Juli stoppers 2006! (deel 2) De eerste is zwanger!!!

Jammer Kim, enne beterschap met Damian!!!

oeeh spannende berichten allemaal



kim beterschap voor damian :-* en hoe gaat het met je been je had toch gescheurd enkelband? ships he dat de test negatief is



jennifer sterkte met alles :-* :-* ga maar fijn klussen dan ontspan je toch een beetje :mrgreen:



marion jammer dat het deze maand niets is volgende maand er gewoon weer helamaal voor gaan!!!



hey san niet in de gemeente bosjes overgeven he hahaha :pray: dat het een teken is



ik merk wel dat ik soms teleurgesteld ben dat het niet raak is bij mij

ik weet niet wanneer mijn vruchtbaarse dag is omdat ik onregelmatig ongi ben

en om de dag maanden lang klussen vind ik ook een beetje te veel van het goede :doh: :slight_smile:

ik begin steeds meer ik wil graag een kindje gevoel te krijgen

terwijl mijn gedachte was ik ben heel dankbaar en blij voor mijn zoontje en we zien wel of er een tweede krijgen voel me best egoistisch tegenover mensen die nog geen kindje hebben en die zo graag willen snap jullie een beetje wat ik bedoel :doh:



ik weet geen eens of ik morgen moet werken :oops: had vanavond mijn baas wel gebeld maar die waren niet thuis ik :pray: dat ik vrij ben omdat morgen de boot na urk gaat en dat betekend over de ijselmeer en dat betekend weer windhozen :sick: :sick: iedere geval dat voorspellen ze



nou ik ga na mijn bedje



ik heb vandaag een ouders van nu gekocht dus ga lekker lezen



doei doei

succes kim, een oorontsteking kan super veel pijn doen, is geen pretje voor zo’n kleintje.

beterschap voor damian … :thumbup:



lizzy, het gaat alweer een beetje.

we hebben gister heerlijk geklust hihi, dus ik ben alweer wat ontspannen :mrgreen:

om de dag klussen is ook niet alles he?

het wordt dan zo verplicht, spontaan is ook wel eens leuk!

en moet je nou werken of niet?



ik moet om half 9 werken, tot half 12.

daarna kan ik weer lekker naar huis, het weer ziet er hier ook niet echt uit.

hoop niet dat het gaat regenen als ik op de fiets zit.

vandaag is mijn eisprong, vanavond of morgen nog even extra klussen.



fijne dag allemaal …

zo hebben jullie fijn geklust :inlove:



ik heb een vraagje gisteravond toen ik naar de wc ging zat er wat witte dikke slijm in me string niet echt veel maar wel wat, na het plassen en vegen zat er niks op me wcpapiertje, wat zou het zijn nu ook nog steeds niks :doh:



me nod is 12-08-06

Nou het heeft doorgezet helaas :evil: , op voor de volgende ronde dan maar…



Nog 1 dagje werken en dan gelukkig weer weekend. We gaan dit weekend een schutting plaatsen zodat we wat meer privacy hebben in de tuin. Hopelijk blijft het dus een beetje droog (is wel de voorspelling maar je weet het nooit).



Noortje, ik heb meestal ook wat dikkere witte afscheiding rond de tijd van mijn eisprong maar hoe dat bij jou zit weet ik natuurlijk niet.



Gelukkig dat het weer wat beter gaat Jennifer.

hoi marion





wij gaan ook dit weekend schuttingen plaatsen aan de linkerkant van de tuin daar staat nu een 1.20m hek en aan de andere kant 1.80



ja en wij willen dat het zelfde hebben he

de buren vinden het niet leuk ja pech het is onze grond ahahahah





dus misschien me eisprong??? :doh: :doh: moeten we dan vandaag klussen voor het echie weer :doh:

wat houd het nu in die eisprong :doh: :doh: :doh: :doh:



ooooo af en toe voel ik me echt een kleinkind met vragen en ik ben 30

JOEPIE!!! ik heb vakantie!



sorryy dat moest er ff uit hihihihi :oops:

@jacsansil wrote:

JOEPIE!!! ik heb vakantie!



sorryy dat moest er ff uit hihihihi :oops:






fijne vakantie :mrgreen:

en we hebben ook nog een feestje …WE ZIJN ALWEER 6 JAAR GETROUWD! :inlove:

@jacsansil wrote:

en we hebben ook nog een feestje …WE ZIJN ALWEER 6 JAAR GETROUWD! :inlove:






:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: gefeliciteerd :-*

thanks! :inlove:

san kijk even bij de felicitatie topic

enne fijne vakantie



werd vannochtend om 9:15 uur gebeld waar ik bleef :? ik zei al tegen mijn baas dat er niets was afgesproken voor vandaag en als ik vandaag moest werken dat hij gisteren zou bellen nou ja lekker dagje vrij

Ik wil ook zo’n banner!

