Juli stoppers 2006! (deel 2) De eerste is zwanger!!!

spannend

Ga nu nog effe snel wat toastjes Filet Americain naar binnen werken, voordat ik het straks niet meer mag :mrgreen:

@lizzy wrote:

@Jennifer wrote:
en hop daar was kevin :inlove: :mrgreen:
wil ook zo’n bevalling :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




hahahahhaa, dat had ik eigenlijk ook gehoopt, maar helaas dat zat er niet in!

kleinen kinderen hebben dat gauw door hoor, of geef hem hem nog een beetje water!



wij gaan niet klussen om de dag, wij klussen wanneer we zin hebben, en klussen rond de eisprong!

ik wil niet verplicht sexen hoor.



anne-marie : ga je zo vroeg al testen?

van de week zei me moeder ‘je bent zo aan het stralen, volgens mij ben je zwanger’ hahaha!

@Jennifer wrote:





wij gaan niet klussen om de dag, wij klussen wanneer we zin hebben, en klussen rond de eisprong!

ik wil niet verplicht sexen hoor.



anne-marie : ga je zo vroeg al testen?

van de week zei me moeder ‘je bent zo aan het stralen, volgens mij ben je zwanger’ hahaha! [/color]




Tja als we er dan voor gaan dan gaan we er ook echt voor, anders dan ben je zo een paar maanden verder.



Enne ik heb inderdaad testen die al 4 dagen voor de te verwachten menstruatie bruikbaar zijn.

hallo,



ik zou ook graag met jullie mee willen schrijven.

Ik heb 28 juli de laatste pil geslikt en ben nog net een juli stopper.



Ik ben 23 jaar en wij gaan voor ons eerste kindje. Ik woon in Almere en woon nu iets langer dan twee jaar samen.

hmm, ik ging net plassen voor het douchen, en toen had ik een klein beetje bloed/slijm verloren!!

ik voel niet dat ik ongie moet worden, maar voel me nou wel een beetje onzeker? :roll: :think:



nou even afwachten dan maar, misschien een innestelingsbloeding, maar misschien moet ik alsnog :twisted: :twisted: worden!

hoi vlinder!

wat leuk dat je met ons mee komt schrijven!

welkom in ons midden :mrgreen:

heel veel klus plezier …

en we hopen natuurlijk dat jij ook snel zwanger bent.

en ik heb er een leeftijdsgenoot bij … :stuck_out_tongue:

Succes Vlinder :thumbup: :thumbup:

Ik ben al wel eerder gestopt met het slikken van de pil. In november van 2003 zelfs! Vanaf die tijd hebben we andere anticonceptie gebruikt.



Door een vervelende ziekte en door verhuis- en werkwissel spanningen hebben we nu pas besloten met die andere anticonceptie te stoppen…



Ik voelde gelukkig wel mijn eisprong (dit weekend!!) dusse… :lol:

dank je wel meiden. :!:

Jeannette hartelijk welkom! Zelf heb ik 29 juli de laatste pil geslikt.



:mrgreen: Wij zijn normaal ook niet van die konijnen hoor! Ik wist toen alleen niet echt hoe het zat met de eisprong enzo, dus we hebben hier toen heel wat af geklust.



Anne-marie: wat voor testen heb je dan in huis? Ik heb vorige week die digitale van Clear blue gekocht.



Moet eerlijk bekennen dat ik weer zwanger worden wel heel erg eng vind. Gisteren was het een jaar geleden dat ik door de verloskundige (voor de eerste keer) werd doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat het niet goed ging met mijn zwangerschap. Wat een angst hebben we de laatste weken van mijn zwangerschap gehad. Het ging echt slecht en uiteindelijk is het dus op een spoedkeizersnede uitgelopen. Daarna moest mijn zoontje ook nog een tijdje op de kinderafdeling liggen en mocht ik hem alleen op afspraak zien (vasthouden mocht ik pas 24 uur na zijn geboorte).

Dus wat dat betreft zit de angst er hier wel in.



Groetjes Miepie

ik snap best dat je er aardig bang voor bent miep, ik hoop dat je met dat betreft wat meer rust kan vinden.

en er het beste van probeer te maken, iedere zwangerschap & bevalling is anders.



hier verder geen bloed meer verloren, misschien toch een innestelingsbloeding (leuk woordje voor galgje)!?

hoi hoi



ben net thuis van een lange dag werken blehh is wel gezellig hoor maar heb dan de hele dag mijn kleintje niet gezien :?



vlinder gezellig welkom en succes met zwanger worden



miep ik snap heel goed dat je het eng vind hoor gelukkig is alles goed afgelopen



7 jaar geleden heb ik een miskraam gehad (weet eigenlijk maar heel weinig mensen praat er nooit over) alleen sanne weet mijn gevoel en heeft mij enorm gesteund als enige!!! verder de familie heeft het in een soort doofpot gegooit en vinden dat ik er niet om moet zeuren dus heb er nooit meer over gehad. Maar iedere geval mijn test was positief en ik moest na de gynogoloog voor een termijn echo 1 dag er voor had ik enorm veel gebloed maar wist ik veel was best nog jong en wist niets van zwanger zijn af alleen dat ik heel blij was en dat het heel welkom was.

Toen kreeg ik dus een echo en bleek dat er niets meer zat nou wat dan door je heen gaat.

Toen ik van Senna zwanger was vond ik het dus heel eng om weer een echo te laten maken eenmaal de echo zag ik eerst dus niets(een stagaire deed de echo) dus ik schrok heel erg en gelukkig nam de gyn het over en daar zag ik een klein hartje kloppen nou ik heb liggen huilen niet normaal. Nu ik dit op schrijf biggelen best wat tranen over mijn wangen



nou even kijken of ik nog leuk nieuws heb anders blijf ik een verdrietig gevoel hebben sanne hoe was het nachtje weg?

@miepie ik kan me voorstellen dat je het eng vind. Dat zou ik denk ik ook wel hebben.



@lizzy het lijkt me wel een nare ervaring idd als je dat mee maakt en er ook nog is met niemand over kan praten.

Gelukkig is het daarna wel goed gegaan en heb je een mooi kindje.



@Jennifer ben benieuwd spannend :smiley: Zou het al raak zijn???



Kom net thuis van een vriendin was erg gezellig, ik heb verders tegen niemand verteld dat ik ben gestopt met de pil behalve tegen een vriendin.

Toen ik net daar was voelde dat zo raar om het niet te zeggen.

Het is moeilijk om voor me te houden.

@lizzy wrote:

verder de familie heeft het in een soort doofpot gegooit en vinden dat ik er niet om moet zeuren dus heb er nooit meer over gehad.




dat is een moeilijke tijd voor je geweest!

ik weet niet hoe je je hebt gevoelt, maar kan me er wel iets bij voorstellen.

je weet dat je hier gewoon kan praten over alles en nog wat.

je zult het altijd bij je dragen, en ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven …



jeannette als je het niet voor je kan houden, waarom vertel je het dan niet gewoon?

zijn er misschien mensen die nare reacties zullen geven?

ik kan ook nooit mijn mond houden, daarom maak ik er dan ook geen geheim meer van.



hier verder nog steeds geen nieuws, geen kramp, geen gevoel van :twisted: :twisted: …

vanavond weer even lekker klussen …

en daarna zien we wel verder!



slaap lekker allemaal, misschien lees ik zo nog eventjes …

hoi hoi allemaal!



Net vanavond terug gekomen van een heerlijke en hete vakantie in Spanje! Echt helemaal goed, maar ook lekker om weer thuis te komen hoor! Had wel verwacht dat er al iemand raak had geschoten… maar zo te lezen dus nog niet. Ik dus ook niet alhoewel ik het vorige week wel ff dacht. Ik moest ongie worden op vakantie, niet echt handig maar om nu met hormonen te gaan klooien om het uit te stellen leek me ook niet de beste keus!



Helaas dus ook bij mij de red devils. Op naar de volgende ronde dus!

Vanavond nog ff bij de buuv geweest en die is zwanger! Helemaal jaloers hoor! (nee, valt wel mee, maar dan denk je wel: DAT WIL IK OOK!!!)



groeten

muts

welkom thuis muts, heerlijk om weer thuis te zijn he?

de NOD’tjes komen eraan, dus misschien alsnog iemand raak, we hopen het natuurlijk allemaal …

jammer dat je :twisted: bent geworden!

inderdaad op naar de volgende ronde …

geniet nog even van het thuis zijn, wanneer moet je weer werken -of werk je niet- ??



IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN, IK VERVEEL MEEEEEEEEEE!!!



misschien toch nog even schuren en verven?

of nog even langs mijn ma!



fijne dag vandaag allemaal, liefs …

hoi,



ik vertel het niet omdat ik niet wil dat iedereen gaat vragen is het al gelukt?

Zometeen lukt het niet zo snel en dan blijft iedereen het vragen, daarom hou ik het liever voor me :wink:



Ik ga vandaag lekker een beetje rommelen in huis en verders lekker luieren. Ik heb messchien vanavond nog een feest, ik heb niet zo een zin om daar naar toe te gaan eigenlijk, maar me vriend wil dat ik mee ga.

Nou ja ik zie wel.

Tijn is pas net wakker…heerlijk uit kunnen slapen dus.

Kwam goed uit want gisteren zijn we op het terras gaan zitten(het is kermis hier in het dorp) en we waren pas om 02:00 thuis.



Volgende week vrijdag hebben we afgesproken met zijn 12-en uit eten te gaan. Ik ben heel erge fan van carpaccio, en rose bij het eten.

Die dag is dus net mijn NOD.



Ik wilde deze week gaan testen.

Ik zou dus best zwanger kunnen zijn, dus wat moet ik doen, wel of geen alcohol en carpaccio?



Als ik dat niet neem dan valt dat wel op natuurlijk, en om dan al met 4 weken het te gaan vertellen, dat doe ik ook niet!



Weten jullie een goede smoes anders…

geen trek misschien ??