter :thumbup:



Ik ben ook net aan gekomen op me werk. Ik moet vandaag tot 13.00 uur dus dat is wel lekker.

pppfff het weekend is weer eens voorbij

we moeten weer aan deslag voor de baas :evil: hiiihiih



gisteren heb ik giga rugpijn gehad en ook weer wat sorry hoor lekker vier doen smorgens



wat slijm verloren



wat zo het toch zijn allemaal



nu maar wachten en wachten op me 12 nod

of wanneer kan ik testen





:inlove:

vlinder namens mij ook welkom hoor :inlove:

Jennifer, jammer meid volgende ronde beter.



Nou meiden hier is dus het goede nieuws er wel.

Ik kon me gisterenavond niet bedwingen en heb getest, en positief.



Omdat ik het niet kon geloven vanochtend nogmaals getest en wederom positief :dance: :dance:



Ben als alles goed gaat 20 april uitgerekend.



Dus geen carpaccio en rosee meer…

anne marie :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: van harte



super leuk zeg ik vind het ook spannend hoor

wanneer moest jij nou nod worden ik de 12e wanneer kanik dan testen :oops:



:thumbup: :thumbup: :dance: :dance: :pray: :pray: :angel: :angel: :angel:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Anne-marie wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd!



Voor diegenen die ongi zijn geworden: hopelijk is het de volgende ronde raak. Ik ben voor jullie aan het duimen :thumbup:



Nog 4 dagen werken en dan heb ik eindelijk vakantie! Mijn man heeft al vakantie, dus dat is niet echt motiverend deze week.

Mijn NOD zou op 11 augustus zijn. Ik heb hele gevoelige testen die je 4 dagen voor de te verwachten menstruatie kunt gebruiken.



Ze zijn van Matcare!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:











gefeliciteerd

op mijn verjaardag uitgerekend :mrgreen:

Dus meiden allemaal flink klussen en zoals wij om de dag, heeft bij ons wel tot resultaat geleid :wink: :wink:



Maar ik was bij Tijn ook vrijwel meteen aangeteld. Wij (mijn man en ik) matchen blijkbaar goed :mrgreen: :mrgreen:

Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Op naar de volgende ben benieuwd wie dat gaat worden.

Annemarie! Wat lees ik nu!! GEFELICITEERD!! Dat is wel heel snel gegaan hoor!! Ben echt blij voor je.



Ik lees nog steeds mee, maar schrijf eigenlijk niet mee hier. Dat komt eigenlijk omdat ik wel sinds juli weer bezig ben, maar gevoelsmatig ben ik gewoon al een heel jaar bezig. ( voor de duidelijkheid, ben vorig jaar juli begonnen, in maart was ik zwanger, maar in mei had ik een missed abortion en ben gecurreteerd ) Van de ene kant ben ik dus al een jaar bezig, en van de andere kant pas sinds vorige maand, als je na de miskraam pas gaat rekenen. In ieder geval, kan ik mezelf er meestal niet toezetten hier mee te schrijven. :roll:



Deze maand zijn wij trouwens begonnen met het om de dag klussen. Eens kijken of het bij ons net zo veel resultaat heeft als bij jou Annemarie! Pff, anders doe ik het volgende maand gewoon elke dag :snooty:



Ben benieuwd wie de volgende is, succes voor alle dames.

Ik meld mezelf wel weer eens…



Liefs, Eveline. :-*

Bij het zwanger worden van Ruben hebben we ook heel regelmatig geklust en was ik de eerste ronde ook meteen zwanger…

@Anne-marie wrote:

Mijn NOD zou op 11 augustus zijn. Ik heb hele gevoelige testen die je 4 dagen voor de te verwachten menstruatie kunt gebruiken.



Ze zijn van Matcare!!!




anne marie



dank je ik zal eens kijken of ze die hier verkopen en ik laat jullie het snel weten hoor :pray: :pray: :pray:



:dance: :dance: :dance: