Juli stoppers 2006! (deel 2) De eerste is zwanger!!!

Nieuw deeltje weer…

Ik hoop dat ik momenteel een innestelingsbloeding heb, want mijn NOD is pas 11 augustus en ik heb een zeer regelmatige menstruatie.



Vanmorgen had ik wat bruinig bloed, en nu nog een heel klein beetje. Het lijkt oud bloed…



De vorige keer had ik er ook een maar toen was ik al 8 weken zwanger

Dus ik hoop, heel erg dat ik nu zwanger ben :pray: :pray:



We hebben iig afgelopen week een paar keer geklust, dus het zou zeker kunnen.

hihiihih ik zie dat er weer een nieuwe is gemaakt nou perfect hoor



nu maar afwachten en heel veel :pray: :pray: :pray: :angel: :angel: :angel:



liefs noortje



pppfff ga eerst rennie’s halen word gek van het branderige gevoel



meiden tot morgen ikga vanaf lekker knus bankhangen

hahahahaha, weer een nieuw deeltje!

niet aan gedacht anne-marie :wink:

Maakt niet uit joh, gelukkig waren er maar 3 reacties!!!



Zou wel leuk zijn als we het lijstje namelijk kunnen bijwerken toch???

ik hoop dat je het kan bijwerken!

maar dan moet er wel iemand zwanger zijn hihihi … :mrgreen:

Dat zal toch wel een keer gaan gebeuren :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: onze klusperiode is vandaag aangebroken, dus dat gaat wel lukken hihi :mrgreen:

Jennifer Wat een schattige katten en een pietje zag ik in het vorige deeltje :lol: . Wij hebben zelf 3 katten. Mijn zoontje is trouwens helemaal gek van onze katten, alleen vinden ze hem wat minder omdat hij plukken haar uit trekt.

Veel plezier met klussen :mrgreen: .



Anne-marie had je een tijdje terug niet een nieuwe baan? Ik meen dat toen gelezen te hebben in de Huiskamer. Zo ja: hoe bevalt het en wat voor soort contract heb je?

Wat een leuk filmpje van een wachelende Tijn :inlove: .

Ik duim voor je dat het innestelingsbloed is.



Noortje helpen de Rennies al? Zo’n vervelend gevoel als je brandend maagzuur hebt!



Joyce leuke site! Hopelijk hebben jullie op de camping beter weer.



Mijn man heeft morgenvroeg vakantie. Hij heeft vannacht nog een slaapdienst (hij werkt in de gehandicapten zorg). Nog 1,5 week werken en dan heb ik ook vakantie.

We zouden eerst niet op vakantie omdat ons zoontje nog zo klein is en we het niet zagen zitten om een week weg te gaan. Maar vanmorgen heeft mijn man een weekendje weg geboekt voor eind augustus :dance: . We gaan dan samen met mijn schoonouders naar een vakantiebungalow in Overijsel.



Verder begin ik eindelijk wat op te knappen. Met die hitte vorige week lag ik met koorts en een hele zware verkoudheid op bed :? . Volgens mij komt het van de airco op mijn werk.



Groetjes Miepie :lol:

Leuk allemaal kattenliefhebbers, wij hebben er ook een genaamd Okki.



En mijn nieuwe baan bevalt me heel goed tot nu toe. Veel meer afwisseling, door drie soorten administratie.

Boekhouding-Orderadministratie-Klantenservice.



Heb een contract voor 20 uur…proeftijd van een maand (is dus al voorbij) en nu een jaarcontract, maar daarna voor onbepaalde tijd.

leuk man een nieuwe baan waar je lekker op je plek zit! :thumbup:



ik ben nu al twee dagen kotsie misselijk,ik heb zelfs overgegeven op de fiets :oops: gelukkig in het park sochtendsvroeg dus niemand heeft mijn straal in het gezicht gekregen hihihi :mrgreen:

zal het dan toch al raak wezen… of zal het aan het weer liggen, we weten het volgende week!

oeh katties ik ben gek op dieren!wat een schatjes trouwens :inlove:

wij hebben drie poezen

2 honden

1 caaf

1 nijn

en nog een zooitje vissen van mijn man

heel gezellig maar wel veel haar hoor ,het is twee maal per dag stofzuigen :mrgreen:

Jacsansil hoop dat het bij jullie raak is hoor. Jullie dus ook een lekkere beestenboel.



Anne-marie fijn dat je het zo naar je zin hebt! Is altijd weer een gok om ergens anders te gaan werken.

Ik heb dus ook net een nieuwe baan (daarom herinnerde ik dat je nieuw werk had :mrgreen: ). Heb het er erg naar mijn zin, maar het valt me ook heel erg tegen :oops: . Ik werk namelijk 32 uur in de week en dat vind ik eigenlijk veel teveel, maar mijn werkgever wilde mij dus alleen aannemen als ik 32 uur werk. Sinds gisteren zit mijn proeftijd er gelukkig op. Ik heb een jaarcontract en over 11 maanden is het niet zeker of mijn contract verlengd wordt, maar ik heb al zo’n 2,5 jaar tijdelijke contracten dus ik ga me er geen zorgen om maken.



groetjes Miepie

Tja 32 uur is best veel, maar ik heb tot mijn 30e altijd full time gewerkt, eerst 40 uur per week en later was dat 37 uur. Ik was 30 toen mijn baas vroeg of ik soms een dag minder wilde werken (omdat er na 09/11, veel minder werk was), nou dat wilde ik maar al te graag, dus 30 uur (= 4 dagen) en nu dus sinds ruim een jaar 2.5 dag (zou eigenlijk niet meer anders willen hoor :mrgreen:

@secreetje wrote:

Jennifer Wat een schattige katten en een pietje zag ik in het vorige deeltje :lol: . Wij hebben zelf 3 katten. Mijn zoontje is trouwens helemaal gek van onze katten, alleen vinden ze hem wat minder omdat hij plukken haar uit trekt.

Veel plezier met klussen :mrgreen: . Veel plezier met klussen wij hebben 9 katten rond lopen hiihih



Anne-marie had je een tijdje terug niet een nieuwe baan? Ik meen dat toen gelezen te hebben in de Huiskamer. Zo ja: hoe bevalt het en wat voor soort contract heb je?

Wat een leuk filmpje van een wachelende Tijn :inlove: .

Ik duim voor je dat het innestelingsbloed is. ik blijf ook duimen hoor



Noortje helpen de Rennies al? Zo’n vervelend gevoel als je brandend maagzuur hebt! heb ook vla gehaald en dat ging gisteren goed



Joyce leuke site! Hopelijk hebben jullie op de camping beter weer. super



Mijn man heeft morgenvroeg vakantie. Hij heeft vannacht nog een slaapdienst (hij werkt in de gehandicapten zorg). Nog 1,5 week werken en dan heb ik ook vakantie.

We zouden eerst niet op vakantie omdat ons zoontje nog zo klein is en we het niet zagen zitten om een week weg te gaan. Maar vanmorgen heeft mijn man een weekendje weg geboekt voor eind augustus :dance: . We gaan dan samen met mijn schoonouders naar een vakantiebungalow in Overijsel.



Verder begin ik eindelijk wat op te knappen. Met die hitte vorige week lag ik met koorts en een hele zware verkoudheid op bed :? . Volgens mij komt het van de airco op mijn werk.



Groetjes Miepie :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik zie dat hij het niet in de kleur rood neer zet dus dat word weer veel lezen ahahaha



nee hoor annemarie veel plezier met je nieuwe baan en ik duim voor je





de rennie’s zijn vervangen voor maalox en vla help wel



en klusse allemaal



mijn nod is de 12e

Spannend hoor, er zijn er al een paar die denken zwanger te zijn duss…hopelijk kunnen we snel het begin lijstje bijwerken.



Nou ik moet morgen ongesteld worden en heb de rugpijn die ik daarvoor normaal gesproken heb al dus ik ben bang dat het deze maand niets wordt. Ach volgende keer beter zullen we maar zeggen.



Nu snel weer aan het werk…

hier even niet veel zin :roll: om te posten.

er is weer een hoop gaande rond de familie F!

ik lees wel alles, maar kan niet veel neerzetten …

mijn hoofd is een beetje leeg.

hoop dat het gauw over is, dit is ook niet echt leuk.



vandaag is mijn vruchtbaarste dag, en morgen -als ik uit ga van 28 dagen- mijn eisprong.

we gaan het dezer dagen lekker veel doen :mrgreen:



zijn er al zwangere ???

Volgens mij nog niet.



We waren net op verjaardag bij mijn oma, vroeg een oom, hoe het zat of er een tweede op komst was :oops: :oops: Ik meteen een rooie kop, en stamelde dat er aan gewerkt wordt…shit dat wilde ik helemaal niet zeggen :mrgreen:

hey meiden



Annspannend hoor!!! ben benieuwd

veder reageer ik ff niet damian is eergister dinsdag dus naar de ha geweest want hij had 39 graden koorts!!!

en wat blijk een dikke vette oorontstekking in de rechteroor en in ze linker ook een kleine ontstekkin gnu is hij al een beetje opgeknapt,

ik heb gister getest en de test was negatief maar ben nog steeds niet ongie wel veel wit slijm kwak shit (begrijpe jullie ???))))







Groetjes kimmiejjjjjjjjjj