Balen alleen dat ik zo onregelmatig ben dat ik alleen kan ‘voelen’ wanneer we weer aan de slag mogen / kunnen…

Vervelend Cerridwen!



Hier weet ik ook nog niet hoe mijn cyclus zal zijn, dus ik ben maar uitgegaan van 28 dagen. Moet me toch ergens aan vasthouden. De vorige keer dat ik met de pil stopte was ik steeds precies om de 28 dagen ongesteld en na 3 maanden zwanger. Ben dus benieuwd.

@jacsansil wrote:

en we hebben ook nog een feestje …WE ZIJN ALWEER 6 JAAR GETROUWD! :inlove:




Had je al gefeliciteerd in de felicitatietopic, maar nogmaals: gefeliciteerd!



kim beterschap voor Damian en jammer dat je test negatief was.



lizzy wat een gedoe met je baas


en om de dag maanden lang klussen vind ik ook een beetje te veel van het goede

:oops: Zo hebben wij het de vorige keer wel gedaan en was inderdaad wel erg vermoeiend en niet zo heel erg romantisch, :mrgreen: maar bij ons heeft het toen wel gewerkt.

Oh, er ligt boven iemand te huilen die uit bed wil...

Doei

zo het is weer lekker weekend!!! :mrgreen:

ben blij dat ik even wat daagjes vrij heb, is ook niet alles iedere dag werken!!



wat gaan jullie het weekend doen?

ik moet nog steeds aan kevins kamer beginnen, moet nog verven enzo, maar de zin is er een beetje vanaf!

vandaag wel 3 leuke lime groene fotolijstjes gekocht.

daar doe ik dan een leuk dier in.

voor op zijn nieuwe kamer.



vandaag mijn eisprong, misschien vanavond toch nog even klussen :inlove:

Toen wij er de vorige keer voor gingen hebben we rond de eisprong om de dag geklust, en zo doen we het nu weer.

Tja je wilt toch zo snel mogelijk zwanger raken!



“Normaal” zijn wij niet van die konijnen hoor :mrgreen: :mrgreen:



San(dra?) gefeliciteerd met jullie jubileum :-* :-*



Enne Noortje misschien kan je op internet wat vinden over de eisprong. Ik weet er zelf wel wat van maar dadelijk leg ik het verkeerd uit ofzo???



Ik weet iig dat een eitje 24 uur lang te bevruchten is, vaak wordt het bevrucht als het nog in de eileider zit, en dan gaat het nog een hele reis maken bevrucht en wel naar de baarmoeder, waar je de innesteling krijgt.



Op de site van Predictor vind je trouwens heel vee info, maar natuurlijk ook op KOK :wink:

toen kevin is verwekt, hebben we op de dag zelf -van de eisprong- geklust!

1xtje maar, en hop daar was kevin :inlove: :mrgreen:

@Jennifer wrote:

en hop daar was kevin :inlove: :mrgreen:
wil ook zo’n bevalling :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



anne-marie hoe voel je je? ga je volgende week een test doen?



ik ga proberen om om de dag te klussen ppff ben nu al moe :mrgreen:

morgen moet ik weer van 8:30 uur tot 21:00 uur werken dus ga zo maar mijn bedje opzoeken



het is trouwens sanne :wink:



senna wordt de laatste dagen steeds om 22:30 uur wakker :? ik denk dat ik hem maar eens laat huilen ik heb namelijk gevoel dat hij me een beetje de gek aan steekt. want hij gaat heel hard huilen echt een enorm verdriet en als ik hem op pak en even bij mij op bed leg heeft hij de dikste pret.

Ik denk ook dat de tandjes mee spelen hij heeft binnen 2 weken 4 tandjes :shock:

Ja over 3-4 dagen ga ik testen hoor :pray: